Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 83
  1. #51
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Ook vertrokken uit Villa Marisol-------} Golden Dreams. Het lijkt er op dat er een ware uittocht aan het plaatsvinden is in de Villa.

  2. Onderstaande leden hebben ovboy bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 5 november 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

  4. Onderstaande 3 leden hebben ovboy bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (14 november 2014),irlando (28 augustus 2016),jos5185 (14 november 2014)

  5. #53
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ovboy Bekijk bericht
    Zijn dit dezelfde dames? Lijken wel 2 verschillende te zijn andere haarkleur en ook flink wat steviger

  6. Onderstaande leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    irlando (28 augustus 2016)

  7. #54
    Geregistreerd
    3 september 2014
    Last Online
    1 januari 2020 @ 21:45
    Berichten
    51
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    70 in 28 posts

    Standaard

    Ja dit zijn echt dezelfde. Is alleen wat voller geworden. Ik ken haar alleen zoals op de meest recente foto's. Tenminste zo zag ze eruit toen ze in villa marisol werkte

  8. Onderstaande leden hebben Chris Moneymaker bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (21 november 2014)

  9. #55
    Geregistreerd
    26 mei 2007
    Last Online
    22 juli 2021 @ 13:28
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    134
    Discussies
    0
    Thanks
    295
    Thanked
    152 in 70 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Moneymaker Bekijk bericht
    Ja dit zijn echt dezelfde. Is alleen wat voller geworden. Ik ken haar alleen zoals op de meest recente foto's. Tenminste zo zag ze eruit toen ze in villa marisol werkte
    Klopt, zijn dezelfde. Zit ook 2 jaar tussen. Zij houd wel van lekker eten.
    Verder is zij hetzelfde gebleven hoor.
    Don't get confused between my personality and my attitude

    My personality is who I am, my attitude depends on who you are.

  10. Onderstaande leden hebben Ontstopper bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (21 november 2014)

  11. #56
    Geregistreerd
    3 september 2014
    Last Online
    1 januari 2020 @ 21:45
    Berichten
    51
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    70 in 28 posts

    Standaard

    Ja ik lees dat je nogal van haar onder de indruk bent ik vond het persoonlijk iets minder

  12. Onderstaande 2 leden hebben Chris Moneymaker bedankt voor deze bijdrage:

    pieterman (14 november 2014),SAS (21 november 2014)

  13. #57
    Geregistreerd
    26 mei 2007
    Last Online
    22 juli 2021 @ 13:28
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    134
    Discussies
    0
    Thanks
    295
    Thanked
    152 in 70 posts

    Standaard

    Dat kan. Is ook altijd erg persoonlijk de belevenis met een dame. Ik heb mij altijd erg goed vermaakt met haar.
    Gaat er ook om dat er een klik is van beide kanten. De ene ijsbeer is de andere ijsbeer niet. (Gelukkig)
    Kan ook een keer een slechte dag hebben gehad, noem maar op.
    Don't get confused between my personality and my attitude

    My personality is who I am, my attitude depends on who you are.

  14. Onderstaande 3 leden hebben Ontstopper bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (27 november 2014),saralai ( 9 januari 2015),SAS (21 november 2014)

  15. #58
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    vrijdag gespot in LR

  16. #59
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    vrijdag gespot in LR
    Artiestennaam in LR: Irina

  17. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (18 januari 2015)

  18. #60
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:44
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Is deze dame hier nog werkzaam?

  19. #61
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    Is deze dame hier nog werkzaam?
    Afgelopen weekend was ze er nog.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  20. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Prima (18 april 2015)

  21. #62
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Maar jij mag daar alleen naar kijken Ricardo (-:

  22. #63
    Geregistreerd
    18 november 2015
    Last Online
    25 oktober 2019 @ 08:52
    Berichten
    29
    Discussies
    5
    Thanks
    1
    Thanked
    75 in 14 posts

    Standaard

    Loopt inderdaad al een tijdje rond in Living Room. Ze heeft een hoog "girl next door" gehalte als je haar ziet rondfladderen in de huiskamer. Een knappe verschijning, mooi lijf, maar niets extravagant.

