Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 42

Discussie: Shila (Zambiaanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard Shila (Zambiaanse)

    Naam : Shila

    Nationaliteit/Taal : Duits/Zambiaans

    Leeftijd : ca 25

    Haarkleur/-lengte : zwart, lang

    Lengte dame : 175

    Postuur/Cupmaat : slank, B

    Tatoeages/Piercings :

    Service: Heel goed, TZ, PZC, NMC, FT.

    Voordelen: Lieve meid, uitstekende service.

    Nadelen: Geen.

    Tijdsduur : ruim 30 min.

    Prijs : 40,-

    Extra’s bij het bezoek:
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 6 augustus 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard









  4. #3
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard








  5. #4
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit het algemene HP topic:

    Eenmaal weer fris gedoucht aan de bar eens rondgekeken wat er verder allemaal nog zo rondliep. Vooral dames van Zuid-Oost-Europese afkomst met donkere haren (met uitzondering van bijvoorbeeld een Oekraïense blonde). Degene die binnen deze groep echt opviel was natuurlijk de dondere schone Shila. Misschien dat ik daar nog maar eens een sessie aan moest wagen .

    Eerst echter nog maar even wat pauze in de sauna. Deze keer geen dames voor de deur....

    Na nog wat meer pauze was het dan toch tijd om eens kennis te gaan maken met Shila. Na wat verkenning over en weer stelde ze voor om een plekje met iets meer privacy en iets minder lawaai op te zoeken (ondertussen was DJ Sunny begonnen met het draaien van muziek, waarbij het thema van eerder die avond niet echt meer vastgehouden werd).

    Shila is Zambiaanse, maar spreekt vloeiend Duits omdat ze het grootste deel van haar leven al in Duitsland woont. Na een tijdje verruilden we onze bank voor een nog rustiger plekje op een van de kamers. Boven volgde een supersessie die begon met strelen en zoenen, en overging op het bed in een Franse verwenning waarbij ook de balletjes niet werden vergeten en deepthroat niet geschuwd werd. Daarna draaiden we de rollen om en "moest" ik aan het werk. Daarna was het weer tijd voor een rubbertje en nam Shila bovenop. Na een intense rit was het dan zover. Omdat er ook nu nog wat tijd over was, bood ze aan om nog een massage te geven, iets wat ik natuurlijk niet weigerde.

    Shila:
    Herkomst: Zambia
    Taal: Duits en Engels
    Leeftijd: 22 jaar
    Postuur: Normaal, ca 1,70 - 1,75
    Borsten: B
    Haar: Donker, tot op de rug
    Vriendelijkheid: Uitstekend
    Uiterlijk: Uitstekend
    Service: Uitstekend
    Geboden diensten: Zoenen, beffen, aftrekken, pijpen (zc) incl. deepthroat, neuken (mc) en achteraf nog een lichte massage

  6. #5
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Zaterdag een uitstekende sessie met Shila gehad was om 13 uur aanwezig en ik was de eerste van de dag.
    Dat heb ik geweten want ze kon me nog van de vorige keer en tijdens de lunch tussen de broodjes door begon ze al te tongzoenen.
    Shila is normaal een rustige dame maar nu wou ze snel naar de kamer en ze zo geil als een bakje boter.
    Tussen het tongzoenen door heb ik ze hevig gevingerd en ze genoot ervan.Bij het pijpen en ballen likken ging ze tot het uiterste.
    Daarna afgemaakt met enkele standjes waar we beide heerlijk van genoten, vandaag was het top bedankt Shila.

  7. #6
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Ben er al vaker mee geweest, is een topper in HP.
    Super geile gfs met veel technische vaardigheid en inzet gebracht.
    Niet de knapste wel een van de leukste en zeker de allerliefste, ze buigt zich dubbeldwars en terug om het jou 100% naar je zin te maken. Topsporters inzet. Verder een zeer leuke vrouw in het normale kontakt.

    Heel stil en rustig vrouwtje, maar ga er maar eens naast zitten en je geile trip begint snel ze laat er geen gras over groeien zonder kamer druk wordt jij netjes op temperatuur gebracht. Ze is beslist een van de technisch meest vaardige vrouwen die ik ken in HP maar ook gemeten aan andere clubs, heb al veel super goede pre sales van haar gehad, de meest geile lapdances erbij en de natste en langste tongzoenen. Als ze wat aangeschoten is gaat ze helemaal los, kan zelf genieten.

