Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 90
  1. #76
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Ja die werkt er nog steeds. Als ze wat gedronken heeft is ze best te pruimen. (Maar dat geldt voor heel veel vrouwen)

  2. #77
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbelbader Bekijk bericht
    Ja die werkt er nog steeds. Als ze wat gedronken heeft is ze best te pruimen. (Maar dat geldt voor heel veel vrouwen)
    en als ze wat gepruimd heeft is ze vast dronken
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  3. #78
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hen Bekijk bericht
    en mijn blindengeleidehond mag deze gratis naar binnen ??
    nee even serieus werkt of slaapt die zeur van een Nienke ook nog steeds daar??
    Neen hen da ga nie in YY , die moet buiten blijven staan!

    Kom je 26-2 nog langs bij je oude liefde op het Carnavalsfeestje? Het Weissbier staat al koud !

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #79
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    8 maart 2024 @ 09:25
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Lächeln YY

    Gisteren weer in YY vertoeft.

    Het eten was geen culinair hoogstandje, maar was goed te doen.

    Met Cindy, Fleur & Silvia een kamer gedeeld, van de eerste heb ik een paar worden geschreven onder haar draadje, de overige 2 hoeven geen betoog lijkt me.

    's middags ontmoete ik in het bubbelbad, Dupke en hoe kan het ook anders "bubbelbader", met deze en een mij nog onbekende ijsbeer zeker 45 minuten in het bubbelbad gezellig gebabbeld, daarna richting bar en daar verder ervaringen uitgewisseld over de meiden in YY & duitse clubs, thaise & Filipijnse vakanties, tussendoor ben ik nog even verdwenen met Fleur, later kwam Sylvia terug van kamer en zij verdween gelijk weer met Dupke.

    Al met al een gezellige en geslaagde dag, hoewel het aantal dames wat tegen viel.

    Gr. JD
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  5. #80
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Het was een slechte dag in YY. Het was rustig, zowel met dames als met heren. Veel dames die er al lang vertoeven. Vroeg waren er slecht een dame of 10 aanwezig, later zou dat wel beter worden, echter geen topdag. Het eten was karig voor YY begrippen. Het zal wel afgestemd zijn op de bezetting van de dag. Bloemkool, aardappelballetjes. de bekende kip in saus en wat varkensfilet. Voor de doe-het-zelvers was er het standaard pakket.

    Ik was al vroeg aanwezig en had een locker naast een dametje die poedelnaakt haar D-cuppen stond te showen, ook haar achterwerk mocht er zijn. Weinig conversatie van haar kant. Later op de dag zou dat een onverwachte wending krijgen. Later meer hierover.

    Na een moeizame start van de dag wat zitten praten met deze en gene. Ga ik in de loop van de middag voor de 3e maal de bubbeltjes op zoeken, zit daar meneer J D. samen met een andere meneer die ik wel van gezicht ken maar die zich undercover en anoniem door het wandelleven begeeft. We zitten zo wat te ouwehoeren zit er in de andere plons iemand mee te luisteren. Na een uitnodiging kwam hij er gezellig bij. Bleek te gaan om meneer Dupke. Nadat we allen meer dan rimpelig waren ben ik eerst even buiten gaan zitten in het zonnetje om wat af te koelen. Daarna eerst nog wat gekletst met mijn vriend een kleine gekke Belg die altijd aanwezig lijkt als ik er kom. Ondertussen was het team wat in het bubbelbad zat hergegroepeerd, strategisch opgesteld werd de visie op de wereld en aanverwante relevante zaken doorgenomen.

    Nadat ik mij eerder deze dag al vakkundig had laten aftappen door oerdegelijke PoolsDuitse Beate kwam mijn lockerdame weer in beeld. Bleek te gaan om Poolse Ina. Zij ging echter eerst wat eten en zou zich later melden. Dat duurde overigens zeker wel 1.5 uur. Over mijn kamer bezoek met haar zal ik wel een apart stukje schrijven maar dat moet eerst nog even indalen.

    Al met al best een leuke dag gehad al was de YY performance deze dag wat minder hetgeen kan gebeuren.

