Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34
    Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    336
    Thanks
    67

Daumen hoch Marcella ( Bernds Schieferhof)

Naam : Marcella

Haarkleur/-lengte : Bruin/halflang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Slank-normaal/C

Nationaliteit/Taal : Tsjechisch/Duits

Leeftijd : 24

Tatoeages/Piercings : Niet gezien

Service : Goed; TZ, beffen, NZC, PZC ,FT

Bijzonderheden : Explosief en onvermoeibaar, volgens 'n medebeer
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 september 2006 om 06:32
    Founding Member

Last Online
    8 oktober 2006 @ 19:14
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Lächeln Marcella

Marcella is een heerlijk knuffelmaatje. Ze zoent diep (weliswaar met weinig afwisseling), en heerlijk vochtig tongenwerk. Ze heeft lekkere joekels, zonder sili met goed reagerende tepels en ze vindt het fijn als die stevig worden gemasseerd. Doet het zelf voor en toont dat ze wel wat kan hebben. Pijpwerk is goed. Vangt alles keurig op in haar mondje, zonder dat er wat naast kan komen, slikt even en verklaart dan met een stralend gezicht en opengesperd mondje: "Alles sauber!" Later op de dag nog regelmatig knipoogjes en een aai in het voorbijgaan. Leuke meid!
    Paspoort mag dus worden aangevuld met FT und afnahme.

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    58
    Thanks
    1.509

Standaard Marcella

Met een gemengd gevoel ging Krimson in de zetels zitten, nadat hij voor de tigstemaal zijn nieuwbakken Wit Russisch vriendinnetje gaan groeten was, met het vaste voornemen later op de avond bij haar terug te keren.

Natuurlijk buiten Agatha gerekend die wulps en uitdagend aan haar grotje zat te frunniken; ook dit kon Krimson niet echt in de stemming brengen.

Bleek dat plotseling een Duitse ijsbeer geen interesse meer had in een meid die eerder op de avond in een onbegrijpelijk taaltje met Agatha had zitten brabbelen (bleek achteraf Tsjechisch te zijn). Zij lichtjes onderuitgezakt, voetjes op de bank, wat nonchalant; Krimson naast haar komen zitten. Marcella is de naam, uit te spreken op de Italiaanse wijze. Wil nu toevallig Italiaans de favoriete taal van Krimson zijn, al verstaat hij er geen jota van. Goede intro, Marcella is een lachebekje met diepbruine, joekels van ogen, en dit kan Krimson bijzonder bekoren; eindelijk iemand die niet in een tijdsbestek van 2 minuten de jacht naar de knots start, en als een bezetene begint te kluiven.

Ruimschoots een kwartier lang van gedachten gewisseld alvorens lichaamssappen te wisselen. Langzaam boven begonnen om dan naar beneden af te dalen, waarna het tijd voor de gebruikelijk afzondering werd. Ook Marcella geniet van de nodige aandacht voor haar honingpotje, en bleek later, tijdens de orale verwenning van Krimson, onvermoeibaar en soms heel erg teasend uit de hoek te komen. Bovendien is Marcella zuinig op de zaadjes, want niets gaat verloren of in papier. :D

Na nog wat nagepraat te hebben, werd het stilaan tijd om terug huiswaarts te keren. Volgende maal keert Krimson zeker bij Marcella terug.

Krimson, die dames met reebruine ogen bijzonder geil vindt
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 01:57

Last Online
    Vandaag @ 19:27
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    90
    Thanks
    42

Daumen hoch gusto goes Marcella....part one

Ere wie ere toekomt.
    Gustomass heeft met Marcella weer een wondermooie nieuwe ervaring op mogen doen. Hier wat er voor-af ging, wat er in-ging en hoe alles toch weer op zijn pootjes terecht mocht komen.....

