Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: ervaringen Vietnam

  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2006
    Last Online
    28 februari 2020 @ 20:19
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    9
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard ervaringen Vietnam

    Hallo,

    ben voornemens om een keertje af te reizen naar vietnam, vraag me dan ook af wat de mogelijkheden daar zijn.


    lt,st,massage enz,enz

  2. #2
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Ooit een rondreis in Vietnam gedaan.


    Ho Chi Minh City: Populairste bestemming waar expats en toeristen iets proberen op te scharrelen (quasi allemaal dvp's) is Apocalypse Now.
    Op straat wordt je 's avonds als "westerling" ook dikwijls aangesproken voor "girl boom boom", meestal op mannetjes op een brommert. , die aan instant delivery doen.
    Uiteindelijk toch de eerste avond ingegaan op zo'n mannetje.
    Eerst de prijs onderhandelen, dit was rond € 50/h (lees: klaarkomen) als ik het goed herinner. (100% zeker ben ik niet van de prijs)
    Hierop belde hij met zijn mobieltje en na een goeie 5min kwamen er 3 andere mannetjes met brommerts aanrijden, alle 3 met een chickie erop.
    Ze parkeerden zich op de straat terwijl ik vanaf de stoep een keuze mocht maken. Eentje beviel me wel en dus toegezegd. Een taxi kwam aanrijden en ik en de meid werden in de taxi gedropt.
    Instructies werden gegeven en daar verdween ik midden in de nacht in een doodvreemde stad met een dvp naast mij. We kwamen toe aan een klein hotelletje en ging naar binnen.

    De meid diende haar pass af te geven aan mama-san en ik diende een kamer te boeken. Dacht iets van een € 20.
    Propere kamer gekregen en douche genomen (met mijn portefeuille bij mij) in een wc-douche.
    Het was een knap aziatisch meisje (voor alle zekerheid goed gecontroleerd) met leuke body en borstjes.
    Service was: pzc, nmc, vingeren. Beffen of andere zaken niet gevraagd.
    Was zeker niet de beste sessie, de meid was nogal passief en eenmaal klaargekomen (en telefoon) was het spel rap over.
    Behalve dat van bedelen voor een fooi, niet op ingegaan. Daarna veilig met een riksja in mijn hotel geraakt.
    In de "gerenomeerde" hotels is het trouwens verboden om samen met een vietnamese te slapen. Je mag ze meenemen maar dan moet je een afzonderlijke kamer boeken voor haar.

    Hué Op een avond aan een riksja navraag gedaan waar de clubs zijn waar de plaatselijke vietnamezen zaten.
    Hij wist er wel een en bracht mij. Hijzelf bleef netjes buiten wachten tot ik terugkwam.
    Clubs sluiten om 1h in Vietnam (behalve Ho Chi Minh City) maar hij zei er nog eentje te kennen en hij had gelijk.
    Andere manier van uitgaan hebben die Vietnamezen maar wel met veel alcohol !

    Op de terugweg goed bezat over dvp's begonnen en hij wist wel iets. Ik beloofde hem dat we morgen elk eentje zouden doen.
    Afgesproken om 21h de dag erna.
    's Avonds keek ik uit mijn raam om 20h55 enja die stond al klaar.
    Hop naar buiten en mij in zijn riksja genesteld. Hij nam me mee door het centrum, door de randwijken, door de achterbuurten, doorheen smalle steegjes (waar was ik nou terecht gekomen...).
    Na een goed halfuur, werd ik terug in een klein hotel afgezet, een meid aanwezig... maar ze was best doenbaar. Terug zowat hetzelfde als de eerste dvp hierboven qua service.
    Niet denderend dus, ik betaalde mijn dame maar ik wist dat de riksjabestuurder niet genaaid had en vroeg hoe het nu zat....
    Hij zou niet naaien maar ik kon wel nog een andere maar dan moest ik wachten, de zin was wel weg dus wilde ik vertrekken.
    Kamer diende nog afgerekend te worden. Deed alsof ik geen geld meer had en dat mijn bankkaart op de kamer lag. Geen zin om verder te gaan met dit gezeik.
    Zo werd ik netjes aan mijn hotel afgezet en kroop ik in mijn bed.

