Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 256
  1. #126
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Du hast vergessen zu erwähnen, dass sich Deutschland im Hockey nach dem 1 : 0 schon fürs Finale geschont hat...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #127
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In Basketbal is Spanje in principe ook een serieuze medaillekandidaat maar het lijkt erop dat ze de US gaan treffen in de kwartfinales, normaal gesproken verliezen ze daar van maar in onderlinge treffen hebben ze er wel eens van gewonnen. Handbal ook een sportonderdeel met kansen voor Spanje, hetzelfde geldt voor waterpolo.
    Moeten ze niet tegen Argentinie de nr. 2 van de andere Poule? Spanje is dacht ik als derde geëindigd in hun poule. In Basketbal is Spanje inderdaad een grootmacht win je daar een medaille dan zegt dat toch meer dan een medaille bij geweerschieten of trampoline springen.
    Zelfs tegen de VS zouden ze een kans hebben dat bewees Litouwen gisteren wel die een paar min voor het einde zelfs op voorsprong stonden.

    Handbal bij de mannen maakt Spanje ook een kans maar daar kun je zo 5 teams opnoemen die aan elkaar gewaagd zijn en allen voor goud kunnen gaan maar evengoed buiten de medailles kunnen belanden. Maar toch, Spanje met tot nu toe 3 medailles scoort beneden verwachting, geen idee of dit een groot issue is voor de Spaanse media.

    Handbal, basketbal en ook volleybal zijn echte mondiale sporten. Hockey is toch een relatief kleine sport eigenlijk.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #128
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Moeten ze niet tegen Argentinie de nr. 2 van de andere Poule? Spanje is dacht ik als derde geëindigd in hun poule. In Basketbal is Spanje inderdaad een grootmacht win je daar een medaille dan zegt dat toch meer dan een medaille bij geweerschieten of trampoline springen.
    Zelfs tegen de VS zouden ze een kans hebben dat bewees Litouwen gisteren wel die een paar min voor het einde zelfs op voorsprong stonden.

    Handbal bij de mannen maakt Spanje ook een kans maar daar kun je zo 5 teams opnoemen die aan elkaar gewaagd zijn en allen voor goud kunnen gaan maar evengoed buiten de medailles kunnen belanden. Maar toch, Spanje met tot nu toe 3 medailles scoort beneden verwachting, geen idee of dit een groot issue is voor de Spaanse media.

    Handbal, basketbal en ook volleybal zijn echte mondiale sporten. Hockey is toch een relatief kleine sport eigenlijk.
    In basketbal moet de nummer twee van de poule hoogstwaarschijnlijk tegen de US. Spanje heeft gisteren met 3 punten verschil verloren van Rusland (Rusland eindigt waarschijnlijk eerste omdat ze momenteel alle andere poule wedstrijden gewonnen hebben). Het probleem dat nu ontstaat voor Spanje is dat om de US niet tegen te komen in kwart finales, ze gebaat zijn om de laatste poulewedstrijd tegen Brazilië te verliezen, vice versa geldt voor Brazilië; maar niemand staat te wachten op diskwalificatie a la badmintonners .

    De Spaanse media reageerden voornamelijk teleurgesteld over het voetbal (Olympisch goud op het moment dat je zowel EK kampioen als wereldkampioen bent had de ultieme bekroning moeten zijn) en in iets mindere mate (door geblesseerd afvallen Nadal) maar toch ook over het tennis (medailles zijn in deze tak doorgaans bijna structureel een zekerheid).

    Of Spanje verder onder de verwachting scoort weet ik niet, dit was de verwachting toch? :wink: https://www.ijsberenforum.com/forum/...819#post275819
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 5 augustus 2012 om 18:18

  4. #129
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In basketbal moet de nummer twee van de poule hoogstwaarschijnlijk tegen de US. Spanje heeft gisteren met 3 punten verschil verloren van Rusland (Rusland eindigt waarschijnlijk eerste omdat ze momenteel alle andere poule wedstrijden gewonnen hebben). Het probleem dat nu ontstaat voor Spanje is dat om de US niet tegen te komen in kwart finales, ze gebaat zijn om de laatste poulewedstrijd tegen Brazilië te verliezen, vice versa geldt voor Brazilië; maar niemand staat te wachten op diskwalificatie a la badmintonners .
    Ik kan het speelschema voor de 1/4 finale zo snel niet vinden maar als de eerste 4 in de poule doorgaan dan komt Spanje in de 1/4 finale de VS niet tegen lijkt me. De VS zal 1 eindigen en Australie in de poule van Spanje denk ik op #4. Spanje zal 2 of 3 worden.