Wat Gusto betreft ging het gesprek met de Hollandberen over zijn wunderschone ervaring met de Tsjechische Marcella. Wat er voorafging was zoals gebruikelijk op de bank in de woonkamer...
    Sta je met Bart en Hollandmale aan de bar, zie je Marcella neerstrijken op de bank. Maakt een praatje met een beer en heel onbeleefd breekt Gusto zijn gesprek met lotgenoten af en neemt plaats naast haar. Een meid, onbeschrijflijk, ieder pondje wat er aan zit is genot, genot, genot. En ze had flink wat pondjes voor Gustomass klaar..
    Alles is zo zacht en zo heerlijk om vast te pakken en om er dingen mee te doen. Een stel tieten, heerlijk, zo zacht, zo echt, heerlijk en later bleek dat ze nog geweldig smaakten ook nog.
    Zo en nu kom ik pas toe aan haar meest opvallende aspecten. Een paar ogen, zo groot, zo helder en zo echt, zo onbevangen, zo voor ....jou op dat moment... en een heerlijk lachebekje....
    En zoenen, zoenen, ......
    Op mijn opmerking over dat lachen was ze duidelijk. "When mann lacht lebt mann besser und langer." wat kun je je nog meer wensen.
    Nou, daar kwam ik al gauw achter. Zoenen, zoenen, zoenen,er kwam geen eind aan. Duurde zo lang dat ik ervan uitging dat ze mijn handdoekje niet zou aanraken op de bank.
    Even deed Gusto zijn ogen open en zag een lachende Hollandmale en ik dacht Sonny zitten mee genieten. Nou, geen probleem mee, hoe meer zielen die meegenieten hoe meer vreugd.
    Ik stond in mijn gedachten al op om naar de kamer te gaan...... schuift deze stoute meid de handdoek een klein beetje opzij, de rest was al door moeder natuur van de plek geschoven en begint ze met háár 2e specialiteit....
    een pijpbeurt is me daar ten deel gevallen....sjonge, jonge en dan op dit moment bedenken dat een uurtje daarvoor ik op het punt had gestaan om het pand vroegtijdig te verlaten......
    Iets heeft me hier gehouden...... casualidad no existe..klinkt het nog na van Samira...
    Deze pijpbeurt ging heel ver, maar eigenlijk vooral diep....
    Ze zal gedacht hebben, jullie kunnen hier diepzinnige gesprekken voeren, ik kan ook diep gaan...
    Hopelijk hebben mijn lotgenoten een klein beetje begrip voor me. Hopelijk zullen ze één vraag nooit stellen... Wie er nu het lekkerste en het diepste pijpt, Princess of Marcella.....
    Ik ben bang dat ik dan heel wijselijk het antwoord schuldig moet blijven.
    Ok terug naar de bank, want daar worden nog steeds pogingen gedaan om een en ander aan te richten. Marcella had ik wel gevraagd tevoren, om te beloven me na afloop alles weer terug te geven.... hatte dann noch gar keine ahnung, dat het zo menens zou worden...
    Op de kamer met haar een heerlijke partij seks gehad, heerlijk, wat een lekker mokkel maar dan voor 110% positief bedoeld..
    Overigens had ik ook Marcella aanvankelijk niet herkend. Meende dat ze vorige keer minder donker haar had, maar het tegendeel was waar. Viel ze vorige keer nog op doordat ze nog een flinke behaarde poes had, nu was alles glad. Toch wil ze het weer laten groeien, voelt ze zich beter bij..

Zeker nadat bij het afscheid nemen kort na middernacht toen ik links van me Marcella en rechts van me Princess in mijn armen mocht houden.
    Heel speels gaven ze elkaar een paar heerlijke zoenen, wat me deed uitroepen, volgende keer maken wij samen een triotje.... iets waar ze helemaal mee instemden , Ja, wir lieben uns sehrr......
    Zou wel eens het eerste geslaagde triotje van Gusto kunnen worden...

Hopelijk heeft deze lieve en lekkere Marcella inmiddels mogen genieten van een korte trip naar haar geboorteland Tsjechië... je hebt het verdiend meisje..

