Haarkleur/-lengte : donkerblond / op staart
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank, A-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse / paar woorden Duits
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, Zoenen
Voordelen: Lief en onschuldig
Nadelen: Nog erg onervaren
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Veronika werkt nu twee weken in GT en heeft hiervoor nog nooit eerder gewerkt. Ik had ze al eerder gespot, maar vond ze toen nog wat schuchter overkomen. Veronika is nu wat losser. Ze heeft een spits gezichtje en ziet er zeer jong uit. Opvallend is haar constant bewegende lichaam op de maat van de muziek. (ADHD???)
Gisteren (24/08/2006) was ze mijn eerste dame in GT. Ze zat buiten op het terras op een bank helemaal ingesloten in een deken. Ze had het koud. Ik als echte ijsbeer kan op dat moment niets anders doen dan dat kleine meisje gaan opwarmen. Mijn conversatie in het Pools begonnen, waardoor zij toch een beetje los kwam.
Eigenlijk vond ik haar een beetje zielig. Echt zo'n jong onervaren meisje. Toch heb ik besloten met haar de kamer op te gaan. Ik had andere plannen. Zo'n onervaren meisje moest ik niet direct gaan blootstellen aan mijn sloopkogel. Nee, een lekkere massage was meer iets voor haar. Ik heb haar dan ook heerlijk gemasseerd. Ik had nieuwe olie bij me (babyolie, want dat had ik gezien bij Sandra bij Ome Bernds) Binnen mum van tijd rook deze Veronika lekker naar de zwitsal.
Na de massage heb ik nog geprobeerd wat aan sex te doen. Maar op een of andere manier kreeg ik Sonny jr. niet in de stemming. Ze pijpte me, maar toen ik dan die sloopkogel in het kleine meisjes mondje ziet gaan, dan dacht ik, nee, dit meisje is hier niet geschikt voor. Zonder dit aan haar te laten merken, een eind gemaakt aan de sessie en met volle zak terug naar de douche.
Nee, dit is niets voor Sonny. Echter ik heb wel genoten van de manier hoe zij van mijn massage heeft genoten.
Heren, voorzichtig met deze Veronika.
BR, Sonny