Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Cassie (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard Cassie (Duitse)

    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/153.php

    Duits

    19 Jaar jong,

    blond,

    165cm groot,

    gewicht 55kg,

    bruine ogen,

    volledig geschoren,

    Gfe, nmc, pzc, deepthroat, tz, vingeren,

    Toen zij eenmaal in de bar aan kwam nam ze meteen het initiatief om een gesprek met me aan te gaan. Ik was nog niet overtuigt om met haar naar de kamer te gaan. Even later kwam ze alsnog buiten naar me toe. Ze werd meteen al wat initiatief voller naar me, gaf me een tz en doordat ze al naakt was kon ik haar al even testen om te vingeren (wat ze ook toeliet. In tegenstelling tot veel andere dames daar.) Zo na een min. of 5 zei ze me of ik al wist om met haar naar de kamer te gaan, zon niet dan ging ze even verder en kon ik haar later weer aanspreken (ze wilde even haar euro’s gaan verdienen.)

    Na een klein half uurtje was ik eruit. Ik vond wel dat er toch een aantal andere mooie dames rondliepen, toch vond ik de mogelijkheden (tjaaa, Jovibeer is een vingerplant en wil dat ook wel doen!!) Dus ben ik met cassie naar de kamer gegaan die voor mij op de begane grond was gereserveerd. Toch was ze even helemaal woest omdat die kamer die voor mij was gereserveerd toch blijkbaar even aan een ander was toebedeeld. Zij vond dat dit niet kon of zoiets en ging helemaal door het lint. Dus daar had ik wel even tijd voor nodig om haar weer back to basic te krijgen. Eenmaal begonnen zei ze mij dat zij weer niet houd van beffen. Daarbij voelde ze zich net een hond. Daar was ik niet zo blij mee…..maar ok.

    De sessie was verder wel goed, dicht tegen een GFE aan, maar toch was het voor mij niet hetzelfde als ik bij andere dames heb ervaren. We hebben in verschillende standjes geneukt, zij is echt een liefhebster van deepthroat en deed dat vol overgave. Vingeren daar kan ze echt van genieten. Gedurende de sessie gaf ze aan dat ze graag gedomineerd wilde worden en daarin nam zij de onderdanige rol aan.
    Na een half uurtje was het genoeg en heb ik het voor deze keer gelaten voor wat het was. Aan de balie de 50 euro betaald en terug naar huis gegaan.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 9 september 2012),Flurkman (12 september 2012),SeX++ ( 9 september 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.

Living Room 468*60