    Herhalingsgevaar...regelmatig van genieten van dit snoepje.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 29 oktober 2013 om 15:36

  8. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (10 december 2013)

  9. #7
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Shila is een erg aardige vrouw, behept met een erg mooie Duitse sprache! Ze komt ook over als een dame met brains.
    Kortom als je van een kleurtje houdt, en ook van flinke stevige billen. She's the one!

  10. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (10 december 2013)

  11. #8
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    17 maart 2024 @ 19:15
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    154
    Discussies
    0
    Thanks
    625
    Thanked
    131 in 60 posts

    Standaard

    Niets mis mee lekker ding

  12. Onderstaande leden hebben goldstar bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (10 december 2013)

  13. #9
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Blinzeln Boem is Ho

    Geknipt uit mn bericht

    Auto parkeren, binnenlopen, betalen en omkleden. Ik pak opnieuw boven een douche en dat is de start van een gekke middag en avond. Als ik terug beneden kom en de hoek om de bar in wil bots ik namelijk bijna op een dame die er door haar natuurlijke schutkleur in het halfdonker totaal niet boven uitsteekt. Ze kijkt me met een vriendelijke lach aan, stelt zich als Shila en heeft heel goed door dat ik een beetje te lang sta te staren, terwijl langzaam een bekend gitaar-riffje zijn weg zoekt. "When the lady smiles, you know it drives me wild. Her lips are warm, and resourceful. When her fingertips, go drawing, circles in the night. And the mood is soft, and sensual. Heh!"

    Deze racebeer geeft het nogmaals toe, ik heb een behoorlijke zwak voor donker gekleurde dames. Het kostte dan ook niet veel moeite om zoals Foots later zou zeggen, "het toetje maar als eerste te nemen." Om je de waarheid te zeggen, deze racebeer was een beetje in de war, het leek wel of Bernds een filiaal in Ratingen geopend had, want Shila overrompelde me compleet. Niet met heftige toestanden, maar lang en diep zoenend met veel herhalingen, strelend op gevaarlijke plekken en zachtjes pijpend, louter om me even wakker te krijgen. Tegenover me was die dame die door deket als Nana Mouskouri werd weggezet met iemand bezig en het leek wel of ze qua voorspel tegen elkaar op aan het bieden waren. Op deze manier stijgt Panthera razendsnel op het redo-lijstje van clubs, dat nu met Bernds en Babylon (en misschien Zhuzha als ik voor een gangbang tijd kan maken) vrij kort is voor 2014.

    Shila haalt een sleutel en we blijven op kamer een tijd staand zoenen, kijk dan weet ik dat het eigenlijk al niet meer stuk kan, als je zelfs geen tijd neemt te gaan liggen of de gast liggend te krijgen. Eenmaal doch 'flachgelegt' combineert ze haar zoenkunsten met fanfarekwaliteiten waar ik bijna duizelig van werd. Ineens was die intensieve vrijdag bijzonder handig, want ik kon lekker lang blijven genieten zeker toen ze ook ging deepthroaten. Zelf bleek Shila wel van beffen te houden, want ze wilde me verd.... niet meer laten ophouden Een drinkpauze tussendoor en weer gaat ze uitnodigend boven me hangen. Die tweede ronde duurde niet zo lang als de eerste, want dit keer raakte ik zichtbaar een goede snaar, waardoor ze even afremde. Toen ik een tijdje daarna haar in doggy neukte, merkte ik pas hoe nauw ze eigenlijk was, of dat van nature al is of dat ik me weer teveel heb ingespand durft deze racebeer niet te zeggen. Fact is dat we zo het uur ook hebben volgemaakt, met een heftige plof als besluit. BOEM!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. Onderstaande 5 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Hoipiepeloi (11 december 2013),Mr Pussy (10 december 2013),nieuwkomertje (11 december 2013),phoenix (10 december 2013),Sjeufke (10 december 2013)

  15. #10
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Dubbele portie

    Geknipt uit mn bericht

    1e Ronde

    Dat goede voornemen "Met iets nieuws beginnen" wordt onmiddellijk vergeten als ik Shila tegenkom. Eigenlijk zit ik een beetje op de lijn van Lee Child's hoofdpersonage Jack Reacher, zwerver, mafketel, ex MP en slecht verfilmd door Tom Cruise (al is de trailer wel lachen): "iets nieuws is erg leuk, de eerste keer is een ontdekking. De tweede keer echter, is beter. Niet helemaal nieuw, dus je weet wat eraan zit te komen. Maar je weet nog niet alles..."

