Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Duur bezoek aan stripteaseclub.

    Zakenman is meer dan 50.000 euro kwijt aan bezoek stripteaseclub

    Een Noorse zakenman die er op twee avonden in een stripteaseclub maar liefst 36.600 euro doorjoeg, heeft die rekening in de rechtbank nog verder zien oplopen. De rechter geloofde immers geen snars van zijn verhaaltje en liet de playboy voor alle gerechtskosten opdraaien. Nog eens 14.600 euro erbovenop dus, in totaal maakt dat 51.200 euro: dure wippen als u het ons vraagt.

    Lente 2004: de man brengt twee bezoekjes aan de String Show Bar in Oslo en verspeelt een fortuin aan seksplezier. "Buiten mijn wil om", beweert de klager nu, "want ze voerden me dronken en drogeerden me zelfs." De eigenaars van de seksclub moeten eens goed met de beschuldiging lachen. "Vreemd toch dat die man pas begint te klagen nadat zijn vrouw een telefoontje kreeg van VISA met vragen over zoveel geldverspilling", luidde hun ijzersterke verweer.

    "De champagne vloeide rijkelijk en de dames hadden de tijd van hun leven. De man 'soigneerde' zowel de stripteaseuses als de andere klanten", verklaarde eigenaar Morland onder ede. Een andere getuige wist te vertellen dat de man ervan hield de vrouwen te besprenkelen met champagne van Chantilly en slagroom, waarna hij alles van hun borsten likte. Tegen zoveel overdadig bewijsmateriaal kon zelfs de rechter niet meer op.

    Anvers :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Zakenman is meer dan 50.000 euro kwijt aan bezoek stripteaseclub

    Een Noorse zakenman die er op twee avonden in een stripteaseclub maar liefst 36.600 euro doorjoeg, heeft die rekening in de rechtbank nog verder zien oplopen. De rechter geloofde immers geen snars van zijn verhaaltje en liet de playboy voor alle gerechtskosten opdraaien. Nog eens 14.600 euro erbovenop dus, in totaal maakt dat 51.200 euro: dure wippen als u het ons vraagt.

    Lente 2004: de man brengt twee bezoekjes aan de String Show Bar in Oslo en verspeelt een fortuin aan seksplezier. "Buiten mijn wil om", beweert de klager nu, "want ze voerden me dronken en drogeerden me zelfs." De eigenaars van de seksclub moeten eens goed met de beschuldiging lachen. "Vreemd toch dat die man pas begint te klagen nadat zijn vrouw een telefoontje kreeg van VISA met vragen over zoveel geldverspilling", luidde hun ijzersterke verweer.

    "De champagne vloeide rijkelijk en de dames hadden de tijd van hun leven. De man 'soigneerde' zowel de stripteaseuses als de andere klanten", verklaarde eigenaar Morland onder ede. Een andere getuige wist te vertellen dat de man ervan hield de vrouwen te besprenkelen met champagne van Chantilly en slagroom, waarna hij alles van hun borsten likte. Tegen zoveel overdadig bewijsmateriaal kon zelfs de rechter niet meer op.

    Anvers :wink:
    Menig zakenman lusto er wel pap van :D
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YesMadam
    Menig zakenman lusto er wel pap van :D
    Tja,

    zakenman of niet, het blijft in dit geval toch wel een ZEER DURE bedoening!

    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ieder weekeinde heb ik hetzelfde gevoel als die Noor. Wat doen ze toch in die sauna ik kom er iedere week voor terug :D

    Wie gaat die Noor eens vertellen dat er vele goedkopere adressen zijn

    Knabbel

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

  Living Room 468*60