Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 68 van 68

Discussie: Angela (Poolse)

  1. #51
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Cool Mijn ultieme GFE

    Als ik in Sixsens met een mede-IJsbeer over Angela begin te praten krijg ik meestal blikken van herkenning en woorden van waardering voor deze topper. Toch word er nauwelijks een bericht geplaatst van iemands belevenissen met haar; is deze vrouw zo goed dat ze als 'geheimtip' geld, en er weinig ruchtbaarheid aan haar klasse voorkomen en geweldige service word gegeven ? Zou best kunnen. Toch wil ik als een van degenen die steeds weer opnieuw valt voor deze unieke DVP een van mijn recente ervaringen met Angela delen.
    We ontmoeten elkaar nu ruim twee jaar (evenaart bijna de duur van mijn eerste huwelijk) en afspraken worden vooraf via whats-App gemaakt en trouw door haar bevestigd. Ik stuur meestal een melig bericht in steenkolenpools dat altijd met een suggestieve instemming word bevestigd; voor mij het begin van ons treffen. Zoals ook vorige week maandag toen ik haar in mijn bericht vroeg voor een afspraak op donderdag. Ik vermelde hierbij dat ik vanwege de vastentijd en bijbehorende onthouding van vleselijke geneugten eigenlijk met tegenzin kwam vanwege angst voor de toorn des Heren. Omdat de meeste -iets oudere - Poolse dames, dus ook Angela, nog op de hoogte zijn van Katholieke gebruiken kreeg ik als reactie dat dit voor haar ook een dilemma was, maar als we samen een schietgebedje zouden doen er geen probleem was.

