Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 157

Discussie: Oekraïne

  1. #101
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dat is idd de beste aanpaak in Kiev (en andere Oost Europese steden). Als je er een beetje normaal uit ziet en niet te verlegen bent om gewoon een praatje aan te knopen, gaat dat zeker goed komen daar! En inderdaad.............als je persé betaalde sex wilt, is mijn ervaring dat er niets beters is dan de Duitse clubs.

    Let op: als je VANDAAG je vliegticket boekt bij Whizzair krijg je 20% korting!
    Is ook een beetje mijn indruk. Ben je en doe je normaal en 'n beetje je best dan zijn je kansen niet groter of kleiner dan in Nederland. Ga je er heen om gratis te neuken, dan valt het vaak vies tegen. De tijden dat een Westerling daar een bezienswaardigheid was, zijn definitief voorbij. Qua prijs kan er ook niets op tegen een saunaclub.

    Dan komt een ticket op zo'n 75 euro (heen & terug). Da's geen geld. Nog tips voor een goed hotel?
    PLECAT

  2. #102
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Is ook een beetje mijn indruk. Ben je en doe je normaal en 'n beetje je best dan zijn je kansen niet groter of kleiner dan in Nederland. Ga je er heen om gratis te neuken, dan valt het vaak vies tegen. De tijden dat een Westerling daar een bezienswaardigheid was, zijn definitief voorbij. Qua prijs kan er ook niets op tegen een saunaclub.

    Dan komt een ticket op zo'n 75 euro (heen & terug). Da's geen geld. Nog tips voor een goed hotel?
    Kansen zijn mogelijk niet groter dan hier, maar het grote voordeel is dat de "prijs" die je daar wint meestal vele malen mooier is (zowel qua looks als qua passie, intimiteit, etc). :smile:

    Hotels vind ik vaak wat minder in die landen, vaak beter (qua kwaliteit/prijs verhouding) is een appartement. Kan al vanaf paar tientjes per nacht, maar zelf ga ik vaak naar wat duurdere (zie Senator, super goed).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  3. #103
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Kansen zijn mogelijk niet groter dan hier, maar het grote voordeel is dat de "prijs" die je daar wint meestal vele malen mooier is (zowel qua looks als qua passie, intimiteit, etc). :smile:

    Hotels vind ik vaak wat minder in die landen, vaak beter (qua kwaliteit/prijs verhouding) is een appartement. Kan al vanaf paar tientjes per nacht, maar zelf ga ik vaak naar wat duurdere (zie Senator, super goed).
    Als je wat eenvoudiger wil http://www.apartment-hotelservice.com/ , dit is ook een betrouwbaar adres.

  4. #104
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Dan komt een ticket op zo'n 75 euro (heen & terug). Da's geen geld
    Zeer incidenteel is dat inderdaad haalbaar, meestal betaal je iets meer, maar de KLM-prijzen kunnen we gelukkig vergeten
    Vanaf Dusseldorf vliegt Lufthansa naar Borispol, als je vroeg boekt, met prijzen die lager liggen dan WizzAir!
    Sinds april 2011 vliegt WizzAir niet meer op Lviv, ze zijn ivm het EK aan het vliegveld aan het werk en tot eind dit jaar zijn alle vluchten geschrapt
    WizzAir vliegt vanaf Keulen en vanaf Dortmund naar Kiev, maar sinds kort niet meer richting Borispol, maar richting Zhulyany - voorheen uitsluitend een locaal vliegveld - en de vliegtijden zijn ongunstiger geworden vanaf Dortmund, vanaf Keulen kom je wel nog op goede tijden aan, echter men vliegt slechts 2x per week vanaf Keulen.