Gustomass.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    198
    Thanks
    13

Standaard

Ja GM, ik heb je zien genieten op de bank, toen Marcella heel, heel, heel diep ging:green_smi

Net wat je zegt, een hele vrolijke meid welke altijd lacht en vaak ook met haar tongetje hele geile bewegingen maakt. Lekker puur natuur en die ogen, van die grote kijkers

Ze is in de loop der weken aardig vooruit gegaan. Ik kan me nog herrineren dat ze de eerste dag daar was. Een heel schuchter meisje, maar nu

Bij mijn volgende bezoek zal ik zeker eens uitproberen wat het verschil in pijpkunsten tussen haar en Princess.

BR, Sonny

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    336
    Thanks
    67

Pfeil Deepthroat.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Hopelijk zullen ze één vraag nooit stellen... Wie er nu het lekkerste en het diepste pijpt, Princess of Marcella.....
    Ik ben bang dat ik dan heel wijselijk het antwoord schuldig moet blijven.
    Tiga, voeg bij de service in Marcella's paspoort maar Deepthroat toe.
    We hebben het dinsdag vanaf de bank mooi kunnen meebeleven :D.
    Founding Member

Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Discussies
    40
    Thanks
    50

Daumen hoch Marcella kort zwart haar

Vrijdag 10-11-06 naar Berns-Sauna-Club {schieferhof},in Hennef-Lichtenberg geweest voor de eerste keer, zeker niet voor de laatste heb daar Marcella ontmoet in de keuken,en toen dacht ik met die zou ik wel een lekker potje willen N..... zo gezegt zo gedaan eerst lekker op de bank wat gedronken en toen begon ze mij lekker te tongzoenen en ging onder de handdoek verder en na 15 min vroeg ze of ik met haar na de kamer wou,en daar lekker verder gespeeld kort om een Fantastiche avond mee gehad in een geweldige huizelijke Club met zeer veel lieve meisjes.

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.509

Standaard Marcella

Vorige donderdag in Hennef gearriveerd, was er nog net één plaats voor het Hof om de blauweberenkar te plaatsen. Snel gedoucht en naar de woonkamer, stelde Krimson vast dat er zich reeds drie taalgenoten ter plaatse bevonden.

Krimson had zichzelf voorgenomen zijn strooptocht te beginnen waar deze de vorige keer geëindigd was, namelijk bij Marcella. Zoals gewoonlijk zat zij weer breed glimlachend, tong af te toe lekker teasend uit haar mond hangend, met grote, vragende zaadogen Krimson aan te kijken. Hier kon hij niet lang aan weerstaan en enkele minuten later was Marcella bezig met een opgeilende sessie waaraan geen einde leek te komen. Best wel opwindend toen Krimson zag dat, onder het goedkeurend oog van een zestal Hofdames, zijn maat volledig in haar mond verdween.
    Op zijn verzoek verdwenen Marcella en Krimson naar de kamer, waarbij hij het gevoel had met een vriendin te liefkozen. Onvoorstelbaar hoe snel sommige meisjes zich aan de beste Hofgewoonten weten aan te passen. Zij is in no-time een echt toppertje in deze tent geworden.

Afgesloten met een dikke pakkerd, gedoucht en gedachten gaan wisselen met de andere ijsberen, bleef Marcella de ganse dag goede naservice geven, en toen Krimson de zaak verliet, was zij het die, na een dikke knuffel en de belofte snel bij haar terug te komen, de deur achter hem mocht dichtgooien.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 01:59

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    90
    Thanks
    0

Standaard Marcella op 12/12/06

De kwaliteiten van Marcella zijn hierboven reeds uitvoerig beschreven en ik heb daar weinig aan toe te voegen.

Vooral het totaalpakket van deze dame zal me bijblijven. Uitvoerig knuffelen en keuvelen op de bank, daarna een lekkere langzame opwarming, gevolgd door een kamerbezoek dat op de valreep tot de beste van 2006 mag gerekend worden.

Wat 'technische details' (enkel voor de geïnteresseerden natuurlijk:thefinger ):
    Vooral oraal komt ze wat mij betreft zeer sterk uit de hoek. Deepthroat is geen enkel probleem en ze doet dit in het heetst van de strijd zelfs vrij ontstuimig (ik had soms het gevoel dat ik achteraan tegen iets stootte, echter geen probleem voor deze Marcella)
    Ze maakt daarbij soms ook een rare beweging met haar mond (ze rekt haar kaken op een gegeven moment precies wat extra open). Ik kan het moeilijk omschrijven maar andere beren weten allicht wel wat ik bedoel.

