Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 157

Discussie: Oekraïne

  1. #26
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....verschijnen er nog veel meer filmpjes over andere Oekraiense nachtclubs :p en dames .
    Het is zoals een vroegere slogan : Help Hollandmale de winter door :D

  2. #27
    Geregistreerd
    18 mei 2007
    Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Berichten
    149
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik zoek eigenlijk wat meer informatie over odessa, ik wil samen met 2 vrienden daarheen gaan eind juni aankomende zomer, maar we zijn nog vrij jong dus we willen ons wagen aan de "gratis" dames daar, maar ik vroeg me af of er veel uitgaansgelegenheden zijn naast "club ibiza" en "palladium" ? bijvoorbaat dank

  3. #28
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r0y Bekijk bericht
    ik zoek eigenlijk wat meer informatie over odessa, ik wil samen met 2 vrienden daarheen gaan eind juni aankomende zomer, maar we zijn nog vrij jong dus we willen ons wagen aan de "gratis" dames daar, maar ik vroeg me af of er veel uitgaansgelegenheden zijn naast "club ibiza" en "palladium" ? bijvoorbaat dank
    Twee reacties hierop:

    * 'jong zijn' is geen tegenindicatie om te kunnen genieten van de betaalde liefde

    * Voor bereidwillige Russische en/of Oekraïnse dames bezoek je best een populaire badplaats in Turkije (bv Bodrum). Uit ervaring weet ik dat er daar héle hordes dames rondlopen (heet en gereed )

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  4. #29
    Geregistreerd
    18 mei 2007
    Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Berichten
    149
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    o begrijp me niet verkeerd hoor sickboy ik ben een groot voorstander van betaalde liefde :D ik lees op sommige fora's dat de lokale dames moeilijk bereikbaar zijn omdat ze zo'n slechte talenkennis hebben........nou vroeg ik me af of er mensen zijn met ervaringen in odessa en wat betreft met de "locals".......... ??

  5. #30
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r0y Bekijk bericht
    o begrijp me niet verkeerd hoor sickboy ik ben een groot voorstander van betaalde liefde :D ik lees op sommige fora's dat de lokale dames moeilijk bereikbaar zijn omdat ze zo'n slechte talenkennis hebben........nou vroeg ik me af of er mensen zijn met ervaringen in odessa en wat betreft met de "locals".......... ??
    Ik ben vorig jaar -slechts- 1,5 dag in Odessa geweest. Er lopen prachtige vrouwen rond. Als je op een terras gaat zitten, dan weet je niet wat je ziet. Ook hoertjes zie je rondlopen -weliswaar nauwelijks te onderscheiden van gewone meiden doordat de mode nogal uitdagend is:smile:- je zult je geluk moeten zoeken in de clubs daar is je kans het grootst. De talenkennis is inderdaad beperkt dat is een probleem en Odessa is nogal toeristisch, terwijl het geen mooie stad is - wat dat betreft zeker geen aanrader - wij horen graag na afloop je verhaal:smile:
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  6. #31
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Een leuke club in hartje Kiev:
    http://www.arena-kiev.com/web_2_0/start.html
    http://www.arena-kiev.com/share/index2.html

    Voor wie algemene info zoekt over Kiev:
    www.go2Kiev.com
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  7. #32
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Vanuit een zonnig Kiev, kan ik jullie vertellen dat dit toch een van de mooiste plekjes op deze aardbol is. De zon gaat schijnen en meteen worden de mooiste creaties uit de kast gehaald en gedragen om die prachtige vrouwenlijven. De benen worden getoond en alles is verzorgd: haren, nagels, kleding, make-up Hier denk je maar alleen maar: wat zijn vrouwen toch mooie wezens!

    Wie er van houdt: midden op Kreshchatyk is een "cabarat/stripbar" verschenen, naar mijn mening iets te nadrukkelijk aanwezig, maar je hoeft in ieder geval niet meer te zoeken!

    Nog een betrouwbaar adres voor leuke, betaalbare appartementen:
    www.UARent.com

    http://www.agnestekent.nl/kiev
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  8. #33
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    ...
    Hier denk je maar alleen maar: wat zijn vrouwen toch mooie wezens!
    ...
    Denk je alleen of doe je ook nog wat? :D Vertel, vertel!

