Bekijk resultaten enquête: Hoe was je ervaring met deze dame?

Aantal stemmers
48. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Uitstekend

    7 14,58%
  • goed

    4 8,33%
  • matig

    5 10,42%
  • slecht

    8 16,67%
  • Geen ervaring en ook niet geintreseerd

    15 31,25%
  • Geen Geen ervaring maar staat wel op mijn mogelijke to-do list

    9 18,75%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28
  1. #1
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.474 in 1.798 posts

    Standaard Annabel (Roemeense) Verversrui ex-GT

    Naam : Annabel

    Nationaliteit/Taal : blond

    Leeftijd : ?

    Haarkleur/-lengte : lang blond

    Lengte dame : 1.70 - 1.75

    Postuur/Cupmaat : C silicone

    Tatoeages/Piercings :

    Service:

    Voordelen:

    Nadelen:

    Tijdsduur :

    Prijs :

    Extra’s bij het bezoek:

    Vorige week kort gesproken met annabel, blonde dame met Silicone C-cup en ook een optifick. Pas een week, in GT. Zeker niet te verwarren met Anabel recent overgekomen uit VV waarvan hier wel een draadje is. Komt zakelijk over.

    Uiteindelijk niet mee naar de kamer geweest. Ben wel benieuwd of andere beren ervaringen met haar hebben. Dacht ik zal eens wat nieuws proberen en een informatieve poll over haar toevoegen. Weet niet of dit is toegestaan, maar als dat zo is is dat misschien een mooie toevoeging aan de paspoortjes of niet?

  2. #2
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Met deze dame had ik 1 maal het genoegen, haar vermeld midden juli in verslagje Geile Tijden, dame wiens naam ik was vergeten door een woordspelletje tijdens het eten waar ik haar leerde "kennen". Qua service is het geen hoogvlieger, maar wel beter dan het gros van de nieuwe dames die werden getest de laatste 3 bezoekjes, dus dat strekt haar dan weer tot eer. Wat is die service dan zo ongeveer waard puur zakelijk neergeklad, I"ll give it a try...

    TZ: matig doch mogelijk
    PZC: doorsnee, te veel handinzet naar m'n meug, ietwat variatie ontberend, wel leuk geposiotioneerd lichaam ter compensatie en bijwijlen leuke oogopslag. Weinig tot geen zungeeinsatz, ok te noemen
    NMC: abspritzorientiert in den beginne, probeert mits snelle aanhef de sessie snel te beklinken lijkt me, maar misschien zie ik dat te "somber" in, na wat wenkjes richting tempoversoepeling weinig tot geen verandering, een dame die als ik het goed voorheb het vooral zal moeten hebben van halfuurtjes met legio mannen, want een mooie dame is het, sneu van de sili-tieten, maar zijn wel goed uitgevoerd. HHG eerder miniem. Rechttoe rechtaan servicemeid zonder zwaktebod wat voor haar spreekt, maar tevens zonder begeisterung wat dan weer als eerder nadelig mag worden ingeschat...Niks op af te dingen, niks om euforisch van te worden: middelmaat

  3. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    kempie ( 6 augustus 2012)

  4. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Annabelle dook enkele weken geleden in GT op. Voorheen had ze LR als werkterrein gehad. Met haar blonde kopje en schitterend lijfje met grote boezem was ze gelijk populair. Het was dan ook een verrassing dat ze vlak voor mijn vakantie de hele tijd achter mij aan zat. Helaas lukte het toen niet. Dat wilde ik nu wel goed maken. Waarom weet ik niet. Ik verwachte niet echt een supersessie. Daarvoor was ze te knap.
    Ik merkte echter dat ze zich mij niet kon herinneren. Eerst probeerde ik voorzichtig haar aandacht te trekken. Dat had niet het gewenste effect. Ze hing wat verveeld in GT rond. Ze had het vreemd genoeg niet druk, al zag ik vele mannen haar aandachtig volgen. Ik besloot gewoon op haar af te stappen: “are you bored?” vroeg ik belangstellend en Annabelle knikte bevestigend. De mannen waren te tam in haar ogen. We kletsten wat en ineens vroeg ik: “You not remember me?” Verbaasd keek Annabelle mij aan. Wij hadden nooit de kamer gedeeld, dus dat verbaasde mij niet echt. Speurend keek ze mij aan en zei zachtjes: “maybe?” “Oh no” kierde ik “You come 5 times. You told me that, that never happenend before and that you never would forget me”. Verbaasd keek Annabelle naar het Roemeense meisje naast haar. De 2 zeiden iets in het Roemeens tegen elkaar. “I am not sure” vertelde Annabelle, waarna ik toegaf dat het allemaal een lolletje was. Ondertussen nam ik een pepermuntballetje. Annabelle pakte mijn blikken doosje en keek mij aan. Ze begon te lachen en riep: “I know tou. You are the lustbonbons-man” Daarna trok ze mij tegen haar begeerlijke lijf en knuffelde mij. Daar kon ik geen weerstand tegen bieden.