Niet superknap deze meid maar gewoonweg SUPER

Voor mij één van dé redenen om terug te gaan naar Bernds.
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    198
    Thanks
    13

Standaard Marcella 16/01/2007

Gisteren heb ik ook van Marcella mogen genieten.
    Lief meiske die ook nog een redelijk woordje Russisch spreekt. Ze is altijd vriendelijk en goed gehumeurd.

Halfverwege de middag heb ik haar uitgenodigd voor een leuk samenzijn op een kamer. Deze uitnodiging ging zo spontaan dat we het "bekende" voorspel op de bank maar hebben overgeslagen.

Het voordeel bij het Hof is dat je meestal vooraf kunt zien hoe een dame servive verleent, dus weet je eigenlijk al wat voor een vlees je in de kuip hebt. Zo wist ik ook dat Marcella goed en lekker diep kon pijpen, alleen had ik het zelf nog niet gevoeld. Nou, ik kan jullie zeggen dat deze Marcella bij de betere pijpsters behoort. Zoals verwacht heb ik een geweldige sessie met haar gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

BR, Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.509

Standaard Marcella

Op de gang Marcella weggekaapt en gelijk een kamer voorzien. Alles wat kan gezegd en geschreven worden is reeds gebeurd; met deze meid is het keer op keer weer een topervaring.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 01:59

Last Online
    13 augustus 2013 @ 11:06
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    ...Nou, ik kan jullie zeggen dat deze Marcella bij de betere pijpsters behoort. ...
    Hmm, heb ik die misgelopen. Tsjonge, ik heb nog heel wat af te werken daar als ik alle adviezen op moet volgen.:D
    Laatst gewijzigd door Befke; 17 januari 2007 om 16:57

Last Online
    Discussies
    90
    Thanks
    42

Frage geen voorspel op de bank....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    ... Zo wist ik ook dat Marcella goed en lekker diep kon pijpen, alleen had ik het zelf nog niet gevoeld. Nou, ik kan jullie zeggen dat deze Marcella bij de betere pijpsters behoort. ...
    Nou Sonny, dat viel me een beetje tegen. Wat je allemaal beschrijft hoe goed en hoe diep en hoe lekker Marcella kan pijpen, tja dat heeft Gustomass al eens aan den lijve mogen ondervinden, jawel , op de nieuwe banken in de huiskam er van Hennef. Maar.....hoe dat nu voor een toeschouwer uitziet....Dat hebben jullie vorige keer en ook nu weer mogen zien, ik heb me er graag voor opgeofferd. Wat schets mijn verbazing, Sonny vraagt Marcella, Gustomass knipt één keertje met zijn ogen en Sonny en Marcella zijn al op weg naar.....
    Jammer, weet Gustomass nog niet hoe het voor anderen uitziet als ie voor paal zit met Marcella eromheen....
    Heb haar als Wiedergutmachung maar een heerlijke massage gegeven. Heerlijk voor Marcella, heerlijk voor Gustomass en heerlijk blijkbaar voor menig toeschouwer.....
    Nee, Gustomass wil gewoon alles laten zien.

Doet me denken aan een oude grap uit Gusto's prille jeugd.

Vriend; "he matje, wedde da gai oewe lul niet durft te loeta zien!!?".
    Matje; "Wor wedde we vur??" een.... Ok , en matje lot zun boks zakke en pakt zinne lul oit... Hier dan....
    Vriend; "Hè, hè , dè kan hullumol nie. Want jawe lul hi gin ooge....."

Die Helmonder die zo voor de gek is gehouden mag hem even vertalen...

Nee Nee Carpe , Gusto's Spaans is niet verbasterd.

Dit is nou eens origineel Hellemunds oit de vurrige eeuw....

ps, niets uit dit verhaal slaat op Marcella.
    Oh, wat zou ik willen dat kleine Gusto ogen had, wat zou die bij Marcella het interieur graag eens bekijken. Nu moet helaas, nou ja helaas, alles op het gevoel.