    Omdat ze er al een tijdje rondloopt, keek ik er al eens over heen. Geen klik, weet je wel. Maandje geleden toch eens contact gezocht maar leek ze niet echt geïnteresseerd. Ook afgelopen week leek ze niet echt wild te lopen. Ook al liet ik blijken dat ik wel wat interesse had, toch maakte ze geen aanstalten om een praatje te komen slaan. Totaal geen jager dus. Meestal heb ik het niet zo op een dvp die geen inspanning doet qua presales. Belooft meestal weinig goeds. Maar dit keer werd ik helemaal wild van die afstandelijkheid.

    Op de kamer ontdooide ze helemaal. Leuke babbel van paar minuten voor ze begon te zoenen. Vind ik een pluspunt. Weinig dvp's doen het zo, maar geeft je toch gevoel dat ze niet snel snel 50 euro's willen binnenhalen. De afstandelijkheid maakte snel plaats voor een top GFE. Heerlijk PZC als opener. Ze heeft het lijf en de technieken om een heuse PSE sexmarathon mee te beleven. Maar daar had ik afgelopen week de tijd & de stamina niet voor. Op een sessie van een half uurtje gehouden, maar haar wel een dikverdiende fooi gegeven. Wat mij betreft de beste sessie van het afgelopen half jaar.

    Herhalingsgevaar 100%.

  23. Onderstaande 6 leden hebben Tooghanger bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 augustus 2016),dbd67 (17 augustus 2016),molaar (17 augustus 2016),phoenix (19 augustus 2016),rokkenjager (17 augustus 2016),Wentelt Eefje (18 augustus 2016)

  24. #64
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard Een "oude" "bekende"

    Bij mijn verslag van Zaterdag 20 augustus, verjaardagsfeest blueeyes

    Ondertussen een aantal voor mij interessante dames gespot, maar vooral een oude bekende waar ik helaas nooit mee gekamerd had. Omdat ik het zeker wilde weten en weliswaar nog niet van plan was om te kameren, maar al wel een kamer met haar vast wilde leggen, besloten om het ijsberengezelschap te laten voor wat het was en naar binnen om haar aan te spreken.
    (Iets meer dan een jaar geleden spotte ik haar in Villa Marisol, maar was ze teveel aangekomen in mijn ogen en leek de twinkeling teveel verdwenen uit haar ogen om de move die nu wel plaatsvond te maken.)

    Ik liep op Irina, voorheen Amalia, af en zei haar: "Ik herinner het me toch goed? Zwart jurkje met horizontale brede rode, groene, gele en blauwe strepen". Waarop zij zich verontschuldigde en zei dat ze zich bijna alle kamergangen wel kan herinneren, maar dat ik haar toch onbekend voorkwam. Ik zei dat dat kwam omdat we alleen maar een sigaret gerookt hadden destijds, terwijl ik op mijn toenmalige clubliefde wachtte, die vervolgens een onverholen dreigement uitte toen we met zijn tweeën waren, omdat ze de blik in mijn ogen naar toen nog Amalia wel gezien had...

    Irina gaf aan het jammer te vinden dat alleen "kiloknallers" in LR toestemming krijgen om er zo bedekt bij te lopen, volgens haar was dat destijds één van de grootste pluspunten van GD als dame, je mocht dragen wat je wilde en "het stond me echt goed hè, dat jurkje?" Al snel zaten we in een bankje herinneringen op te halen in een zeer ontspannen sfeer en het was een zeer onderhoudend gesprek, ook omdat deze dame het Engels uitstekend beheerst. Ik bekende haar ook dat ik haar ook makkelijk aan haar ogen herkende, maar dat er iets nog meer in het oog gesprongen was. Ze heeft echt nog altijd op haar 26e ook een stel werkelijk betoverende borsten. En hoewel ze tijdens drie weken in Roemenië naar eigen zeggen teveel was aangekomen door het eten van haar moeder en zus, maar vooral de goed gevulde soepen van oma, zag ze er stukken beter uit dan een jaar geleden in VM en ook weer veel stralender gelukkig. (En dat sluike zwarte haar was mooi ook verdwenen.)