    Verder is alles wel zo'n beetje gezegd in dit topic: een fantastisch land, met geweldige vrouwen, je moet alleen tegen bureaucratie kunnen en je komt (bijna) nooit terecht in het appartement dat je vooraf gereserveerd hebt ... dat is de verrassing zullen we maar zeggen Een appartement kost in Lviv grofweg 35 euro en meer, in Kiev 50 euro en meer per nacht. Door de vele toeristen, zijn buitenlanders geen bijzonderheid meer in Oekraine, alleen in de kleinere plaatsen is dat nog het geval
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  5. #105
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:12
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Live vanaf Kreshatik, middernacht, 26 graden, zeer korte rokjes, zeer hoge hakjes... Als ik niet op mijn schatje aan het wachten was...

    Nee effe serieus, ben al tig keer benaderd door meiden die graag naar een hippe club willen (maar er de centen niet voor hebben). Neem ze mee, geef ze wat cocktails, dans met ze (doen oekraiense mannen namelijk niet) en de beloning voor dat leuke avondje kan je zelf invullen... Succes! (let wel op, de meiden jagen hier in wolfpacks, ze hebben altijd nog 2 vriendinnetjes bij zich die ook mee willen, naar de club dan he, niet naar je appartement )

  6. Onderstaande 2 leden hebben Zedd bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 mei 2011),Jack42 (21 mei 2011)

  7. #106
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zedd Bekijk bericht
    Live vanaf Kreshatik, middernacht, 26 graden, zeer korte rokjes, zeer hoge hakjes... Als ik niet op mijn schatje aan het wachten was...

    Nee effe serieus, ben al tig keer benaderd door meiden die graag naar een hippe club willen (maar er de centen niet voor hebben). Neem ze mee, geef ze wat cocktails, dans met ze (doen oekraiense mannen namelijk niet) en de beloning voor dat leuke avondje kan je zelf invullen... Succes! (let wel op, de meiden jagen hier in wolfpacks, ze hebben altijd nog 2 vriendinnetjes bij zich die ook mee willen, naar de club dan he, niet naar je appartement )
    En nou maar hopen dat de pinautomaat om de hoek is! Amuseer je, en neem dat vriendinnetje ook maar mee. Doe je ook nog eens goed ontwikkelingswerk.

  8. #107
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Zedd,

    Alle dames hangen toch aan je lippen, zo'n jonge strakke God als jij bent!
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  9. #108
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    OK, doorgelezen

    1. Is Odessa echt dood vanaf september ? Ik zit er nl. van 1 sep tot 5 sep er moet toch nog iets te doen zijn ?? Graag tips van de UA-gangers hier.

    2. Uitgaansgelegenheden voor Odessa ? Grote clubs (non-tourist traps) mogen maar ook graag enkele lokale danscafé's waar veel vrouwen zitten. Liefst ook iets waar er nog iets op te rapen valt voor 2 kerels van ong. 30j

    3. Waar is er goeie betaalde sex te vinden ?

    4. goede accomodatie ?

    bedankt voor de info !
    Pain is weakness leaving the brain !

  10. #109
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:12
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    OK, doorgelezen

    1. Is Odessa echt dood vanaf september ? Ik zit er nl. van 1 sep tot 5 sep er moet toch nog iets te doen zijn ?? Graag tips van de UA-gangers hier.

    2. Uitgaansgelegenheden voor Odessa ? Grote clubs (non-tourist traps) mogen maar ook graag enkele lokale danscafé's waar veel vrouwen zitten. Liefst ook iets waar er nog iets op te rapen valt voor 2 kerels van ong. 30j

    3. Waar is er goeie betaalde sex te vinden ?

    4. goede accomodatie ?

    bedankt voor de info !
    1. Begin september zal het nog wel meevallen, dan is het nog goed warm en zullen veel strandtenten nog wel open zijn

    2. Rond de stranden dus (Arcadia) In het centrum zit er veel rondom Derybasivs'ka en Pushkins'ka

    3. Geen gebruik van gemaakt aangezien ik er met een vriendinnetje was, maar spreek gewoon meiden aan op straat of desnoods de McDonalds en je hebt snel genoeg contact, als je toch per se betaald wil kijk dan op http://relaxportal.mobi/eng/devushki/odessa/

    4. Zoek een appartementje, dan heb je ook geen gezeik als je een meisje meeneemd, google op 'Odessa apartment' en je vindt er tientallen.