    Donderdagmiddag was ik even voor 17.00 uur in de bar en kort daarna (afspraak was om 17.00 uur) kwam ze aanlopen met een big smile op haar gezicht. Ik werd begroet met een natte tongzoen en daarbij heerlijk geknuffeld. Angela geeft je op dat moment het gevoel dat jij de enige man op de wereld bent voor haar. Kort gesprek bij de Bar en hup op naar een kamer. Daar aangekomen onder het uitkleden wederom elkaar lekker betasten als voorpret. Angela heeft een typische manier om het laken op het bed te leggen, waarbij ze altijd haar overheerlijke (blote) kont omhoog steekt zodat ik frontaal zicht op haar sappige poes heb. Dit geeft vervolgens weer aanleiding voor een lik over haar poes en kontgaatje als warming-up. Deze keer werkte dit blijkbaar als een schot in de roos. Ze draaide zich om graaide naar een condoom en zei: 'Erst ficken, später reden wir weiter'. De geile blik in haar ogen was voor mij genoeg om hierop geen commentaar te geven, maar aan de slag te gaan. Ze lag op haar rug en ik gleed in haar warme natte gleuf; een gevoel van herkenning en genot. Ze sloeg haar armen om me heen, en kruiste haar benen over mijn rug. We zaten compleet aan elkaar vast en neukten alsof het de laatste keer zou zijn. Kermen, kreunen, zweten, woeste bewegingen; Angela was in topvorm. Ik ben best een volhouder maar kwam spetterend klaar nadat ze zeker 5 keer 'kom jetz, kom jetz' had geroepen. Een geweldig begin van een mooie middag. Ik moest nog even in haar blijven hangen, daarna heerlijk tegen elkaar liggen en bijkomen; dit is voor mij de ultieme GFE !
    Vervolgens een tijdje praten over de meest onbenullige zaken, en langzaamaan begint Angela mij weer op te winden. Ze voelt aan mijn ballen, trekt aan mijn pik en begint me overal te kussen. Pikkemans reageert goed en er volgt een heerlijke pijpbeurt voordat we weer opnieuw gaan neuken. Ditmaal zit Angela wijdbeens bovenop mij en berijd me alsof ze op een paard zit. Ik voel haar sap op mijn ballen en houd haar in bedwang door in haar kleine stevige borsten te knijpen; voor een tweede keer kom ik klaar.
    Het vuur is voor even geblust en er volgt een stoei- en lachpartij waarbij ze haar prachtige lichaam voluit gebruikt. Het is inmiddels ruim een uur later en Angela heeft behoefte om iets te eten voordat we verder gaan. We lassen een pauze in, ik ga douchen en Angela gaat wat eten. Als ik ook naar het restaurant wil gaan komt ze alweer terug met een stuk vlaai met slagroom. Ik zeg haar dat 'Blasen mit sahne' mij wel leuk lijkt. Ik krijg een plaagstomp op mijn borst, maar onderwijl stemt Angela lachend in. Dus terug naar de kamer, en met haar mond vol slagroom word ik gepijpt. Deze vrouw is werkelijk voor alles te vinden ! Zonder eentonig te willen worden kan ik melden dat we na ruim twee uur en drie neukpartijen de kamer verlaten.
    Voor mij tijd om te douchen en wat te gaan eten.
    Nadat ik terug kom van het eten loop ik wat rond. Als ik over de galerij boven de bar loop staat er een IJsbeer tegen de leuning. Angela komt op dat moment van de andere kant, ziet mij, maar de Waalse IJsbeer die tegen de leuning staat vraagt aan Angela in het Frans of ze 'libre' is. Ze antwoord 'oui' op zijn schoolmeisjesfrans en zegt tegen de Waalse IJsbeer dat ze binnen vijf minuten terug is. Ik krijg ondertussen nog een knipoog en ze loopt langs me.
    Ik loop een rondje langs de sauna en ben zo ongeveer bij de kleedkamer waar ik Angela tref met sleutel en laken. Ik begroet haar in het Frans en wens haar 'beaucoup plaisir' Ze neemt zich nog de tijd om mij in mijn ballen te knijpen en geeft me een tongzoen voordat ze naar onze Waalse IJsbeer gaat.
    Deze oude IJsbeer denkt dat hij nog energie genoeg heeft voor een sessie met een andere DVP, maar ik kan maar geen keuze maken. Ina draait wel heerlijk met haar kont en ziet er schitterend uit in haar rode body maar ik twijfel. Een blonde stoot met botox lippen vind ik net teveel, en het zigeunerinnetje zeurt teveel aan mijn kop. Ik had best wel zin in Paloma maar die zie ik nergens; wat kan ik soms toch een twijfelbeer zijn !
    Ruim een uur verder en ik zit nog steeds te dubben. Daar komt Angela weer aan . Breeduit lachend word ik omhelst, en betast. Het is ongelofelijk maar ze heeft me weer te pakken
    Tot hoe laat blijf je vanavond vraag ik ? Ze kent de achterliggende vraag en antwoord dat ze zo lang blijft als ik maar wil.
    Een klap van mij op haar lekkere billen is voor haar het signaal om nogmaals een kamersleutel te gaan halen, en een mooi uurtje volgt !
    Bij het afrekenen in de kleedkamer krijg ik nog een hartverwarmend afscheid, ik krijg werkelijk het gevoel dat Angela echt geeft om haar 'stamkunden'.

    Soms vraag ik me af wat deze meid voor mij betekent. Ik ben toch een gewone hoerenloper en voor haar een klant ?
    Zal best zo zijn maar als ik bij Angela ben voelt het helemaal anders , en de volgende dag ben ik alweer een afspraak aan het plannen................

  2. Onderstaande 9 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 6 maart 2015),biged ( 6 maart 2015),Bluebear ( 5 maart 2015),Eddy_V ( 5 maart 2015),george101 ( 2 juli 2016),hotmister1985 ( 6 maart 2015),Kwakje ( 6 maart 2015),licky luke ( 5 maart 2015),sofaking ( 5 maart 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    27 mei 2015
    Last Online
    30 december 2016 @ 07:14
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    TOP milf.

    Prima, correcte service.

  4. Onderstaande leden hebben Wolfgang_1975 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeng1960 (30 mei 2015)

  5. #53
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    22 maart 2017 @ 23:44
    Locatie
    Mechelen, Partij, Wittem
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Weet iemand of Angela er de 28e ook is?