    Andere steden gedaan maar niet gewandeld.

    conclusie: zeker niet moeilijk een dvp op de kop te tikken, maar nou niet echt denderend qua service.
    Ook voldoende knappe "normale" meiden zeker in Hué en Ho Chi Minh City, maar door het beperkt aantal tijd niet aan toegekomen.
    Maar mijn local guide vertelde dat het zeker niet moeilijk moet zijn. Hang wat rond in de buurt rond een universiteit en maak contact, normaal spreken de jongeren wel wat engels.
    Pain is weakness leaving the brain !

  3. Onderstaande 8 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (29 augustus 2012),Hoofdstuk2 (30 september 2012),horny me ( 7 september 2012),MichelJ (29 augustus 2012),noglangnietuitgewandeld (28 november 2012),rob45 (29 augustus 2012),satanic surfer (29 augustus 2012)

  4. #3
    Geregistreerd
    29 november 2006
    Last Online
    28 februari 2020 @ 20:19
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    9
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Ben nu ook in vietnam geweest.

    hanoi, meeste bars gaan om 12 uur dicht na het sluiten rijden brommertjes rond met een dame er achter op die een en ander aan bied.
    ook bij massage salons wordt wel aangeboden om mee naar hotel te gaan.

    saigon, meeste bars sluiten om 12 uur hier heb je een paar clubs (dicht bij majistic) waar dames met topjes en korte rokjes je naar binnen willen praten bj/hj enz enz
    ook bij de gewone disco lopen wel wat free lancers rond.

    prijzen gehoord van 50 tot 100 heb me laten vertellen dat het verboden is met een vietnamese te slapen er worden af en toe controles gehouden in hotels !!!

    Ook zeer iritant mannetjes op brommertjes die maar naast je bijven rijden, kunnen een dame voor je regelen en NEE is NEE kennen ze niet !

    kort om er is van alles mogelijk maar verboden !!

    Is mooi om een keer heen te gaan chi chi tunels,strand da nang,mekong delta en ook de erfenis uit de vietnam war in musea bekijken.

    geef mij thailand maar, mooiere meiden en allemaal lekker simpel.

  5. Onderstaande leden hebben horny me bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (28 november 2012)

  6. #4
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Vandaag @ 10:27
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard Ho Chi Minh Stad. Niet mijn sex stad

    Mijn ervaringen in Ho Chi Minh stad zijn niet echt goed. Een paar avonden lang heb ik geprobeerd (betaalde) sex te vinden. Maar ik vond het allemaal niet best😊.

    Ik had me van te voren goed ingelezen en begreep al dat prostitutie wat verkapt wordt aangeboden. In karaoke bars en kroegen. Natuurlijk wat opener in massagesalons en dan heb je nog de blowjob bars.

    Allereerst maar es gekozen om naar een blowjob bar te gaan. Ik las goede verhalen over Ben Ny's blowjob bar. Van buiten is het een kapperszaak en binnen stonden er twee dames te wachten (op internet las ik van rijen dames, ik heb echter geen rijen gezien😊.) Ik werd naar een hokje geleid, afgeschermd door kamerschermen. Er stond een massage tafel waar ik op mocht gaan liggen. De leuke dame deed m'n broek uit en shirt omhoog. Haar bloesje ging naar beneden zodat ik lekker met haar borsten kon spelen. Ze begon me lekker te teasen bij m'n tepels en zakte langzaam naar pielemans, die ze een prima beurt gaf. Ondertussen vond de dame het goed dat ik aan haar billen kwam en m'n vinger langs haar slipje in haar kutje liet verdwijnen. Na een kwartiertje en 9 euro verder stond ik weer buiten. Prima aftrap daar in Vietnam, zeker omdat het meisje een harig poesje had en dat is toch (soms) wat fantasie van me.