    Het Electric Light Orchestra zit tegen de tijd dat we op kamer belanden behoorlijk in mn hoofd vast, een van de weinige bands die een brandblusser in een drumstel gebruikte. Al verander ik "we gotta talk it over" in "we're gonna do this over". Shila pakt me op bijna dezelfde manier in als de vorige keer, maar doet het nog iets langzamer, nog iets geraffineerder. Opnieuw staan we lang te zoenen en elkaar af te tasten, deze racebeer heeft ook beter in de gaten op welke knopjes hij dan met vingertoppen of tongpuntje druk uit moet oefenen en zo werd het tegelijk een heel rustig en ontspannen als heel intens uurtje. Dit keer remt ze wat minder af als ik haar in 69 onder handen neem, wat later ook duidelijk te merken is in dat ene doggystandje dat er na al dat voorspel nog uitkomt, want ze kneep de eerste ontploffing er letterlijk uit BAM! Ik neem me eigenlijk dan al voor dit nog eens te proberen.

    2e Ronde

    ... ik merk op dat het inmiddels leegloopt. Marina was nog op kamer en later door ruikertje gechartert, de Roemeense clan dunde ook snel uit, maar Shila dook na een paar kamersessies ook weer op. Eigenlijk heb ik het treiterige "Why dont you come back!?" commentaar van Paul Young's achtergrondkoortje niet nodig en al gauw zitten onze monden weer op elkaar geplakt. We hebben alleen een beetje pech met de kamer, die ruikt namelijk alsof er een heel peloton ijsberen na de seks heeft zitten roken en de dames erbij. Shila gaat toch even naar alternatieven zoeken en dit heeft succes (was dan ook niet zo druk meer). Aangezien dit de derde keer is, zitten er toch wat heftiger randjes aan deze kamer. Ze neemt opnieuw overal ruim de tijd voor, maar schroomt ook niet tussendoor even stevig te gaan deepthroaten en gaat zelfs nog iets dieper dan Maria daar straks. Tot dan toe heeft deze racebeer alleen in doggy met haar geneukt omdat meer er toch niet in zat, maar ze blijkt ook heel goede "reiter-capaciteiten" te hebben. Doggy kwam er dit keer ook gewoon bij, zou zonde zijn het uitzicht op zo'n mooie kont te laten. Na een uurtje of anderhalf kreeg ze er met een laatste fanfare nog een klein achteropsjöt uit, bam!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. Onderstaande 4 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (21 februari 2014),felrops (22 januari 2014),Mr Pussy (22 januari 2014),Sjeufke (22 januari 2014)

  17. #11
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Last Online
    23 december 2023 @ 00:11
    Berichten
    69
    Discussies
    1
    Thanks
    82
    Thanked
    11 in 7 posts

    Standaard

    ik had een geweldige sessie met Shila, sexy meid en heerlijke kont. Ze had em snel te pakken en het zoenen en alles wat daarbij komt is fantastisch. aanraden waard.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 februari 2014 om 09:06

  18. Onderstaande 2 leden hebben superbuilder2 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (21 februari 2014),Sjeufke (21 februari 2014)

  19. #12
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Eentje?
    Gr.

    Cupido

  20. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    superbuilder2 (25 februari 2014)

  21. #13
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 10:13
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    375
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik had een heerlijke sessie met deze donkere dame, echt gfe. Dame krijgt een dikke 9 voor haar orale kwaliteiten en ze kon mijn pijp- en vingerwerk ook waarderen. Ook het zoenen vooraf was een verademing, heel spontaan allemaal. Ik kom zeker een keertje bij haar terug.