    Tip, leer een paar woorden Russisch of Oekraïens, velen spreken er slechts balabberd engels of in het geheel niet.

  11. #110
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Frankfurt, Kiev en Kharkov, 10/6 - 14/6

    Januari


    Ergens in Januari kreeg ik van een goede bekende uit Kiev een uitnodiging om Oekraïne te bezoeken en een wedstrijd van Oranje bij te wonen. Uiteraard laat je zo’n kans niet liggen en nadat ik hoorde dat we naar Nederland – Duitsland gingen was ik zo blij als een kind die een Lego-kasteel krijgt. Dezelfde week nog een vliegticket naar Kiev geboekt, aangezien de prijzen van tickets verder zouden oplopen naar mate Euro 2012 naderde. Na controle van het ticket bleek gelukkig dat ik deze keer wel de juiste naam gebruikt had. Het aftellen kon beginnen….

    Zondag


    Nog één dag voor vertrek naar de Oekraïne. ’s Ochtends opgestaan met een enorme kater na het verlies tegen Denemarken. Eigenlijk had ik helemaal geen zin om te gaan, de kansen op een succesvol EK was enorm afgenomen met wedstrijden tegen Duitsland en Portugal in het vooruitzicht. Moest ik wel gaan? Ja, natuurlijk. Een wedstrijd tegen Duitsland op een EK is altijd speciaal en ik wilde, in Kiev was ik al eerder geweest, Kharkov ook wel een bezichtigen. Maandagochtend vroeg had ik de vlucht van Frankfurt naar Kiev, dus besloot ik maar een hotel te boeken en zondagavond alvast richting Frankfurt te rijden. De rit naar Frankfurt verliep zeer spoedig, erg weinig verkeer op de weg, waardoor ik rond 20.30 uur bij het hotel kon inchecken.

    Terwijl ik op me kamer wat aan het ipad-en ben besef ik me ineens dat ik waarschijnlijk wel heel dicht bij FKK Mainhattan ben. Een blik op een kaart liet me zien dat ik hemelsbreed nog geen kilometer van Mainhattan was. Snel even onder de douche gesprongen en naar de club gereden. Iets over 21 uur kwam ik binnen en het bleek behoorlijk rustig te zijn, net als de vorige keer (al weer bijna een jaar geleden). Aangezien het nog zeer aangenaam weer was ging ik buiten in de tuin een dutje doen om even uit te rusten van de autorit. Veel rustig had ik niet, om de paar minuten kwam er een DVP informeren of er geld te verdienen was. Hoewel het niet bomvol MJ-meisjes zat in Mainhattan liepen er toch wel enkele interessante meiden rond, de meesten met lange zwarte haren en één met natuurlijk blond haar. En precies die laatste bleef in mijn kop zitten….

    Na wat uitgerust te hebben besloot ik om naar het restaurant te gaan. Het eten zag er prima uit, er was volop keuze en het smaakte meer dan prima, niks op aan te merken. Terwijl ik aan het eten was kwam dat “ene” blondje voorbij lopen, ze lachte, knipoogde en liep weer verder, ze deed me denken aan Larissa ex-PHG, niet zo zeer haar uiterlijk, maar mee haar gedrag en dat beviel me wel .

