Haarkleur/-lengte : blond / halflang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank en vrouwlijk / volle C
Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : paar kleintjes (onopvallend)
Service: NMC, PZC, FT (neem ik aan)
Voordelen: lekker ding, pijpt langduring en erg lekker
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euris
Extra’s bij het bezoek:
zaterdag weer een relaxte dag in Bochum. Er waren opvallend veel Ijsberen in verhouding tot dames met name aan het eind van de middag. Ik achtte mijzelf gelukkig dat ik Roxy te pakken had gekregen en had een lekkere sessie met deze mooie leuke meid (staat elders beschreven). Roxy heeft tegenwoordig een nieuwe techniek. Ze vraagt of je een uur wil en als dat niet lukt dan laat ze je bijna op de bijbel zweren dat je haar later voor nog 30 minuten neemt. Ik gaf toe aan de druk en ze vertelde mij dat ze niet van leugenaars houdt.
Maar ja ik zag dat lekkere Russinnetje Elena lopen. Had haar een paar keer voorbij zien flitsen maar op een gegeven moment zat ze verdekt opgesteld achter een pilaar helemaal in haar blootje :p Een beetje afstandelijk was ze toen ik eerst naast haar ging zitten maar al gauw lachte ze haar tanden bloot. Elena komt uit Siberie maar woont in Wit Rusland. Ze is 1 van de weinige meiden die niet rookt en ik had haar dan ook jonger ingeschat als haar 25 jaren. Zoals veel Russinnen geeft ze een geweldige en lange pijpbeurt. Ze heeft een heel lekker vrouwlijk lichaam met mooie volle borsten. Heel lekker meisje maar wel iets timide.
Nu maar hopen dat Roxy mij vergeeft dat ik geen 2-de sessie met haar heb gedaan want Roxy is mijn favoriet. Dennis vertelde mij dat Roxy ergens achter in de gang door de Ijsbeer flink te grazen werd genomen op een bank (heeft dat meisje dan geen enkele scrupules?). Ook zag ik dat ze een jongere bezoeker aan de 2-de termijn herinnerde en ging voor de 2-de keer in korte tijd met dezelfde naar de kamer.