Marcella , vielen dank fur Dienstag....

Groetjes en welterusten...
    Gustomass.
    Laatst gewijzigd door Befke; 18 januari 2007 om 17:42

Last Online
    Vandaag @ 20:26
    Discussies
    78
    Thanks
    1.605

Standaard

Deze dame heeft na vandaag ook het goedkeur merk van Uurtje. Service is zeer goed. Incl GFE en zeer goede after sales.

Last Online
    Discussies
    78
    Thanks
    1.605

Standaard

Onder voorgehouden hand wil ik daar wel over uitwijden......

Last Online
    Discussies
    90
    Thanks
    42

Daumen hoch Ijsberenleed of is het fijnpijn??

Zit je al dit moois te lezen , een feest van herkenning..
    Weet je dat je maten morgen naar Ome Bernds gaan en heb je net een van je maten gevraagd Marcella de groetjes te doen.
    OEEE wat een pijn, dat je er zelf morgen niet bij kan zijn.

Maar....er blijft iets heel moois om naar uit te kijken, 20 min 6 is 14, ja nog 14 nachtjes slapen en dan is het zo ver.

Vriendijsberen, geniet van de dames maar laat er nog wel wat van over aub???

Wat zijn ijsberen onder elkaar toch begripvol nietwaar??

Marcella, tot over 2 weekjes...

Gusto mass.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje
    Deze dame heeft na vandaag ook het goedkeur merk van Uurtje. Service is zeer goed. Incl GFE en zeer goede after sales.

Last Online
    Discussies
    78
    Thanks
    1.605

Standaard

Nou, nou, nou Gustomass. Je moest eens weten hoe vaak collega ijsberen jouw fantastische verslagen lezen en vervolgens heimwee krijgen. Een (zoet) koekje van eigen deeg?

Nou, veel succes met aftellen en alvast veel plezier over 2 weken. By the way: ik hoorde van een der dames iets over carnavals maandag en gesloten zijn. Wellicht ff bellen.

Last Online
    Discussies
    90
    Thanks
    42

Daumen hoch Carnavals outfit voor Marcella....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje
    Nou, nou, nou Gustomass. Je moest eens weten hoe vaak collega ijsberen jouw fantastische verslagen lezen en vervolgens heimwee krijgen. Een (zoet) koekje van eigen deeg?

Nou, veel succes met aftellen en alvast veel plezier over 2 weken. By the way: ik hoorde van een der dames iets over carnavals maandag en gesloten zijn. Wellicht ff bellen.

Hoef ik alleen maar uit te vinden of Marcella op Carnavalsmaandag hetzelfde pak aantrekt als op de 15e....
    Puur om haar te kunnen herkennen en om haar te begeleiden op deze dan saaie Rosenmontag. Ik wil haar er graag voor behoeden dat ze de hele dag op haar kamertje alleen voor zich uit zit te staren. Ps welke kleren ze aan heeft maakt niet uit, kan nooit voor lang zijn.....

Hoewel, ik heb haar nog nooit gezien verkleed als Dominante SM tante Marcella.....
    Hopelijk breng ik haar nu (niet) op een idee.

nee , voor SM en Dominatie is Marcella niet geschikt, die houd het nooit van ze leven lang genoeg vol om niet te zoenen of te pijpen of whatever.

Maar, Marcella in een lederen outfit ...mmmmmmmmm

ps De Cock en Bart, kunnen jullie straks Marcella even op een stoute idee brengen....
    wat een heerlijk leven toch nietwaar???

Gusto mass mass mass

Last Online
    Discussies
    78
    Thanks
    1.605

Standaard

Nou, ze was een van de dames die nog niet wist wat ze ging aandoen. Heb wel een kledingadvies gegeven....