  6. #54
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Vorige week op de parkeerplaats riepen we elkaar nog een "tot volgende week op het feestje" toe.
    Dus ook ik hoop dat Angela er morgen is... Maar waarschijnlijk rolt zij van de ene kamer in de andere, dus een schietgebedje kan geen kwaad
    En Garde

  7. #55
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Deze keer een feest zonder Angela

    Angela is twee weken afwezig.
    Ze is waarschijnlijk 9 november weer terug in Sixsens.
    Jullie zullen het feestje dus zonder haar moeten vieren

  8. Onderstaande 2 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 oktober 2015),Sjeufke (28 oktober 2015)

  9. #56
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    22 maart 2017 @ 23:44
    Locatie
    Mechelen, Partij, Wittem
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Vandaag helemaal opgewonden naar Vaals.
    Had wel weer zin in een sessie met Angela. Maar ze was zeker heel erg druk of ze is er nog niet.
    Op de parking stond dacht ik achteraf ook al niet de bekende bolide.
    Maar dat weet ik ook niet zeker bij aankomst heb ik altijd een ding in mijn kop ....dat klopt ;-)
    Weet iemand of ze er deze week wel is?
    Ik laat me altijd graag van Angela het zaad uit de zak kloppen.

  10. #57
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:11
    Berichten
    9.706
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Kan iemand een beschrijving geven van deze dame?

  11. #58
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Cool Blondie is back

    Angela is net terug en Ik heb morgen een afspraak met haar.
    Waarschijnlijk zal ik niet de enige zijn.

    Hoe ziet ze uit ?
    Geweldig !!!!!!!!!

    En wat is geweldig ?
    Van boven naar beneden:

    • Blond koppie vrij kort haar;
    • Zwarte bril die haar uitstekend staat;
    • Klein wipneusje waar haar bril op rust;
    • Mooi mondje dat heerlijk kan tongen maar ook mooi om je lolly past;
    • Ze ruikt altijd fris;
    • Een licht, niet dominant pukkeltje op haar linkerwang;
    • Ze lacht altijd als ze mij ziet maar dat doet ze ook bij honderd andere IJsberen die net als ik denken dat ze dat alleen bij hem doet;
    • Je mag haar niet in haar nek zoenen want dat kietelt; op alle andere plekken mag dat wel;
    • Mooie borstjes maatje B;
    • Een mooie strakke buik;
    • Een strak poesje met een heel klein streepje haar erboven;
    • Een kontje dat Michelangelo altijd in gedachten had toen hij zijn kunstwerken perfect probeerde te beeldhouwen;
    • Michelangelo komt niet naar Sixsens dus mag ik ervan genieten;
    • Een prachtig stel benen;
    • een gouden kettinkje om haar enkel (links of rechts, weet ik even niet)
    • Gelakte teennagels;
    • En ze draagt een witte apple-watch;


    Nu weet je hoe ze er uit ziet maar het probleem is dat ze bijna altijd een afspraak heeft, dus niet vaak te zien is in de bar of ergens anders in de club.
    Veel succes met je zoektocht !!

  12. Onderstaande leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 november 2015)

  13. #59
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Het enige dat in deze opsomming niet vermeld is:
    het is een vrouw en dus heeft ze ook weleens kapsones.
    (ze presteert het om met je af te spreken en doodleuk met een andere beer naar de kamer te gaan)

    En dit doet ze ook als je netjes bent, niet voordringt, niet rookt en niet uit je mond stinkt.

    Laat de liefhebbers met haar genieten, ik vond haar leuk maar na een ongelooflijke minne actie harerzijds voor mij een absolute NO geworden.
    Men is gewaarschuwd, het kan zomaar verkeren! Ook als je netjes bent.

    BefBeer

    PS
    Ik heb leuke alternatieven...
    Niet lang foppen, effe poppen!

  14. Onderstaande 4 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 november 2015),ftchietgraag (13 november 2015),licky luke (12 november 2015),Voodoodiver ( 4 januari 2016)

  15. #60
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Reden Kapsones maar de moeite waard

    Je hebt gelijk dat Angela een vrouw met kapsones is.
    Ze weet waar ze voor werkt en ze weet dat ze goed is in wat ze doet.
    Ik weet dat en zij weet ook dat ik dat weet.

