Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard Ophoven, House of Pleasure, Venlosesteenweg, Algemeen

    ja is sinds een dik jaar een prive huis in ophoven, venlosesteenweg tegenover de kerk Daar werken de bekende Jeniffer van hongaarse afkomst heeft ook in gt /yingyang gewerkt. Sanne en Vanessa (18 jaar marokkaanse afkomst, nieuw in het vak) heb ik al genaaid was ook heel goed en Leona 23 jaar ook marokkaans was ook heel goed en Ires roemeense is ook super lief en er werken nog meer meiden maar die heb ik nog niet getest maar deze 4 zijn goed
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 augustus 2012 om 17:36

  2. Onderstaande leden hebben Bokito8 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (16 augustus 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    de prijzen zijn
    30 min 80
    45min 100
    1uur 120
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 augustus 2012 om 17:33

  4. Onderstaande leden hebben Bokito8 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (16 augustus 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    hey jongens vanavond weer eens bij het huisje van plezier geweest er waren 9 dames aan wezig maar toch voor jennifer gekozen men weet wel welke van sanne prive en goldentime heeft gewerkt op de kamer heeft zij mij lekker gepijpt maar ik wou meer en heb haar lekker gebeft dat vond ze heerlijk en toen begon ze mij ook nog eens lekker te tongen maar toch effe genaait ik vond haar zeer goed en voor herhaalings gevaar grt bokito8

  6. #4
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Al een paar keer van Mona geproefd en dat beviel prima!
    Mooie Pools vrouw met zeer goede service.
    Zelf geniet ze er ook van en dat kan je horen ....
    Allen even de tijd in de gaten houden maar dan geeft ze nog een verdienstelijke massage.
    Wordt vast wel vervolgd!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  7. #5
    Geregistreerd
    5 maart 2011
    Last Online
    10 maart 2018 @ 23:15
    Locatie
    Onder de rook van Nijmegen
    Berichten
    160
    Discussies
    9
    Thanks
    57
    Thanked
    139 in 37 posts

    Standaard

    Onlangs begon het weer bij me te kriebelen, en ik begon plannen te maken om weer eens te gaan wandelen. Normaliter beland ik dan in een pt, maar deze keer wilde ik eens iets anders dan afgewerkt te worden. Zodoende zat ik geregeld te kijken op kinky.nl op zoek naar iets leuks. Een vrije dag was geregeld en zodoende reed ik gisteren richting Apeldoorn, alwaar een leuke meid zichzelf aanbood. Onderweg belde ik haar op om een afspraak te maken, maar dat viel tegen: ze had pas om 16.30 uur tijd, en dat is toch echt te laat voor mij!
    Gelukkig had ik me goed voorbereid: hoe dan ook zou er vandaag geneukt worden.
    Ik stelde op mijn TomTom het adres in van een privehuis wat ook vaak op kinky adverteert, nl. House of Pleasure in Ophoven, Belgie. Na een ontspannen ritje arriveerde ik iets na openingstijd op het ingestelde adres. Eerst eens goed nagekeken of het wel klopte, want het pand zag er ietwat krakkemikkig uit, in elk geval niet als een huis van plezier. In het verleden bezocht ik wel vaker dergelijke etablissementen, en die zagen er altijd ongeveer hetzelfde uit, met reclame en lichtslangen e.d. Maar zoals gezegd, was hier niets van dit alles te zien. Alleen een bordje met: ingang om de hoek. Ik dus de hoek om, om daar een deur, bel, camera en een briefje met huisregels aan te treffen. Als geletterd man lees ik braaf de huisregels door, maar er staat niks bijzonders op, enkel de normale gedragsregels omtrent alcohol, drugs en geweld. Ik druk op de bel, en even later word de deur geopend door, wat even later blijkt, de uitbater te zijn. Hij stelt zich voor als Paul, en ik noem mijn naam. Het lijkt wel of ik midden in een verbouwing ben aangeland: half gestucadoorde muren, half afgeschilderde muren, bundels kabels en snoeren langs het plafond en muren. Ik vraag hem ernaar en hij geeft toe dat hij het pand aan het opknappen is. Kamers zonder deuren in de gang wekken mijn interesse, en volgens hem komen hier nog diverse jacuzzi’s te staan.
    Vervolgens, na over koetjes en kalfjes gekletst te hebben, vraagt hij naar mijn wensen. Ik geef aan wat ik wil, en hij roept de dames om zich 1 voor 1 voor te komen stellen. Er zijn er op dat moment slechts 5, vanwege het vroege tijdstip. Ik denk bij mezelf, tja, opening is opening, je hebt er maar voor te zorgen dat de aangekondigde dames aanwezig zijn, maar hou dit toch maar voor mezelf. De meisjes komen me braaf een handje geven, noemen hun naam en geven me, op zijn Hollands, 3 zoenen op mijn wang. Zoals gezegd, ik ben geletterd en heb de advertenties op kinky bestudeerd, en zodoende herken ik alle meisjes van hun advertenties. Wat me opvalt is dat er in die advertenties flink gephotoshopt blijkt te zijn, want hoewel ik ze alle herken, zien ze er toch niet zo gelikt uit als op de bewuste foto’s. Maar dit is op dergelijke sites gemeengoed, dus ik neem er geen aanstoot aan; alles voor de omzet, nietwaar?
    Onder andere Vanessa, Romy en Sabrina zijn aanwezig en mijn keuze valt op Romy, een goedlachse, knappe Oost-Europese meid.

