Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 138
  1. #76
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

  2. #77
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Dit topic kan dus met https://www.ijsberenforum.com/forum/...ka-(Roemeense)
    samengevoegd worden. Naam in Babylon Monika neem ik aan.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #78
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:55
    Berichten
    1.145
    Discussies
    84
    Thanks
    772
    Thanked
    1.610 in 652 posts

    Standaard

    Vorige week met deze meid om 2.15u nog naar de kamer geweest. Het was een inlossing van een belofte die ik de week ervoor en deze avond aan haar gemaakt had. Ik had deze dag niet mijn beste dag en nadat ik heel de avond gezelschap had van Ilona en in totaal 4 u met haar op de kamer had doorgebracht wilde ik eerst kijken of mijn pielemans het nog aankon. Dit heb ik ook zo tegen monica gezegd en ze heeft me op een bankje opgewarmd waarbij ze me ook pijpte. In een mum van tijd had ze me geil en was mijn pikken weer op oorlogssterkte. Haar een sleutel laten halen en ondanks dat ik al behoorlijk vermoeid was heeft ze me toch nog een spetterend half uur gegeven. TZ was heerlijk en PZC was voortreffelijk. Heerlijk met haar in diverse standjes geneukte en over haar borsten klaargekomen. Ze heeft grote siliconenborsten. Twee weken terug vond ik ze erg opgeblazen maar vorige week leken ze toch wat mooier. Het lijkt dat ze nog hun eigenlijke vorm moeten gaan krijgen. Prima half uurtje met haar gehad en als het zo uitkom dan zal ik zeker met haar opnieuw gaan kameren.

  4. #79
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Monika ( 04/06/15 )

    Ik heb nu zelf de kans eens gehad om de nieuwe voorgevel te mogen bekijken en inspecteren. Persoonlijk vind ik het niet mooi. Veel te veel opgeblazen plastiek uitzicht en niet in verhouding met haar figuur. Maar zo gaat het meestal. Toch kan het anders ook en is een natuurlijke-look mogelijk door middel van een zoutoplossing ipv siliconen. Zonde dat in de sex-scene hier weinig voor gekozen wordt.

    Monika wist me toch al snel op temperatuur te brengen met een ondeugend voorspel. Na een pijpbeurt op de bank vertrokken we richting kamer.

    Een goede sessie kwam tot stand. Vloeiend kwamen de volgende zaken aan bod : tongzoenen , pzc , beffen , 69 , missio , doggy en een krachtige ontlading in de schildpad-positie.

    Deze meid behaalt zonder moeite de Babylon standaard !

    Score : 8/10.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  5. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 juni 2015),MiniME ( 9 juni 2015)

  6. #80
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik ging met Monika voor mijn eerste kamer in Babylon, maar kijken naar haar beschrijving en hier was ik zeker of het was hetzelfde meisje als in haar foto's op de website ze niet verbeterde borsten. Echter, in de laatste paar dagen hebben ze haar foto's bijgewerkt met haar nieuwe opgeblazen toestand weerspiegelen! Ik was loungen in de rug te kijken naar de tv toen ze kwam en zat naast me. We raakten aan de praat en ze vertelde me dat ze in verschillende clubs waren geweest (dit is niet altijd een goed teken), maar haar borsten zag er zo goed (niet een rommel tit baan als je soms ziet) dat ik was geïntrigeerd. Ze begon te spelen met mij, terwijl me aanmoedigen om te spelen met haar enorme 38DD tieten en ik was al snel hard. Ik verzonden haar voor een kamer sleutel vrij snel na dit als ik was scherp om haar diensten te proeven. In de kamer hebben we goede zoenen tongen en haar pussy smaakte zoet en fris, haar pijpen was vrij goed en ik hebben erg genoten. Na een tijdje vroeg ik haar om me te rijden cowgirl en ik vond haar pussy zeer strak te zijn, ze liet geen teken van te willen om de positie te veranderen en als ik genoot van het zo veel ik laat haar doen haar ding, komt na ongeveer 10 minuten Van haar bovenop. Ik zou zeker herhalen met dit meisje.

