Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Veronika (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Veronika (Poolse)

    Haarkleur/-lengte : donkerblond / op staart
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank, A-cup
    Nationaliteit/Taal : Poolse / paar woorden Duits
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: PZC, Zoenen
    Voordelen: Lief en onschuldig
    Nadelen: Nog erg onervaren
    Tijdsduur : 30min
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

    Veronika werkt nu twee weken in GT en heeft hiervoor nog nooit eerder gewerkt. Ik had ze al eerder gespot, maar vond ze toen nog wat schuchter overkomen. Veronika is nu wat losser. Ze heeft een spits gezichtje en ziet er zeer jong uit. Opvallend is haar constant bewegende lichaam op de maat van de muziek. (ADHD???)

    Gisteren (24/08/2006) was ze mijn eerste dame in GT. Ze zat buiten op het terras op een bank helemaal ingesloten in een deken. Ze had het koud. Ik als echte ijsbeer kan op dat moment niets anders doen dan dat kleine meisje gaan opwarmen. Mijn conversatie in het Pools begonnen, waardoor zij toch een beetje los kwam.
    Eigenlijk vond ik haar een beetje zielig. Echt zo'n jong onervaren meisje. Toch heb ik besloten met haar de kamer op te gaan. Ik had andere plannen. Zo'n onervaren meisje moest ik niet direct gaan blootstellen aan mijn sloopkogel. Nee, een lekkere massage was meer iets voor haar. Ik heb haar dan ook heerlijk gemasseerd. Ik had nieuwe olie bij me (babyolie, want dat had ik gezien bij Sandra bij Ome Bernds) Binnen mum van tijd rook deze Veronika lekker naar de zwitsal.

    Na de massage heb ik nog geprobeerd wat aan sex te doen. Maar op een of andere manier kreeg ik Sonny jr. niet in de stemming. Ze pijpte me, maar toen ik dan die sloopkogel in het kleine meisjes mondje ziet gaan, dan dacht ik, nee, dit meisje is hier niet geschikt voor. Zonder dit aan haar te laten merken, een eind gemaakt aan de sessie en met volle zak terug naar de douche.

    Nee, dit is niets voor Sonny. Echter ik heb wel genoten van de manier hoe zij van mijn massage heeft genoten.

    Heren, voorzichtig met deze Veronika.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 augustus 2006 om 14:58

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Cool ADHD ?

    Veronika werkt nu twee weken in GT en heeft hiervoor nog nooit eerder gewerkt. Ik had ze al eerder gespot, maar vond ze toen nog wat schuchter overkomen. Veronika is nu wat losser. Ze heeft een spits gezichtje en ziet er zeer jong uit. Opvallend is haar constant bewegende lichaam op de maat van de muziek. (ADHD???)
    Nee Sony dit heet nu ritmisch, dan beweeg je op het geluid van muziek en dat heet dan weer ritme :green_smi :green_smi , je kan natuurlijk ook een ander ritme hebben
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 augustus 2006 om 11:13
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Deze Veronika is inderdaad een schatje, 19 lentes jong en spreekt echt geen woord over de (Poolse) grens. Heb gezellig met haar buiten op de bank gezeten, maar ook ik voelde geen enkele aandrang met haar de kamer op te gaan. Duidelijk een meisje wat ander werk moet zoeken denk ik...........

  4. #4
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Cancel my subscription to the ressurection...

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 23:55
    Berichten
    41.864
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.658 in 8.628 posts

    Standaard

    Indien daar een bevestiging van komt dan zal een samensmelting van het geheel wel volgen ............

    W2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Indien Veronika op 25/1 in GT aanwezig is zal ik daar op de kamer persoonlijk voor een samensmelting zorgen...
    Cancel my subscription to the ressurection...

  7. #7
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Al die Veronica,s en deze dan dat was toch weer een ander Of verwar ik haar met de veronica die jullie bedoelen. Deze is al moeder,en heeft hier nog wat striemetjes van,misschien een herkeningspunt Want deze dame komt niet meer terug in GT en werkt nu in frankfurt.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3968

    Saluti L diablo
    Laatst gewijzigd door little diablo; 16 januari 2007 om 15:06
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  8. #8
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Berichten
    309
    Discussies
    15
    Thanks
    141
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Al die Veronica,s en deze dan dat was toch weer een ander Of verwar ik haar met de veronica die jullie bedoelen. Deze is al moeder,en heeft hier nog wat striemetjes van,misschien een herkeningspunt
    Veronica 1 werkt al enkele maanden in GT; ik schat ca 6 maanden. Ze is klein van stuk, heeft middelblond haar, A-cupje, geen kindje en staat regelmatig bij de achteringang van de bar te dansen. Heeft vaak contact met bv Goshia en enkele andere Poolse dames. Ze is recent weer terug van enkele weekjes pauze. Spreekt slecht Duits en Engels.
    Veronica 2 heeft vrij kort in GT gewerkt; is iets groter dan V-1, ook middelblond haar, wel een kindje, B-cupje en zit bij voorkeur stilletjes op een bankje vooraan in de bar. Spreekt goed Duits. V-2 zal idd niet meer naar GT terugkeren zoals LD al opmerkte.

    Caligula

  9. #9
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caligula

    Veronica 1 werkt al enkele maanden in GT; ik schat ca 6 maanden. Ze is klein van stuk, heeft middelblond haar, A-cupje, geen kindje en staat regelmatig bij de achteringang van de bar te dansen. Heeft vaak contact met bv Goshia en enkele andere Poolse dames. Ze is recent weer terug van enkele weekjes pauze. Spreekt slecht Duits en Engels.
    Veronica 2 heeft vrij kort in GT gewerkt; is iets groter dan V-1, ook middelblond haar, wel een kindje, B-cupje en zit bij voorkeur stilletjes op een bankje vooraan in de bar. Spreekt goed Duits. V-2 zal idd niet meer naar GT terugkeren zoals LD al opmerkte.

    Caligula
    Oja natuurlijk Caligula,jij weet wie ik bedoel Kan ook niet anders
    Dus hadden we het toch over 2 verschillende.

    Thanks Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  10. #10
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Oja natuurlijk Caligula,jij weet wie ik bedoel Kan ook niet anders
    Dus hadden we het toch over 2 verschillende.

    Thanks Saluti L Diablo
    En Veronika 1 noemde zich eerst V. maar de laatste keren dat ik haar trof in GT ; BARBI.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 januari 2007 om 17:31

  11. #11
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Berichten
    309
    Discussies
    15
    Thanks
    141
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul22
    En Veronika 1 noemde zich eerst V. maar de laatste keren dat ik haar trof in GT ; BARBI.
    Dit zal ik a.s. vrijdag eventjes nagaan Is in ieder geval ook een lief meisje, net als V-2!

    Caligula

  12. #12
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik kan in ieder geval niet meer volgen, als ik er in slaag om 'mijn Veronica' te grazen te nemen horen jullie het nog wel...
    Cancel my subscription to the ressurection...

  13. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:25
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.641
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.272 in 5.184 posts

    Blinzeln

    Als ik het goed begrijp is er dus momenteel maar 1 Veronica in Gt en wel deze (=dit topic) en ze noemt zich tegenwoordig Barbi en daar bestaat al een topic over zoals al door thesickboy opgemerkt?

    hallo mannen ik ben de poolse Barbi, heette vroeger Veronica en heb hiervoor in YY gewerkt

    De V2-Veronica raket is met onbestemde bekenning vanuit de lanceer basis in de tuin van Gt gelanceerd althans zo interpreteer ik de woorden van Caligula maar !

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Babylon 468*60