    Normaal is de 1/4 finale paring 1 tegen 4 van de andere poule en nr 2 tegen 3. Maar kan zijn dat bij het basketbal het afwijkt of men weer in Poules verder gaat.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #130
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik kan het speelschema voor de 1/4 finale zo snel niet vinden maar als de eerste 4 in de poule doorgaan dan komt Spanje in de 1/4 finale de VS niet tegen lijkt me. De VS zal 1 eindigen en Australie in de poule van Spanje denk ik op #4. Spanje zal 2 of 3 worden.

    Normaal is de 1/4 finale paring 1 tegen 4 van de andere poule en nr 2 tegen 3. Maar kan zijn dat bij het basketbal het afwijkt of men weer in Poules verder gaat.
    Klopt, was niet volledig in mijn bericht. Het gaat om het ontlopen van de VS in de halve finales (niet de kwart finales) en het risico lopen buiten alle medailles te vallen. http://masdeporte.as.com/masdeporte/...adro_completo/

  6. #131
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Klopt, was niet volledig in mijn bericht. Het gaat om het ontlopen van de VS in de halve finales (niet de kwart finales) en het risico lopen buiten alle medailles te vallen.
    Dan is het inderdaad slim dat de Spanjaarden gaan verliezen van Brazilie om inderdaad in de 1/2 finale de VS te ontlopen. Heeft als extra voordeel dat ze dan in de 1/4 finale tegen Argentinie moeten en en niet tegen de Fransen. Kortom wordt een leuke wedstrijd maandag!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #132
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    We hebben in ieder geval toch nog van de duitsers gewonnen , al is het dan met hockey , de heren flikten het en wonnen van duitsland met 3 -1 , de nederlandse doelman deed het trouwens niet verkeerd
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  8. #133
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Wow! Echt heerlijk om de explosiviteit te zien in de finale van de 100 meter sprint. Bijna iedereen onder de 10 seconden! De nummer 4 met 9,80 seconden vist naast alle medailles, ongekend. Usain Bolt wint, was te verwachten maar hij moest deze keer er wel hard voor werken. Olympisch record is gebroken, was 9,69 en is nu 9,63.

  9. #134
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Ik dacht dat ie wat minder in vorm was en wou al voorspellen dat ie de winst nog niet zeker heeft. Maar toen ik de halve finale zag leek het toch wel erg oppermachtig en dacht ik laat ik die voorspelling maar niet doen.
    De finale won hij met overmacht. Knap van Martina dat ie in de finale zat.

    Jammer dat het in minder dan 10 sec weer voorbij is , van een tour etappe of de marathon kun je langer genieten!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #135
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Leuke foto overigens

    pro_photo1344201211.jpg

  11. #136
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    De Laser Radial competitie is geëindigd met een afgetekende overwinning van de Chinese Xu Lija.
    Het werd nog even een spannende race tussen Evi Van Acker en Marit Bouwmeester, maar de Nederlandse wist de Belgische goed af te houden.

    Zilver voor Marit, gefeliciteerd :

    media_xl_1035106.jpg

    Brons voor Evi. De eerste Belgische vrouw die bij het zeilen een olympische medaille wint.

    paparazzi_2012_8.jpg
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  12. #137
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik dacht dat ie wat minder in vorm was en wou al voorspellen dat ie de winst nog niet zeker heeft. Maar toen ik de halve finale zag leek het toch wel erg oppermachtig en dacht ik laat ik die voorspelling maar niet doen.
    De finale won hij met overmacht. Knap van Martina dat ie in de finale zat.
    Het resultaat viel echter een beetje tegen, na de vierde plek in Peking. Maar ik dnek dat ie zijn zinnen vooral gezet heeft op een revanche op de 200 meter.
    Op de 200 m stond Churandy Martina ook in de finale. Die finale werd op woensdag 20 augustus 2008 gewonnen door de Jamaicaan Usain Bolt in een wereldrecordtijd van 19,30. Martina pakte het zilver in de Antilliaanse recordtijd van 19,82. Twee uur na de finale werd Martina, na protest van de Amerikanen, gediskwalificeerd omdat hij een stap buiten zijn baan had gezet. Hierdoor pakte Shawn Crawford de zilveren medaille en Walter Dix de bronzen. Het NOC van de Nederlandse Antillen maakte bezwaar tegen de diskwalificatie middels een arbitragezaak bij het CAS (Courts of Arbitration for Sports),[2] maar het bezwaar werd in maart 2009 ongegrond verklaard.[3] Ondanks dit besluit heeft Martina de zilveren medaille toch in bezit. De door de diskwalificaties van Martina en Spearmon van de vierde naar de tweede plaats gepromoveerde Crawford wilde de zilveren plak niet hebben en gaf deze aan Martina. Hij deed dit op het atletiekgala van Zürich op 29 augustus 2008. Crawford had al in China tegenover de pers verklaard, dat hij zich niet kon verenigen met het Amerikaanse protest tegen Martina.
    en de estafette.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Jammer dat het in minder dan 10 sec weer voorbij is , van een tour etappe of de marathon kun je langer genieten!
    Dat realiseert Edith Bosch zich ook, die zal volgens jaar wel gast worden bij de Avondetappe....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    De Laser Radial competitie is geëindigd met een afgetekende overwinning van de Chinese Xu Lija.
    Het werd nog even een spannende race tussen Evi Van Acker en Marit Bouwmeester, maar de Nederlandse wist de Belgische goed af te houden.
    Het spreekwoord van `twee honden vechten om een been..` Evi zou vooraf aan de medalrace gezegd hebben dat het vooral Nederland-Belgie zou worden