  6. #81
    Geregistreerd
    26 april 2007
    Last Online
    8 mei 2023 @ 15:42
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik stond onlangs met een dame na een sessie een kopje koffie te drinken aan de toog, beiden in badjas. We praatten lachend wat na.Ze liet nonchalant haar prachtige tieten uit haar peignoir bungelen.

    Leek wel of we zonet samen thuis uit de douche of bed waren gestapt.

    Dames in badjas, het heeft wel wat.

  7. #82
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    De laatste post is van 8 Maart geleden.
    Zie hier al bijna 2 weken niets meer geschreven zie ik, wie heeft nog wat te vertellen.

  8. #83
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Ik, echte hoerenlopers kunnen zich niet bedwingen en gaan neurotisch elke week wel een keer naar zo'n tent, al was het vorige week 2 maal. Het was wederom een matige dag. Relatief rustig met heren, wel redelijk wat dames. Vaste kliek en wat nieuw spul. Eigenlijk geen dag waarvan het de moeite is een verslagje te schrijven. Voor de eerste maal in mijn clubcarrière slechts met 1 dame naar de kamer geweest. Voor mij een oude bekende vaste waarde. Surinaamse Diana, succes verzekerd.

    Daarnaast de hele dag een beetje opgetrokken de zoon van Math. Verder zeg ik niks.

    De bubbelbaden waren te koud, het eten was weer oude vertrouwde YY kwaliteit en op Claudia wordt ik nog een keer verliefd.

    Bij verdere vragen staat de infolijn dag en nacht open.

  9. #84
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbelbader
    .........Surinaamse Diana, succes verzekerd..........
    Is "Buurmeisje" weer in YY dat is weer een tijdje geleden dat ik haar nog over mijn roede wist te schuiven .
    Ja ze sprak me steeds aan met "hey buurman", tot ik een geweldige date met haar had, sindsdien ben ik "buurman" af; maar we neuken nog wel
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  10. #85
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Yep altijd aanwezig op ma, di en do.

  11. #86
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    8 maart 2024 @ 09:25
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Standaard

    Gisteren weer een gehele dag vertoeft in YY.
    Schitterend weer, in het zonnetje was het aan het zwembad zeer aangenaam.
    Het was de hele dag zeer rustig, zowel met heren als met dames, waarbij dames toch iets in de meerderheid waren.
    Het restaurant is nu dus de hele dag open, waarbij vanaf 15.00 uur het warme eten neergezet wordt en je ook nog een broodje kunt pakken.
    Het eten was weer goed, maar geen culinair hoogstandje.
    2 x gekamerd, waarvan 1 x met Nadia en 1 x met Sylvia, die mij tot 2 hoogtepunten wist te brengen, ( Sylvia = altijd goed ).

    Gr. JD.
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  12. #87
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Hoe was het nu met de temperatuur van de HWP's? Normaal lekker warm of weer aan de koude kant?

  13. #88
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    8 maart 2024 @ 09:25
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbelbader Bekijk bericht
    Hoe was het nu met de temperatuur van de HWP's? Normaal lekker warm of weer aan de koude kant?
    Ik vond ze niet te koud, maar ze waren veel koeler dan normaal.

    Gr. JD.
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  14. #89
    Geregistreerd
    5 juli 2010
    Last Online
    13 augustus 2011 @ 17:18
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dag allemaal, ik ben heel zelden op dit forum omdat ik dan meer met mijn franstalige collegas van youppie.net ervaringen uitwissel... maar op youppie wordt er niet meer zo vaak over het yin yang gepraat, en dus ben ik min of meer gedwongen in hier enkele zinnen in het nederlands te schrijven om een beetje informaties te krijgen... ;-)

    Dus mijn vraag aan de connaisseurs: zijn er tegenwoordig asiatische dames in het yin yang aanwezig ? Als dit klopt, weten jullie misschien hoe zij heten, op welke dagen zij aanwezig zijn ? (als er dan regelmatige dagen zijn) Hebben jullie misschien ervaringen opgezameld ?

    Bedankt voor de antwoorden en sorry voor mijn "school"-nederlands... ;-)

  15. #90
    Geregistreerd
    28 maart 2011
    Last Online
    27 april 2014 @ 21:53
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hoi ik zou vrijdag naar yy gaan is al 2a3maand geleden val op dames met groote of een mooi klein mager dames zouden die er zijn ga van 12u tot 17u a 18 u daar zijn

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60