    Ik had aangegeven dat ik bang was dat op de kamer de vermoeidheid te snel toe zou slaan als we nu zouden gaan kameren, maar we bleven kletsen, strelen, kussen. Had al wel duidelijk gemaakt dat ik nu ter compensatie van de gemiste kans 4 jaar geleden absoluut met haar de kamer op wilde maar toen we daar een tijd voor wilden afspreken zei Irina duidelijk te zien in mijn ogen (zelf wist ik dat het ook onder mijn badjas zo was) dat ik nu zin had. En hoe laat ik een kamer wilde afspreken.

    Tot mijn eigen verbazing besloot ik toch maar de nu aanwezige geilheid te benutten al was ik echt van plan veel later pas te gaan kameren, en vertelde dat ze wel vast een sleutel mocht gaan halen, omdat ik alleen maar hoefde te douchen en er dan helemaal klaar voor zou zijn. Achter Irina aan lopend gaf ik aan dat ik een toenmalige extra in Schüttorf miste nu, hier een kamer op de begane grond, dus niet even lekker achter die kont aan de trap oplopen. Eerst even lekker staand tongzoenen en strelen en de laatste kledingstukken verwijderd. Wel bijzonder dat ze na meer dan vier jaar in deze business nog altijd tattoo-vrij is, al gaat er eentje en mogelijk nog een tweede komen (de getatoeëerde wenkbrauwen besloten we beiden niet mee te tellen). Na de gebruikelijke uitleg over mijn tatoeages werd de draad van het elkaars lichamen verkennen weer opgepakt.
    Een erg grappig moment, waar ik niet over uit ga weiden, bezorgde ons beiden een lachstuip, vreemd genoeg identiek aan iets dat me ooit met Mickey overkwam, erg mooi.

    Het beffen van haar erg mooie (en nauwe) poesje viel in goede aarde, haar erg lekker verwend met een steelse blik zo nu en dan op die magnifieke borsten en dat maakte me alleen nog maar geiler, zij was dat duidelijk ook heel erg. Toen ik niets meer aan mocht raken en zij daarna even was bijgekomen gaf ze zelf aan dat ze nog zo heet en nat was dat ze als zij mocht kiezen wilde neuken en het pijpen daarvoor overslaan. Een erg lekkere intieme, borsten knedende, tongzoenende close-cowgirl in dat nauwe kutje met een (uit haar tasje komende kennelijke kwaliteits-) condoom die gewoon liet voelen hoe heet (en spreekwoordelijk zelfs liet voelen hoe nat) Irina was. Ik kwam - naar haar zin eerder dan zij had gewild - na een aantal minuten verschrikkelijk lekker klaar. Ze bleef nog verraderlijk lang doorneuken (en ik van blinde geilheid stijf), maar op gegeven moment werd het ook haar te riskant en ze besloot toch maar "af te stappen". Netjes en bijna liefdevol schoongemaakt lagen we in elkaars armen te zoenen toen ze ineens grijnsde...

