Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard Toegankelijkheid Ying Yang, te Roermond

    Toegankelijkheid in Ying Yang te Roermond.

    Afgelopen zondag ben ik met een maat naar Ying Yang in Roermond geweest. Eenmaal aangekomen stond ik wel van verbazing te kijken, wat een mooie omgeving deze club is. Een grote parkeerplaats, maar voor zover ik heb kunnen zien is er geen speciale plaats voor gehandicapten. Maar ik geloof ook niet dat dit nodig is, want dit is zo groot. Vervolgens als je de auto uit komt kan het lastig zijn om door het grind naar binnen te komen.

    Eenmaal binnen, dan moet je een trap af van 5 treden om naar de kleedruimte te komen, daarna als je naar de barruimte wilt moet je eerst 3 treden op en dan weer 2 treden. Dan is het bij de bar naar het sauna/zwem/bubbelbad/ Turks stoombad gedeelte is gelijkvloers. Mocht je naar het buiten zwembad willen dan moet je nog een behoorlijke trap af die je zelfs met de grootste kunsten met rolstoel niet moet doen.

    Het restaurant is super, maar dan is er nog een probleem want als je in de bar bent dan moet je eerst terug naar de ingang (en dat mag je dan via de gelijkvloerse mogelijkheid bij de wasmachines doen) waarna je weer een trap op moet van ruim 15 treden. Voor je de eetruimte in gaat wordt van iedereen verwacht dat zij hun handen ontsmetten met speciale gel dat daar staat. Kamers zijn voor zover ik weet op de eerste en tweede verdieping. Ik ben niet met de dames naar de kamer gegaan omdat ik nou niet een gewenste dame er tussen zag.

    Ik zelf begin toch het idee te krijgen dat wanneer je GT of PHG gewend bent…je toch al redelijk verwend bent. Hier in Ying Yang waren er echt veel vrouwen aanwezig die boven tot ruim boven de 30 jaar zijn.
    Kort weg, ik vond het leuk om hier eens gekeken te hebben, maar ik ben er toch echt van overtuigd dat ik hier niet meer zal langs gaan. Heel misschien als er een lift in het pand wordt geplaatst……want dan kan je jezelf zonder problemen verplaatsen.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (17 september 2012),Cupido (14 oktober 2012),Dolfie (17 september 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.

Babylon 468*60   Diamond 468*60