  9. #34
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horneymike Bekijk bericht
    Weet je toevallig ook zoiets voor odessa ?

    Veel plezier nog in oekraine, en vertel ze maar vast dat ik ze van de zomer ook kom opzoeken

    :wink::wink::wink:
    http://www.go2kiev.com/view/odessa.html
    Suc6!
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  10. #35
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Voor de Kievgangers is deze site ook aan te bevelen:
    http://www.whatson-kiev.com/index.ph...n=view&id=5015

    Naast de eerder genoemde: www.go2kiev.com
    Enjoy!
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  11. #36
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln Wizz Air

    Wizz Air, een prijsvechter, gaat vanaf 15 september 2008 vanuit Dortmund vliegen op Kiev. Kijk, dat is nou weer mooi meegenomen

    http://wizzair.com/about_us/news/default.asp#lkk8sdti

    "Wizz Air’s domestic route network is already on sale with fares starting from as low as UAH 79 (one way, taxes and charges included) while the international services will be on sale right after obtaining the necessary regulatory approvals with starting fares of UAH 199 and UAH 299 (one way, taxes and charges included) for the Milan Bergamo/Dortmund and the London Luton services, respectively (an additional UK government tax of UAH 200 will apply on the London Luton – Kiev flight leg). Tickets can be purchased on the airline’s website, wizzair.com or through the Wizz Air Ukraine call centre on +380 (44) 206-4-888.

    "Today's announcement of our intent to launch international routes from Kiev and the very first Wizz Air Kiev-Odessa demonstration flights are new milestones in the development of Wizz Air Ukraine. We are pleased to make the next steps as we have been experiencing excessive demand for low fare air tickets by the Ukrainian people since we started sales a couple of weeks ago." – said Natasa Kázmér, Director General of Wizz Air Ukraine."

    *****
    Massagesalon Idzanami heeft een nieuwe website en een nieuwe naam: salon Glamour, http://www.eroticmassage.com.ua/
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  12. #37
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Last Online
    9 augustus 2013 @ 18:52
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    iemand enige info over donetsk en lugansk? valt er in die hoek wat te beleven?
    ik ben er as donderdag.

    als ervaren kiev bezoeker kan ik je vertellen..schaf een oekrains tel. nummer aan ga savonds naar chreschatyk...ga gewoon zitten naast een van de dames die bier drinken op de bankjes en vraag haar mee uit.
    heb niet een keer nee gekregen.. had in 4 dagen tijd zon 30 nummers verzameld en meer dan 100 smsjes gekregen van dames haha
    ik kwam tijd tekort!

  13. #38
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Wizz Air, een prijsvechter, gaat vanaf 15 september 2008 vanuit Dortmund vliegen op Kiev. Kijk, dat is nou weer mooi meegenomen

    http://wizzair.com/about_us/news/default.asp#lkk8sdti

    "Wizz Air’s domestic route network is already on sale with fares starting from as low as UAH 79 (one way, taxes and charges included) while the international services will be on sale right after obtaining the necessary regulatory approvals with starting fares of UAH 199 and UAH 299 (one way, taxes and charges included) for the Milan Bergamo/Dortmund and the London Luton services, respectively (an additional UK government tax of UAH 200 will apply on the London Luton – Kiev flight leg). Tickets can be purchased on the airline’s website, wizzair.com or through the Wizz Air Ukraine call centre on +380 (44) 206-4-888.

    "Today's announcement of our intent to launch international routes from Kiev and the very first Wizz Air Kiev-Odessa demonstration flights are new milestones in the development of Wizz Air Ukraine. We are pleased to make the next steps as we have been experiencing excessive demand for low fare air tickets by the Ukrainian people since we started sales a couple of weeks ago." – said Natasa Kázmér, Director General of Wizz Air Ukraine."

    *****
    Massagesalon Idzanami heeft een nieuwe website en een nieuwe naam: salon Glamour, http://www.eroticmassage.com.ua/

    Klopt als een bus , aanbiedings tickets gaan tussen de 200 en 3000 grivna kosten (enkele reis incl. alle tax en toeslagen) met een beetje mazzel kunnen we voor 60 euro retour KIEV boeken vanuit Dortmund, dat zijn nog eens leuke "HOOKERS" tarieven he

    THEI..