  22. Onderstaande 3 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (12 maart 2014),Flurkman (14 maart 2014),foefel (11 maart 2014)

  23. #14
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:40
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Mijn tweede sessie van de dag besloot ik te besteden aan Shila. Een leuk gesprekje leidde de eerste schermutselingen op de bank in en uiteindelijk zijn we verhuisd naar kamer 3. Daar ontspon zich een erg leuke sessie. Geen tijdsdruk, veel variatie en veel plezier in het zoenen kenmerkten de sessie. Voor de liefhebbers van enorm strakke dames is dit geen goede optie, want als ze opgewonden raakt opent ze zich volledig. Het geheel was ook technisch erg goed verzorgd. Ze kan heerlijk pijpen en dat staat dan bij haar nog pas op de tweede plek. Het zoenen staat namelijk met stip bovenaan. Kortom; een heerlijke sessie met veel variatie. Dat je hier normaal EUR 80 voor betaald vind ik enorm preiswert. Ik kon het dus ook niet nalaten een flinke 'tip' te geven. Dit leidde nog tot een enorme spontane reactie en veel after sales service.

  24. Onderstaande 3 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (15 maart 2014),GrandCru (15 maart 2014),Peppino (16 maart 2014)

  25. #15
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Smokey

    Pull the blindfold down
    So your eyes can't see
    Now run as fast as you can
    Through this field of trees

    Say goodbye to everyone
    You have ever known
    You are not gonna see them ever again"


    geknipt uit mn bericht

    Shila zag ik buiten dus net als de vorige twee keren dat ik hier was, vreesde ik dat de opener meteen een uurtje werd. Toch even kollega Michelj en een van de companen van ruikertje begroet, want laten we wel beleefd blijven in het gezelschap van collega's. Toen Shila na een sigaret zich naar binnen verplaatst ben ik er maar achteraan gelopen en we hebben even een donker hoekje opgezocht. Ze is een klein beetje aangekomen al zegt ze het zelf, maar dat vind ik niet zo erg met haar werkhouding en inzet. Meestal is het niet slim om met een favoriete zo vlug de kamer op te gaan, maar deze racebeer heeft inmiddels door dat Shila het 's avonds veel drukker, dus als je er dan tussen wil komen kun je lang wachten. Wat echter ook een terugkerend thema wordt is onze pech met kamers. Weer kregen we de sleutel van een of ander rookhol mee en Shila ging dan ook maar terug terwijl ik een wat treurig deuntje van Editors nafluit: "I can't shake this feeling I've got. My dirty hands, have I been in the wars? The saddest thing that I'd ever seen, were smokers outside the hospital doors. Someone turn me around. Can I start this again?"