    Nadat ik me buik vol gegeten had ging ik opzoek naar haar, maar zag d’r nergens. Dan maar wat sigaretten roken in de speciale ruimte die er in Mainhattan is. Hier zat het trouwens vol met meiden die, wegens gebrek aan ijsberen, ook de ene naar de andere sigaret weg paften. Ineens zie ik het blonde meisje ook binnenkomen en ik knikte direct naar haar van “kom maar hier zitten”. Roxanna bleek een zeer aangenaam gezelschap te zijn. In tegenstelling tot veel andere meiden totaal niet jagerig, maar eerder relaxt. Nadat we allebei de sigaret ophadden vroeg ze me of ik met haar ergens anders wilde gaan zitten, ergens waar het wat rustiger was. Ik stemde in en dacht dat ze bedoelde om op kamer te gaan, maar ik had het fout. We zochten een bankje in een rustige hoek, zodat we van niemand en niks last hadden. Een kleine drie kwartier zitten we te lullen over van alles en nog wat. Aangezien het inmiddels al 23 uur was (en ik de volgende ochtend om 6 uur op moest staan) was het de hoogste tijd om te gaan kameren. De kamersessie met Roxanna was fenomenaal, de perfecte combinatie tussen GFE en PSE. Voor zo’n meisje zou ik zonder probleem 350 km rijden, maar helaas heeft ze geen plannen om langdurig in Mainhattan te blijven, volgens eigen zeggen zou het er te rustig zijn. Waar ze naar toe wil (of moet) weet ze nog niet, maar ze heeft me beloofd om me via SMS op de hoogte te houden, laat ze maar naar NRW komen . Na ruim 2 uur sprong ik, ruim 200 euro lichter, onder een verfrissende douche. Ik besloot om nog even wat te drinken en dan terug naar het hotel te gaan. Terwijl ik nog aan de bar hang komt Roxanne ook weer terug de bar in en loopt naar me toe. Ze was moe en vroeg of ik nog even bij haar kwam zitten. Eigenlijk vond ik het wel mooi geweest, maar aangezien ik weer verliefd was geworden besloot ik om haar niet alleen te laten en haar nog even gezelschap te houden. Na twee Wodka Red Bull komen we allebei weer een beetje tot leven en Roxanna begint maar te ratelen en ratelen. Zonder dat ik het in de gaten had bleek het al 3.15 uur te zijn . Van slapen zou deze nacht niks meer terecht komen en dus besloot ik maar tot het einde in Mainhattan te blijven. Iets voor 4 uur in de ochtend neem ik afscheid van Roxanna en ga terug naar mijn hotel een paar minuten verderop. Ondanks dat het erg rustig was in Mainhattan kan ik bijzonder positief terug kijken, mede…of eigenlijk voornamelijk dankzij Roxanna….

    Maandag

    Om 4.15 uur was ik terug op mijn hotelkamer, inmiddels was ik over m'n slaap heen. Ik lag maar wat doelloos op m'n bed, aan het na-genieten van Roxanna. Opeens hoor ik een harp geluid, het bleek de wekker van mijn iPhone te zijn, die niet op de hoogte was van mijn kort verlof, maar ik was o zo blij, anders had ik ongetwijfeld mijn vlucht gemist. Het was 6.00 uur in de ochtend, ruime voldoende tijd om een uitgebreide douche te nemen, m'n spulletjes bij elkaar te rapen en naar het vliegveld te rijden. De vlucht naar Kiev verliep vlekkeloos, om iets over 11 uur zat ik in een taxi onderweg naar mijn appartement in het centrum van Kiev, op nog geen 5 minuten loopafstand van het Olympisch stadium. Eenmaal aangekomen werd ik verwelkomd door Hendrik (Nederlander die ik goed ken en in Kiev woonachtig is), zijn vriendin Jelena, Klaas (ook een bekende van mij die nu in Oekraïne woont) en Pavel (een Tsjechische Oekraïner die alles weet en regelt). Hendrik heeft in het centrum van Kiev een heel appartementencomplex en gelukkig had hij, zoals toegezegd, voor MJ nog een appartementje vrij gehouden, zodat ik alles kon dat wat ik wilde (en het is niet bij bitterballen bakken gebleven ). Hendrik, Jelena en Pavel hebben geen weet dat MJ zo nu en dan eens een saunaclubje bezoekt, Klaas was wel op de hoogte (hij bleek zelf een grote "viespeuk" te zijn). Nadat we wat gegeten en gedronken hadden zei ik dat ik wat hoofdpijn had en dat ik wat frisse lucht wilde happen. Uiteraard had ik helemaal geen hoofdpijn en had ik met Klaas al afgesproken om de stad in te gaan om opzoek te gaan naar wat lekkers. Ik wist dat Hendrik en Jelena nog een afspraak hadden, van hun had ik de komende uren dus geen "last"...