  13. #138
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Uitstekende dag bij de Olympische spelen voor Spanje.

    Goud in medal race RS-X
    pro_photo1344345807.jpg

    Zilver voor triatlon
    1343430946_4.jpg

  14. #139
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Jammer dat het in minder dan 10 sec weer voorbij is , van een tour etappe of de marathon kun je langer genieten!
    Kijktip: Zowel Sporza als Europsort laten de OS even voor wat ie is en zenden de Eneco tour uit....
    Donderdag kijken, wie weet zien jullie mij, komt praktisch langs mijn huis gereden. RABO net binnen, nu de derde tijd en zelfs de Sporza commenatatoren vinden dat goed, en dat is volgens hen goed voor Lars Boom.
    Hmm, even kijken of ik nog een ijsberenpak in mijn caranavalskoffer heb zitten, maakt de herkennig wat makkelijker.

  15. #140
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Uitstekende dag bij de Olympische spelen voor Spanje.
    Spanje heeft ook goud gewonnen voor het niet leegmaken van mailboxen, en daardoor kan men geen berichten ontvangen of versturen!
    Na 9 dagen was de brievenbus nog vol!
    Natuurlijk heeft deze Spanjaard dan natuurlijk geen last van teveel mails in de mailbox!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  16. #141
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Spanje heeft ook goud gewonnen voor het niet leegmaken van mailboxen, en daardoor kan men geen berichten ontvangen of versturen!
    Na 9 dagen was de brievenbus nog vol!
    Natuurlijk heeft deze Spanjaard dan natuurlijk geen last van teveel mails in de mailbox!
    Vol met one-liners....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. #142
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Spanje heeft ook goud gewonnen voor het niet leegmaken van mailboxen....
    Haha, mailbox heeft weer ruimte

  18. #143
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Uitstekende dag bij de Olympische spelen voor Spanje.
    Het werd eerlijk gezegd ook wel eens tijd voor Spanje dat wat aan de schamele medaille oogst werd gedaan! Spanje moet zich meten met landen als Italie en Frankrijk en die staan in het medaille klassement in de top-10, Spanje nu (nog?) op plaats 30. Duitsland stelt ook redelijk teleur maar zal nog wel wat stijgen maar op veel onderdelen als bv. zwemmen was het huilen met de pet op.

    Maar zie hoe GB het nu doet als thuisland. Ik kan me spelen herinneren dat de Britten er totaal niets van bakten en je ziet wat er gebeurt als je de knip met geld open doet en gaat investeren in geld en tijd en natuurlijk vooral in je atleten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Kijktip: Zowel Sporza als Europsort laten de OS even voor wat ie is en zenden de Eneco tour uit....
    "Zet 3 man op een racefiets trek een start en finishlijn en de VRT zendt de wielerwedstrijd uit"

    Quote, M. Smeets, Boegbeeld van de NOS, Presentatie Icoon.

    http://www.enecotour.nl/

    Greenedge won de ploegentijdrit van vandaag met start en finish in Sittard en het parcours ging voor een groot gedeelte over Duits grondgebied.

    GOUD VOOR EPKE????!!!!

    Maar niet gekeken, dacht dat ie zou vallen, haalt ie GOUD!!!! PFFFFFFFFF, een Nederlander, Goud bij het turnen!!!
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 augustus 2012 om 16:32
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 7 augustus 2012)

  20. #144
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard



    GOUD

    VOOR
    EPKE ZONDERLAND





    Wat een spectaculaire voorstelling ! ! ! Geen woorden voor. Ademloos toegekeken.
    Hij turnde zijn meest gewaagde combinatie van drie vluchtelementen feilloos achter elkaar en toen de afsprong. Hij stond als een huis. Hulde!

