Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Discussie: Paula (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Beitrag Paula (Poolse)

    Naam : Paula

    Nationaliteit/Taal : pools / duits weinig engels

    Leeftijd : 20

    Haarkleur/-lengte : zwart, lang

    Lengte dame : 1.75

    Postuur/Cupmaat : zeer slank, a

    Tatoeages/Piercings : ja

    Service: PZC / NMC / TZ zeer beperkt rest niet naar gevraagd.

    Voordelen: weinig

    Nadelen: veel te gehaast

    Tijdsduur : net 15 minuten

    Prijs : 50

    Extra’s bij het bezoek: -

    Deze dame sprak me het ene bezoek aan GT wel aansprak en volgende keren niet. Ze zag er dit keer wel aantrekkelijk uit. Het bleek Paula Uit polen. Van dicht bij leek ze een stuk jonger ze bleek dan ook pas 20 te zijn. Over de sessie kan ik kort zijn want die was ook kort. Service was best in orde maar ze deed er alles aan om de sessie kort te houden. Dit verbaasde me omdat ik haar sinds ze nu enige tijd in GT is niet veel kanten zie hebben. Ik vermoede dat ze wel zuiniger zou zijn op de beren die haar wel mee namen. Geen herhalingsgevaar.

  2. Onderstaande 4 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    ketserr ( 9 september 2012),Opa57 (11 september 2012),satanic surfer (10 september 2012),wervelwind (25 september 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:37
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    194
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    herken me totaal niet in bovenstaande leuke meid die ruim de tijd nam leuke pre sale en aftersale herhalingsgevaar zeer groot.

  4. Onderstaande leden hebben m4you bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (25 september 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...038#post296038

    Dan maar even andere prioriteiten. Dat werd dus Poolse Paula
    Naam : Paula
    Nationaliteit/Taal : Pools / Duits
    Leeftijd : 18
    Haarkleur/-lengte : Zeer lang zwart sluik haar
    Lengte dame : 1.75
    Postuur/Cupmaat : Lekker slank, maat 34, 54 Kg, zeer stevige jonge A-cups
    Tatoeages/Piercings : ja
    Service: PZC / NMC / TZ/ 69.
    Voordelen: Ongelofelijk lekkere kusser. GFE+
    Nadelen: Vraagt EUR 50,= voor het 2e half uur
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek: -
    Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

    Paula liep, in mooie zwarte netkousen, topless rond en haar 2 parmantige borstjes schreeuwden gewoon om een nadere inspectie. Een eerste gesprekje verliep eigenlijk heel gewoontjes, zonder dat er een erotische sfeer ontstond. Jammer dan. Nadat ik met andere bezoekers over Paula gesproken had, waren de meningen niet echt overtuigend. Haar uiterlijk voldeed echter 100 % aan de WG-girl selectiecriteria. Dus het zou een uitdaging worden.

    Ca. 2 uurtjes later, ging ik op een bankje zitten, maar had niet in de gaten dat er al een handtasje op lag. Paula was even iets te drinken gaan halen. Ik refereerde aan het gesprek van eerder die dag. Ik had haar naam onthouden, maar wist zij de mijne nog? Tot mijn verbazing was dat zo. Ik legde haar uit, waarom ons eerste gesprek niet op een kamergang uitgelopen was en warempel, zij begreep mijn marketing-, productplacement- en brandingtips. Ik zei haar dat het uitdelen van proefmonsters ook wel eens klanten wil overtuigen en hup ik had mijn eerste tienertongzoenen op de bank te pakken. Haar handje ging kennismaken met Wijze Stijve en het magische woord “Zimmer?”werd door mij uitgesproken. Helaas waren er door drukte geen kamers in het hoofdgebouw meer beschikbaar en werd het een blokhut. Dat zou de pret echter niet drukken.