  14. #39
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Bedoel dus tussen de 200 en 300, een nulletje teveel getypt

    Piepo..... alias THEI van Hookers.

  15. #40
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Last Online
    9 augustus 2013 @ 18:52
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    niemand info over donetsk??? ik vertrek woensdag!

  16. #41
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door italiano84 Bekijk bericht
    iemand enige info over donetsk en lugansk? valt er in die hoek wat te beleven?
    ik ben er as donderdag.

    als ervaren kiev bezoeker kan ik je vertellen..schaf een oekrains tel. nummer aan ga savonds naar chreschatyk...ga gewoon zitten naast een van de dames die bier drinken op de bankjes en vraag haar mee uit.
    heb niet een keer nee gekregen.. had in 4 dagen tijd zon 30 nummers verzameld en meer dan 100 smsjes gekregen van dames haha
    ik kwam tijd tekort!
    We zijn erg benieuwd naar de recensies van jou over Donetsk en Lugansk en graag iets meer, dan dat alle vrouwen graag met je mee wilden !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r0y Bekijk bericht
    ik zoek eigenlijk wat meer informatie over odessa, ik wil samen met 2 vrienden daarheen gaan eind juni aankomende zomer, maar we zijn nog vrij jong dus we willen ons wagen aan de "gratis" dames daar, maar ik vroeg me af of er veel uitgaansgelegenheden zijn naast "club ibiza" en "palladium" ? bijvoorbaat dank
    en hoe was Odessa, we zijn erg benieuwd naar je recensies?

    Nou, ik heb ze helaas zelf niet, ik ben al een tijdje niet meer in Kiev geweest, maar laat ik jullie dan op een andere manier in de juiste sferen proberen te krijgen: http://webcam.inter.ua/en/640x480.html
    Independence Square Kiev: voor de Kiev-gangers onder ons zeer bekend. Als je goed kijkt, dan zie je de vele minirokjes (rechtsonder even 1 seconde aanklikken):D
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  17. #42
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Unglücklich

    De vluchten van Wizz Air naar Kiev zijn uitgesteld tot 17 december 2008 :(

    http://wizzair.com/about_us/news/default.asp#huenzudti
    "Already in December the airline will launch flights to London, Rome and Dortmund 3 times a week each, going up to 4 from 11 March 2009."
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  18. #43
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Kunnen we mooi een witte(!) kerst vieren daar! :D

    Maar als je goed leest gaat dit alleen over de vluchten van Timisoara, Romania naar Dortmund en v.v.

    Iets verderop staat nog steeds 15 september genoemd als datum (onder voorbehoud goedkeuring autoriteiten), dus dan hoeven we toch niet alleen via de webcam de rokjes te bekijken! :D

  19. #44
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Hoorde vorige week op het Ukraine forum dat de vluchten naar Kiev pas ingaan midden 2009, dit i.v.m. ze minimaal 1 jaar binnenlandse vluchten moeten uitvoeren eer ze andere landen mogen aandoen (raar land dat Ukraine)

  20. #45
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Ik heb even gebeld met Wizz-Air, ze vliegen pas vanaf volgend jaar, onduidelijk is wanneer exact. Daarom maar geboekt met Ukraine Airlines:D

    Vanuit het heerlijke Kiev kan ik jullie vertellen dat de vrouwen nog steeds extreem mooi zijn en dat de rokjes en hakjes ook nog steeds aanwezig zijn.
    Afgelopen weekend zijn we naar 112 en Arena geweest .... 112 was compleet uitgestorven: zonde:o Arena leeft nog wel, maar ook erg rustig. De bierbar van Arena op de begane grond is wel erg leuk:smile:

    Deze keer een appartement geboekt bij http://www.kievaccommodation.com, een betrouwbaar bureau. Inmiddels zitten we wel in een totaal ander appartement dan oorspronkelijk geboekt: het eerste appartement was verlengd door de eerdere huurder, we kregen na enige verwarring en bellen een prima tweede optie aangeboden, waarna we enkele dagen later een stevige lekkage kregen in de badkamer (vooral de benedenbuurman had er last van) en we uiteindelijk verhuist zijn naar appartement numero 3:D Dat is ook Oekraine je moet er vooral het avontuur van inzien!