    Ik liep naar buiten en ging naar een blokje verderop, terwijl ik aan Klaas doorgaf waar ik precies was, binnen enkele minuten voegde hij zich bij me. Aangezien Klaas een wereldwijde wandelaar is wist hij precies de plekjes in Kiev en omstreken waar we wel en niet moesten zijn. Na een paar minuutjes wandelen kwamen we bij Rakuena terecht, een massage-salon in centrum van Kiev. Nadat we binnengelaten waren konden we plaats nemen op een bank, waarna de gastvrouw en naar achter liep en terug kwam met een hele horde meiden . Eén voor één werden ze aan ons voorgesteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct onder de indruk van de schoonheid was...laten we het er maar op houden dat ze in Oekraïne geen Roemeense hebben , maar toch had ik al vrij snel mijn keuze gemaakt: blonde Sasha (jaja...wéér wat blonds )





    Ze vroeg me wat voor soort massage ik wilde hebben en begon een hele waslijst op te ratelen. Ik gaf haar aan dat ik het beste van het beste wilde hebben. Ze zei me dat dat 800 UAH (omgerekend zo'n 80 euro) ging kosten voor 1,5 uur. Toen ik vroeg of hier PZC en NMC bij zat schrok ze zichtbaar. Ze gaf me aan dat het een massage-salon was en geen sexclub, maar ze zei het op zo'n manier dat ik hoorde dat er wel degelijk meer mogelijk was. Ik wilde niet moeilijk doen en bood haar 1500 UAH voor 1,5 uur massage en sex. Ik zag $-tekens in haar ogen en ze stemde direct toe. Ze fluisterde tegen me dat ik de extra 700 UAH op de kamer aan haar moest geven, aangezien personeel van Rakuena niets van mocht weten. Uiteraard geen probleem.

    Op de kamer stond liet Sasha direct de whirlpool vollopen, om vervolgens elkaar uit te kleden. Nog voordat de whirlpool vol was zaten we er al in en begon ze me wat te masseren, waarbij ze geen plekje oversloeg . Na een klein half uurtje gingen we van de whirlpool, via de douche, naar het bed. Nadat ik om me buik was gelegd kreeg ik 5,5 liter olie (of misschien frituurvet?) over me heen en begon ze aan een mega-geile body-to-body massage... Man man man wat kon ze dat heerlijk zeg, supergeil. Na de geweldige massage gooide ze me op de rug en begon hartstochtelijk te blasen, ook hier was totaal niks op aan te merken, deze meid zou een topper zijn in alle Duitse clubs. Na het blaaswerk pakte ze een rubbertje erbij en kroop, terwijl ik nog op me rug lag, boven op me. Het zou niet lang duren, voordat me zaadjes in een stuk plastiek konden zwemmen. Ik probeerde het hoogtepunt nog uit te stellen, maar dat was totaal onmogelijk. Supergeile sessie die iedere Grivna dubbel en dwars waard was....


    Het vervolg van de Oekraïnse trip heeft weinig meer te maken met paysex en zal ik daarom hier ook niet uitgebreid neer gaan zetten.

    Enkel wat feiten:
    - Tijdens het avondeten Daryna ontmoet en natuurlijk verliefd geworden, de resterende dagen bleef ze me handje vasthouden
    - maandagavond Oekraïne - Zweden bezocht, tot diep in de nacht was het een groot feest in Kiev
    - dinsdagochtend (of eigenlijk begin van de middag) besefte ik dat ik geen 20 meer was en werd wakker met een geweldige kater. De rest van de dag nog wat gesnoven (cultuur dan hè!) en uiteindelijk met z'n allen in nachtclub Arena beland.

