Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 45 van 45

Discussie: Carry ( Cubaanse)

  1. #26
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Carry

    Is ze al wel terug uit Cuba dan?.......
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  2. #27
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard carry

    voor de eerste keer in golden time:D


    ja jongens het is een dolleboel daar, deze dame is HEET voor 50 euor in de kino zuigt ze je vakundig leeg, echt en als je van ene latinakont houd, zoals ik, hmmmmmmmmm dat is de hele week nagenieten. ze tongt lekker en streeelt alles , likt alles, inclsuief je ballen.

    tja deze dame die vind je inderdaad niet op een partytreff , alhoewel mettmann wel zeker zulke geile wijven heft, alleen helsaas geen latina''s

    :wink: deze dame neem ik noge ne ker uitgebreid , met misschin marina die andere latijnse erachteraan......

  3. #28
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch eerste keer GT en dan al ....Carina!!??

    Zo zo Phea, toen ik las dat je je eerste Golden Time bezoek gelijk met Carry bent geweest dacht ik, oei oei, al gelijk zo'n ervaring, probeer dat maar eens te evenaren of te overtreffen....
    Maar, je bent blijkbaar niet voor één gat te vangen en stelt je een trio samen met Marina en Carry in het vooruitzicht....
    Bedankt voor het idee, was ik eerlijk gezegd zelf nog niet op gekomen....

    Maar... denk je niet dat je dán het ultime wat mogelijk is in Golden Time te pakken hebt???

    Misschien kun je ons aan nóg wat ideetjes helpen??
    Je hebt mij alvast aan één goed voornemen voor 2008 geholpen..

    Mucho Gusto..

    Gustomass.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    voor de eerste keer in golden time:D


    ja jongens het is een dolleboel daar, deze dame is HEET voor 50 euor in de kino zuigt ze je vakundig leeg, echt en als je van ene latinakont houd, zoals ik, hmmmmmmmmm dat is de hele week nagenieten. ze tongt lekker en streeelt alles , likt alles, inclsuief je ballen.

    tja deze dame die vind je inderdaad niet op een partytreff , alhoewel mettmann wel zeker zulke geile wijven heft, alleen helsaas geen latina''s

    :wink: deze dame neem ik noge ne ker uitgebreid , met misschin marina die andere latijnse erachteraan......
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 25 december 2007 om 08:42 Reden: moderator svp Carina in Carry veranderen, lukt mij niet. Ben blijkbaar een beetje van de kaart geweest...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  4. #29
    Geregistreerd
    25 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2023 @ 20:24
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik Bekijk bericht
    Heb haar al een tijdje niet meer gezien..... laatste bericht was dat ze weer voor drie weken op Cuba zat maar dat is ook al weer enkele weken geleden...
    Ze beantwoordt mijn sms'jes op haar Duitse mobiel niet dus...... denk dat ze nog niet terug is.....
    weet iemand waar Carry tegenwoordig zit of zit ze weer voor onbepaalde tijd in Cuba bij haar fam

  5. #30
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Fidel Castro?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommyv Bekijk bericht
    weet iemand waar Carry tegenwoordig zit of zit ze weer voor onbepaalde tijd in Cuba bij haar fam
    Ja je kan tegenwoordig allerlei verbanden leggen...
    Heb Carry ook al héééél lang niet meer gezien of van gehoord..

    Ik hoorde wel dat Fidel Castro flink aan het opknappen is...
    Misschien is Carry verpleegster geworden en weet ze ook in eigen land manne weer tot leven te wekken??...

    Gustomass die binnekort naar een verjaardagsfeestje mag
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  6. #31
    Geregistreerd
    25 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2023 @ 20:24
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Ja je kan tegenwoordig allerlei verbanden leggen...
    Heb Carry ook al héééél lang niet meer gezien of van gehoord..

    Ik hoorde wel dat Fidel Castro flink aan het opknappen is...
    Misschien is Carry verpleegster geworden en weet ze ook in eigen land manne weer tot leven te wekken??...

    Gustomass die binnekort naar een verjaardagsfeestje mag
    verjaardagsfeestje van Carry dat is toch pas in maart !!

  7. #32
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch binnenkort..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommyv Bekijk bericht
    verjaardagsfeestje van Carry dat is toch pas in maart !!
    Zou best kunnen,ben ik niet van op de hoogte, maar Gustomass was in gedachten al weer bij een andere, hele lieve dame die aanstaande zaterdag haar verjaardag viert.

    Beetje flauw om jullie te laten raden, is gewoon bij Jenny in Xanten.

    Gustomass, wie het niet lukt slechts een tip van de sluier op te lichten.

    ( nee, tis gewoon een spreekwoordelijke sluier , heeft niks van doen met een echte sluier.....)
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  8. #33
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommyv Bekijk bericht
    weet iemand waar Carry tegenwoordig zit of zit ze weer voor onbepaalde tijd in Cuba bij haar fam
    Cary zit (nog) in Cuba, ze is rond de kerst naar Cuba afgereisd (samen met 'n ijsbeertje....) Ijsbeertje is inmiddels al weer teruggekeerd begreep ik maar Cary nog niet..........
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  9. #34
    Geregistreerd
    10 november 2005
    Last Online
    25 mei 2013 @ 19:12
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Carry ist seit Freitag wieder im GT.

    Sie hat zwar ein wenig um die Hüfte zugenommen, ihr Service ist aber immer noch top.