    Ik vroeg wat er was, waarop Irina zei dat de grap in het Roemeens nog veel beter klonk, maar dat ze hem toch in het Engels ging vertellen, omdat die nu echt van toepassing was:
    "Men and having sex with them is like a mobile phone. Not because - what they think - they "vibrate" so well, but because once they are in a tunnel, you always lose the signal too early, before you finished your last sentence"

    Inmiddels waren ongeveer 45 minuten verstreken en ze liet onder het tongen voelen dat ze nog steeds echt geil was en stelde vast dat ik dat ook was. We bleven nog 5 minuten spelen, waarbij ik de neiging kreeg om voor een tweede ronde te gaan, maar ook wist dat ik daarvoor zou moeten bijpinnen, en ik vertelde haar dat we toch beter van de kamer af konden gaan. Eigenlijk vond ze het jammer dat ze niet gewoon Amalia had mogen blijven heten toen ze in LR begon, maar op mijn voorstel haar IFKAA te noemen zei ze dat Amalia nu ook echt verleden tijd was en ze ook voor mij altijd Irina zou zijn. Op weg naar de locker zei Irina: "Je had gewoon nog 10 minuten op de kamer kunnen blijven, die je nu toch moet betalen. Ach nee, klopt, we hadden nooit als we nu weer waren begonnen na 10 minuten kunnen afkappen!" Heel erg tevreden afgerekend en haar van een klein kadootje voorzien, erg gelukkig dat ik haar na meer dan 4 jaar toch op spectaculaire wijze van mijn to-do-list af heb kunnen strepen.

    En dan was er natuurlijk nog de mogelijkheid om bij te pinnen voor een tweede kamer met Irina ("Next time you come to Living Room and I am here, please do come fully prepared!"), maar ik was van plan pas na middernacht nog weer eens te kameren en Daniël-rules of niet, zij gaf aan te wachten tot 12 uur ("I love pizza!") en niet lang daarna LR te willen verlaten. Omdat ik geen tijdsdruk-sessie wilde met haar (kan ook onbewust, als je toch naar huis wilt), besloten niet voor haar bij te pinnen. Ik heb Irina ten afscheid in elk geval eerlijk bekend dat het sowieso een fantastische dag, maar "You made my day!!!" Haar antwoord getuigde van gezonde professionele aftersales...

    Herhalingsgevaar is toch wel extreem hoog, maar ik zal wachten, wachten en wachten, geduld betrachten... ...
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 23 augustus 2016 om 16:51
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  25. Onderstaande 6 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 augustus 2016),dbd67 (23 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (23 augustus 2016),molaar (23 augustus 2016),pret (23 augustus 2016),rokkenjager (23 augustus 2016)

  26. #65
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Grappig genoeg kreeg ik veel later in de bar toen ik Irina sprak in het kader van de meervoudige aftersales een compliment dat in de kamer banaal geklonken zou hebben en nu ineens (door het (handige?) uitstellen daarvan) voor mij nog steeds in mijn oren nazingt.

    Toen ze nog weer een poos later in de bar even met haar hoofd op mijn schouders rustte na een aantal zoenen zei ze iets dat nu heel grappig en heel mooi klonk en op de kamer voor een - misschien zelfs licht geïrriteerde - "ja, ja" van mijn kant zou hebben gezorgd.

    Ik schrijf het nu op (was van plan behalve de teksten ook deze momenten voor mezelf te houden) omdat ik net in de supermarkt eraan dacht bij de kassa (door het uiterlijk van de cassière getriggerd). En waar deze de vorige klanten, heer en dame die beduidend meer afrekenden dan ik, het aanbod niet deed, toverde ze vanachter haar rug een bosje rozen vandaan begeleid door "U mag deze gratis meenemen als u wilt" het was het laatste bosje. Kennelijk was mijn geamuseerde blik door de herinnering aanleiding voor haar...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  27. #66
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Bij mijn verslag: Zaterdag 19 november, verjaardagsfeest Boy69