    onafhankelijkheidsplein St. Sofia Kathedraal Arena Nightclub

    - Woensdagochtend met het vliegtuig van Kiev naar Kharkov gevlogen. Direct naar het Vrijheidsplein gegaan waar een spetterend optreden van Armin van Buuren was. Werkelijk één groot feest met enorm veel Nederlands en in mindere mate Duitsers. Opvallend was dat Duitsers gewoon op het "Oranjeplein" waren en er geen opstootjes of vechtpartijen o.i.d. waren.
    - Begin van de avond liep iedereen vanaf het plein naar het stadium, ruim een uur lopen, maar dat was ook geweldig om mee te maken, ondanks de enorme hitte van 35 graden.
    - De wedstrijd Nederland - Duitsland was een enorme anti-climax na 4 geweldige dagen in Kiev en Kharkov (en Frankfurt).
    - Vooraf konden we geen terugvlucht, direct na de wedstrijd, naar Kiev boeken, omdat alle vliegtuigen vol zaten, dus moesten we met de trein 5,5 uur lang terug naar Kiev rijden. Na de verloren matches tegen Denemarken en Duitsland had ik geen vertrouwen meer in een goede afloop voor Oranje en wilde ik zo snel mogelijk naar huis. In de trein geprobeerd op mijn iPhone een ticket te boeken van Kiev naar Frankfurt en dat is uiteindelijk na veel gehannes ook gelukt.
    - Donderdagavond weer home sweet home. Het eerste wat ik moest doen was Daryna bellen....
    - Mocht (jaja...ik weet dat het niet zal gebeuren ) Nederland de finale halen, dan vlieg ik terug naar Kiev en Daryna, maar 99,5% kans dat ik d'r nooit meer zal zien.

    Ach... op 1,5 uur na super genoten in Kiev en Kharkov.....

  12. Onderstaande 23 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 juni 2012),bad pritt (17 juni 2012),Badslippers (16 juni 2012),Big30 (15 juni 2012),Bosco (18 juni 2012),Boy69 (16 juni 2012),BSesamstraat (16 juni 2012),Carlitos (20 juni 2012),Carpe Momentum (16 juni 2012),Costana (15 juni 2012),De Shyman (16 juni 2012),duivenmelker (16 juni 2012),Hoofdstuk2 (16 juni 2012),Horny_one (19 juni 2012),ilovethaigirls (18 juni 2012),Jack42 (18 juni 2012),Megaboob (15 juni 2012),noglangnietuitgewandeld (17 juni 2012),phoenix (16 juni 2012),rob45 (15 juni 2012),salitos (19 juni 2012),satanic surfer (16 juni 2012),Zedd (15 juni 2012)

  13. #111
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Wie heeft mijn bericht bewerkt?

  14. #112
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Door een technisch probleem zijn de fotos in mijn verslagje niet meer zichtbaar, maar dit is Sasha


  15. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (17 juni 2012)

  16. #113
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Hoi Michelj,

    Leuk verhaaltje, kan me er helemaal in terugvinden, volgens mij is die Rakuena om de hoek bij Pusata Hata he ?
    Pusata Hata is dat locale buffet restaurant op de hoek en niet ver aan de overzijde heb je Arena liggen.

    Ik was hier niet, maar wel in Dolly's, daar betaal je 400 grivna voor 1 uur massage met alles erop en eraan, als de masseuze in kwestie erg geil is is er veel meer mogelijk tegen geen meerprijs .....vergeet niet momenteel is grote crises in UA.....moet al een goede baan hebben om 500 euro per maand te verdienen.
    maar wel grappig jou verhaaltje te lezen, en leuk dat je het meegemaakt hebt.

    Piepo...

  17. #114
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Ja klopt, ligt allemaal op steenworp afstand van elkaar, net als Mandarin Plaza trouwens, mooi centre om kadootjes voor onze meisjes te kopen .