    © anp
    Epke Zonderland heeft zijn droom op schitterende wijze waargemaakt. Met zijn unieke combinatie van drie vluchtelementen op de rekstok pakte de Fries vanmiddag olympisch goud.



    Hij bleef de voornaamste concurrenten - de Duitser Fabian Hambüchen en de Chinezen Zou Kai en Zhang Chenglong - voor. Zonderland scoorde 16.533, dat was een fractie meer dan de zilveren Hambüchen (16.400) en de bronzen Zou Khai (16.366). Zhang Chenglong werd vierde (16.266).

    Vorige week troefde Zonderland bij de kwalificaties op de rekstok al al zijn concurrenten af.

    Het is de eerste keer dat een Nederlandse turner een gouden medaille wint bij het olympisch turntoernooi.




    De weergaloze show van Zonderland met enthousiast commentaar van Hans van Zetten.
    http://nos.nl/os2012/video/404026-os...ning-epke.html

    Laatst gewijzigd door Badslippers; 7 augustus 2012 om 16:41

  21. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 7 augustus 2012)

  22. #145
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het werd eerlijk gezegd ook wel eens tijd voor Spanje dat wat aan de schamele medaille oogst werd gedaan!
    Ok, nog eentje dan vandaag. Zilver voor Spanje voor synchroonzwemmen. De Russinnen zwommen perfect en waren niet meer in te halen, de Chinese dames werd echter wel zilver onthouden.

    pro_photo1344350767.jpg

  23. #146
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Sneller dan Usain Bolt: jachtluipaard verbreekt wereldrecord op de 100 m

    De prestatie van de Jamaicaan Usain Bolt - 100 m in 9,58 seconden - is erg imposant, maar verzinkt in het niets bij het nieuwste wereldrecord van jachtluipaard Sarah.
    Op 1 augustus klokte ze haar 100 meter-sprint af op 5,95 seconden...
    De elfjarige Sarah verblijft in de Cincinnati Zoo in de Amerikaanse staat Ohio. Ze is ook niet zo jong meer!

    Zonder getraind te hebben en/of doping te hebben genomen!

    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...de-100-m.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  24. #147
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Wat deed die Hollander nou toch. Dit was geen turnen meer, dit was kunst. Wat een pracht van een oefening en oververdiend goud voor Zonderland.

  25. #148
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    "Zet 3 man op een racefiets trek een start en finishlijn en de VRT zendt de wielerwedstrijd uit"

    Quote, M. Smeets, Boegbeeld van de NOS, Presentatie Icoon.

    http://www.enecotour.nl/

    Greenedge won de ploegentijdrit van vandaag met start en finish in Sittard en het parcours ging voor een groot gedeelte over Duits grondgebied.
    Oh, ik dacht dat het service was voor diegenen die even geen OS wilden kijken, de medal race zat er toch al op......

    GOUD VOOR EPKE????!!!!

    Maar niet gekeken, dacht dat ie zou vallen, haalt ie GOUD!!!! PFFFFFFFFF, een Nederlander, Goud bij het turnen!!!
    Ik heb ook niet gekeken, er gaat teveel mis als ik kijk.... Zo deden de NL wielrenners het niet zo erg onaardig maar ik keek.... Bij Marianne keek ik niet....
    Toen Marian fietse beklom ik een aantal torens van Babel in Babylon
    Ik kijk naar de 100 meter heren, loopt Martina minder dan 4 jaar terug...
    En alle herhalingen heb ik tot nu toe gemist....




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers;277498 [B
    Zonderland[/B] scoorde 16.533, dat was een fractie meer dan de zilveren Hambüchen (16.400) en de bronzen Zou Khai (16.366). Zhang Chenglong werd vierde (16.266).
    Volgens mij is 0.133 op dat niveau meer dan een fractie. Vergelijk het verschil tussen 2 en 4, da's 0.134.
    (bedankt voor de link)
    Ik heb het nu even bekeken... Nou ben ik geen kenner maar er zit meer in, niet die kleine vertraging en als ik heel goed keek zag ik af en toe niet volledig gestrekte armen...

  26. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 augustus 2012)

  27. #149
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    En nog een medaille is vandaag door Spanje zeker gesteld. De enige vraag is of die van goud of van zilver zal zijn. De waterpolo dames hebben de halve finale gewonnen en zullen in de finale tegen de VS moeten strijden om het goud.

    1344369211_274362_1344369261_noticia_normal.jpg

  28. #150
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En nog een medaille is vandaag door Spanje zeker gesteld. De enige vraag is of die van goud of van zilver zal zijn.
    Laten we hopen dat de Nederlandse dames waardig worden opgevolgd als Olympisch Kampioen .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Babylon 468*60