    We gaan het smalle trappetje naar boven op en belanden boven. Hier ziet alles er mooi en nieuw uit: mooie grote en nieuwe douche met regensproeier, alles nieuw betegeld, en de kamer waar we belanden is bijna net zo groot als mijn huiskamer. Een kingsize bed, kamasutrastoel en in de hoek een grote jacuzzi, die jammer genoeg kapot is. Maar die wordt snel gerepareerd, volgens Paul eerder.
    Vervolgens heb ik 2 zeer aangename uurtjes doorgebracht met Romy. Dit is werkelijk een zeer geile dame

  8. #6
    Geregistreerd
    20 april 2015
    Last Online
    11 juni 2015 @ 13:19
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen week weer eens goed geil. Voor het eerst naar Ophoven gegaan. De eigenaar stelde mij de aanwezige dames voor. Mijn oog viel gelijk op een halfbloedje met een enorm geile uitstraling, de keuze viel daar dus ook op. Ze stelde zich voor als Hailey. Er moet in House of Pleasure nog wel een en ander gebeuren, het pand is momenteel nog in verbouwing. Maar mijn tijd met Hailey heeft me dat volledig doen vergeten. Haar heerlijk gebeft en echt, die meid kan daar nog eens echt van genieten. Samen echt fantastische seks gehad. Hailey is wat mij betreft een echte aanrader waar ik zelf zeker nog voor terug ga naar Ophoven.

  9. #7
    Geregistreerd
    19 april 2016
    Last Online
    5 mei 2016 @ 08:14
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Ook ik ben eens gaan kijken naar H.O.P leuke tent recht over de kerk en eigen prive parking. De man des huizes leuke kerel en een pak vrouwen die daar rond lopen heb ze niet allemaal gezien maar toch wel 6. mijn oog viel gelijk op ?? naam vergeten maar zie hier heb ik ze gevonden : privesite.eu pracht babe maar zo waren er wel meer dat ik de naam vergat. Je komt niets te kort daar en gebruik mogen maken van de vernieuwde kamer beneden gezellig. Je zal wel zien zijn daar volledig aan het verbouwen beneden had ik de indruk.

  10. #8
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Klinkt op zich goed, maar moet op kleintjes letten.
    Vooral kleine lettertjes!
    Op hun site en deze site namelijk nog niets gezien qua actuele prijzen ..

    Qel in 2012wat, maar neem aan dat nu na-Crisis-prijzen en afstemmen
    met dichtbijzijnde Germaanse clubs is ..

    Service ook als in Germany? PZC mn.

    Wie kan me/ons daarover wat vertellen SVP?

    BVD
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  11. #9
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:24
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik, natuurlijk.
    Half uur kost 80 en een uur 120, PZC en TZ is inbegrepen (dat laatste doen ze echter niet allemaal, dus gewoon van te voren vragen en bij alsnog niet nakomen kun je de baas of zijn vervanger daar gewoon op aanspreken).
    Prijs is vergelijkbaar met de Nederlandse clubs in de buurt.

    Voor de line-up kijk op Kinky.nl en selecteer Limburg (Nederland dus) en vervolgens Roosteren.

  12. #10
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:24
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Zojuist nog eens de line-up bekeken op Kinky en daar zag ik een wel héél bekend gezicht voorbijkomen, nl. van één van mijn favorietjes uit YY.
    Zomaar een uitstapje of voor een paar dagen per week of permanent, wie zal het zeggen.
    Zal haar clubnaam maar niet noemen, je weet nooit wie meeleest...

  13. #11
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Op zich leuke meiden. De kamers zijn soms niet geheel afgewerkt. Links en rechts liggen er kapotte tegels. Hoeft natuurlijk geen probleem te zijn

  14. #12
    Geregistreerd
    22 december 2013
    Last Online
    14 juni 2020 @ 11:35
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Ik ben er nu 2 maal geweest in de laatste 2 maanden. De verbouwing is klaar en ik kwam op een geweldige kamer met douche en jacuzzi. Betreffende dame vertelde mij als ik 2 uur zou blijven dan rekenen ze niets extra voor de kamer. Dames spreken vaak geen Nederlands . De laatste dame sprak Spaans maar ik heb wel een top uurtje met haar gehad met TZ , PZ, uitgebreid vingeren en mijn ballen werden niet vergeten. Dames hier zijn vaak bloed mooi en spreken vaak wel iets Engels. Voor mij een mooi alternatief.

  15. #13
    Geregistreerd
    2 juni 2009
    Last Online
    28 februari 2023 @ 16:56
    Berichten
    66
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    125 in 30 posts

    Standaard

    Iemand enige recente recensies van dit Privéhuis?

  16. #14
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Ben er afgelopen maanden vaker geweest...
    Officiële lezing is dat er massage wordt gegeven...
    Mooie en goede dvps .
    Wél meest Spaanse taal.
    Nette schone kamers
    Beste even bellen om afspraken te maken.
    Ivm drukte dames volop bezig.
    Goede plek voor een lekkere wip.
    De Riesen-Eisbear...

  17. Onderstaande 4 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 mei 2021),phoenix (29 mei 2021),Popeye25 (31 mei 2021),pret (29 mei 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.

  Diamond 468*60