    Puzata Hata is wel aan te raden, eten is goed, kost niet veel en ze hebben ook gratis wifi

  18. #115
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Oekraïne heeft de snelst groeiende hiv-epidemie ter wereld..........http://www.nrcnext.nl/blog/2012/06/1...reld%E2%80%99/

  19. #116
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Massage Rakuena in kiev ben ik ook al talloze keren geweest .. soms is het top en een andere keer een enorme flop. Je moet het echt treffen want je hebt er meiden bij die gewoon niet goed kunnen masseren en dan is het zonde van het geld. Zelf ben ik net terug uit Odessa. Man man man, wat een hoop heerlijke wijven zie je daar lopen. Kiev is er helemaal niets bij! Helaas kon ik niets ondernemen bij de dames omdat ik mijn eigen vrouwtje bij me had met wie ik een paar daagjes in de buurt van Odessa met vakantie was

  20. #117
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Massage Rakuena in kiev ben ik ook al talloze keren geweest .. soms is het top en een andere keer een enorme flop. Je moet het echt treffen want je hebt er meiden bij die gewoon niet goed kunnen masseren en dan is het zonde van het geld. Zelf ben ik net terug uit Odessa. Man man man, wat een hoop heerlijke wijven zie je daar lopen. Kiev is er helemaal niets bij! Helaas kon ik niets ondernemen bij de dames omdat ik mijn eigen vrouwtje bij me had met wie ik een paar daagjes in de buurt van Odessa met vakantie was

    He toevallig, ik ben ook net terug. En inderdaad waar je kijk en waar je loop zie je lekkere wijve . Dan ook goe ze zich kleden... Grrrr . Ik zat ook in odessa en ben flink los gegaan in arkadia en heb er meerdere mee gesleept naar mn apartement. Waar zat je in odessa?

  21. Onderstaande leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

    Zedd ( 6 juli 2012)

  22. #118
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:12
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Hm, dus Arcadia is wel een aanrader... Ik was zelf in februari in Odessa, -10, dichtgevroren zee en dan valt er weinig te beleven, al blijven die chickies zelfs in hun bontjasjes natuurlijk uberlekker

  23. #119
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Bbert, ik was in zatoka , een vakantie badplaatsje 60km bij odessa vandaan .. daar is het water en (zand)strand wat schoner dan in odessa. Het is er allemaal eenvoudig , niet die luxe als in odessa

  24. #120
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    He toevallig, ik ben ook net terug. En inderdaad waar je kijk en waar je loop zie je lekkere wijve . Dan ook goe ze zich kleden... Grrrr . Ik zat ook in odessa en ben flink los gegaan in arkadia en heb er meerdere mee gesleept naar mn apartement. Waar zat je in odessa?
    Bbert, ik was in zatoka , een vakantie badplaatsje 60km bij odessa vandaan .. daar is het water en (zand)strand wat schoner dan in odessa. Het is er allemaal eenvoudig , niet die luxe als in odessa

  25. #121
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Last Online
    9 augustus 2013 @ 18:52
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    Rakuena is in de straat waarin ik woon en kan idd soms tegenvallen. Maar je bent vrij om de deur uit te lopen wanneer je niets ziet wat je bevalt. Er zijn ook een aantal meiden die echt goede en professionele massages geven.

    Helaas voor de heren kwam ik naar mijn idee een van de beste meiden van het salon tegen in het nachtleven in kiev. Ze had Geen idee dat ik ooit in het salon was geweest en begon ik met haar uit te gaan. Heb haar uiteindelijk een baantje bezorgd in een winkel van een vriend waar ze de nr 1 verkoopster is nu!

    Er zijn veel andere goede massage tenten in kiev en alles is bespreekbaar met het meisje zelf. Prijzen variëren van 400 tot 800 UAH.

    Het nachtleven in kiev veranderd snel. Op het moment weert Buddha bar pro's en werkt met een systeem dat knappe meiden elke dag voor 50 euro gratis mogen eten, vol met mooie meiden dus. Gewoon meisjes, geen pro's.

    Carribean club heeft fli k gerenoveerd en is een gigantische tent met 3 etages geworden. Ongetwijfeld zal de gewoonlijke mix van buitenlanders, gemiddelde meisjes en pro's snel de tent weer vullen.

