Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Ewa (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:59
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard Ewa (Hongaarse)

    Naam : Ewa

    Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Duits

    Leeftijd : 24

    Haarkleur/-lengte : Blond / Kort

    Lengte dame : 165 cm

    Postuur/Cupmaat : Normaal / 80C

    Tatoeages/Piercings :

    Service: pzc, zoenen, nmc, beffen, vingeren.

    Voordelen: vriendelijk, lief, gfe

    Nadelen: geen

    Tijdsduur : 60 min.

    Prijs : € 100

    Extra’s bij het bezoek:

    Toen ik Ewa in eerste instantie zag dacht ik dat ze Pools/Russisch was. Ze was druk bezet deze dag dus ik kan haar pas na een kleine 2 uur aanspreken. Dat gaf mij ook wat tijd om te kijken wat voor vlees er in de kuip was voor een eventuele 2e of 3e ronde. Toen ze de bar weer inliep sprak ik haar gelijk en we gingen samen op een bankje zitten. Ze wilde wel even bijkomen van haar vorige sessie en ze vroeg of het ok als we even rustig bleven zitten zodat ze rustig een sigaretje kon roken en wat water kon drinken. Ik vond dat helemaal niet erg, zo krijg je wel de kans om iemand wat beter te leren kennen. Ze woont al een tijdje in Duitsland samen met haar zus (die geen dvp is) en komt in Babylon een paar dagen in de week bijklussen. Ze is nog net geen jaar in het vak (babylon is haar eerste club), maar dat weerhield mij niet om gebruik te maken van haar diensten.

    We zochten samen een kamer op (tegenover de ingang van de kino). Schoentjes uit voor de deur naar goed babylon gebruik zodat iedereen kan zien dat de kamer bezet is. Ze schoof voor de zekerheid nog een tafeltje voor de deur. Ze spreidde de lakens/handdoeken (weet niet meer wat het was) secuur op het bed als een kamermeisje. Ik ging midden op het bed zitten en ze kwam in gespiegelde positie bijna bovenop mij zitten. We omarmeden elkaar en begonnen heerlijk te zoenen, ascari jr was al wakker en kreeg af en toe wat aandacht van Ewa kleine handjes. Ik ging op het bed liggen en kreeg een uitstekende pijpbeurt van Ewa, genoeg talent dus ondanks haar lage kilometerstand. Ik vroeg haar in 69 te komen en likte haar frisse poesje. Ik kreeg geen genoeg van het voorspel dus liet ik maar voortduren, wel met nodige afwisseling van zoenen, beffen, pzc en vingeren. Ewa maakte aanstalten om een condoom uit te pakken, maar ik zei dat dat wel kon wachten en dat het geen probleem was als we uur op de kamer bleven. Ze glimlachte en zei dat ook liever wat langere sessies had (zal ook wel wat met financiële plaatje te maken hebben ). Na een kleine 40 minuten voorspel werd het hoog tijd om te neuken. Eerst kwam ze bovenop me zitten, verdienstelijk en geil maar niet zoals de Russische dames dit doen. Daarna doggy in een rustig tempo, vervolgens gewisseld naar missio waarbij ik ook het rubbertje volspoot. Vaak is het zo als je klaar bent gekomen dat de intimiteiten voorbij zijn, maar niet bij Ewa! Ze kwam in mijn armen liggen, haar hoofdje op mijn borst en zo hebben we resterende uitgeknuffeld.

    Ik had een prima klik met Ewa en tegen mij gewoonte in ben ik later op de avond weer met haar op de kamer geweest, dit keer maar voor een half uurtje.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 augustus 2012),Megaboob (19 augustus 2012),satanic surfer (19 augustus 2012),The Saint (18 augustus 2012),vrije jongen (18 augustus 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:59
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard Hongaarse GFE

    Ewa
    Ik had nog goede herinneringen aan Ewa dus besloot ik nadat ze weer terug was van de kamer haar aan te spreken. Ewa reageerde wat afstandelijk toen ik naast ging zitten. Langzaamaan ontdooide ze beetje en hadden we toch nog een leuk gesprek (later vertelde ze mij dat zij mij door elkaar had gehaald met een vervelende klant). Toen de lucht eenmaal geklaard was vertrokken we naar één van de kamers boven.

    Toen ze eenmaal het bed had opgemaakt omhelsden wij elkaar en zoende zij mij voorzichtig. Iets te voorzichtig naar mijn smaak, maar Ewa is nu eenmaal 'slow starter' zoals ik mij ook herinner van de vorige keer. Langzaam aan kwam er meer passie in het spel en zoende zij intenser. We gingen op het bed liggen en zij likte mij gezicht af als was het een grote lolly. Zij likte mij tepels, over mijn ribben en mijn onderbuik. Af en toe pijpte zij mij kort en likte dan verder mij onderlichaam, alles erg teasend. Ik vroeg haar in 69 op mij te komen zodat ik ook wat te likken had . Ewa pijpte mij enthousiast terwijl ik haar liefdesgrotje aan het likken was. Dit leek haar wel te bevallen en af en toe stopte ze met pijpen om vervolgens haar helde doos in mijn gezicht te duwen. Er was al een kwartier verstreken en we waren nog steeds bezig met het voorspel en werd het hoog tijd om te neuken. Ewa kwam eerste in cowgirl bovenop maar dat beheerst ze niet helemaal en daarom wisselden wij vrij snel naar doggy. Ik neukte haar in een rustig tempo om niet al te snel het rubbertje te vullen. Vervolgens naar missionaris ik kreeg een paar gulzige tongzoenen van Ewa. Het lik festijn was nog niet over wat ze likte zowat alle aftershave van mijn gezicht af. Ook mijn oorlellen kwamen aan de beurt. Dit alles terwijl ik haar in missio aan het neuken was. Ik stopte af toe om haar te beffen en te vingeren. Ik stopte mijn lul weer in haar natte grotje en al tongzoenend spoot ik mijn eerste lading van de dag in het rubbertje. Ewa ontdeed mij van het condoom en maakte Ascari jr nog even schoon. Ik had nog even tijd om uit te puffen terwijl Ewa haar hoofdje op mijn borst legde. We waren weer 'vrienden' en na een paar dikke zoenen verlieten we de kamer.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 oktober 2012),savesexer ( 2 oktober 2012),SeX++ ( 2 oktober 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.

FKK Artemis 468*60