Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 157 van 157

Discussie: Oekraïne

  1. #151
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    22 januari 2018 @ 13:09
    Berichten
    31
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    12 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chiefinspector Bekijk bericht
    Aan een lange wens ga ik invulling geven. Van 19-12 ben ik een klein weekje in Kiev. Op jullie aanraden heb ik een appartement gehuurd en ga het weekend gebruiken om van de schoonheid van de oekraiensen te genieten.
    Iemand van plan om dan ook te gaan?
    Nog recente tips / aanvullingen op eerdere berichten.
    Ik heb er zin in.....;-)
    In de vooravond Mr Zuma, Serebro en OK bar. Is niet heel leuk om alleen heen te gaan. Buddah Bar krabbelt weer een beetje op en daar is het makkelijker alleen naar toe te gaan en wat op te pikken. Op vrijdag en zaterdag denk ik dat Decadance momenteel het beste is, daarna waarschijnlijk Skybar. After waarschijnlijk Leo en Just Cafe. Succes!

  2. Onderstaande 2 leden hebben japio bedankt voor deze bijdrage:

    chiefinspector (23 oktober 2014),fg22 ( 6 december 2015)

  3. #152
    Geregistreerd
    8 mei 2014
    Last Online
    5 mei 2016 @ 10:44
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    15 in 8 posts

    Standaard

    Hoi, er valt weinig up to date informatie te vinden hier over Oekraïne en de mooie dames waar je moet zijn of niet moet zij ???

    Ik heb wel interesse in een rijsje naar daar, maar zonder wandelinfo ga ik toch niet vertrekken. Misschien iemand die mij weet te vertellen waar ik meer info kan krijgen ???

  4. #153
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ukraine/Kiev is nu niet echt het walhalla voor paid sex, dan kun je beter naar Duitsland naar 1 van de vele sauna/FKK clubs.

    In Kiev/UA is het prima te doen om leuke meid op te pikken, gewoon in de stad, in winkel, restaurant of koreg, zeker als je er enigszins normaal uitziet en gedraagt.

    Vooraf vast contact leggen via de vele chat sites, helpt enorm om al vast wat dates te regelene. Uiteraard betaal je eten en drinken voor het meisje, masr meestal is dat voldoende.

    Mocht je toch perse betaalde sex zoeken, kijk dan bv op http://gia.la/ (fotos en service kloppen meestal wel) of ga naar 1 van de vele "normale" clubs (zoals Carribean Club, ArenA, Avalon, etc) waar behalve normale meisjes ook veel betaalde dames rondlopen.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 mei 2015),dirk702 (31 mei 2015),fg22 ( 6 december 2015)

  6. #154
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:50
    Berichten
    2.945
    Discussies
    12
    Thanks
    199
    Thanked
    882 in 541 posts

    Standaard

    The result of your trip in Ukraina depends of your personnal hability and knowledge of the country.
    If you do not look slavic (black, turkisch, western european with your face or the way you get clothes), you will pay more.
    If you do not speak russian or minimal russian (counting, politeness,streets , behaviour), you will pay more.
    If you are stupid and like to pay a lot of extra in fkk for so little service, you will pay more.
    As example, I read a guy on french Youppie site who describe his trip and saying he paid between 150 and 200 € for one hour with a mamba girls with oral with condom.
    He was proud but I fucked the same kind of girls for 30 or 40 € with owc and anal.
    You will always find some sharky girls to make ridiculous proposition.
    Two weeks ago, an Armenian girl spotted me in coyote ugly and she tried to ask me 200 € for I do not know how many time , owc and without anal.
    I said, I know a lot of girls in Kiev and you'd better hunt someone else, but there was nobody so I taked her number for next time for normal price, maximum 200 dollars for one night for everything I could imagine.
    We will see, may be she will answer or not. Who cares ? There is so many reasonable girls but only if you are a strong man who know how to lead a woman.
    1 € = 24 grv, Taxi Boryspol- center Kiev 220 grv, Zhulyani -Center 70 grv.

  7. Onderstaande leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 december 2015)

  8. #155
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:03
    Locatie
    limburg nl
    Berichten
    80
    Discussies
    8
    Thanks
    5
    Thanked
    102 in 28 posts

    Standaard

    Hallo allemaal
    Ik ga over 2 weken weer eens naar Kiev dus het weekend van 27 en 28 Juli weer 5 dagen zijn er toevallig nog meer mensen dan in Kiev?

    ik vertrek op 23 Juli en ga terug op 28 Juli via dortmund.

  9. Onderstaande leden hebben ezeltoon bedankt voor deze bijdrage:

    Mooiejoke (12 juni 2019)

  10. #156
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:03
    Locatie
    limburg nl
    Berichten
    80
    Discussies
    8
    Thanks
    5
    Thanked
    102 in 28 posts

    Standaard

    Hallo ijsberen als er mensen zijn die in Kiev zijn van 10 tot 17 december laat even weten ik ben dan ook weer daar.

  11. #157
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    26 maart 2024 @ 19:03
    Locatie
    limburg nl
    Berichten
    80
    Discussies
    8
    Thanks
    5
    Thanked
    102 in 28 posts

    Standaard

    24 tot 1 sept ben ik weer in ua als er mensen zijn die er ook vertoeven hoor ik het graag. ��

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.

FKK Artemis 468*60