    Shila vindt van wel, want ze heeft een andere sleutel meegekregen. We hebben er een lekker rustige opener van gemaakt, eerste kwartier hebben we vooral veel liggen knuffelen en zoenen, voor het serieus werd en ik weer op Shila's goede dt-kwaliteiten wordt getrakteerd. Als ik haar later zelf lig te beffen merk ik dat ze ook aardig los ligt te gaan, want haar clitje is inmiddels twee keer zo groot geworden zo lijkt het. Als ik dan ook nog aanwijzingen meekrijg over wat ze lekker vindt weet ik al waar ze heen wil en ik mag niet ophouden voor ze letterlijk overloopt van enthousiasme Toch maar even deppen voor we verder gaan met een doggystandje waar ik niet meer uit ben gekomen, want het was veel te lekker om het zo af te maken. Na ongeveer een uur knalde het eerste motorblok aan diggelen. Bam
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  26. #16
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:58
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    675
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Met Shila vorige week vrijdag de laatste sessie van de dag gehad.
    Toen ik net onder de douche vandaan kwam na de sessie met Nicole hield Shila mij in de gang tegen. Ze had me gemist zei ze en ze had het nodig om door mij op de kamer genomen te worden. Pffff was ik nog maar 20.
    Ze zette haar worden kracht bij door me tegen haar aan te trekken en hartstochtelijk te gaan TZ.
    Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik haar in het begin van de avond gezegd had later nog met haar naar de kamer te gaan. In de loop van de dag was ze al verschillende keren langsgelopen waarbij ze me steeds met een hand subtiel aanraakte.
    Shila is een mooie slanke zambiaanse meid. Met voor afrikaanse begrippen een vrij kleine kont, cup 70 A/B, 1.70m,22 jaar , lang zwart haar en natuurlijk een mooie donkere huid.
    TZ met Shila is altijd hemels. Shila heeft de zachtste lippen die ik ooit meegemaakt heb. Daardoor pijpt ze ook heerlijk. Elke keer als ik met Shila op de kamer ben heb ik een geweldige tijd met haar.
    Deze keer, nadat ze me al uitstekende presales had gegeven, zijn we naar de whirlpoolkamer beneden naast de trap gegaan.
    Toen we binnenkwamen heb ik gelijk het bad opengezet terwijl Shila nog extra handdoeken ging halen die ze was vergeten.
    We zijn knuffelend op bed beland waarbij Shila me ontzettend lekker gepijpt heeft. Ik heb haar eerst lekker in missionaris houding geneukt. Daarna heb ik haar tegen de muur gezet en staande geneukt. Oh wat was het lekker om zo'n heerlijk knap bruin meisje in de spiegel door mij geneukt te zien worden.
    Hierna zijn we heerlijk het bad in gegaan en hebben alle opties van dit bad uitgeprobeerd. De bubbels en stralen werden door Shila erg op prijs gesteld We hebben in bad lekker met elkaars lichaam gespeelt en ze heeft me daar ook nog even gepijpt.
    Toen zijn we uit bad gegaan en op bed beland. We hebben toen elkaar heerlijk gestreeld en getongzoent. Shila heeft me nogmaals heerlijk gepijpt waarna ik haar wederom in missionaris heb geneukt. Ik ben heerlijk en flink veel op haar donkere huid klaargekomen.
    Shila is een eerlijke lieve meid, 300% GFE. Als je haar rustig behandeld en je haar respect toont dan zal je er veel van terug krijgen. Ik heb een heerlijke sessie met Shila gehad.

  27. Onderstaande 7 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Asstastic (26 november 2014),goldstar (27 november 2014),hasta la pasta (26 november 2014),Manureva (23 december 2017),Oudebelg (26 november 2014),Sjeufke (27 november 2014),Zultbroek81 (15 februari 2015)

  28. #17
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Van Willem kreeg ik een vrijkaartje, en ik had een vrije middag in de buurt van Dusseldorf. Dus naar Panthera. Zoals steeds een vriendelijke verwelkoming en vrijkaartje probleemloos gewisseld.

    Met Shila was ik ergens in de lente van vorig jaar eens naar de kamer getrokken. Zeer tevreden was ik. Sindsdien geen herhaling. Teveel moois bij Panthera. Shila gaf me bij elk weerzien een knuffel, maar drong zich nooit op. Klasse. Deze maal wel een uitvoerig gesprekje en lange inleidende presales. Shila is een relaxte meid - neem er alle tijd voor. Toch maar naar de Bolero-kamer. Het werd een heerlijk girlfriend uur. Zacht knuffelen, heerlijk tongzoenen. Ik genoot volop van Shila's tederheid. Pijpen was met er veel variatie, en ook de balletjes kregen een oppoetsbeurt. Shila kon ook mijn lik- en vingerwerk wel waarderen. Ze naam tijdens de sessie ook zelf het initiatief en voelde blindelings aan wat deze ijsbeer wou. Als slot nog enkele standjes doorgenomen.

    Shila is een erg lieve meid. Geef haar respect en je krijgt heel wat terug. Een volgend samenzijn met Shila zal heus niet zo lang meer duren. Voorlopig mijn beste sessie van het nog jonge jaar. Thanks Shila.

  29. Onderstaande 10 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 februari 2015),Flurkman (25 februari 2015),Golfpik (14 februari 2015),hansdordt (15 februari 2015),hasta la pasta (14 februari 2015),Mr Pussy (14 februari 2015),Oudebelg (14 februari 2015),Sjeufke (14 februari 2015),Tjeppah (15 februari 2015),Zultbroek81 (15 februari 2015)

  30. #18
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Shila is op vrijdag 23 okt. weer terug van vakantie bij Acapulco gold.