    Wat een lekker tienerbeestje: Behalve tijdens het pijpen en de doggypositie hebben onze tongen continu speeksel uitgewisseld. Haar poesje is nog heerlijk strak. Na een geweldig rondje matrasschuiven wilde ik haar doggy nemen. Ik ging naast het bed staan en zij presenteerde haar frisse poesje met holle rug en wijd gespreide beentjes. Ik kon Wijze Stijve er zo in één keer tot aan de wortel inschuiven. En zij mij intussen maar geil over haar schouder aankijken. En niet dat ik al het werk moest doen. Nee hoor, zelf bewoog ze haar bekken ook heerlijk op en neer en heen en weer. Ik moest al mijn zelfbeheersing aanwenden om het halve uur vol te maken. Dat deed ze uiteindelijk door me lekker klaar te pijpen en met haar tongetje tijdens het orgasme te blijven likken. I just love it! Klein minpuntje: ik wilde de sessie eigenlijk nog verlengen naar één uur, maar Paula gaf aan dat ze hier EUR 50,= voor rekent.
    Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  6. #4
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Deze Paula intussen 2 keer mogen ervaren. De eerste keer moest ik ze delen met Patrizia, nog zo'n Pools wondertje. Laatst had ik ze helemaal alleen. Ik vind het een scheetje, ze spreekt zeer goed Duits (sowieso beter als ik, wat eigenlijk geen moeilijke is) Engels bekt minder, maar wat is ze goed in Frans !!! Ze slurpt werkelijk heerlijk door, vol enthousiasme zo diep ze kan, af en toe met handje, zonder "storend" over te komen.
    Zoenen als de beste, heerlijk slank lijfje, sportieve borstjes, een fraai kontje en dan dat heerlijke zwarte haar!!! Al zegt ze van nature blond te zijn en terug naar die kleur te willen, wat ik haar uiteraard heb afgeraden.

    Toppertje, gewone mooie meid, die heerlijke seks biedt!

    M
    Bruine beer

  7. #5
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Daumen hoch

    Ik ben nu ook enkele keren met haar geweest en de service is gewoon goed te noemen. Wat mij betreft mag die duim omlaag bij haar topic dan ook verdwijnen en vervangen worden door bovenstaande duim!
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  8. #6
    JacoGillongo Gast

    Standaard

    Ik ben een behoorlijk aantal malen met Paula geweest (een keer of vijf). Jana zei me "Paul ist dein Liebling".
    Dat is dus niet zo. Paula is erg mooi (vooral haar ogen) en de seks is erg goed.
    Haar persoonlijkheid vind ik minder. Ze is vaak chagrijnig. Loopt ook nu nog straal langs me heen en dat doelbewust: "Ja, ich sah dich". Maar ze is boos als ik haar geen aandacht geef etc etc.
    Voor haar service: mij vraagt ze 100 per uur, maar ik doe dus alleen een half uur met haar. Ik ben op de diverse fora zeker al 5 keer 75 euro per uur tegen gekomen. Dus dat verbaast me dan.
    Ik mocht niet spritzen, wil ik ook niet, maar anderen mogen dat weer wel.
    Met het geringe aantal klanten dat ze heeft, is het zeker ook niet zo dat ze haar meer vaste klanten wil binden, in tegendeel.
    Zolang ze zo vaak en makkelijk beschikbaar is en haar poesje zo strak blijft, zal ik haar blijven bezoeken. Dat weer wel.
    Maar de geringste concurrentie kan ze niet aan. Het moet ook een beetje gezellig zijn.

  9. Onderstaande leden hebben JacoGillongo bedankt voor deze bijdrage:

    masseurke ( 2 april 2013)

  10. #7
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    GT op 28 augustus 2013 sessie een: Paula (P)


    Op mijn lijstje van vorige keer had ik Paula (P, 20 lentes) gezet, ook omdat Patrizia haar toen zo sterk aanraadde…. ’t Is een leuke meid sessie was geslaagd in die zin dat ze het blaasvak goed vertsaat. Maar een beetje gehaast. Alhoewel ze probeerde een 100euro lady te spelen kwam ze daar snel op terug…. Maar bleek niet nodig: na een halfuurtje het blokhutje verlaten (31 minuten). Tongzoenen (vind ik altijd super) maar zo zo, pijpen excellent, neuken: gaaf. Leuk zo’n jong ding op je geslacht lul nietwaar… Herhalings gevaar betrekkelijk gering....