    MiniMe heeft gisteren een aangenaam samenzijn gehad met Tanya: http://www.gia.com.ua/girl/tanya1
    en ik heb kennisgemaakt met de lieftallige Dominika http://www.gia.com.ua/girl/dominika
    Twee toppertjes die absoluut waar hebben gemaakt wat ze beloofden. Tanya is bovendien mooier dan de fotos al doen geloven, Dominika is minder geraffineerd dan ze lijkt. Voor 50 euro konden we halverwege ruilen, maar dat hebben we maar afgeslagen

    Verder hebben we onze kennissenkring weer blijgemaakt met ons bezoekje, vooral vele kerken bezocht (de hoofdreden van ons bezoek) en vanavond gaan we weer eens richting onze favoriete italiaan:smile:

    Poka!
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  21. #46
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Belachelijke prijzen, voor 'n paar uurtjes sex kan ik in Brazil (Salvador) 1 week lang iedere dag 1 andere voor 'n hele nacht nemen met ongeremde latino SEX. Nee, 700-900 dollar is dat niet veel voor 1 nacht sex in Kiev ?, toen ik 2 jaar terug in Lviv was kreeg ik dames bij de bosjes die voor 350 grivna (50 euro) de hele nacht bleven in mijn appartement.

    Piepo

  22. #47
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Last Online
    21 september 2010 @ 08:37
    Berichten
    17
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    2 jaar scheelt veel in Moldavie/Oekraine Piepo777...

    Probleem is ook dat ze niet echt een idee hebben over geld. Behalve dat zij het bijna niet hebben. Maar daarvoor vragen ze maar zoveel mogelijk en hebben ze het idee dat wij allemaal miljonair zijn. Zolang er maar genoeg westerse kerels zijn die daarop in gaan...

  23. #48
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Belachelijke prijzen, voor 'n paar uurtjes sex kan ik in Brazil (Salvador) 1 week lang iedere dag 1 andere voor 'n hele nacht nemen met ongeremde latino SEX. Nee, 700-900 dollar is dat niet veel voor 1 nacht sex in Kiev ?, toen ik 2 jaar terug in Lviv was kreeg ik dames bij de bosjes die voor 350 grivna (50 euro) de hele nacht bleven in mijn appartement.

    Piepo
    De prijzen zijn gestegen in 2 jaar tijd, maar niet heel veel als je in een euroland woont, tov de dollar wel. Lviv is geweldig qua stad, maar relatief weinig meiden die engels praten. In Kiev zijn de betaalde mogelijkheden zeker prijzig, vooral voor kortdurende contacten (en in Lviv zal dat niet wezenlijk anders zijn), maar er zijn ook nog onbetaalde mogelijkheden Relatief veel van het bedrag dat je betaalt gaat naar de agency (die verzorgen omkoping van politie, hotel, boetes etc + winstmarge). GIA is betrouwbaar en maakt waar wat ze beloven, vandaar dat ik het de prijs waard vind, er zijn goedkopere opties.
    Het beste kan je echter gewoon thuisblijven, of naar Brazilie gaan, probleem opgelost :smile:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 oktober 2008 om 18:41
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  24. #49
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Of naar een Partytreff gaan waar je de hele dag plezier kunt maken met minimaal 5 dames incl. eten en drank voor 69 euro oftewel 100 dollar

    Piepo

  25. #50
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Of naar een Partytreff gaan waar je de hele dag plezier kunt maken met minimaal 5 dames incl. eten en drank voor 69 euro oftewel 100 dollar

    Piepo
    of naar een Saunaclub?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piepo777 Bekijk bericht
    Moet zeggen voor 100 euro had ik een mooie dag gisteren. Moet zeggen met deze prijzen zijn "Partytreff's" een beetje tabee, want de sex in een FKK is toch van een hogere kwaliteit, en de dames geven veel meer service, en ook zien de dames er veel mooier uit heb ik het idee.
    Misschien willen we gewoon af en toe iets anders...

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

FKK Artemis 468*60