Ik dagdroom wel eens over bezoeken aan een dame. Maar ik vraag me af of dat een eekhoorntjesprobleem is :D . Hoe zit dat bij ijsberen ? :D
Babbel :wink:
Ik dagdroom wel eens over bezoeken aan een dame. Maar ik vraag me af of dat een eekhoorntjesprobleem is :D . Hoe zit dat bij ijsberen ? :D
In HM's dromen staat Schieferhof op de plek van Badda-Bing, verzorgt Sandra massages bij z'n sportclub en woont Babsi bij 'm in huis :p.Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
Founding Member
En niet alleen Babsi, denk ik zo... :teuflisch Wel een mooie droom, trouwens.Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
Nee ik droom er niet over ik ga er heen (bernd's dan wel te verstaan).
Natte dromen heb ik liever ter plaatse en niet in dromen.
Ik kan niet wachten op mijn volgend besnoekje.
Grrrrr.
De Cock.
Ik droom er niet echt van maar wel is het zo dat ik vaak al dagen van tevoren voorpret heb als ik van plan ben naar een club te gaan.
Ich träume von Metzgern, Barmixern und Eichhörnchen...
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Je droomt zeker ook dat je voetbalclub kampioen van duitsland wordt ?
Is het niet Willi ?
:green_smi
Crazy world, Crazy life
Zaterdag zou ik dus een filmpje gaan kijken maar uiteindelijk ben ik gaan dagdromen met wat andere ijsberen over alle dames die we zouden kunnen neuken of al geneukt hebben :o . Heel wat dames gingen door onze gedachten maar uiteindelijk een ander spelletje gedaan :DOorspronkelijk geplaatst door Babbel
Het is dus niet alleen een eekhoorntjes probleem :zauberkis
Jullie dromen te veel ,jullie moeten het gewoon doen . Alhoewel soms moet ik er wel van dromen want dan kan ik niet meer. Dan hebben al die meiden me zo afgepeigerd. Dan is dromen over die dames die ik nog wel zou willen het beste.
P.