  10. #35
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Heeft iemand haar laatstelijk nog gezien?.........
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  11. #36
    Geregistreerd
    10 november 2005
    Last Online
    25 mei 2013 @ 19:12
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ich habe Carry auch schon länger nicht mehr gesehen. Gestern saß sie ganz unerwartet neben mir auf der Couch. Ich hatte schon nicht mehr damit gerechnet, daß sie wieder kommt. Die Wiedersehensfreude mußte natürlich mit einem Zimmerbesuch abgeschlossen werden. Sie will jetzt erstmal bis zum Jahresende wieder regelmäßig im GT erscheinen.

  12. #37
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kuschler Bekijk bericht
    Ich habe Carry auch schon länger nicht mehr gesehen. Gestern saß sie ganz unerwartet neben mir auf der Couch....
    Shit!...... Daarvoor was ik afgelopen donderdag naar GT afgereisd omdat ik uit betrouwbare bron had vernomen dat ze donderdag haar rentree zou maken.... komt ze verdomme pas twee dagen later opduiken.... vrouwen!....
    Nou heb ik me niet verveeld afgelopen donderdag maar toch.....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  13. #38
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Cary 18 maart

    Gisteren een sms'je onvangen van Cary dat ze terug was in Duitsland (na een Cubaanse interventie), dat ze afgelopen zondag was aangekomen en dinsdag voor het eerst weer in GT gewerkt had en of ik vandaag zin had om haar te zien.....

    Nou had ik helemaal geen GT-bezoek gepland en het tijdschema paste ook niet geheel maar zo'n berichtje zet je toch weer in gedachten.... dus, na wat geschuif met afspraken aan het einde van de middag toch maar naar GT afgereisd.... Gelukkig net een parkeerplaatsje vrijgekomen wat ik dankbaar inpikte. Lang hoefde ik niet te zoeken want bij binnenkomst liep ik vrijwel gelijk in de armen van Cary.... Hartelijk en warm was de begroeting en Cary ging direct een (binnen)kamer regelen....

    Tja, en binnenskamers is het er vervolgens ook warm (zo niet heet) aan toe gegaan, we hadden beiden zin in elkaar en de spetters vlogen er dan ook af (oftewel de plinten losgetrokken...) Cary bekende me de tijd op Cuba nogal maagdelijk met familie te hebben doorgebracht en dus wel weer aan een lekker partijtje toe te zijn.... en dat was te merken....
    Daarna uitblazen (en voor Cary haar onafscheidelijke peukjes roken) waarbij we heel wat bij te kletsen hadden, we hebben de hele latina-clan ff doorgenomen en daarbij ben ik weer veel te weten gekomen....
    Daarna in de louge nog ff een drankje gedaan, ik was dus te laat voor het eten en te vroeg voor de pizza maar Cary was zo lief om in de keuken een paar broodjes te gaan jatten....

    Toen maar weer (verplicht) de aftocht blazen en omkleden en wegwezen. Onderweg nog even Gabriella omhelsd (die net terug was uit Gerona) en ook wel weer zin in een rendez-vousje had maar die heb ik toch (met tegenzin) moeten afwijzen.....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  14. #39
    Geregistreerd
    5 mei 2009
    Last Online
    23 februari 2010 @ 11:51
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De ervaringen die ik hier lees kloppen volledig; ze slaat erin je het gevoel te geven dat je 'speciaal' bent en dat je haar echt kan plezieren.
    je hebt niet het gevoel bij een pro te zijn, maar beste heren, vergis u niet, ze is pro op en top, en weet je te bespelen als geen ander.

    toch wel leuk dat je met het gevoel naar huis kan keren dat je 'de beste' bent (lolà

  15. #40
    Geregistreerd
    5 mei 2009
    Last Online
    23 februari 2010 @ 11:51
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik ben dinsdag naar GT gereden (2 uur) om Carry te ontmoeten, zonder resultaat !
    heeft er iemand een mailadres of tel nr om een afpraakje met haar te maken ?

    alvast bedankt

  16. #41
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bril Bekijk bericht
    ik ben dinsdag naar GT gereden (2 uur) om Carry te ontmoeten, zonder resultaat !
    heeft er iemand een mailadres of tel nr om een afpraakje met haar te maken ?

    alvast bedankt
    Het is uiteraard niet mogelijk middels de clubs met een dame een afspraak te maken. Wat je kunt doen is GT bellen en vragen of ze er is: Tel. 0049-2163-8894760.

    Soms geven dames aan Stammkunden wel eens hun nummer. Dit is iets tussen dame en klant en zal ook niet altijd gebeuren.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #42
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Last Online
    10 november 2023 @ 21:57
    Berichten
    47
    Discussies
    9
    Thanks
    6
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Al lang niet gezien, iemand weet iets van haar?

  18. #43
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Helmut Bekijk bericht
    Al lang niet gezien, iemand weet iets van haar?
    In Gt in ieder geval al lang niet meer gespot. Zie ook de lijstjes van Haec58.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #44
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Helmut Bekijk bericht
    Al lang niet gezien, iemand weet iets van haar?
    Volgens bekenden van haar vertoeft zo nog steeds op Cuba...... In dit jaar nog niet teruggeweest.
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  20. #45
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Last Online
    10 november 2023 @ 21:57
    Berichten
    47
    Discussies
    9
    Thanks
    6
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bedank voor je reactie dus effe geduld.....

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.

Diamond 468*60   Living Room 468*60