Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Living Room, Kaarst

  1. #1
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard Living Room, Kaarst

    Op vrijdag 10 augustus 2012 ben ik in Living Room geweest in Kaarst (http://www.fkk-livingroom.de/)
    Eenmaal aangekomen kon ik mijn auto aan de overkant van deze club parkeren, verder is er voldoende ruimte in deze straat.

    Ik moet zeggen echt rolstoel toegankelijk is deze club niet. Dat wil overigens niet zeggen dat het niet te doen is. Toen ik in de middag aankwam werden er al meteen twee sterke mannen voor me geregeld om me naar binnen te dragen (want bij de ingang is er al een trap met vier treden.) Daarna kom je bij de receptie en kreeg ik van de theke-frau te horen dat als ik wilde ik geen badjas aan hoefde te doen, maar dus gewoon in mijn kleren daar rond mocht rijden. Daar heb ik overigens niet voor gekozen. De lockers/kastjes die zijn op de beneden verdieping. Ook hier ben ik zo vaak als ik wilde naar beneden gedragen. Als je naar buiten wilt dan moet je ook wat trap treden af. Verder zijn de kamers op de begane grond en op de boven verdieping (dus dat hoeft geen probleem te zijn.) De sauna, stoombad en whirpool is ook beneden in de kelder net zoals de maseuses (waarvan er in de avond wel 2 aanwezig waren.) Wat betreft zitgelegenheden zijn er voldoende mogelijkheden naast de bar en buiten. Ik moet wel zeggen dat het personeel echt zeer ZEER behulpzaam is. Al wilde ik naar de beneden verdieping of naar buiten, zij altijd paraat waren om me te helpen.

    Zelf denk ik dat er hier te veel trappen zijn om deze club echt wat meer rolstoeltoegankelijk te maken. Het enige dat een oplossing zou kunnen zijn is om er een lift in te plaatsen, maar dat lijkt me een te kostbare oplossing. Misschien als je met een prothese zelf de trappen kunt nemen is het niet zo'n probleem (ken er voldoende die kunnen lopen met protheses.)
    Laatst gewijzigd door Jovibeer; 13 augustus 2012 om 16:27

  2. Onderstaande 2 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 augustus 2012),Dolfie (13 augustus 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.

Living Room 468*60