  11. #8
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Eigenlijk vreemd dat er zo weinig of deze knappe Poolse wordt geschreven hier. Ik heb aardig in het archief moeten zoeken.
    Prachtige lange Poolse van 21 lentes volgens eigen zeggen.
    In de bar eerst leuk geprek gehad waarbij ze zelf aangaf nooit op klanten zelf toe te stappen.
    Na tien minuten haar de sleutel laten halen na eerst haar do's en don'ts gevraagd te hebben.
    Op de kamer een heerlijk half uurtje beleefd, wat voor mij zeker voor herhaling vatbaar is.
    HHG 85%

  12. #9
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard

    Voor mij een toppertje, constante kwaliteit.
    Heeft laatste jaar veel geleerd om de klant te waarderen.
    Als je fan bent van lang, slank en n a cupje.......Paula uit Polen !!!

  13. #10
    Geregistreerd
    16 juli 2016
    Last Online
    29 september 2016 @ 10:11
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    18 in 9 posts

    Standaard

    met afstand de knapste vandaag..GFE wat mij betreft..tongen, PZC en lekker strak..ook enthousiaste sex..alleen voor haar zou ik al eens terug komen..top!
    hold on tightly..let go lightly

  14. Onderstaande leden hebben CaptHowdy bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (30 juli 2016)

  15. #11
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    @ 6S

  16. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 september 2021)

  17. #12
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    @ 6S
    inderdaad maar ze is nu naar poolen voor een week of 3 tanja poolse was er ook en die is ook naar poolen

  18. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 september 2021)

  19. #13
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    @ GG

  20. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 september 2022),cassenoisette (17 september 2022),mentholbear (17 september 2022),WANDELAAR5 (16 september 2022)

  21. #14
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    uit mijn verslagje dd 09-aug


    ik denk inderdaad dat het om deze Paula gaat. Maar, ze lijkt wel echt jonger dan midden dertig (als ze in 2012 begon.....)

    Mihaela’s vriendin Paula is ook een verschijning waar ik nauwelijks mijn ogen van af kon houden (dat bleek in Juni al), toen wilde ik haar echter niet storen in de gesprekken die ze met andere klanten voerde… Paula is 1.75, A-cup, lang donker haar, bruine ogen. Slanke verschijning, paar tatoes. Gelukkig zag ik nu na mijn prima lunch een mogelijkheid. Zelfde programma als met Mihaela afgesproken, en als een puber liep ik achter haar schitterende billen de trap op. Een nieuwe dame, altijd spannend. Ook deze sessie was een van mijn betere. Oooo my god, sommige dames hebben echt talent. Eerst haar eens gemasseerd, en zo te horen/voelen stond ik vrij snel op 2:0. Wat een goddelijk lichaam. Maar Paula wilde wraak: In no time had ze de Kleine mynasch weer op volle strekte, en wist met afwisselende blowjob, hand massage, mij een klein halfuur op de rand van orgasme te houden. Totdat ik het zelf niet meer uithield. Mijn hemel. Krijg ter plaatse nog een stijve….Leuke meid


  22. Onderstaande 9 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 augustus 2023),buttlover (13 augustus 2023),Husky (14 augustus 2023),ju52 (17 augustus 2023),mentholbear (13 augustus 2023),schoolmeester (12 augustus 2023),trickyD (18 augustus 2023),WANDELAAR5 (12 augustus 2023),Wentelt Eefje (18 september 2023)

  23. #15
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Donderdag 19 oktober sessie 2, met Paula