    Hirosh-Irina Mon Amour

    Tot mijn grote opluchting werd ik, al pratend met een andere dame die duidelijk meer fiducie in een mogelijk vervolg op de kamer samen had dan ik, toegewuifd en -gelachen door Irina. Die verwees 'en passant' de opmerking van gignnl over het niet werken op zaterdag naar het rijk der fabelen. Weliswaar had ze de afgelopen weken een paar zaterdagen overgeslagen, maar normaal gesproken is ze op zaterdag aanwezig als ze aan het werk is. Waarvan akte. Het duurde niet al te lang, voordat mijn voornemen pas na terugkomst uit Köln te gaan kameren als 'minder goed haalbaar' gekwalificeerd kon worden. Irina begreep mijn intenties maar vond ze maar raar. Twee minuten later was ik al zo geil, dat ik het voornemen nog vreemder vond dan zij het had gevonden.

    Snel even gaan douchen en we daalden af naar één van de kamers beneden. Even later lagen we, nadat ik muziek opgezet had, tongzoenend in elkaars armen. Onze handen begonnen vervolgens een speurtocht over onze lichamen en ik besloot dat ik als eerste gever mocht zijn en zij ontvanger. Kennelijk heeft ze normaal blote voeten in haar plateauschoeisel en is dus haar footies niet gewend, of zou ze teveel mannelijk hormonen aanmaken, in elk geval had ze haar zwarte voetsokjes dus nog aan ontdekte ik toen naar beneden afdaalde om haar te beffen. Vond ze zelf zo grappig dat ze ze als ik geen bezwaar had aan wilde houden. Net als vorige keer 3 maanden geleden laat ze zich volledig gaan.

    Vrijwel continu probeert ze met haar vingers haar klit nog iets bloter te leggen en daar maak ik dankbaar gebruik van. Ze wordt langzaam gek van mijn getease, mijn vingertoppen blijven de ingang van haar kutje natter en natter voelen worden, maar bewegen telkens mee als zij probeert ze eindelijk diep in haar kutje te voelen. Als ze uiteindelijk wel door mijn vingers geneukt wordt terwijl ik haar nog iets intensiever lik is het uitzicht op haar borsten die ze zelf nu kneedt in combinatie met haar knijpende nauwe kutje om mijn vingers zo geilmakend dat ik besluit mezelf af te trekken, ik kom heerlijk klaar op het moment dat zij dat ook lijkt te doen.

    Fijntjes herinnert ze me eraan dat ik 3 maanden geleden na onze kamer beloofd had een volgende keer niet alleen financieel maar vooral fysiek 'better prepared' aan de start te verschijnen, wanneer ik ook nu weer al naknuffelend vlot in opperste staat van paraatheid voor een tweede ronde lijk. Ik verzeker haar dat ik inderdaad nu wel uitgerust ben en de tijd heb en dat ze zich dus wanneer we gaan neuken de grap van toen kan besparen. En hoewel Irina bijzonder nauw is, daarmee Sphinx' theorie eens te meer stavend - zij begon immers jaren geleden als slanke den in GD, nu toch wat uitgedijd -, blijkt de tube glijmiddel toch niet tevoorschijn te komen. Ze laat zich langzaam over mijn opnieuw snoeiharde lul zakken en voert langzaam het tempo op. Na een poosje vraagt ze me of ik haar wil neuken en na mijn instemming neuk ik haar heerlijk tongzoenend en borsten knedend in missio. Als ik zo nu en dan mijn tempo heel erg vertraag knijpt ze met haar kutspieren zo lekker dat ik overweeg helemaal niet meer te bewegen. Dan stel ik voor om naar doggy over te schakelen. Met het gezicht diep in het bed geduwd kan ze ze zich toch nog verstaanbaar maken. In mijn playlist ontlokte namelijk Kranium haar bijval ("I've Got The Stamina, To Hammer Ya")


    Tijdens de doggy (ik stoot nooit in sneltreintempo, maar wel diep en misschien niet echt hard, maar het komt natuurlijk wel aan als er meer dan 100 kg achter die lul aankomt) bleek ik één van haar footies uitgestoten te hebben door haar van haar plaats te neuken. Ontdekten we toen ze na de doggy opnieuw voor een cowgirl opzadelde. Naar eigen zeggen had ze al best wel wat te verduren gehad inmiddels, maar wilde toch graag verder neuken - even vreesde ik de flutschi, maar er ging alleen een kloddertje spuug op haar vingers die daarna even richting haar kutje en mijn lul gingen - en vooral het knijpen met dat van zichzelf al zo nauwe kutje is natuurlijk ultiem genot, dan hoef je beiden niet eens te bewegen...