    De volgende avond wat barretjes ingeweest. Mooie dames gesproken, maar ik kreeg ze niet mee naar het hotel. Daarna dus maar naar een massage salon. Er was daar nog 1 dame. Na een korte massage mocht ik op mijn rug draaien en begon de dame me af te trekken. Meer service zat er wel in, maar de dame begreep me niet (of deed alsof) en zei steeds maar 'Money, money'. Nou daar was ik ook wel snel klaar mee. Verder dan de blowjob zou ze trouwens (denk ik) toch niet gegaan zijn. Wel had ook zij zo'n mooi harig poesje waar m'n vingers wel in mochten. Dat was natuurlijk wel lekker.

    Ik heb ook nog een paar echte massagesalons (zonder happy ending) bezocht. Dat is wel super hoor!!.

    De meest beroerde ervaring had ik de derde avond. Ik moest maar eens naar een karaoke bar. Daar een leuk meisje ontmoet. Al had ze wel een muizensnuitje. Maar ja..... na wat aanpappen, afgesproken dat ze rond 1.00 uur naar mijn hotel zou komen en de nacht zo blijven. Ze kwam opdagen (moest wel haar paspoort bij de receptie afgeven) en kwam op m'n kamer. Na wat kletsen enzo wat kussen (zoenen viel niet mee) en strelen. Alleen ..... het meisje probeerde steeds helemaal tegen me aan te komen liggen en niet meer te bewegen. Ze had echter een mooi figuurtje en daar werd ik toch wel geil van. Dus maar wat druk erop gezet en het meisje uit al haar kleren geholpen. Omdat ze zelf geen initiatief tot wat dan ook nam, probeerde ik haar wat te beffen. Toen dat ook niet echt lukte wilde ik maar over gaan op neuken. Ze pakte een codoom, deed die om m'n leuter en kwam bovenop zitten. Toen ze m'n pik had 'ingebracht' plofte ze met haar hele lichaam weer bovenop me en bleef doodstil liggen. Ik probeerde nog wat leven in haar te krijgen, maar ze bleef het initiatief van een opblaaspop houden (ik heb het nooit met een opblaaspop gedaan, maar ik stel dit me er bij voor). Omdat ze zo strak op me lag dat ik ook amper kon bewegen was de lol er al snel voord me af. Ik heb haar weggestuurd en ben gaan slapen.

    Met al deze matige ervaringen ben ik de andere avonden niet meer op zoek gegaan en ben gewoon iedere avond lekker gaan eten en vroeg gaan slapen. Jammer hoor.

    Dus... We hebben het bij de Duitse saunaclubs toch niet zo slecht!!

    Ojah.... die laatste meid had ook een mooi bosje haar op haar poesje

  7. Onderstaande 9 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 oktober 2017),Bluebear (16 oktober 2017),hasta la pasta (15 oktober 2017),Liefje (15 oktober 2017),noglangnietuitgewandeld (15 oktober 2017),pret (15 oktober 2017),Sjeufke (14 oktober 2017),Wentelt Eefje (15 oktober 2017),Wijze grijze (14 oktober 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 13:02
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard

    Mijn ervaring in Ho Chi Minh zijn simpel. Ik ben naar Bui Vien street gegaan en daar een massage salon bezocht. Aardig aan de prijs, meen me 1M te herinneren maar ging volledig los voor een uurtje. Was zelfs bereid vooraf te douchen en haar poes te ontdoen van een aanzienlijk bosje haar. Na afloop liep ze zonder slipje in haar korte rokje voor me uit zodat ik nog wat uitzicht had.
    Leuke ervaring maar prijzig voor Azie.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.

  Babylon 468*60