    Maar niet voordat ik een tweede sessie kon hebben met de Poolse Paula. Dat zag er aanvankelijk niet zo goed uit, daar een andere beer aanstalten leek te maken har te gaan bezetten. Op de een of andere manier ging dit niet door, zodat ik mijn reserve lijstje met daarop Mary en Nina (to do lijst volgende keer) in de prullenmand kon gooien. Wat een heerlijkheid deze Paula. Dertig lentes jong, slanke verschijning lang donker blond haar veel in een staart. Atletisch lichaam, met een paar prachtige gevormede borsten (A-cup, maar ooooo zo fraaai!!!), prachtige rondingen, en dit alles gehuld in een transparante body die niets aan de twijfel overliet. Leuke meid, een beetje terughouden met tongzoenen in het begin, maar erotisch een stuk bijdehanter dan ik zullen we maar zeggen. Flapperdeflap. Waar zouden ze dat in Polen onderwijzen? Begin daar echt nieuwsgierig naar te worden. Wat een blowjob techniek heeft Paula in huis, en ze houdt het ook nog eens heeeel lang vol. Het hielp haar niet dat Mihaela mij in sessie een helemaal leeg geknepen had met haar vaginale kringspiertjes. Er zou dan ook geen orgasme meer plaats vinden. En kon Polen-Nederland nu op een 1:0 stand houden. Nadat ik haar stevig had gebeft en nog eens op mijn gezicht had geplaats op mijn rug liggend wist ik een stevig orgasme bij haar te kunnen bewerkstelligen. Hmmmm. Jummie jummie. Hierna trachtte Paula mij opnieuw in alle staten te brengen. Hoe ze de kleine mynasvh weer in optima forma wist te krijgen is me een raadsel, maar het voelde weer alsof ik een paar decades jonger was! En ook de uitzichten die ik genoot, met Paula op haar knieën met haar prachtige lichaam over de kleine mynasch gebogen, schitterende borstjes, mijn vingers in haar natte kutje. Oh my god…. Teveel ervaringen tegelijkertijd….
    Kortom ook deze tweede sessie was er eentje om bij te schrijven in de lijst vanbetere sessies. Super leuke meid die Paula, kom ik beslist voor terug.



  24. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 oktober 2023),cavediver (25 oktober 2023),laplagne (20 oktober 2023),mentholbear (20 oktober 2023),WANDELAAR5 (21 oktober 2023)

  25. #16
    Geregistreerd
    16 oktober 2023
    Last Online
    10 december 2023 @ 08:11
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 4 posts

    Standaard

    Paula is mijn inziens een topper van formaat !
    Ik spreek van ervaring. Ik heb er al enkele malen van mogen genieten.
    Prachtige benen die reiken tot ver boven mijn zwaartepunt.
    Geweldige service. Volgens de geijkte termen 'girl friend experience', doch dit is niet afdoende en een understatement gezien de dames die, in mijn vorig leven als niet-clubganger en normale sterveling, mijn pad mochten kruisen, nog niet aan de schouders kwamen qua sex als deze bevallige deerne.
    Helaas is ze niet altijd aanwezig. Dus, Heren, als ze aanwezig is en vrij, pak ze bij de lurven en mee naar de kamer.
    Satisfaction guranteed !

  26. Onderstaande 5 leden hebben Optimum bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (25 oktober 2023),ju52 ( 7 maart 2024),laplagne (29 oktober 2023),mentholbear (25 oktober 2023),schoolmeester (25 oktober 2023)

  27. #17
    Geregistreerd
    7 september 2022
    Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    24 in 5 posts

    Standaard

    Ein Tag mit Kira Paula: Der Hammer!

    Am Donnerstag hatte ich das Vergnügen, Zeit mit Kira und Paula zu verbringen, und ich muss sagen, es war der absolute Hammer! Von Lachanfällen bis hin zu unerwarteten Abenteuern war dieser Tag voller Spaß und Aufregung.
    Kaum hatten wir uns gesehen , begannen Kira und Paula, ihre lustigen Anekdoten zu erzählen, die mich buchstäblich zum Lachen brachten. Ihr Sinn für Humor ist einfach unübertroffen!

    Unser Tag endete mit einem köstlichen Kaffee , wo Kira weiterhin mit ihren witzigen Kommentaren und ihrer bezaubernden Persönlichkeit brillierte. Es war definitiv ein Tag, den ich nicht so schnell vergessen werde, weil beide einfach perfekt harmonieren und geil sind.

    Insgesamt war mein Tag mit Kira und Paula einfach der Hammer! Ihr Sinn für Humor und ihre Lust am Leben machen die beiden zu einer absoluten Freude, und ich kann es kaum erwarten, das nächste Mal wieder mit Ihnen Zeit zu verbringen.
    Danke Mädels !!!