    Over de kamergang kan ik kort zijn. Ook met het licht aan ziet Annabelle er oogverblindend uit. Echt een lijf waar iedere geile beer van droomt. Ze zoent echter niet, niet vingeren en geen FT. Wel is ze relaxed op de kamer. Ik kon rustig mijn gang gaan en deed haar best om te genieten. Ze gaf echter toe dat het haar niet lukte om klaar te komen. Dat lukte zo 2 a 3 keer per week en ik hoorde niet tot de gelukkigen.

    Verder doet Annabelle goed haar best om er een leuk uurtje van te maken.

    Later zou Bosbeer mij vragen waarom ik in hemelsnaam met haar naar de kamer was gegaan. Ik zou toch moeten weten dat het geen vuurwerk zou geven. Dat had ik ook niet verwacht (misschien wel stilletjes gehoopt), maar ik heb vaak dat ik met zo’n mooie meid een keer naar de kamer moet zijn geweest. Dan weet ik gewoon hoe het is. Bosbeer legde uit dat ze haast met iedereen in GT naar de kamer was geweest. “Wat voegen wij daar nog aan toe?” vroeg hij zich terecht af. Daar heeft wel gelijk in, maar ze is te mooi om links te laten liggen. Bosbeer maakte de vergelijking met haar landgenootje Larrissa. Beiden zijn beeldschoon (vanuit een subjectief oogpunt), maar zijn wel profi. Dat klopt wel, waarbij in mijn ogen het verschil is dat Larissa geheel gericht is op jouw genot en een uitgebreider servicepakket (+ tongzoenen en FT) heeft dan Annabelle, maar Annabelle veel meer bezig is jou het gevoel te geven dat zij het ook lekker/leuk vindt.

  5. Onderstaande 4 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 augustus 2012),bergm550 (17 april 2013),bosbeer (12 augustus 2012),yep3 ( 5 september 2012)

  6. #4
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    Vorige week met deze dame gekamerd, heeft een niet typisch roemeens uiterlijk, mooie witte rechte tanden en sensuele mond.
    Mooi getunede borsten maar een stevig kontje.
    Op de kamer begonnen met een niet al te bijzondere pzc waarbij steeds vrijkomend vocht aan het laken afveegt.
    Ze wilt ook snel over naar nmc wat dan weer teleurstelllend is omdat ze duidelijk laat merken klim erop en doe je
    ding.
    Komt verveelt over en uitdrukkingsloos op het gezicht.
    Jammer van deze mooie dame maar zal voor menig ijsbeer een eendagsvlieg zijn.

  7. #5
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Yep3 op 1 september vraag je waar de beste optick ficks te vinden zijn GT of PHG,smiddags zit je in GT.Nu durf je te beweren dat je vorige week met Annabel bent geweest.
    Wat klopt er niet in dit verhaal???
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  8. #6
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    ik vroeg me af waar op dat moment de beste optic ficks waren.
    Ik ben er niet elke dag dus was benieuwd naar de mening van anderen.
    Snap het probleem
    niet

  9. #7
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    maar denk wat je wilt, vraag
    mij maar wat je wilt vragen over afgelopen zaterdag en over annabel?

  10. #8
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    En ik ben een vaste bezoeker van gt, vroeger ging ik vaak naar phg.
    Ik vroeg mij af of ik zaterdag moest afzien van mijn gt bezoek en weer eens naar phg moest afreizen/lang niet geweest en benieuwd naar line up. Maar zoals je kunt lezen ben ik toch naar gt geweest.

  11. #9
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Op zaterdag was ik met Annabel (Roemeens) op de kamer. Ook weer zo'n dame die in het oog springt als je in GT loopt. Maar tot een kamerbezoek kwam het tot zaterdag niet. In GT lopen zoveel vrouwen rond, dat ik door het keuzeaanbod ook kritischer word. Zo denk ik dan als ik vrouwen bekijk: zij heeft te kleine borsten of zij heeft teveel vet, of zij heeft silikonen, of zij heeft piercings in haar tepels.