    Uiteindelijk bleek deze kamer bij beiden ingeslagen als een atoombom (zij: "Het leek even of je een epileptische aanval kreeg in plaats van geweldig klaarkwam."). Irina wilde echt per se een sigaret samen op de kamer roken, gaf zelf aan (we zaten net op anderhalf uur) dat de teller niet door zou lopen, maar dat ze niet met zo'n afgeneukt koppie weer onder de mensen wilde komen. (Die grote spiegels zorgen ervoor dat ze zich dat zeer bewust was.) Sterker nog, door haar werd een bovenmatig correct voorstel voor de financiële afhandeling gedaan, dankbaar aanvaard en wat extra goodies samen met het geld aan haar overhandigd. Ik kan niet anders dan concluderen dat Irina mijn bedpartner was tijdens mijn 2 absolute TOPkamers van 2016, het herhalingsgevaar is voor mij extreem hoog! (Al blijf ik erbij, tegenwoordig is ze eigenlijk uiterlijk niet echt meer mijn type, dat was ze de dag dat ze bij GD binnenliep wel.)

    P(laatje)P(raatje)Z(aadje): 9,0 (8,0 / 9,5 / 9,5)
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  28. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (21 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (21 november 2016),gignnl (21 november 2016),Nedlovefkk (29 november 2016)

  29. #67
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Even kort.
    Afgelopen 2e kerstdag met dit lief, leuk en knap Roemeens kippetje naar de kamer geweest. Ik kreeg haar als tip van mijn maat en dat bleek maar weer eens een goede tip te zijn.
    Met haar een meer dan prima half uurtje gehad met hele goede service en het is geen klok kijkster. Dus kortom herhaling zit er dik in

  30. Onderstaande 2 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (31 december 2016),yylover (31 december 2016)

  31. #68
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Maar eigenlijk had ik mijn eerste kamertje al vaststaan althans ik wilde de dag zo ie zo een keertje naar de kamer gaan met Irina want zij was mij de vorige keer zo goed bevallen dat ik haar vandaag zeker zou willen pakken.
    Toen ik eenmaal op een bankje zat en nog niet goed wist welke dame ik als eerst ging pakken kwam Irina op een bankje langs mij zitten waarop ik vervolgens maar meteen actie ondernam en bij haar ging zitten. Na wat gekletst te hebben zijn we op de kamer beland.
    Wat eigenlijk wel op viel gedurende de dag is dat LR waarschijnlijk aandelen heeft in een Duitse energie maatschappij. Tjee het was overal vrij warmpjes deze dag want ze waren flink aan het stoken. Maar goed geen probleem want we waren toch in ons Adam en Eva kostuum op de kamer.
    Wat heeft deze meid toch een mooie body zeg en ook een paar prachtige borsten.
    Al zoenend rolde we over het bed waar we nog even door bleven zoenen totdat zij het heft in handen ging nemen en voorzichtig met haar vochtige mondje mij pielenmans omhoog zoog.
    Wat een heerlijke BJ en wat een mooi uitzicht waar ik ook nog eens lekker met haar tieten kon spelen mmm. Daarna was het tijd voor het neukwerk , zij ging als eerste op mij zitten daarna missio en doggy waar ik vervolgens mijn kwakje met mach 3 in het rubber spoot.
    Daarna hebben we nog even wat na gebabbeld en tot mijn grote spijt ( en ook die van Jooploop) gaat zij stoppen met het vak en gaat ze lekker terug naar huis om dan vervolgens nooit meer terug te keren. Gelukkig hebben we haar kunnen treffen op haar laatste werkdag.
    Echt een supermeid en jammer dat ze ophoud en hopelijk komt ze nog terug op haar beslissing want wat ik wel heb geleerd is dat de Roemeense kalender/agenda nog wel eens wil afwijken op sommige beslissingen.
    Haar netjes afgerekend bij de kluisjes en haar een dikke knuffel gegeven.

  32. Onderstaande 5 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (27 februari 2017),dbd67 (27 februari 2017),Jooploop (27 februari 2017),Nedlovefkk (27 februari 2017),Wentelt Eefje (27 februari 2017)

  33. #69
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Berichten
    397
    Discussies
    22
    Thanks
    111
    Thanked
    578 in 184 posts

    Standaard

    Voor de irina liefhebbers : ze is maandag vertrokken naar rumania , samen met haar hond , en komt niet meer terug . Vond Duitsland oke , maar wil nu een ander leven gaan leven .
    Ik was niet vaak op kamer met haar , maar irina was altijd vriendelijk en correct , dat waardeer ik in haar .
    We hebben 1.5 uur afscheid genomen , en hoop dat het gaat lukken in Roemenië .

  34. Onderstaande 8 leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 maart 2017),cheasehead ( 5 maart 2017),gignnl ( 5 maart 2017),Jooploop ( 6 maart 2017),molaar ( 4 maart 2017),Nedlovefkk ( 4 maart 2017),Sjeufke ( 5 maart 2017),Wentelt Eefje ( 5 maart 2017)

  35. #70
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Last Online
    2 januari 2023 @ 16:37
    Berichten
    50
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    18 in 13 posts

    Standaard

    Top meid met topservice die spijtig genoeg gestopt is. Wens haar veel geluk in nieuwe start in haar thuisland

  36. Onderstaande 2 leden hebben Redlozz bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (17 maart 2017),Jooploop (16 maart 2017)

  37. #71
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Last Online
    17 januari 2023 @ 15:01
    Berichten
    455
    Discussies
    9
    Thanks
    2.156
    Thanked
    1.252 in 429 posts

    Standaard

    Ze was ooit mijn eerste dame in lr eind 2016 met haar toen een aantal kamertjes mee gemaakt
    En gestopt in februari 2017 on het geluk in haar thuis land te vinden

    Maar gister op de 2de kerst dag gingen cheasehead en ik na lr om onze kerst compleet te maken
    En me maat zij op den duur is dat Irina en ja dat was ze tot onze Groote verbazing en na ruim 2 jaar weg is geweest en weer opduikt wie had het verwacht ik niet maar zo zie je maar ze heeft normaal werk gevonden in haar thuis land maar heeft vakantie en wilde wat extra verdien en ze zal maandag haar laatste dag weer hebben
    Later op de dag zat zij alleen op een bankje wat te roken en ik zat ook alleen en ze vroeg als ik
    Bij haar kwam zitten zo dat we even wat bij konden praten en zo ik was net van de kamer af
    En zij haar ik kom later op de de terug waar op ze zij vergeet mij niet nou nee en loop even terug na haar om een tijd af te spreken
    Het was een aantal uur later en de tijd was daar netjes op tijd en gingen naar de kamer
    Het bed werd op gemaakt en haar kleding ging uit pfff ziet er nog steeds zo mooi uit als toen
    Eerst nog wat bij gepraat en toen was het tijd om eens te kijken als het nog net zo goed was als
    Toen en ik kan je vertellen dat was het zeker toch leuk om zo het jaar af te sluiten het was me laatste dame van het jaar en ook nog eens een verrassing

