Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Planet Happy Garden

  1. #1
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard Planet Happy Garden

    Gedurende mijn aanwezigheid op 16 juli 2012 in Planet Happy garden kwam ik gesprek met een man die daar werkte en heb hem mijn brief gegeven (zoals ik een aantal maanden terug al had aangegeven dat ik die zou schrijven over mogelijke goedkope aanpassingen voor rollende beren.)

    Hij was het helemaal met me eens en zou het met de baas overleggen. Dus dan praten we bij Happy garden over een oprit (naast het zwembad, waar nu nog een trap is) en evt. een opklapbare douchezitting aan de muur.

    Ik heb zijn mail adres dus zal eens kijken wat ik voor elkaar kan krijgen de komende tijd!!! Er wordt in ieder geval geluisterd....en dat is de eerste stap!!!

  2. Onderstaande leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Rolliman (26 juli 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Jawel, hier het vervolg op mijn acties in Planet Happy Garden en mijn tips dat ik heb gegeven aan de baas van deze club. Afgelopen zondag werd ik bij binnenkomst meteen aangesproken dat ik straks eens in de douche moest gaan kijken. EN JAWEL......de eerste aanpassing is er. Er is een douchezitje geplaatst aan de muur zodat wanneer je wilt daar op kunt gaan zitten en zonder problemen gebruik kunt maken van de douche. Mij werd ook verteld dat ik nog even geduld moest hebben, maar aan de helling/ramp buiten (waar nu nog trappen zijn) wordt nog aan gewerkt, maar ook dat wordt gerealiseerd. DUSSSS SUPER dat er niet alleen is geluisterd, maar ook de eerste stappen zijn gezet om deze club ROLSTOEL vriendelijk te maken!!!!!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60