    Er gaan dan veel gedachten door me heen over met wie ik op de kamer zal gaan. Maar op zaterdag besloot ik met Annabel te gaan. Ofschoon ik niet van silikonen houd, vond ik Annabel toch wel een heel mooi, vrouwelijk figuur hebben. Iets in haar trok me toch ook wel weer aan.

    Dus zijn we op de kamer gegaan. Ik houd erg van zoenen en dat kon ik bij haar ook. Alleen als ik me goed herinner, tongzoenen kon ik niet. Ik probeerde het wel voorzichtig, maar haar tong gaf hier geen gehoor aan. Maar ik vond het geen probleem. Ze ziet er goed uit en het pijpen vond ik goed. Bijna net zo goed als Elisabeth. Tijdens de sex deed ze ook goed mee.

    Ik was een uurtje met haar en na de sex hebben we nog in elkaars armen gelegen. Ze drukte haar armen stevig om me heen. Het voelde goed aan. Ik heb haar daarna nog even gemasseerd met die Nivea-creme en een massage kon ze ook waarderen. Dus al met al vond ik het een leuke sessie. Het is echt een mooie meid om te zien.

  12. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 oktober 2012),ketserr ( 3 oktober 2012),yep3 ( 3 oktober 2012)

  13. #10
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Sinds vandaag weer terug en o wat was ze heerlijk. Ze is er in ieder geval deze week en als de klandizie goed is blijft ze weer langer.
    Gr.

    Cupido

  14. #11
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik hoop dat ze er zaterdag ook is. Ik krijg al een harde, als ik aan haar denk.

  15. #12
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    25 november 2015 @ 17:31
    Locatie
    1 uur rijden van het paradijs
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Vandaag samen met mijn compaan Zorro van de geneugten des GT's genoten. Heerlijk in de zon gelegen en omdat er in de tuin ook flink wat actie plaatsvond kreeg ik er behoorlijk veel zin in. Toen deze blonde stunner met bijzonder goed gelukte siliconen mijn pad kruiste begon mijn kleine vriend zich onder mijn ijsberenvel te roeren. Die moest ik hebben voor de tweede sessie van de dag!
    Leuk gesprekje in de bar met haar gehad en haar een sleutel laten halen. Op de kamer ging ze gelijk in de weer met stukken keukenrol en vochtige doekjes. Prima op zich, want dat ik mij in een saunaclub ongeveer 1 keer per uur douche, kan zij niet weten.
    Maar toen kwam het: Het pijpen was ok, maar zo ongeveer om de halve minuut stopte ze en werd mijn inmiddels niet meer zo kleine vriend met een stuk keukenrol weer afgeveegd. Dit bleef zich maar herhalen tot ik er genoeg van had. Omdat vingeren en tongzoenen niet in het pakket zat en ik bij het beffen alleen maar haar klitje mocht likken en niet de lipjes en het gaatje, heb ik haar mij maar een rubbertje om laten doen. Omdat ze zo lekker is was het neuken geen probleem. Toch nog lekker klaargekomen en daarna gezellig nagebabbeld tot het tijd was om af te gaan rekenen.
    Samengevat: echte optikfick met beroerde service. Been there, done that, maar herhalingsgevaar is nihil. Achteraf bleek dat ik vlak voordat ik Annabelle wist te vangen Aïda heb laten lopen die zomaar vrij op een bankje zat. Dom, dom, dom!
    Wat zit je haar leuk! Neuken?

  16. Onderstaande 4 leden hebben obi wan bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 april 2013),bosbeer (14 april 2013),satanic surfer (15 april 2013),wervelwind (15 april 2013)

  17. #13
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Waar het in haar begindagen in GT nog gewoon een mooi meisje was met matige doch nog te billijken service met minimaal herhalingsgevaar zoals bovenstaand al werd omschreven is ze inderdaad ook afgegleden tot een "afwerkservice" van heb ik je daar... blijkbaar nog voldoende voor sommigen, voor weldenkenden niet bepaald...

  18. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 april 2013)

  19. #14
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    kraak ze allemaal maar af. gelukkig heeft ze bij sommige beren wel een goede service. Maar wie weet ben ik wel een 100 euro boy!!!!
    Gr.

    Cupido

  20. Onderstaande 4 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (17 april 2013),Boy69 (17 april 2013),joepie (17 april 2013),wervelwind (17 april 2013)

  21. #15
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Annabel en kan bovenstaande berichten niet bevestigen. De eerste keer dat ik met Annabel was, als ik me goed herinner, kon ik met haar zoenen, maar met de tong hield ze een beetje af. Maar toen ik een tweede keer met haar op de kamer was, kon ik volledig tongzoenen met haar. Ook het beffen liet ze volledig toe bij mij en het pijpen doet ze ook prima. Ook doet ze tijdens de sex goed mee en ligt ze er niet als een boek bij.

