Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 85 van 85
  1. #76
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Carlitos:Ik ben verwent, of wij zijn verwent in Haus Panthera, tegen de service wat daar geboden wordt kunnen weinig clubs tegenop, met een tarief van 40-40-40-40.

    ACAPULCO qua geld maar VILLA MARISOL spant de kroon met zijn fantastiese behuizing en dan nog eens de dames die werkelijk alles voor je doen,nog eventjes en ik kan weer van al die mooie dingen in VILLA MARISOL gaan genieten.
    De clubs met een entree van 60 euro en dames waar je 100 euro per uur voor moet betalen zijn op hun retoer.
    Kijk naar VV met hun aanbieding en wat vind je daar aan dames,zelfs de melkpoeder kunnen ze niet met rust laten,wat dat betreft lijken ze veel op die gekleurde voetbaltrainers waar ze iedere keer weer opnieuw nieuwe witte lijnen moeten trekken op de velden.

  2. #77
    Geregistreerd
    5 november 2013
    Last Online
    26 september 2015 @ 13:44
    Berichten
    119
    Discussies
    3
    Thanks
    34
    Thanked
    37 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Carlitos:Ik ben verwent, of wij zijn verwent in Haus Panthera, tegen de service wat daar geboden wordt kunnen weinig clubs tegenop, met een tarief van 40-40-40-40.

    ACAPULCO qua geld maar VILLA MARISOL spant de kroon met zijn fantastiese behuizing en dan nog eens de dames die werkelijk alles voor je doen,nog eventjes en ik kan weer van al die mooie dingen in VILLA MARISOL gaan genieten.
    De clubs met een entree van 60 euro en dames waar je 100 euro per uur voor moet betalen zijn op hun retoer.
    Kijk naar VV met hun aanbieding en wat vind je daar aan dames,zelfs de melkpoeder kunnen ze niet met rust laten,wat dat betreft lijken ze veel op die gekleurde voetbaltrainers waar ze iedere keer weer opnieuw nieuwe witte lijnen moeten trekken op de velden.
    vandaag naar jou villatje

  3. #78
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Dat tik ik steeds de neukers jagen ze weg en de zuipers halen ze binnen met als gevolg dat de goede dvp's naar de andere clubs vertrekken.
    Door de prijzen te verhogen naar 60 euro in crisis tijd dat spreekt van slechte timing.
    ACAPULCO is een goed voorbeeld want deze club is boven zichzelf gegroeid door een goed beleid.
    Entree nu voor 1 uur 30 euro en het bier 5 euro per fles.
    Dit is iets wat de zuipers niet aantrekt maar wel de neukers voor 40 euro per half uur met als resultaat dat de dvp's hier graag werken omdat het wemelt van de ijsberen en 's middags al,geen wachttijden met kamers en op zaterdagavond bij al die drukte mogen ze niet langer dan 1 uur op de kamer blijven.
    Maar wat belangrijk is voor een ijsbeer de weekends kan hij kiezen uit meer dan 100 dvp's en ook nog eens vele hele mooie jonge dvp's en voor de rest loopt er voor iedereen wat bij.
    Het gaat toch steeds slechter met de clubs van 60 euro entree en hier blijven alleen de ijsberen hangen die er hun schatjes hebben anders waren ze allang verdwenen naar een andere club en de zuipers niet te vergeten.
    Gezellig wat drinken is toch iets anders dan jezelf vol te laten lopen.
    Wanneer de clubs de normen van ACAPULCO overnemen en gewoon 5 euro vragen voor een biertje en 25 euro entree plus 40 euro voor een 1/2 uurtje wippen dan komen de neukers vanzelf weer terug en blijven de zuipers lekker weg ook geen sterke drank meer uitgeven en al helemaal geen flessen.
    Want anders heeft het geen nut,maar wie ben ik een oude zeikerd die hier al regelmatig op heeft gehamerd maar niemand die hem wilt geloven en de clubs hun eigen ondergang spitten met de drank.
    Dat 10tje verhoging was niet om de club er beter uit te laten zien of te veranderen maar omdat de drankrekening van de club te hoog werd en ze steeds meer bier moesten inslaan

  4. Onderstaande 14 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 maart 2014),Bosco (26 maart 2014),Boy69 (26 maart 2014),Carlitos (26 maart 2014),de duisburg spesjalist (26 maart 2014),Eddy_V (26 maart 2014),hasta la pasta (29 maart 2014),jacky pakutra (26 maart 2014),Jansen (26 maart 2014),Megaboob (27 maart 2014),noglangnietuitgewandeld (26 maart 2014),Peppino (28 maart 2014),Peter020 (26 maart 2014),Wijze grijze (26 maart 2014)

  5. #79
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    ja inderdaad laat de zuipers ma betalen
    Laatst gewijzigd door Admin; 26 maart 2014 om 17:09 Reden: full kwoot

  6. #80
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    zeg Dalton,heb je aandelen in die villa Marisol? je lijkt wel een levend reklamepaneel voor die club,dit viel me ook al in andere items op..
    ben er zelf nog niet geweest,dus kan er niet over oordelen,maar naar ik vernam zou de line-up er maar zeer bescheiden zijn hoor

  7. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (28 maart 2014)

  8. #81
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    zeg Dalton,heb je aandelen in die villa Marisol? je lijkt wel een levend reklamepaneel voor die club,dit viel me ook al in andere items op..
    ben er zelf nog niet geweest,dus kan er niet over oordelen,maar naar ik vernam zou de line-up er maar zeer bescheiden zijn hoor
    line-uup zeer bescheiden ma geen wacht tijd voor een kamer eten mat beter is als de meeste clubs en toch nog genoeg dames die neuk waardig zijn je ziet ze sjagerijnig omdat de club niet zoveel beren trek als een lr gt ma je ziet ze niet sjagerijnig omdat ze op een kamsr moeten wachten veder is de wellness beter dan wat voor sauna club ook en ik kan het weten deket ik heb deze club een aantal keren bezocht en ben tevreden na huis gegaan . ook ben ik een onafhankelijke partij

  9. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    deket (28 maart 2014)

  10. #82
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    zeg Dalton,heb je aandelen in die villa Marisol? je lijkt wel een levend reklamepaneel voor die club,dit viel me ook al in andere items op..
    ben er zelf nog niet geweest,dus kan er niet over oordelen,maar naar ik vernam zou de line-up er maar zeer bescheiden zijn hoor
    Dat is weer overdreven maar om 2 uur te moeten wachten op een sleutel in LR voor een kamer bezoek dan ben je volgens mij goed geschift en ook nog eens lastig gevallen worden door dronken bezoekers in HAPPY,GT en VV waar alleen maar 2de soort dvp's rondhuppelen die nooit genoeg in hun neus hebben zitten dan kan ik je alleen maar ACAPULCO aanbieden waar de weekends 100 dvp's rondhuppelen met vele mooie jonge godinnen en een prachtige verhouding tot je knip.
    VILA MARISOL is voor mij een goede club met alles erop en eraan,prachtig rusthuis voor ijsberen die al dat rijden naar andere clubs zat zijn en hier ook nog eens goed werk kunnen verwachten van de aanwezige dvp's en niet te vergeten de kok die altijd nog eens lekker kan koken.
    Voor mij 25 minuten rijden vanaf mijn huis tot de voordeur van VM mooier kan het niet.
    Maar ook nog eens aardige dames en 100 dames die kan ik niet aan maar 1 of 2 soms zelfs nog een derde zou kunnen en daar heb ik dan 3 dvp's voor nodig en ik heb ook nog eens geen ijsbeer nodig die mij helpt op de kamer om mijn leuter in het sappige grotje te laten verdwijnen,deze 3 dvp's zijn er zeker.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    deket (28 maart 2014),jacky pakutra (28 maart 2014)

  12. #83
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Toch raar de naam van deze thread:al heel veel (dezelfde) mening van Dalton gelezen, maar nog niet gelukt om hem op iets dat maar op een visie lijkt te betrappen!

  13. #84
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik lees tussen de regels door dat het vrij mat was met dames en gezelligheid door ook zieke ijsberen die aanwezig waren ?
    Maar welke ijsberen waren wel gekomen ? en het aantal ?

    Dit geeft aan of verjaardagen nog in trek zijn in PHG.
    Voor een feestje moet je in VILA MARISOL zijn zoals 14 mei was een knal feest.

  14. #85
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Voor een feestje moet je in VILA MARISOL zijn zoals 14 mei was een knal feest.
    Beste Dalton,
    musst Du wirklich bei jedem Club einen Hinweis auf die VM hinterlassen? Ist doch langweilig...

    Wie bei meinem Besuch Ende Januar sind auch auf dieser "Knaller-Party" die Waschmaschinen ausgefallen und es gab zu wenig frische Handtücher. Kannst Du nicht mal funktionierende Waschmaschinen spendieren oder wenigstens an Party-Tagen in der Waschküche arbeiten?


    Mädels waren übrigens auch zu wenige anwesend, höchstens 25 - 30.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (19 mei 2014)

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.