  38. Onderstaande 12 leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (28 december 2019),brombeerzuid (27 december 2019),cheasehead (27 december 2019),dbd67 (27 december 2019),Giodude (27 december 2019),Meme Moo (27 december 2019),mentholbear (27 december 2019),phoenix (27 december 2019),pret (28 december 2019),Sjeufke (27 december 2019),Wentelt Eefje (28 december 2019),yylover (27 december 2019)

  39. #72
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Gisteravond ontving ik bericht van Jooploop dat ze weer ff In Tha House was.Helaas was de Hertog uit Arcen al volop op bezoek bij ne dus rijden was geen goed idee.
    Daarom vandaag na wat sociale verplichtingen voor mijn doen laat naar LR.
    Bij binnenkomst zag ik al dat alle kamers bezet waren.In de bar bij de jongedame B.adslippers wat gaan drinken.
    Een voor een kwamen de dames van de kamer maar geen Irina.Zou ik dan pech hebben?
    Na verloop van tijd kwam er een blonde dame met een slank figuur en bril,en ja hoor na 3 jaar was ze er weer.
    Mijn vaste chicka van 2016,na Tanja uiteraard Molaar.
    Ze zag er uitstekend uit,een mooi strak figuur.
    Uiteraard naar de kamer,"for old times".
    En ja na 3 jaar was het weer super,stomende sex
    Hopelijk mogen we haar volgend jaar weer begroeten!!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  40. Onderstaande 8 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (28 december 2019),cheasehead (28 december 2019),dbd67 (29 december 2019),Jooploop (27 december 2019),molaar (28 december 2019),pret (28 december 2019),Sjeufke (27 december 2019),Wentelt Eefje (28 december 2019)

  41. #73
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:36
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    978
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    Ben gisteren ook voor Irina naar LR gereden met dank aan het bericht van JoopLoop had niet verwacht dat ze weer in een club terug zou komen.
    Na een lange rit van meer dan 2,5 uur vroeg in de middag bij LR aangekomen, direct een grote pluspunt de ontvangst! veel clubs kunnen daar wat van leren hoe vriendelijk je daar wordt ontvangen.

    Was voor mij meer dan 3 jaar geleden dat ik in de club was in die tijd is er weinig veranderd.
    Duurde een klein uurtje voordat Irina binnen kwam en toen een wel heel hartelijk begroeting, ken haar nog van de Golden Dreams tijd.
    Sommige vrouwen worden mooier als ze ouder worden en zij is er 1 van, 12 kilo afgevallen en haar service is van ouds.
    Over de kamergang kan ik alleen maar zeggen WOW!

    p.s. Nog een update de clubleiding heeft haar gevraagd om wat langer te blijven en ze is in LR te bewonderen tot 2 januari om daarna weer terug te keren naar haar vaderland.
    Of we haar ooit weer terug zien? Zoals ze zelf zei zeg nooit nooit, maar dat zal dan in de vakantie van haar normale baan zijn.
    Laatst gewijzigd door dbd67; 29 december 2019 om 12:10

  42. Onderstaande 7 leden hebben dbd67 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (30 december 2019),gignnl (29 december 2019),Husky (29 december 2019),Jooploop (29 december 2019),phoenix (29 december 2019),Sjeufke (29 december 2019),Wentelt Eefje (29 december 2019)

  43. #74
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Gewoon goed en niks minder dan dat!
    Weerzien met een overheerlijke dame die full service nog hoog in het vaandel heeft.
    Ik had t geluk dat ze mij nog kende en tipte me dat als ik deze avond met haar wilde kameren, wij niet al t lang moesten wachten.
    Reden: was al geboekt voor de verdere avond.
    Als je van lekker houdt: try before you die. En pas op, Corona is coming for ya.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  44. Onderstaande 4 leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 1 maart 2020),phoenix ( 1 maart 2020),Sjeufke ( 1 maart 2020),Wentelt Eefje ( 4 maart 2020)

  45. #75
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Diamond 468*60   Babylon 468*60