  31. #19
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Shila (Zambia) - 30min
    Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...211#post463211

    Met deze donkere meid Zzzzila from Zzzzambia een toffe tijd meegemaakt zowel in presales als op kamer. De dame doet warempel TZ en doet dat zelfs goed. Ze wist m'n gevoelige plekjes feilloos te vinden en verleidde me in de kino om de lekkere momenten des levens kamersgewijs verder te zetten.

    Deze knappe dame koos een prachtige kamer uit ver van het feestelijk tumult in een romantische setting. Wat een goeie sessie, hiermee kon het ook in schoonheid geëindigd hebben als ik niet viel voor Maya's charmes later. Maar dat deed ik dus wel.

    Shila dan vervolgde het spelletje en voldeed aan m'n wensen in het verleiden en teasen. Ik streelde haar over haar ranke lichaam en liet me betoveren door haar zachte likjes. We bedreven de liefde in stijl en de herinnering aan dit kamertje ronkt zelfs nu nog erg na. Hier heb ik ook mee gestoeid en lekker gevreeën als was ze m'n stiekeme vriendinnetje.
    Ik kan Shila echt aanbevelen! Haar service is zeer ok en ze is steeds vriendelijk.

    De score voor de sessie is ****
    De zwarte wolf

  32. #20
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Ik heb een week of 2 geleden met deze heel lieve dame gekamerd. Fantastisch passioneel TZ, minutenlang. Gevolgd door wederom fantastisch pijpen, zeer zacht en intens. Daarna een potje neuken en eindigen met opnieuw pijpen / hand combo till finish :D.

    Zeer relaxte, zachte dame die er niet op uit is om je snel klaar te krijgen zodat je na 15 min al uit de kamer bent.

    Een aanrader!

  33. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 januari 2016)

  34. #21
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard Shila (Zambiaanse)

    Shila (Zambiaanse)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
    Extra info :





  35. #22
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Na gebruikelijke sauna en koffie, val ik eerst voor Shila.
    Een zwarte Zambiaanse schoonheid … die ik nog ken uit de Panthera tijd.
    Kamergang van ½ uur, waarbij tongzoenen, beffen, 69, en neuken in verschillende standjes elkaar opvolgen.

    Kans op herhaling 90%

  36. Onderstaande 2 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 1 oktober 2017),Zultbroek81 ( 2 oktober 2017)

  37. #23
    Geregistreerd
    3 september 2014
    Last Online
    23 augustus 2022 @ 13:37
    Berichten
    26
    Discussies
    2
    Thanks
    13
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Shila loopt er nog steeds rond. Ik was nog even aan 't verzinnen wat ik eigenlijk wilde doen, en vanwegen de herrie had ik me teruggetrokken in de kino. Ze kwam me daar opzoeken in een lange zwarte jurk en verleidde me om met haar mee te gaan. Liep ik de rest van de avond met rode lippenstift om mn badjas Op meer dan een plek.

    Geen spijt van gehad. Ze is erg gefocussed op het plezieren - wel wat afstandelijk en ik vond haar Duits wat lastig te volgen, verbale communicatie was dus lastig. Maar ja, daar kom je/ik niet voor.

    TZ, handwerk, pijpen: top.

  38. #24
    Geregistreerd
    26 januari 2018
    Last Online
    8 april 2023 @ 09:44
    Locatie
    Paradise City
    Berichten
    103
    Discussies
    5
    Thanks
    656
    Thanked
    225 in 65 posts

    Daumen hoch Acapulco Gold, Ratingen, Saturday, January 27th, 2018.

    Shila is one of the girls I really like at Acapulco Gold.
    I know her since june 2016.

    Now, it has been a long time since I spent some time with Shila : so I join her at "Kino".
    Result: 1:30 in room, just like a torrid hurricane !

  39. #25
    Geregistreerd
    18 september 2015
    Last Online
    5 oktober 2020 @ 15:26
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Shila is warm maar emotioneel in mijn ervaring. Zijn alle Zambiaanse meiden verzengd? Zijn er nog andere Zambiaanse meisjes in Acapulco of een andere club?

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

Babylon 468*60