    Ik hoop voor jouw dat ik niet de IJsbeer was waarvoor ze je liet zitten; dat is iets wat ik niet kan weten.
    Mocht het zo zijn geweest dan excuses hiervoor.
    Schrale troost: Ik heb er dan in jouw plaats van genoten

  16. Onderstaande 5 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 november 2015),ftchietgraag (13 november 2015),licky luke (12 november 2015),Ryuhayabusa (12 november 2015),Sjeufke (11 november 2015)

  17. #61
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    22 maart 2017 @ 23:44
    Locatie
    Mechelen, Partij, Wittem
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng1960 Bekijk bericht


    Schrale troost: Ik heb er dan in jouw plaats van genoten
    Heb je gisteren lekker genoten en Angela kunnen verwennen?
    Ze zal wel erg druk zijn vandaag (deze eerste week) misschien moet ik volgende week eens binnen wippen

  18. #62
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Gezien dat Sjeng weer genoot met Angela of was het die andere Sjeng?
    Later zat ze nog een tijd in de bios niets te doen dus zo gevraagd was ze ook niet?!
    Zoals te verwachten heb ik haar niet geboekt!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  19. #63
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Lächeln Ze is er weer

    Tja, die Angela toch,
    Blijkbaar veel stof voor discussie en vele meningen; mijn keuze was weer de goede.
    Ik kom binnen en Meggy zegt. Ja, ja Ich dachte schön; Angela ist zurück und dan sehen wir Dich auch wieder.
    Bij de douche komt Paloma aanlopen: Long time no see. You first visit is probably Angela. Maybe you have time for me later this day ?
    In de bar 1: Eveline: Een cappuccino terwijl je op Angela wacht ?
    In de bar 2: Lolita: Angela is in the shower. She will be here in five minutes.
    In de bar 3: Jessie: Ich habe Angela gesagt das Du wartest, Sie kommt gleich.
    In de bar 4: Tina: Je liefje komt er zo aan.

    Daar komt ze: Haar haar ietsjes anders.
    Voor de rest zo charmant als altijd;
    Een kus;
    Een omhelzing;
    Kom Junge, wir gehen aufs zimmer....

    Kocham cię
    Laatst gewijzigd door Sjeng1960; 14 november 2015 om 23:26 Reden: schrijffoutje

  20. Onderstaande 4 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 november 2015),hasta la pasta (14 november 2015),Kwakje (16 november 2015),Sjeufke (15 november 2015)

  21. #64
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Ausrufezeichen

    News for all Angela-fans!
    She is still off for Xmas-holidays!
    Angela will be back to Sixsens in about 10 days.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  22. Onderstaande leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeng1960 ( 3 januari 2016)

  23. #65
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Reden Logisch toch ?

    De echte Angela fans weten dat toch zeker ?

  24. #66
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Daumen hoch Angela is er weer

    En voor degenen die het niet weten:

    Angela is sinds gisteren terug.

    Korte ervaringsimpressie:

    Even better than before !!!

  25. #67
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    22 maart 2017 @ 23:44
    Locatie
    Mechelen, Partij, Wittem
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard Als de Polen winnen dan zal dit katje spinnen

    Ik hoor echt niets dan lof over Angela.
    Wie van de beren heeft voor mij het nummer van Angela via een intern berichtje?
    Want verdomme ik ben het al een tijdje kwijt. En lange tijd terug kon ik haar wel eens boeken als ik ze tegenkwam.
    Maar nu heeft ze het zo druk iedere dag dat ze alleen maar bezig is. Of je moet al voor de deur gaan liggen.
    Nu dacht ik eerst laat maar zitten dat nummer.
    Maar nu hoorde ik van vriend al een paar keer dat hij niets anders meer wil dan Angela.
    En dat hij zaterdagavond een top avond heeft gehad met Angela en Maya.
    Een super goed trio en Angela alleen was dan als kers op zijn slagroom nog de hele avond met hem samen.
    Angela had hem zo gemist ze was niet weg te krijgen van haar favoriete beertje .........
    (bij wijze van spreken of overdrijven maakt de zaak duidelijk)
    Maar dat wil ik ook meemaken dat is pas goede aftersales dat lijkt wel een feestje.
    Nu zal ze dat wel niet voor iedere beer doen. Of alleen als Polen gaat winnen.
    Maar ik wil Angela nu graag weer eens proberen. Kijken of ik de ballen in haar doel krijg.
    Alvast bedankt...

  26. Onderstaande 3 leden hebben mechels bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (14 juni 2016),Sjeng1960 (14 juni 2016),Sjeufke (13 juni 2016)

  27. #68
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Heeft het burgerleven helemaal omarmd en verwacht ik niet meer terug...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  28. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 oktober 2019)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60