    Wat ik ook leuk aan haar vind, is dat we na de sex in elkaars armen liggen en dan drukt ze me stevig tegen haar aan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd 100 Euro betaal voor 1 uur. Dus wellicht geeft dit gewoon een betere service. Ik heb er geen problemen mee om 100 Euro te betalen, want ik ben dit al gewend van clubs in Frankfurt. Sterker nog, er zijn super mooie meiden in Frankfurt die best in GT willen werken, maar het niet doen vanwege het uurtarief van 75 Euro en het FT dat 25 Euro kost. In Frankfurt kost dit 50 Euro.

  22. #16
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Annabel en kan bovenstaande berichten niet bevestigen. De eerste keer dat ik met Annabel was, als ik me goed herinner, kon ik met haar zoenen, maar met de tong hield ze een beetje af. Maar toen ik een tweede keer met haar op de kamer was, kon ik volledig tongzoenen met haar. Ook het beffen liet ze volledig toe bij mij en het pijpen doet ze ook prima. Ook doet ze tijdens de sex goed mee en ligt ze er niet als een boek bij.

    Wat ik ook leuk aan haar vind, is dat we na de sex in elkaars armen liggen en dan drukt ze me stevig tegen haar aan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd 100 Euro betaal voor 1 uur. Dus wellicht geeft dit gewoon een betere service. Ik heb er geen problemen mee om 100 Euro te betalen, want ik ben dit al gewend van clubs in Frankfurt. Sterker nog, er zijn super mooie meiden in Frankfurt die best in GT willen werken, maar het niet doen vanwege het uurtarief van 75 Euro en het FT dat 25 Euro kost. In Frankfurt kost dit 50 Euro.
    Ik onderschrijf volledig wat bergm550 over Annabel zegt. Ook mijn ervaring (en) zijn meer dan positief. Het verhaal van satanic surfer herken ik helemaal niet bij Annabel.
    Oordelen zal ik hier niet over menig ijsbeer, echter gebied mij de eerlijkheid wel te zeggen dat ik met sommige beren ook niet graag de kamer op zou willen indien ik een DVP zou zijn geweest.........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  23. Onderstaande 4 leden hebben Rex bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (17 april 2013),Boy69 (17 april 2013),BSesamstraat (17 april 2013),hp001 (17 april 2013)

  24. #17
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    6 december 2023 @ 22:34
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    119
    Thanked
    178 in 47 posts

    Standaard

    She works like this one ==> very bad!

  25. Onderstaande leden hebben superwescoast bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 april 2013)

  26. #18
    Geregistreerd
    10 april 2013
    Last Online
    1 september 2016 @ 22:08
    Berichten
    26
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Vandaag een super sessie van een uurtje met haar gehad. Tz prima, pzc meer dan behoorlijk, nmc in alle standjes vol overgave. Mij ziet ze zeker terug, tenzij de andere toppers er volgende keer wel zijn...

  27. #19
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Ja, zag er lekker uit in Donau Restaurant.

  28. #20
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Annabel werkt nu in Globe (Zwitserland). Maar ze zei dat ze waarschijnlijk in september weer in GT is.

  29. #21
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Ik denk eerder.

  30. #22
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Nu in Andiamo met vriendinnetje Carla (daar Cheyenne). Veel Italianen die niet wensen te zoenen, dus of ye nog naar GT komt om dubbel zolang te werken voorhetzeöfde geld?

  31. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (16 augustus 2013)

  32. #23
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Nu in Andiamo met vriendinnetje Carla (daar Cheyenne). Veel Italianen die niet wensen te zoenen, dus of ye nog naar GT komt om dubbel zolang te werken voorhetzeöfde geld?
    Jammer, dan zien we haar niet meer terug. Ook een aantal goede meiden uit World (zoals Emma met cup E) zijn naar Andiamo verhuisd. In Oostenrijk is het geloof ik 80 EUR per half uur en er zullen daar genoeg Italianen komen, dus ze zullen daar veel beter verdienen als in GT of World. Echt heel jammer, ik vond Annabel een geweldige meid.

  33. #24
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Weet iemand waar Annabel nu werkt?

  34. #25
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Annabel werkt nu achter de ramen in Antwerpen (adres Verversrui 28 kamer 8). Ze doet de avond/nachtdienst van rond 20:00 tot 5:00.

  35. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 5 augustus 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60