  28. Onderstaande 7 leden hebben Rudi55 bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (24 februari 2024),Husky (23 februari 2024),ju52 ( 7 maart 2024),mentholbear (25 februari 2024),mynasch (24 februari 2024),trickyD (28 februari 2024),Wentelt Eefje (23 februari 2024)

  29. #18
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    677
    Discussies
    30
    Thanks
    691
    Thanked
    1.576 in 496 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudi55 Bekijk bericht
    Ein Tag mit Kira Paula: Der Hammer!

    Am Donnerstag hatte ich das Vergnügen, Zeit mit Kira und Paula zu verbringen, und ich muss sagen, es war der absolute Hammer! Von Lachanfällen bis hin zu unerwarteten Abenteuern war dieser Tag voller Spaß und Aufregung.
    Kaum hatten wir uns gesehen , begannen Kira und Paula, ihre lustigen Anekdoten zu erzählen, die mich buchstäblich zum Lachen brachten. Ihr Sinn für Humor ist einfach unübertroffen!

    Unser Tag endete mit einem köstlichen Kaffee , wo Kira weiterhin mit ihren witzigen Kommentaren und ihrer bezaubernden Persönlichkeit brillierte. Es war definitiv ein Tag, den ich nicht so schnell vergessen werde, weil beide einfach perfekt harmonieren und geil sind.

    Insgesamt war mein Tag mit Kira und Paula einfach der Hammer! Ihr Sinn für Humor und ihre Lust am Leben machen die beiden zu einer absoluten Freude, und ich kann es kaum erwarten, das nächste Mal wieder mit Ihnen Zeit zu verbringen.
    Danke Mädels !!!

    Dieser Beitrag macht, von der nicht vorhandenen Aussagekraft zu den sexuellen Serviceleistungen von Kira und Paula und der Beurteilung deren Qualität, den Berichten unseres sehr verehrten Forenkollegen MB deutlich Konkurrenz. MB beschreibt in seinen Berichten überwiegend seine Büfett-, Sauna- und Ruheraum-Aufenthalte. Ein echter Wellness- und Genussbär.

    Von Rudi55 erfahre ich in seinem Bericht nichts neues über die Farbe der aktuellen Haartönung von Paula oder ob Kiras blaue Augen immer noch genau so schön sind, wie vorher im GT? Warum soll man den technischen BJ von zwei Servicegranaten erwähnen, wenn Rudi55 ausführlich in seinem Kurzbericht zur Abwechslung beschreibt, dass er "witzige Kommentare, lustige Anekdoten, Lachanfälle", "einen Tag voller Spaß und Aufregung" und "köstlichen Kaffee" erlebt hat. Ein echter Gute-Laune-Bär.

    Ich werde diesen Kurzbericht von Rudi55 zur Wahl des Berichts des Monats vorschlagen. Mal schauen, ob W2 auch begeistert ist und Rudi55 eine Freikarte spendiert?

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...(jury-Willem2)
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 24 februari 2024 om 22:45
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  30. Onderstaande 4 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 7 maart 2024),schoolmeester (25 februari 2024),trickyD (28 februari 2024),Wentelt Eefje (25 februari 2024)

  31. #19
    Geregistreerd
    4 november 2022
    Last Online
    6 maart 2024 @ 16:28
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 4 posts

    Standaard

    Helaas��
    Geen Paula meer in GoldenGate !
    Heel erg jammer…….��

  32. Onderstaande 2 leden hebben Pensioen bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 6 maart 2024),WANDELAAR5 ( 6 maart 2024)

  33. #20
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Berichten
    265
    Discussies
    2
    Thanks
    1.412
    Thanked
    1.095 in 134 posts

    Standaard

    Paula neemt een korte break en zal terugkeren in Golden Gate

  34. Onderstaande 5 leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 7 maart 2024),laplagne (11 maart 2024),lekkersfan ( 6 maart 2024),mentholbear ( 7 maart 2024),WANDELAAR5 ( 6 maart 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

  Babylon 468*60