    I went with Monika for my first room in Babylon but looking at her description and on here I was sure if it was the same girl as in her pictures on the website she does not have enhanced breasts. However, in the last couple of days they have updated her pictures to reflect her new inflated status! I was lounging in the back watching the TV when she came up and sat next to me. We got talking and she told me she had been in several different clubs (this is not always a good sign) but her breasts looked so good (not a rubbish tit job like you sometimes see) that I was intrigued. She started to play with me, whilst encouraging me to play with her massive 38DD titties and I was soon hard. I dispatched her for a room key rather quickly after this as I was keen to sample her services. In the room we have good kissing with tongues and her pussy tasted sweet and fresh, her blowjob was pretty good and I enjoyed it very much. After a while I asked her to ride me cowgirl and I found her pussy to be very tight, she showed no sign of wanting to change position and as I was enjoying it so much I just let her do her thing, coming after about 10 minutes of her on top. I would certainly repeat with this girl.

  7. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 juli 2015),MiniME ( 7 juli 2015)

  8. #81
    Geregistreerd
    10 juli 2015
    Last Online
    18 januari 2016 @ 20:15
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    20
    Thanked
    32 in 14 posts

    Standaard

    Ik ken Monika van haar eerste dagen in Willich, Heaven Seven als Selena. Was toen een echt lieve meid. Mijn laatste omtmoeting met haar was in Babylon toen ze net terug kwam met haar aangepaste borsten. Ik vond het niet helemaal geslaagd, voor good old times naar de kamer. Standaard, professioneel, slecht tongzoenen en na 15 minuten afgebroken. Kan zij niks aan doen, maar ik realiseerde me dat H7 toch altijd een begin was voor nieuwe dames in het vak. Dat mis ik toch wel in het nieuwe H7, het is een groter en mooier, maar het huidige aanbod is niets in het vergelijk van 2-3 jaar geleden.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Curva Metea bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 5 december 2015),Jan Verplancke (30 december 2015)

  10. #82
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Gekozen voor Monika met haar nieuwe grote voorgevel. Op de kamer een leuke vrouw eerst even lekker pijpen en daarna lekker neuken eerst zij boven en daarna op z'n hondjes, toen het hoogtepunt naderde snel mijn condoom afgedaan en haar nog even lekker laten pijpen en haar mond vol gespoten met mijn zaadjes omdat ze de eerste was deze dag was het erg veel en dat vertelde met een grote glimlach. Omdat ik nog veel meer lekkere dames had zien rondlopen maar meteen terug gegaan naar de bar voor een volgende dame te gaan vangen.
    de hoeren lusten er wel pap van

  11. Onderstaande leden hebben facial bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (14 juli 2015)

  12. #83
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op 23 oktober voor de eerste keer met Monika gekamerd.
    Tijdens mijn vorige bezoeken was Monika me al een paar keer opgevallen vanwege haar ondeugend snoetje. Van collegae ijsberen vernomen dat ze goede service verleent. Dus had Sjeuf besloten om die service maar eens te onderzoeken. Monika werd de 3e Kamer op deze dag. 3e kamer, twee bellen wijn, dan is exploderen geen vanzelfsprekendheid.
    Monika had ook wel door dat ik haar regelmatig in het vizier had. Over haar borsten valt natuurlijk te discussiëren. Het sili-loze a-cupje heb ik niet gekend. Ik heb geen vergelijk. Een C-cup had haar beter gestaan, verwacht ik.
    Een lang gesprek hebben we niet gehad. Al snel zogen onze lippen vacuüm. Alleen het tongzoenen al verdient een dikke 10. Blasen met prima zuigkracht en opvallend hoe ze appeltjes des levens te grazen neemt. Er zijn enkele goede Eiersaugköniginnen, maar Monika verslaat echt alles. Een FT lukte niet, maar in cowgirl lukte het uiteindelijk om tot een explosie te komen.
    Monika gaat netjes om met de tijd want we waren ruim over het half uur heen.

    Monika: Zwart haar, sillies een D zeker wel, lengte 1,50m, 25 jaar, Volbloed Roemeens, Duits en Engelstalig
    PZC: GOSP = 0,95M
    EL: Eiersaugkönigin
    TZ: uitstekend
    Vingeren: No problem
    Beffen: in 69
    NMC: cowgirl
    GFE: 100%
    PSE: 70%
    Optiek: Girl next door
    Extra's:
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: Regelmatig
    Kamertijd: ruim 35 minuten

  13. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 oktober 2015),MiniME (25 oktober 2015),Mr Bluenose ( 9 mei 2016)

  14. #84
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Monika ( 04/03/16 )

    Ze zag er super uit in hotpants en een spannend bovenstukje. Dit te danken aan de F1-party die gaande was.

    Zeer goede sessie van A tot Z.

    Enkel één minpunt : te grote siliconen borsten , niet in verhouding met haar lichaam. Maar verder : TOP !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  15. Onderstaande 6 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 maart 2016),Deantje ( 5 maart 2016),ftchietgraag ( 6 maart 2016),licky luke ( 5 maart 2016),SeX++ ( 5 maart 2016),Sjeufke ( 5 maart 2016)

  16. #85
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Monika ( 20/04/16 )

    De sessie begonnen in de kino. Hierna verder de kamer op.

    Nog steeds over de ganse lijn top !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  17. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (22 april 2016),licky luke (22 april 2016)

  18. #86
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:07
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    235
    Discussies
    8
    Thanks
    266
    Thanked
    339 in 100 posts

    Standaard

    Vandaag ook met Monika op de kamer beland derde kamer van de dag maar wel de beste !!!!!!!!!!En voor ik het vergeet Ijsberenforum bedankt voor de 30 € korting .

  19. Onderstaande 2 leden hebben jemame bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 8 mei 2016),SeX++ ( 8 mei 2016)

  20. #87
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Monika
    Bij recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/...412#post487412

    We trokken ons even terug op een rode fauteuil achteraan voor wat presales waarbij ik haar m'n wensen kenbaar maakte. Hierna gingen we op kamer op het gelijkvloers. Monika kon de rare sessie met Emma in Samya niet helemaal doen vergeten maar leerde me weer dat ik in een half uur genoeg seksueel respijt kon krijgen dat ik verlangde. Tekort en ook weer niet. Monika is een heerlijke meid. Drie jaar geleden was ik ook met haar op kamer in Heaven7.

    In de kamer begon ze speels te strelen en te likken, ik kon niet van haar grote tieten afblijven. Je voelt wel dat het fake is, dat is wel jammer maar ik heb toch mooi wat flinke tieten vast. De klik met haar was goed en tongzoenen was ok. Ze speelde het spel goed mee en op besluit tot seks deed ze het condoom voorzichtig om. Seks met haar on top was geweldig, net als de vorige keren goed de kont vastgepakt en ronddraaien, dat deed ze lekker mee. Hierna wat nagepraat en de tijd werd mooi vol gemaakt. Al bij al een goed half uurtje dat langer mocht als ik niet zo stom was in Samya. Soit. Ik kan het heel goed vinden met Monika en ze kwam nog vaak bij me langs om een tz te stelen en naar me te lachen. Leuke meid en Babylon imp-waardig. Ze is net een katje met die grote ogen van haar:

    Score ***1/2

    De zwarte wolf

  21. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (27 mei 2016),Firehawk (27 mei 2016),Kwakje (28 mei 2016),licky luke (27 mei 2016),Mr Bluenose ( 5 juli 2016),Ryuhayabusa (29 mei 2016)

  22. #88
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:39
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag gehaald: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...385#post493385

    Ik had Monika zo gevonden.
    Langs haar gaan zitten en moest ook even moeite doen om haar wat op te humeuren. Op een gegeven moment had ik haar los. Ze wilde ook met mij vechten, dus zaten wat te rollenbollen op de bank. Ook wilde ze armpje drukken. Zelfs toen zij 2 armen gebruikte won ik nog. Kon ze niet hebben en ging met hele lichaam op mijn arm zitten. Toen had ze gewonnen zullen we maar zeggen. Op een gegeven moment kwam die klusjesman voorbij gelopen, althans dat denk ik dat hij dat is. Oudere man, slank en met zo’n grote snor. Ik zei tegen Monika, ken je de Mario Brothers, die man is net Luigi met die snor.
    Ze barste in lachen uit en sprong op me. You’re crazy, you’re just like a child.
    De toon was gezet dus op naar de kamer. Zoals gewoonlijk moeten ze dan altijd eerst een laken halen. Snap eigenlijk naar waarom ze dat niet direct kunnen meepakken als ze zich inschrijven en mee naar de kamer gaan. Maargoed ze zegt, ik ben over 10 minuten terug met een lachend gezicht. Ik zei dat ben ik al lang weg. Dus zij haar spul halen. Ik dacht ik zal haar krijgen en ben achter de deur gaan staan, niet denkend dat die grap zou lukken. Na 2 minuten komt ze terug, maakt de deur open en zie haar kijken van wtf. Ze loopt verder naar binnen en draait en kijkt achter de deur en schrikt zich helemaal de tering toen ze mij zag staan. :D Gelijk moest ze ook super hard lachen.
    Ik kan je vertellen ik heb een super tijd op de kamer gehad, echt een top meid, super zachte huid en heeft zo’n geile uitstraling. Ook mijn 3e kamer zonder moeite gefinished. Haar ga ik zeker nog vaker bezoeken.

  23. Onderstaande 7 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (30 juni 2016),Eddy_V (26 juni 2016),licky luke (27 juni 2016),Mr Bluenose ( 5 juli 2016),Nedlovefkk (26 juni 2016),Sjeufke (26 juni 2016),Smouse (26 juni 2016)

  24. #89
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik had roomed met Monika op een vorige bezoek, dus ik was vrij zeker van dat haar dienst zou zijn tot nul. Ze heeft het uiterlijk van een Gypsy Meisje naast de deur en ze is zeer volbracht in de kunst van het zoenen en het geven van een blowjob. Sex met haar is enthousiast en ik laat haar doen haar ding op de top voordat u naar missionaris. Kijken naar haar mooie gezicht kreeg me aardig in de buurt, maar ik besloot om af te springen en hebben haar afmaken me bij de hand, maar toen ze sexy gevraagd zou ik liever niet in haar mond te komen ik snel nam de upgrade. Schade was 75 euro voor het half uur met de mond afwerking en het was zeker goed besteed geld en ze is zeker een meisje dat ik zou herhalen met opnieuw.

    I had roomed with Monika on a previous visit so I was fairly sure that her service would be up to scratch. She has the look of a Gypsy Girl next door and she is very accomplished in the art of kissing and giving a blowjob. Sex with her is enthusiastic and I just let her do her thing on top before switching to missionary. Watching her pretty face got me pretty close but I decided to jump off and have her finish me by hand but when she sexily asked would I not prefer to come in her mouth I quickly took the upgrade. Damage was 75 Euro for the half hour with mouth finish and it was certainly money well spent and she is certainly a girl I would repeat with again.

  25. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (27 september 2016),Manureva ( 2 oktober 2016),Reagen (27 september 2016),Ryuhayabusa (21 april 2017),Sjeufke (27 september 2016),spirou (27 september 2016)

  26. #90
    Geregistreerd
    18 juli 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 21:22
    Berichten
    132
    Discussies
    24
    Thanks
    0
    Thanked
    268 in 96 posts

    Standaard

    I've met Monika about 7 times in Babylon, without doing session with, except last Thursday (10 Nov.).

    She got a reputation to be a nice girl, being a real valour. Let's see...

    After a nice talk in sofa, we were remembering all my visits without doing anything, but today will be different, I told her that I was waiting long (kind of) and needed a real feeling with her, she was surprised that I choosed her, that time*!

    Probably, I was not a big fan of her big silicone-breast, which is for me, not very natural, but I wanted to know her, more than before.

    With Monika, sensation stays very nice, sometimes friendly, sometimes very quiet, she's a very positive girl and I appreciate that very much*!

    Once in room, I discovered a very nice girl, always smiling, and trying to offer her best to me, a wet & deep blowjob and multipositions, with a sportive content, indeed.
    She can alternate sensual feeling and energic and real passion.

  27. Onderstaande 7 leden hebben Piet Rodebaard bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 november 2016),Firehawk (16 november 2016),flicki (16 november 2016),Manureva (17 november 2016),Mr Bluenose (17 november 2016),Sjeufke (16 november 2016),why not me (17 november 2016)

  28. #91
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:39
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...935#post526935

    Tegenover de bar op de bank zat Monika zij stond ook op mijn optielijst. Gelijk langs haar gaan zitten. Op een of andere manier beginnen we altijd met elkaar te stoeien. Ze is maar een kleine meid, dus ze wint nooit. Maar dan grijpt ze altijd in mijn ballen, de valspeelster. :D Na een tijdje mij ook verwend te hebben en niet alleen maar knokken op de bank met haar naar de kamer vertrokken.
    Daar ging het klieren verder, waarop ze zei, je weet toch dat je nog ga pijpen...? De hint was duidelijk en ik gedroeg me. :D
    Op de kamer is met Monika altijd goed geweest ook deze keer. Lekker tongen met dat kleine zachte tongetje van haar. Pijpen ook heerlijk, vooral als ze je dan tijdens aankijkt met die geile ogen.
    Met neuken wilde ze dat ik wat ging doen. Ik zeg daar heb ik geen zin in. Je moet zegt ze. Ik zeg, ik heb weekend. :D Waardoor ik een paar stompen kreeg en toch maar aan de bak ben gegaan. Zeker geen straf hoor. Paar posities gedaan en in doggy het afgemaakt. Je hebt mij kapot gemaakt zegt ze, maar dat maakt niet uit want wil er toch wat kilo’s vanaf. Anders ik wel, en even lekker relaxen op bed.
    Op een geven moment begint ze mij in te wikkelen in het laken wat op bed wordt gelegd. Dit vond ze wel grappig en wilde dat ik zo naar buiten ging. Ik zei je bent gek. En maar smeken, en ik sta op, begint ze het laken zo om te doen net als hoe de oude Romeinen het hadden. Ik zei is goed, kom op dan. Zij super blij naar buiten en wilde het iedereen laten zien. Ik zeg kom op naar de kluisjes en maar zwaaien onder weg alsof ik een keizer ben. Zullen wel gedacht hebben wat een randdebiel.
    Bij de gokkasten komen we Alice tegen waar Monika natuurlijk ook moest zeggen, check dit. Ik zei kniel voor je keizer. En Alice deed het ook nog, normaal laat ze zich niet zomaar iets gezeggen. :D
    Monika wilde nog terug de club in om haar andere vriendinnen het te laten zien maar vond het welletjes geweest en ben naar de lockers verkast.
    Top kamertje gehad met Monika.

  29. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (11 december 2016),Manureva (12 december 2016),Mr Bluenose (11 december 2016),Sjeufke (11 december 2016)

  30. #92
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Die voorgevel is niet bepaald vakwerk zeg.

  31. #93
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ==> Sixsens
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  32. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Knfg (27 februari 2017),Mr Bluenose (27 februari 2017)

  33. #94
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Nice to see my old pal Monika from BaB joining the stable. Not always a fan of boob jobs but hers is very good. Spotted her with her top off from the other side of the bar and joined her for a nice chat. One on the list for later or maybe Saturday!

  34. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 2 maart 2017),Deantje ( 2 maart 2017),Eddy_V ( 2 maart 2017),Knfg ( 2 maart 2017),Sjeufke ( 2 maart 2017)

  35. #95
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Vandaag mijn vijfde kamer in drie maanden met Roemeense Monica gemaakt en het wordt steeds leuker.
    Het blijft me verbazen dat deze mooie, lieve en intelligente dame toch veel vrij is. Het is omdat er zoveel toppers in SS rondlopen dat ik niet nog meer met haar ga. Ze is echt wel een aanwinst en zomaar tot in mijn top-5 geklommen, in gezelschap van 4 Bulgaarsen.
    Wel is ze van het afwachtende type, dus zelf er naartoe gaan is de boodschap. Meestal zit ze bij Carmen en Andrea, rechts als je de bar binnenkomt. Vanaf woensdag 26 april gaat ze voor 2 weken naar huis.

  36. Onderstaande leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (22 april 2017)

  37. #96
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Bachatero jij hebt het over Monica ex Yin yang. Topic is over Monica ex Babylon. Ik beschrijf jouw Monica ook in mijn laatste SS verslag, inderdaad een topdametje.

  38. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (21 april 2017)

  39. #97
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Blijkbaar zijn er dus 2 Monica's rond dezelfde tijd van andere clubs naar SS overgekomen, beide Roemeens met zwart haar en silli's.
    Zelf als wekelijkse bezoeker geraak je er dan niet meer aan uit.
    Er kan dan best een paspoortje aangemaakt worden van deze Monica zodat mijn item naar daar kan verplaatst worden, maar waarschijnlijk bestaat er al één van haar bij de ex-club en kan het daar gehaald worden.


    Note W2 : Berichten staan ook bij de andere Monica : https://www.ijsberenforum.com/forum/...223#post551223

  40. Onderstaande 2 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 3 mei 2017),Ryuhayabusa (22 april 2017)

  41. #98
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was zij het beoogde target om eens aan een proeve van bekwaamheidheid te onderwerpen. Gedurende de dag haar al enkele keren van dichtbij mogen aanschouwen. Een mooie dame, ietwat ondeugend koppie, sprankelende ogen en een prachtig lijfje. Enigste nadeel imo haar sili's (blijf het lichaamsverminking vinden) die niet echt in proportie zijn met haar figuur.

    With a little help of a friend nam ze naast me plaats en na een korte kennismaking was het tijd om ons af te zonderen. Ons werd kamer 6 toebedeeld. Voordeel is dat die gelijk naast de douches zijn, nadeel geen raam.

    Nadat we ons gezamenlijk gedoucht hadden heb ik een heerlijke sessie van 90 minuten met haar gehad. Alles is aan de orde gekomen en ze is dan ook glansrijk geslaagd voor haar examen. Deze kennismaking smaakt naar meer. Voor mijn gevoel is dit een dame waarmee sessies beter en beter worden naarmate je elkaar beter kent. Herhalingsgevaar: absoluut.

  42. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 1 mei 2017),Firehawk ( 1 mei 2017),Giodude (25 november 2018),jansenroy ( 1 mei 2017),licky luke ( 1 mei 2017),Manureva ( 1 mei 2017),Mr Bluenose ( 3 mei 2017),Pierke69 (28 april 2020),Sjeufke ( 1 mei 2017),VAZKOR (17 mei 2017)

  43. #99
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Da kam Sie: in einem sehr schönen Bikini, mit ihrem bezaubernden Lächeln, doch ich merkte gleich
    dass Sie heute
    auch etwas bedrückt.
    Jetzt aber aufs Zimmer. Es fing schmusig an, Wir verwöhnten uns erstmal mit Streicheleinheiten.
    Monika's BJ ist gut und Sie weiß auch wie ichs mag. Sehr fliesend war Sie dann in Reiter
    auf mir und ihr Körper fühlte sich gut an.
    In Missio kam ich dann zum Absch(l)uß und Wir kuschelnden die restliche Zeit.
    Das zweite Zimmer mit ihr war dann etwas aktiver und Monika konnte sich doch
    noch entspannen und genießen.

    vanKees

  44. Onderstaande 5 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 mei 2017),Deantje (17 mei 2017),Mr Bluenose (17 mei 2017),Sjeufke (17 mei 2017),VAZKOR (17 mei 2017)

  45. #100
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    LL en ik lagen rustig op een ligbedje bij het zwembad toen ze onze richting kwam uitlopen. Het was duidelijk dat ze mij nog niet gezien had en op weg was om LL te begroeten. Eenmaal bij ons aangekomen zag ze mij. LL moest het doen met een vriendelijke hello en ik kreeg een knuffel en zoentjes. Even kort bijgepraat onder de toezegging dat we elkaar op een later tijdstip zouden opzoeken. Gedurende de dag volgden wat korte gesprekjes gelardeerd met de nodige knuffels en zoenen.

    Na de BBQ zat ik aan de bar en kwam ze me wederom opzoeken. Ik zei haar dat als ze vrij was zo rond 19.30/20.00 uur ik weer klaar was voor een kamer. Ik zei haar dat ik waarschijnlijk op het terras zou zijn en ze me daar maar in 1e instantie moest zoeken. Ik lag er goed en wel of ze kwam al bij mij liggen. Na een tijdje kreeg ze het wat koud en we besloten ons naar binnen te verplaatsen. Ik vroeg haar of ze naar de bar wilde, maar ze gaf aan liever naar de maroc room te gaan. Er volgde een geanimeerd gesprek terwijl we elkaar streelden en knuffelden. Af en toe onderbroken door momenten van tongzoenen, plagen en teasen. Inmiddels lagen we er al drie kwartier en ik stelde haar voor om snel nog een sigaretje te gaan roken voordat we naar de kamer gingen. Ze vroeg of ik mijn dollarbiljetten bij me had zodat we wat gekkigheid konden uithalen in de bar. Dit leverde de nodige verbaasde blikken op bij de dames. We bestelden wat te drinken voor op de kamer en gingen op weg.

    Op de kamer trok ik de band van mijn badjas eruit en zei haar dat als ik "vervelend" werd ze me maar moest vastbinden. Ik zag aan haar oogopslag dat die gedachte haar wel beviel. Al spoedig bleek dat wat ik de vorige keer schreef waarheid werd. Monica is inderdaad een type dame waarmee kamers beter worden naarmate je elkaar beter kent. Tongzoenen van vriendinnetjesniveau. Ik moest en zou haar perfecte en zijdezachte pocketlijfje masseren wat haar wel kon bekoren. Na de massage stond ze erop om mijn inmiddels fier overeind staande metgezel te kussen en wie ben ik om dat te weigeren. Haar BJ-skills zijn van een hoog niveau. Zeer afwisselend en ook het EL-aspect komt bij haar uitvoerig aan bod.

    Tijd om de rollen om te draaien en haar te verwennen. Ze genoot zichtbaar en hoorbaar. Ik merkte dat ze heel gevoelig werd en besloot haar aan een kieteltest te onderwerpen. Ze wrong zich in allerlei bochten, maar kon niet ontsnappen. Ik besloot haar even tot adem te laten komen, maar onmiddellijk greep ze de band en bond mijn handen vast. De wijze waarop ze dit deed verried enige kennis van zaken en ze keek me ondeugend aan. Ze begon met mijn tepels te spelen en kuste mijn hele bovenlijf. Langzaam daalde ze af om nogmaals een proeve van bekwaamheid aangaande haar BJ af te leggen. Het was duidelijk te merken dat ze ook geilde op het feit dat ik semi-weerloos het hele gebeuren moest ondergaan. Na een tijdje besloot ze om in cowgirl mij te berijden op een wel heel teasende en uiterst geile wijze. Ik probeerde ondertussen mezelf te bevrijden wat met enige moeite lukte. Volop tongzoenend werd het steeds intiemer en ze stelde voor om in lepeltje lepeltje verder te gaan. Mijn favoriete positie. Ze kroop heerlijk tegen me aan, bewoog heerlijk mee en het genot spatte er van beide kanten vanaf. Het tempo werd opgevoerd en leverde dan ook een knallend hoogtepunt op. Een blik op de telefoon wees uit dat er 75 minuten waren verstreken en we hebben het resterende kwartiertje volgemaakt met een beetje muziek luisteren en praten terwijl zij liefdevol in mijn armen lag met haar hoofdje op mijn borstkas.

    Een zeer gevarieerde GFE-sessie met PSE trekjes en een kinky randje. Monika heeft laten zien dat ze alle facetten beheerst. Voor mij een levensgevaarlijke combinatie met haar waanzinnig lijfje en geil en ondeugend koppie. Zal in de toekomst nog heel moeilijk worden haar te kunnen weerstaan.

  46. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 juni 2017),Bachatero (10 juni 2017),biged (16 juli 2017),Deantje (10 juni 2017),Giodude (25 november 2018),Hooker lover1 (27 augustus 2017),jansenroy (10 juni 2017),licky luke (10 juni 2017),Manureva (10 juni 2017),mentholbear (16 juli 2023),Mr Bluenose (11 juni 2017),Pierke69 (28 april 2020),Sjeufke (10 juni 2017),sofaking (10 juni 2017)

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.

Living Room 468*60   Diamond 468*60