    Dlux is louter nog vol toeristen en pro's. Het luxe is er zeker van af.

    De beaumonde van kiev gaat naar Serebro en Brosco. Strenge controle wat betreft kleding, schoenen. Vrouwen hebben het nog moeilijker en als ze niet bij de top 5% horen komen ze er niet in. Prijzen zijn vergelijkbaar met Dlux. Maar de vrouwen zijn top. Een tafeltje reserveren of aan mijn goede zijde komen garandeert je entree

    Arena club is inmiddels Decadence club geworden en is wel chique maar naar mijn mening te groot om ooit echt een succes te hebben of een intieme sfeer te creëren.

    Wat mij laatste tijd opvalt is dat er veel mensen Engels spreken in Kiev. Aan de ene kant een plus voor mensen die voor een paar dagen komen, aan de andere kant een teken dat een buitenlander zijn in kiev niets bijzonders meer is.

    Gelukkig onderscheid ik mezelf op andere manieren

  26. Onderstaande 2 leden hebben italiano84 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 9 februari 2013),MiniME ( 6 februari 2013)

  27. #122
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:12
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door italiano84 Bekijk bericht
    Wat mij laatste tijd opvalt is dat er veel mensen Engels spreken in Kiev. Aan de ene kant een plus voor mensen die voor een paar dagen komen, aan de andere kant een teken dat een buitenlander zijn in kiev niets bijzonders meer is.
    Klopt, viel mij de afgelopen maanden ook al op. Zelfde geldt voor engelstalige menu's in restaurants, twee jaar geleden zag je die nog nergens en nu overal. Zelfs de bestemmingen voorop de stadsbussen zijn tegenwoordig ook in het engels, 't moet niet gekker worden...

    Woon jij trouwens vast in Kiev, Italiano84 ??

  28. #123
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Last Online
    9 augustus 2013 @ 18:52
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    Ja al bijna 4 jaar. Jij ook dan?

  29. #124
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:03
    Locatie
    limburg nl
    Berichten
    80
    Discussies
    8
    Thanks
    5
    Thanked
    102 in 28 posts

    Standaard

    hallo mede ijsberen al weet ik niet of er ook ijsberen wonen of leven in Ukraine.
    ik ben deze zomer van plan weer eens richting Ukrain te reizen. Ik ben van plan om naar Crimea te gaan heeft iemand er ervaring me wat het goedkoopst is om er heen te komen en welke plaats leuk zijn om een goed vakantie te houden ik hou wel van terrasjes en de zee maar ook van de natuur. en natuurlijk de vrouwen in Ukraine. Heeft iemand tips dan hoor ik het graag.

  30. #125
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:12
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    ^^ De goedkoopste manier naar Crimea is vliegen met Wizzair. Van Dortmund of Keulen naar Kiev en dan met Wizzair-Ukraine van Kiev naar Simferopol in Crimea. Vanaf Simferopol is het een chaos, neem een taxi naar het busstation in het centrum en ga vanaf daar met de bus verder. Of als je het kan betalen neem een taxi naar je eindbestemming.

    De beste plaatsen zijn Yalta (maar ook het duurst en vol russinnen ) en Sudak (Het 'Lloret de Mar' van Crimea). Wil je wat meer rust/natuur ga dan westelijk van Yalta (regio Simeiz). Ook Feodosya en Yevpatoria schijnen populair te zijn maar daar ben ik zelf niet geweest. Succes! ALs je meer wilt weten vraag je het maar.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zedd Bekijk bericht
    Woon jij trouwens vast in Kiev, Italiano84 ??
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door italiano84 Bekijk bericht
    Ja al bijna 4 jaar. Jij ook dan?
    Nee (nog niet), maar zat er wel aan te denken
    Kom er toch al elke maand en die vliegtickets worden steeds duurder...
    Laatst gewijzigd door Zedd; 13 juni 2013 om 00:22

 

 
Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

FKK Artemis 468*60