Ik moet van de docter meer beweging nemen.
Niets beter dan wandelen en waar kan je dat beter doen ????
Juist ja in Gent.
Rond de klok van 11:00 was ik al ter plaatse, de "Belgradostraat" was niet toegankelijk voor verkeer dus maar een andere route gekozen en zo snel mogelijk de wagen aan klant gezet.
Ik kan je zeggen dat het in de "Belgradostraat" niet veel soeps was er waren niet veel dames aanwezig.
Ik was daar vrij snel uitgekeken en week uit naar de "Vanderdoncktdoorgang". In het overdekte deel waren ook niet veel meisjes aanwezig, wel de gewone meiden die je daar bijna elke dag aantreft.
Zo waren er Kim, Roxanne, Bonnie/Bonny, Tatiana, Cathy, Sarah (maltese), Brigitte, Estelle en natuurlijk ook Carolien aanwezig.
In het niet overdekte deel was het heel stilletjes.
Ik had gedacht nog eens bij Anna binnen te wippen maar die kwam pas aan tegen de klok van 12:30. Heb er wel een gezellige babbel mee gehad.

In de "Schepenenvijverstraat" waren wel veel dames aanwezig.
Op nummer 19 zaten 2 kleurlinges, waarvan er eentje zich Aphrodite noemt.
ook in bar Crystal en bar Vogue waren all ramen bezet.
Van de dames die ik bij naam kan noemen stonden er Maya, Mira en ook Diana.
Aan de overkant in bar Unique een paar dames die ik niet bij naam ken.
In bar La Seduction had je de ewige nederlandse tweeling (staan altijd samen) Luna en Nathalie.
Over de nieuwe kleding voorschriften heb ik in het algemeen niet veel gemerkt.
De meeste dames stonden of zaten zoals ze dat gewoonlijk doen.

Nu is een favoerite dame wel voldoende en koos ik voor Carolien.
Ze had een zwarte sexy jurk aan.
Die had haar wel voor een probleem gesteld want het jurkje was beginnen kleur afgeven op haar huid.

Voor wat mijn bezoekje betreft,
Ziehier wat zich afspeelde,

Ze ontdeed zich van haar sexy jurkje en knoopte haar BH los.
Haar 2 grote troeven kregen de volle vrijheid.
Ik haaste me om ze wat ondersteuning te bieden en maakte van de gelegenheid gebruik om heer tepels te bewerken.
Ze verfriste zich daarna aan de wastafel.

Ze nodigde me uit om plaats te nemen op het bed.
Ze gaf me een massage met haar grote borsten waarna ze, nadat het gewenste effect er was, me van een condoom voorzag en me begon te pijpen.
Pijpen doet ze niet slecht hoor, t'was gewoon zalig.
Terwijl ze dit deed maakte ik van de gelegenheid gebruik om ook haar kont wat te beroeren.
Iets te kort geduurd, voor mijn part mocht het nog enige minuutjes verder gaan.
Echter veranderde ze van positie en ging op haar rug liggen. Ik gaf haar toen een lange likbeurt.
Langer dan de vorige keer en zijzelf begon er ook van te genieten.
Na een 10 tal minuutjes wijzigden we van positie.

Ze plaatste zich even op handen en knieen om de lakens wat beter te draperen.
Hiervan maakte ik opnieuw gebruik om haar kont te bewerken.
Anders dan anders vroeg ze nu "You want doggy position or you want a cow girl ride.
Ik koos dan toch maar voor het laatste.
Zij kwam schrijling over mij zitten en begon aan een heerlijke "cow girl ride".
Terwijl ze zo bezig was kon ik genieten van heer heen en weer gaande tieten en kon deze naar hartelust bewerken.
Een man houd dat niet lang vol natuurlijk en na een paar minuutjes loste ik het eindschot.

Ze zei "relax baby" en ging haar verfrissen.
Ik kreeg een velletje van de keukenrol en mocht het condoom zelf verwijderen (doet zij anders).
Terwijl ik me aankleedde, wisselden we wat vakantie ervaringen uit.
Na een "See you next time" opende ze de deur.