Last Online
    Discussies
    102
    Thanks
    1.244

Reden

"Every little thing she does is magic. Everything she does just turns me on
    Even though my life before was tragic. Now I know my love for her goes on"

Woensdag was Marcella helaas niet zo in haar hum; ze ging al vrij vroeg naar huis. Volgens Conny had ze de hele week al wat problemen. Daar was vrijdag niets meer van te merken, al viel het mij, Princess en Monica wel op dat ze enorme hoeveelheden fruit zat weg te werken: druiven, appels, bananen, het kon gewoon niet op. In de pauze voor en na mijn belevenissen met Babsi en Mara heb ik een tijd met haar gekletst, dus toen ik met hele andere bedoelingen naast haar plaatsnam verspilde ze niet veel tijd aan praten. Binnen een paar tellen zat ze bovenop me en had ze haar tong zowat in mijn keel geduwd. Zo bleef ze heel lang op me zitten terwijl ze zich pesterig tegen me aan zat te wrijven. Toen ik wat met haar borsten begon te spelen ging het tempo zelfs nog iets omhoog Later op de kamer demonstreerde ze haar meest geroemde kwaliteit: deepthroating. Het werd me bijna teveel toen ze Kleine Sphinx echt helemaal in haar mond kreeg en hem daar een tijdje gevangen hield :littleang "Schon mal von Nilfisk gehört?" vroeg ik toen ze even losliet. Een schaterlach en een reek diepe tongzoenen vielen me ten deel.

Om te voorkomen dat ze me te snel klaarzoog heb ik haar eens lekker gebeft; ik wist dat het goed zat toen ze haar hand op mijn hoofd legde en iets mompelde van "nicht aufhören, nicht aufhören". Eén ding mensen, laat haar niet in cowgirl op je zitten als je niet in conditie bent. Haar spiermassage kan dodelijk zijn. Ik heb haar af en toe gewoon langzamer moeten laten gaan. Daarna volgde een bijzonder heftige doggystyle die wel eeuwig had mogen duren. Helaas, het mocht niet zo zijn. Děkuji Marcella. In het najaar moet ik voor mijn werk naar Praag, dan zal ik eens gaan zien hoe je thuisland eruit ziet. En voor die tijd... kom ik nog wel eens in Hennef langs :green_smi
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    Vandaag @ 00:19
    Discussies
    13
    Thanks
    91

Standaard

Al een tijd geen recensies over deze heerlijke stoot, wie beschrijft een recente ervaring?
    Werkt ze nog bij ome Bernts??
    Binnenkort wil er weer eens heen en ik zou er van balen als deze topper er niet zou zijn.

Last Online
    Vandaag @ 20:17
    Discussies
    866
    Thanks
    4.648

Idee

Er van uit gaande dat de info op youppie.net klopt kan geconcludeerd worden dat Marcella op 4-7-2007 in BSC nog acte de presence gaf!

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    78
    Thanks
    1.605

Standaard

Nou en gisteren was ze er ook nog. En hoe.... Los van het feit dat ze volgens mij bijna haar eigen fanclub kan gaan beginnen blijft de service fantastisch. Misschien ook wel daarom. En die bril? Heel apart en bijzonder.

Last Online
    2 november 2022 @ 23:46
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Ausrufezeichen Fanclub mag opgeheven worden...

Heren,

Uit zeer betrouwbare bron (een niet nader met naam te noemen Nederlandse infiltrante in de overwegend Duitse "bende" binnen de kasteelmuren van Hennef ) heb ik vernomen dat Marcella nu een reguliere baan heeft gevonden (al sinds een week of 3).

Goed voor haar, ze had best wel een beetje last van stress op haar werk!

GoForItGirl!!

GRTZ, Liefhebber :wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

Last Online
    Discussies
    90
    Thanks
    42

Daumen hoch Liebe Marcella, alles gutes für dich. Vielen Dank für dass Schöne..

Hallo Liebe Marcella.
    Hab'erst nun gelesen dass Du eine anderen Job gefunden hasst. Dast ist sehr schön und gut für dich. Deswegen freut es auch mich .
    Ein wenig Schade ist es für uns doch.:o
    Aber am wichtigsten ist deinen Lebensglück.

Gustomass wünscht dir alles gutem im Leben.:wink::wink:
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten