Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 129 van 129
  1. #126
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch YY/21/12/10

    Wat een rotzooi; mijn laatste uitstap dit jaar en heel onze bananenrepubliek was bezaaid met mist en sneeuw. We moesten erdoor, maar onderweg werd het een afvalrace. Nog voor we nog maar net vertrokken waren, werd Killer-Bull opgebiept door zijn levensgezellin en moest hij ineens bij haar kids gaan babysitten. Niks kon ons stoppen, ook de opgave van Killer-Bull niet. Met 3 gingen we verder… In konvooi. Ik als verantwoordelijke Master-Bull was weer zo idioot om Balkan-Bull telefonisch te waarschuwen dat zijn koplamp en een mistlamp stuk waren. Toen we de Nederlandse grens naderden en hij enkele flikken in de kant zag staan, nam ook hij een bocht van 180°. We zagen hem niet meer terug en telefonisch gaf hij ons achteraf door dat een ander keertje hem beter zou uitkomen.

    Kinky-Bull en mezelf bleven dus nog met twee over en in die formatie gingen we dan ook de YinYang binnen. Ik nam de optie om alleen van het natte gedeelte gebruik te maken en Kinky ging voor alleen maar het zuipgedeelte. Zo waren we beiden goedkoop binnen en wisselden we voortdurend van armbandjes…. Nee, dat is een grapje…. Zo gierig zijn we niet, we namen beiden toch maar het totaalpakket.

    Met veel lawaai en plezier daalden we af naar de catacomben van YY, waar we onze boerenplunje ruilden voor een kakigroene legerbadjas. Terwijl we onze klompen, blauwe overall en onze pet in de locker hingen, ontplofte er iets achter mij…. KinkyBull zette het op een lopen en ik hoorde hem nog jammeren dat het er moest van komen: met mijn grote bek over Israel altijd en dan naar een club gaan, waar haast minaretten naast gebouwd worden.

    Terwijl het stof, de rook en het condentiewater verdween na de ontploffing, zag ik dat het een oude bekende was die plots achter mij opdoemde. Het was warempel Saruman de witte. Hij grijnsde heimelijk en liet ons verstaan dat hij het reeds voor bekeken hield. Toen was het nog maar pas 15u15, maar hij had al wel degelijk 3 mokkels in de vernieling gebeukt. De oude wijze vroeg of we alleen waren… Ik zei van niet, want ook Badslippers zou zijn opwachting nog maken. Saruman keek me serieus aan en deelde me mede dat hij deze ijsbeer, die het laatste jaar onze grootste schrijvende concurrent van het forum is, wel eens zou willen ontmoeten.

    Hij ging er meteen werk van maken, want Saruman begon enkele spreuken en versen te mompelen en een wolk trok zich samen boven onze kop. KinkyBull scheet in zijn broek en liep opnieuw weg… Deze keer zag ik hem langere tijd niet meer terug. Vanuit die wolk viel ineens Badslippers op de grond. De arme man kwam van hoog, want hij had zijn ski-jas nog aan. Dus jij bent die beruchte Badslippers, sprak Saruman hem aan. De arme teenslets was nog wat verdwaasd van zijn val, maar knikte toch bevestigend. Saruman nam uit zijn binnenzak zijn toverstaf en mepte ermee op Badslippers zijn knokels. Nog eens en nog eens totdat al zijn vingers gebroken waren. Dit zal je leren, Badslippers… De komende maanden schrijf jij niets meer en zullen SFL en ik weer alle prijzen binnen de ijsberenlectuur gaan winnen, schreeuwde de boze tovenaar naar de jammerende man met de gebroken vingers. Die zich diep vanbinnen zich een breuk lachte, want typen doet hij zelf niet op PC. Daarvoor heeft ie immers een secretaresse.

    Saruman vloog weg met zijn fenix en ik hielp mijn gewonde kameraad recht en samen gingen we KinkyBull zoeken. Die zat van schrik te schijten op het toilet. Onder ons drie hadden we een gezellige tijd. Kinky zoop zich te pletter, Slippers begon alle oude opa’s opeens de huid vol te schijten en hen te vergelijken met nutteloze hopen stront waar je zielig van wordt. Ikzelf daarentegen vocht met de enkele allochtonen aanwezig dan weer een Jihad uit. De uitsmijter vond het welletjes en kwam ons vriendelijk verzoeken om de zaak te verlaten, maar deze keer profileerde Badslippers zich opnieuw goed als mijn wingman en hij hing de stoere portier met zijn kloten aan een kapstok… Jajaja, Kinky, Psycho- & Master-Bull waren heer en meester in YY. Dat hadden de dames ook gauw in de gaten en de ene achter de andere smeet zich als een hysterische fan op ons. Maar we besloten om toch nog even te wachten, want mij twee toppers van de week ervoor waren nog niet daar… En dat terwijl ze beloofd hadden van te komen. Wie ook beloofd had van te komen, dat was de Siberische Ella… En zoals een trouwe Russin zich altijd aan haar woord houdt, zo stond zij plotseling naast mij. Ze begroette me hartelijk en fluisterde mij toe dat ze mijn zaad broodnodig had. Psycho-Bull en Kinky moeten dit gehoord hebben, want hun bek hing open en ze stonden ons aan te staren terwijl ze onbewust aan hun slurf begonnen te rukken. Maar ik was een domkop en zei haar dat ik nog even wou wachten. Achteraf heb ik haar helaas niet meer te pakken gekregen.
    Link eskimovrouwtje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=23933

    Na mijn korte onderhoud met deze kruising van een geisha en lady Gaga, deed Badslippers weer wat hij moest doen. Hij cijferde zijn eigen lusten weg om de Master-Bull naar behoren te kunnen dienen. Eerst stond hij aan de overkant van de bar aan een dik wijf te tillen. Terwijl hij de 10-tonner naar mij liet zwaaien, gebaarde ik dat hij gek was. Het was nu niet omdat we de vorige week beiden met een volslanke de kamer opgingen en onze reet lieten uitvreten, dat we nu zomaar even gingen overdrijven. Ik deed teken naar hem dat hij dringend met iets anders op de proppen moest komen. Geloof het of niet, maar Psycho-Bull is een nuttige Wingman, want naast dekking, een portie humor, vertaler/tolk en eindeloos advies, is hij een aanbrenger van goede vleeswaren. Zo verbaasde hij me deze keer met een schone deerne die ik als een toppertje bestempelde tijdens één van mijn vorige bezoeken aan YY.

    Het was de Portugese Flo. Ze was weer even gek zoals altijd. Ze stond heftig te dansen, duwde haar kontje tegen mijn pik en bracht me heel fel in verleiding. Het duurde niet zolang alvorens we naar de kamer gingen, maar wat had ik daar opeens spijt van. Volgens mij had Badslippers haar al stiekem afgereden ofzo, of had hij haar te fel verdoofd met chloroform… Maar dat kon niet, want gek was ze alleszins nog genoeg. De rest lees je onder volgende link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=13973

    KinkyBull was ondertussen ook weg geweest met een half Venezuelaans en Braziliaans mokkel. Een dikke eendenkont en ronde neptieten had ze. Volgens KinkyBull was ze vrij goed. Na mijn gesprek met Kinky, zonderde ik me even af in de Sauna… Daar trof ik Badslippers die een Indonesische man zat te versieren… Ik gaf hem een mep tegen zijn kop en vroeg hem dat niet meer te doen in mijn bijzijn. Badslippers gehoorzaamde en ging met de man vunzige dingen uitspoken in het stoombad!

    Terwijl ik daar zat in de sauna, kreeg ik zomaar een welkome gezelschap van een kleine Hongaarse dwergmuis. Al vele keren had ik haar gezien, maar nog nooit mee gesproken. Geleidelijk aan gebeurde dit nu wel in de sauna. Ja, ik mocht haar wel en later zou ik met haar ook nog wel gaan rollebollen. Maar dit kon even wachten, want ineens staken enkele Thaise dames zich weg achter het muurtje bij de douche. Anderen schreeuwden het uit: Thor is hier, Thor is hier! Waar kende ik die naam ook weer van? Ook Badslippers liep de sauna voorbij en bonkte met zijn stukgeslagen vuisten op de glazen deur: King-Bull2 is gearriveerd. Ik kwam de sauna uit, ging me douchen, droogde me schoon en liep daarna de barruimte in. En daar zag ik mijn goede vriend Ace2 staan. Hij had het samen op een zuipen gezet met KinkyBull en naast hem stond die halve Braziliaanse zichzelf weer heet te rijden tegen zijn been… Net een loopse teef.

    Na een snelle begroeting en een korte termijn van bijkletsen, gooide hij de latina over zijn schouders en vertrok met haar naar een kamer. 10min later stond King-Bull2 opeens terug naast me aan de bar… Dat was snel, gorgelde ik en verslok me bijna in mijn drankje…. Ze deugde voor geen meter en ik heb de sessie stopgezet. KinkyBull die aan mijn andere flank stond zei niets, deed alsof hij niets hoorde, nipte aan zijn pisbiertje en begon heftig te zweten. Jij idioot! Ik vroeg of ze goed was en jij zei ja! En dan hoor ik van mijn goede kameraad hier dat ze er totaal niets van bakt! Nog voor Kinky weer kon weglopen, gaf ik hem een helse schop tegen zijn kloten… Het zal hem leren van zijn meester zo te beliegen!

    Aan de andere kant had de Latina dit gesprek ook opgevangen en ze vond het niet kunnen dat Ace negatieve publiciteit over haar stond uit te kramen. Ze stapte op Ace2 af en zei hem: my boyfriend will kill you! Ik duwde Ace2 opzij, trok mijn blaffer uit de binnenzak van mijn badjas en schoot haar 2x tussen haar ogen. Daar waren we ook weer vanaf!

    Ondertussen liet ik Kinky en King-Bull hun meningsverschil uitvechten en richtte ik me terug tot dat lieve dwergkonijn… Mijn saunavriendin met andere woorden. Met haar ging ik de kamer op en dat was wel naar behoren.
    Link Alice: https://www.ijsberenforum.com/forum/...08&postcount=1

    Na een redelijke beurt met Alice in wonderland, liep ik wat doelloos rond in de barruimte. De sfeer viel wel mee, maar de week ervoor vond ik het toch wel beter. Maar dat komt omdat er veel meiden al op vakantie waren om thuis de feestdagen te vieren. Anderzijds; het gene wat er aanwezig was, mocht er wel wezen. Zo liepen er ook een paar knappe negerinnen rond! Daarvan had Saruman er waarschijnlijk eentje gespiest. Bij een tekort aan dames en een teveel aan beren, ging ik iets eten in het restaurant. Daar trof ik KinkyBull die een heuse berg aan het binnenwerken was. Terwijl ik voor de goulash opteerde kwam de Duitse Tanya me vergezellen. Tjonge jonge jonge, wat kan dat wijf eindeloos mekkeren. Gelukkig kwam Badslippers ook net binnen. Daar ik met hem een fatsoenlijk platvloers gesprek trachtte te voeren en die Duitse zaag er steeds tussen hing, greep ik mijn vork en plantte het in haar linkertiet. Was echt geen goed overwogen oplossing, want toen jammerde ze nog harder!

    Kinky-Bull had net zijn berg vlees op, likte zijn bord weer proper en daarna ging ie gewoon een nieuw bord halen, met dezelfde hoeveelheid vlees als bij het eerste. Psycho-Bull en ik werden er ellendig van en Tanya haar gekrijs droeg daar alleen maar in de negatieve zin toe bij. Beiden lieten we Kinky alleen met zijn berg vreten en liepen terug naar de barruimte. Daar troffen we King-Bull2 die net met de Thaise Lin een nummertje gemaakt had. SFL geilt meestal niet op spleetoogjes, maar deze Aziatische seksbom kon hem wel bekoren. Maar uit respect voor kameraad Ace, ging ik niet tot actie over. Hoewel Ace mij en Psycho bij de kraag nam en ons bijna bij haar op schoot gooide. Allemaal heel fijn en leuk bedoeld, maar de Thaise zag de humor er niet van in. Ze werd zelfs kwaad op Ace2 en maakte met haar vingers een gebaar dat ze zijn keel zou oversnijden. My boyfriend will kill you, voegde ze eraan toe!

    Dit kon ik niet toestaan en weeral nam ik het voor mijn kameraad op. Het magazijn van mijn blaffer had ik al volledig leeggeschoten op de luie barkeepster, die me te lang liet wachten op mijn koffie na mijn avondmaal. Toen ik haar in een Zwitserse gatenkaas veranderd had, maalde ik mijn koffiebonen snel zelf en met een filter en kokend water was mijn koffie klaar in minder dan 2 minuten. Maar goed, dat veranderde natuurlijk niets aan het feit dat ik nu zonder munitie zat en dat ik mijn kameraad zijn hachje weer moest redden. Ik nam de Thaise dus in een armgreep en met een heftig gekraak, brak ik haar nek op twee verschillende plaatsen. Ze viel levenloos neer op de grond en Ace2 betuigde me zijn dankbaarheid.

    Na dit voorval ging Badslippers als een kreupele opa een voetbadje nemen. KinkyBull dook ook weer op en zijn buit was zo bol gesmikkeld dat hij net zwanger was. Zijn uitgebreide maal laten verteren was niet aan de orde, want hij vertrok meteen met een Pools breekbaar meisje naar de kamer. Ace2 ging even op de sofa liggen om te bekomen. Ikzelf kon het niet laten en opende de jacht op een derde slachtoffer. Niet dat ik meteen was vond, maar van mijn alerte wingman BS kreeg ik een gouden tip: die lange met dat blonde korte kopje is wel de moeite!

    Ik liep naar deze ranke Cheetah toe en stelde me op correcte wijze voor aan haar. Het was een aangename kennismaking. Haar artiestennaam betekende zoveel als een luxueuze wagen, vervaardigd uit Duits edelstaal: Mercedes, alleen was ze niet Duits, maar Hongaars… Hoewel de service die ik zou krijgen wel van de betere Duitse klasse was. Met haar verliep het vlotjes en we verplaatsten ons naar een kamer. Of beter gezegd; me moesten ter plekke even wachten op een kamer. Dat was heus niet erg, want zo kreeg ik al een behoorlijk voorspel er gratis bij en kon ik nog beter wennen aan haar. Het was dus geheel logisch dat we elkaar al bijna heel ons leven leken te kennen toen we eindelijk de kamer op konden. Naar mijn ervaring was ze een combinatie van GFE en PSE. Ook van een goeie beurt anaal was ze niet bang. Dit is zeker niet de laatste keer geweest dat ik met haar de eer had. Volgende keer wil ik haar wel eens voor een paar uurtjes hebben… Eventueel ook met haar zusje erbij!
    Link Mercedes: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=15838

    Na het onderonsje met de Hongaarse zocht ik terug mijn kameraden op. Badslippers zat nog steeds met zijn teensletsen in een emmer warm gezouten water en KinkyBull kwam fel bezweet de sauna uit en daarvoor had hij de kleine Poolse brunette nog laten zweten. In de bar trof ik ook Ace2 nog en die schudde mij de hand, met de vermelding dat hij naar huis zou gaan. Dat was triest, en toen hij mondharmonica begon te spelen werd ik er verdomme nog emotioneler van. Niet iedereen apprecieerde zijn valse akkoorden, want enkele glazen sprongen stuk terwijl een valse noot voorbij vloog en ook verschillende dames knepen van pure ellende hun oren dicht. Gezamenlijk en in koor schreeuwden ze het uit: Our boyfriends will kill you, you stupid fool!!!

    Toen King-Bull2 met de mondharmica in zijn bek het pand verliet, hoorde ik buiten hoe een tiental Uzi’s op hem leeggeschoten werden. Het zullen al die boyfriends geweest zijn die op de parking in hun Audi’s en BMW’s zaten te wachten.

    Niet veel later toen het gevaar geweken was en de overblijfselen van Ace opgeveegd waren, namen Kinky, Psycho en ik ook afscheid van elkaar. Badslippers reed terug naar de psychiatrische instelling waaruit hij eerder die dag ontsnapt was en Kinky en ik keerden terug naar onze stal in een Vlaams boerengat, gelegen in de marginale driehoek van België.

    Tot zover dit vredige en laattijdige verslag.
    Aan ieder van u en aan elk apart mijn beste wensen:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...&postcount=146

    Muzikaal afsluitertje in het thema van dit jaargetijden:
    http://www.youtube.com/watch?v=PiE2xkbt1WQ

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. #127
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gelimment Bekijk bericht
    [hoi allen die dit lezen.

    ik was gisteren(23 DEC) in de saunaclub Yin Yang, ik heb een heerlijke tijd gehad, vooral de duitstalige Meriam is een aanrader. ze is rond uit geweldig,
    Ze heeft me letterlijk leeg gezogen
    Ik hoop haar nog eens te treffen, al is het in Maastricht(alleen als zij dit leest begrijpt ze het).
    Volgende week ga ik er weer heen en ik hoop dat ze daar is.
    Dan zou ik haar willen uitnodigen in de kamer met het bubbelbad voor een uurtje of drie.

    Met geile groet aan ieder die dit gelezen heeft, en aan ieder een gezond sex jaar toegewenst afz E
    Mooie start gelimment. In "Yin Yang" lopen inderdaad mooie meiden rond. Veel plezier daar met je schatje en bubbel ze in de "Hot Tub"

  3. #128
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Dinsdag 21 december

    In het jaar 2010, toen Willem2 Perfect was over het Ijsberenrijk, tijdens de donkere dagen voor Kerst vaardige de Hoofdmodorator en OpperIjsbeer Willem2 een ijsberentelling uit. Door de fact-and-fucksheet van Badslippers werd het aantal officiële ijsberen in twijfel getrokken. De geruchten gingen zelfs zo ver dat het gemiddeld aantal bezoekers op 700 zou liggen, terwijl het totaal aantal ijsberen 20000 zou moeten bedragen. In deze tijd van commercie, waar jarenlange relaties er niets toe doen, kan dat de genadeklap zijn voor ons forum. De herauten van Willem2 vaardigden in de bordelen de ijsberentelling uit en een ieder moest zich melden in zijn geboorteplaats. Zo had Willem2 besloten. Daarom trokken ijsberen door het hele land om zich te laten registreren. Ook ik gaf gehoor aan deze oproep. Op dinsdag 21 december vertrok ik door weer en wind naar Maastricht. Gezien het weer besloot ik de slechte Belgische wegen links te laten liggen en over Nederland te rijden. In aanvang viel het nog niet tegen, maar na Eindhoven werd het pas bar en boos. Sneeuwstormen teisterden de snelwegen en menigeen zocht beschutting. In de buurt van Roermond zag ik in dat het ondoenlijk werd om nog verder te reizen en ik ging op zoek naar een herberg. Ik keek door het besneeuwde raampje van mijn auto en zag in de lucht een heldere ster, die mij de weg leek te wijzen. Ik probeerde die ster te volgen. Onderweg passeerde ik 3 arabisch uitziende heren op kamelen die ik bijna de berm in reed. “Die 3 zijn ook geen wijzen” dacht ik en ik kwam uit aan de rand van Roermond bij een bebost gedeelte. Al snel ontwaarde ik in de verte lichten en ik reed het grindpad op. Ik reed langs een weiland waar net een paar herdertjes bij nachte lagen met hun schapen. Ik reed verder en merkte dat in deze herberg de heer Ying en mevrouw Yang woonden. “Niet echt Limburgse namen” dacht ik nog. Ik parkeerde mijn auto op de besneeuwde parkeerplaats en stapte uit. In de sneeuw stond een tekst geschreven: Saruman was here. Ik liep naar de ingang en belde aan en een grote neger deed open. “De herberg is vol” bromde hij. Teleurgesteld keek ik naar binnen en toen hoorde ik een vrouwenstem gillen: “Neeeeeeee, sukkel, dat moet je zeggen als een oude bebaarde man met een zwangere vrouw en ezel voor de deur staat” “Oh?” zei de neger en hij liet mij binnen. Ik kreeg mijn sleuteltje met badjas en handdoek. Er werd mij gevraagd of ik al eens eerder was geweest en ik knikte instemmend, waarna ik aan mijn lot werd over gelaten.

    Natuurlijk was ik wel eens in YY geweest, maar ik twijfelde (ik twijfel vaak en veel) wel even of ik nu de trap of af moest. Een meisje zag mij twijfelen en wees naar beneden. “I know that” zei ik zelfverzekerd en dat had ik ook zelf kunnen zien aan de bordjes, maar je bent nu eenmaal snel van begrip of je bent het niet. Ik bleek het allereerste lockertje te hebben. Was dat als geste zodat ik snel kon omkleden en snel aan al het plezier kon beginnen? Of was het achterliggend idee dat hoe dichter ik bij de uitgang zat hoe sneller ik eruit kon worden gegooid? That’s the question. De lockers zijn niet heel groot en missen iets om je kleren aan op te hangen. Ik trok mijn winterjas uit en juist op dat moment kwam een stralende Kinky-Bull aangelopen met een latina aan zijn zijde. Kinky-Bull vergat ik gelijk, maar de latina nam ik van top tot teen op. Ze zag er, weliswaar niet al te jong, goed uit. Ze luisterde naar de naam Melissa en kwam uit Venezuela/Brazilie. Ik vroeg mij af hoe je in 2 landen tegelijkertijd geboren kon zijn. Ik herinnerde mij dat er over haar een positieve recensie op het forum was verschenen. Ik had al gehoopt dat ze er zou zijn en ze stond hoog op mijn verlanglijstje. Ik stelde mij voor en kuste haar hand, waarna ze mij met een vieze blik aankeek. Het deerde mij niets. Kinky-Bull ging afrekenen en ik ging verder met uitkleden. Vervolgens ging ik mij douchen en na dat douchen droogde ik mij af. Tijdens dat drogen zag ik Badslippers aanlopen. Badslippers heeft veel gemeen met een mooie vrouw. Beiden lopen mij altijd straal voorbij. Maar dat liet ik niet gebeuren en ik stak mijn hand uit. Verbaasd keek badslippers mij aan. Helemaal ongelijk kon ik hem niet geven, want de keren dat wij elkaar troffen was slechts 2 keer en dan nog vluchtig. Maar nu hij een der favorieten is in de nominatiestroom is wilde ik natuurlijk wel vereeuwigd hebben dat ik hem de hand had gegeven, voordat hij eventueel The Final Countdown 2010 zou winnen. Dan kon ik altijd zeggen dat ik hem goed kende voordat hij de kampioen was, een soort van vriend uit het eerste uur. A friend from the hood. Wat dat precies inhoudt weet ik ook niet, maar het klonk wel goed. Kortom, een vriend die hem al mocht voordat hij beroemd en bekend werd en vrouwen zich voor zijn voeten wierpen.

    Ik liep de barruimte binnen en stelde vast dat het niet heel druk was, maar druk genoeg om het gezellig te maken. De mannen zaten rond de bar op krukjes, terwijl dames in banken zaten of een praatje probeerde te maken met de heerschappen. In die context trof ik Kinky-Bull, die SFL kwijt was. Badslippers, die ondertussen bij ons was komen staan, wist te vertellen dat SFL de kamer op was gegaan. Nu het gesprek op de kamers was gekomen vertelde Kinky-Bull in geuren en kleuren hoe goed Melissa op de kamer was geweest. Hij had moeite moeten doen om niet klaar te komen. Daarna bestelde hij nog een biertje, waarbij hij ons vertelde dat hij voor de 50;- euro entree voldoende zou eten en drinken. “Ahwel, ik moet de entree er wel uithalen.” vervolgde hij, waarop ik zei: “je lijkt wel een Hollander” Kinky-Bull schoot in een schaterlach en Badslippers knikte bevestigend. “Ik denk dat als jij een stamboomonderzoek laat doen…” vertelde ik “,…en jij hoopt daar natuurlijk de stoere Loeki De Vlaamse Leeuw of Manneke Pis tegen komen…….., maar ik vrees dat je een Amsterdamse koopman aantreft.” In een onvervalst Amsterdams dialect schaterde Kinky-Bull: “Nee toch jongen, een echte Amsterdammerrrrr” Nu we het toch over Amsterdammers hebben, SFL arriveerde tevreden in de barruimte en gaf ons de hand. Nieuwsgierig vroeg hij naar onze lol en ik vertelde hem dat wij het net over de stamboom van Kinky-Bull hadden gehad. “Zijn daar stambomen van?” vroeg hij.
    Terwijl wij daar gebroedelijk stonden kwam een zwart meisje bij mij staan. Ze begon te praten en ik verstond “He lelijke man” waarop ik SFL en Badslippers erbij trok en mopperde: “He you have to talk nice to my friends” en ik stampvoette erbij. Badslippers bedaarde mij en fluisterde: “ze zei:” he nice man”” waarop ik ineens veel vriendelijker keek. Ik legde het misverstand uit aan de dame en vertelde dat ik dacht dat ze het tegen mijn vrienden had. SFL had ondertussen al afgehaakt, want hij zag zijn blonde Portugese rond dartelen. Hij stootte tegen de schouders van Badslippers aan om hem op haar opmerkzaam te maken. “Ze is geweldig” riep hij, waarop ook mijn aandacht was getrokken. De blonde vamp kwam dansend op SFL af en zoende hem hartstochtelijk. Tijdens dat zoenen tikte ik haar op haar schouder en zei: “I can kiss also very good”
    Om een lang verhaal kort te maken bleef de Portugese rond ons heen dansen net zolang SFL zou toehappen en dat zou uiteraard gebeuren. Verveeld ging ik aan de bar hangen. SFL stootte tegen mijn schouders en riep: “Ze is echt geweldig. De vonken vliegen op de kamer er vanaf.” “Als ik geen aandacht krijg dan schrijf ik er toch niet over” mopperde ik. Ik zat een beetje met een dubbel gevoel daar in YY. Ik vermaakte mij erg goed met mijn 3 vrienden, maar echt meisjes waar ik allerlei vlindertjes van in mijn buik kreeg zag ik niet. “Vorige week waren er 2 aziatische meisjes” zei SFL verheugd “20 jaar geleden was ik nog strak in het vel, met een lul die altijd hard werd” dacht ik, maar ik zei: “stoer, en maar waar zijn ze nu?” SFL haalde zijn schouders op en wierp zich op zijn Portugese. Ook Badslippers deelde mijn mening. Hij kon zijn draai niet helemaal vinden. Wat ik weer wel vond was Oliva uit Polen. Ze stond naast mij aan de bar met een glaasje water. “I see you look all the time at my body” fluisterde ik, waarop zij haar water uitproestte en mij van top tot teen aanschouwde. “looking will cost 15 euro.” maakte ik duidelijk. Oliva zag er goed uit. Niet echt heel jong, maar een mooi slank lichaam met mooie grotere borsten. Helaas was haar huid iets te blank voor mij. Toch maakte ze kans op een kamergang. Ook Badslippers kwijlde met mij mee. Kinky-Bull kwijlde naar wat anders. Tegenover ons zat een zwartharig meisje. Kinky-Bull was ervan overtuigd dat ze uit Roemenie kwam en ik begreep waarom hij dat dacht. “We zullen het eens vragen” opperde ik en ik was vertrokken. Kinky-Bull probeerde mij tegen te houden, maar ik was weg en stond zo bij ik meen Nikkie. Dit kleine stranke meisje van nog geen 20 begroette mij vriendelijk en vertelde uit Polen te komen. Ik maakte haar opmerkzaam dat Kinky-Bull een potentiele klant was en dat kwijl uit zijn mond niet vanwege een erfelijke ziekte uit zijn mond droop maar van geilheid. “He is a good party” bracht ik Kinky-Bull aan de man “good brains” vervolgde ik, waarbij ik driftig “ja” knikte. “We are a good team”. Nikkie keek mij verbaasd aan. “Yes” zei ik “we compensate each other” “Compensate?” vroeg Nikkie en ik knikte wederom driftig van “ja” : “He has the brains and I have the big, very big muscles”, waarbij ik zwaar lachend over mijn piemel wreef. Ook liet ik haar mijn imposante biceps voelen. Uit mijn ooghoeken zag ik Badslippers diep zuchten en denken dat ik een lange-termijn-project voor hem zal zijn. Kinky-Bull keek met grote lachende ogen wat er allemaal gebeurde. Even later kwam ik terug. “She is all yours” zei ik. Kinky-Bull keek bedenkelijk. Hij was bevreesd dat ze nu bang voor hem was, maar ik schudde van “nee”: “Nee joh, ik heb net verteld dat je klein geschapen bent tot 10 cm, in tegenstelling tot mijn genotsknots van 30 cm.. Zeker weten dat ze jou wilt.” Daarna liep ik weg en ik hoorde nog net de smekende stem van Kinky-Bull: “Dat heb je toch niet echt gezegd, he?”

    Ik liep een rond en liep naar het wellness gedeelte. Het wellness gedeelte wordt gescheiden van de rest door een automatische schuifdeur. Die deur gaat maar langzaam open en dicht. “Daar loop ik nog een keer tegen aan” dacht ik. Niet dat ik daar bang voor was. Oh nee, ik was meer bang dat mijn ijsberenvrienden dat dan zouden zien. In het wellnessgedeelte gleed ik bijna uit en daarna liep ik terug en bij dat teruglopen liep ik tegen Melissa uit Venezuella/Brazilie aan:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...98&postcount=4

    Teleurgesteld kwam ik van de kamer. In eerste instantie waren al mijn ijsberenvrienden verdwenen en ik ging een rondje lopen. Tijdens dat rondje zag ik ineens 2 aziatische types. Mijn kennersoog herkende een Thais type en een Indonesich type. De laatste vertrok net naar de kamer en de eerste ging eten. Ik ging door met lopen. Ik zag net dat Kinky-Bull en Nikkie samen onder de douche stonden en met veel plezier afscheid van elkaar namen. Ik ging met mijn rug tegen de muur staan en keek het tweetal al. Lachend droogden zij zich af en liepen weg, toen Kinky-Bull mij zag staan. Lachend stak hij een duim omhoog. Dat bleek ook wel terecht. Hij was erg tevreden geweest, waarbij hij maar bleef herhalen wat voor nat poesje hij had aangetroffen. “Het droop er gewoon uit” vertelde hij later The MasterBull.
    Ik liep maar weer verder en ging eens in de relaxruimte in de kelder kijken. “Niet teveel lawaai maken” brulde ik in de kino, maar daar bleek alleen een opa te liggen die zich aan het afrukken was. Snel liep ik weer naar boven.
    Ik besloot wat te wachten bij de bar. Ik zag dat Oliva met een klant in de bar zat en ze had geen oog voor mij. Even later kwam ze drinken halen en nog steeds had ze geen oog voor mij. Ze bestelde het drinken waarop ik tegen haar zei: “We just know each other and you allready cheating me” waarop Oliva mij probeerde uit te leggen dat het haar werk was. Verveeld draaide ik mij om en zag mijn vrienden weer een voor een binnen druppelen. Wie ik ook zag binnendruppelen was Thaise Lin. Ik keek naar haar en wilde haar het hof maken, maar zo ver kwam ik niet. Ik werd tegengehouden door de Indonesische dame, die blijkbaar uit Utrecht komt, die mij tegen een paal drukte en met haar achterste tegen mij aan begon te rijden. Het voelde goed aan, maar ik vond haar iets te jagerig en ik had iets meer zin in Lin. Ik stapte op Lin af en vroeg na wat koetjes en kalfjes of ze met mij naar de kamer wilde. En dat wilde ze:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...20&postcount=1

    Zoals gezegd liep ik tevreden de barruimte binnen, waar ik SFL zag zitten. SFL was wat teleurgesteld over zijn Portugese dame, die blijkbaar nu minder had gepresteerd. Ik vroeg mij af waar Kinky-Bull en Badslippers waren. Volgens SFL waren zij aan het eten en daarbij maakte hij de vorm van een enorme berg dat moest voorstellen wat op het bord van Kinky-Bull lag. Wij kletsten wat bij, waarbij ik tevreden vertelde over Lin, waarna ik naar wees. Ze zwaaide liefjes naar mij en ook de aandacht van SFL was getrokken. Ondertussen voegden ook Kinky-Bull en Badslippers zich bij ons. Enkele wetenswaardigheden werden uitgewisseld en het voelde goed. De rolverdeling was goed. SFL deed stoer, ik trok aandacht, Kinky-Bull lachte om veel en Badslippers observeerde. “Met dat observeren worden wij grote vrienden” zei ik tegen Badslippers “dan krijg ik ten minste aandacht” Wie echter meer mijn aandacht had was Lin. Ze stond een beetje nors bij een paal en dat is niet goed voor business. Ik liep op haar af en een glimlach verscheen op haar gezicht. “Meine grosse komedian” fluisterde ze en ze gaf mij een zoen op mijn neus, die er spontaan van groeide (ja, nog groter). De zaken gingen niet geweldig en ik vroeg of ze klanten nodig had. Nietsvermoedend knikte ze van “ja” en ik stormde weg, een verbaasde Lin achterlatend. Ik pakte SFL (ja, ja ik ben een waaghals) en Badslippers bij hun kraag en sleurde hen richting Lin. “Gutes fleisch” prees ik mijn vrienden aan, waarbij ik het sterke gebit van Badslippers liet zien. “Gute qualitat” prees ik nogmaals. Daarna werd het een beetje wazig om mij heen. Ik weet nog wel dat ik mijn doosje met pepermuntballetjes open deed en dat Lin er eentje snoepte. Daarna ratelde ik op de automatische piloot. Ineens begonnen mijn benen te bewegen en was ik vertrokken.
    Wie er ook rondliep wat Kitty die voorheen in GT had gewerkt. Ze zag er nog steeds strak uit en ik overwoog haar nog te kameren. Ik liep naar Kitty. Ze lachte naar mij en vroeg: “Kennst du mir noch von GT?” en ik knikte van “ja”. “Ich kennen dich auch und deine freund (waarbij ze naar SFL wees). Ich bin bei dir gekommen in zimmer 25” Nu wilde ik helemaal kameren, maar ik moest even op krachten komen. Ik zag dat mijn vrienden naar het welnessgedeelte waren gegaan en ik ging ze achteraan. Kinky-Bull en Badslippers gingen de sauna in. “Dat is ook goed voor jou” zei Badslippers “daar wordt je rustig van” Ik ging echter bij mijn vriend SFL zitten, die echter meer aandacht voor de vrouw op het ligbad had. SFL had zich geworpen op Mercedes. “Wordt jij nooit moe?” vroeg ik verbaasd. Mercedes en SFL raakten in een geanimeerd gesprek, waarbij SFL de winkelstraten in Boedapest besprak. “Het moet niet gekker worden” dacht ik en liep weer weg.

    In de barruimte zag ik Kitty staan met een man die met zijn rug naar mij toestond. De kale man leek wel Badslippers. “Wat moet hij met mijn Kitty?” dacht ik en ik stormde op het tweetal al. Ik trok Badslippers ruw weg en pakte Kitty. “Die mann ist nicht gut. Ich bin besser” en ik zoende haar, waarna ik mijn hoofd trots omdraaide naar Badslippers en ik schrok mij een ongeluk. Het gezicht waarin ik keek was niet van Badslippers maar van een onbekende. Ik begon te stamelen en te stotteren. Waar is SFL om je te beschermen als je hem nodig hebt. Ik prees Kitty bij de man aan en vertelde hem dat ik mij bij zoveel kwaliteit en schoonheid niet kon inhouden. Lachend tikte de man op mijn schouder en ik vertrok snel. “Ik was niet bang hoor” fluisterde ik zachtjes.
    Nu Kitty toch niet meer beschikbaar was besloot ik maar huiswaarts te keren. Het barre winterweer zou nog vertragend genoeg zijn. Ik liep naar Kinky-Bull toe die bij de bar stond en nam afscheid. Hij stond op SFL te wachten. “Wij zouden om 21.00u vertrekken” zei hij bedusd. Ik vertelde hem dat dat nog wel even kon duren daar ik SFL zojuist naar de kamer zag gaan. “Al weer?” vroeg Kinky-Bull.
    In plaats van weg te gaan loop ik routinematig nog wat rondjes, waarbij ik Oliva passeer, die mij lachend tegen houdt. Is everything OK? vraagt ze en ze maakt met haar hand een draaibeweging om aan te geven dat ze opmerkt dat ik rondjes loop/draai. Don't walk. I am here" zegt ze, maar ik moet haar helaas laten schieten. Ik geef haar nog wel een pepermuntballetje als troost en ook haar vriendinnetjes krijgen er een.

    Ik ging nog even Badslippers zoeken. Ik liep door YY en zag dat er wachttijden waren. Bij allerlei deuren zaten en stonden paartjes te wachten. Ondertussen werd er geknuffeld, waarbij Melissa er wel geil uit sprong.
    Bij het welnessgedeelte trof ik Badslippers aan tussen 2 dames, waarvan de ene engels sprak en de andere Duits. Badslippers stelt ze voor als Dita en Beate. Het drietal ziet er relaxed uit en dat beviel Badslippers vrij goed. Bij mij werkt relaxedheid in een hoerenkeet als een rode lap op een bull en dat komt goed uit, want ik ben KING-Bull2. Ik vroeg de dames of de club hen bevalt en ze knikken uiteraard instemmend. Ik leg een hand op de schouder van Dita en kniel bij haar neer. Ik kijk in haar ogen en vertel haar dat ik snap dat het soms zwaar kan zijn als ze weer een zwijn aan zijn trekken moet laten komen. Onrustig kijkt Dita naar Beate en Badslippers, waarvan de laatste nog relaxed zit te wezen. Ik loop naar Beate en bezweer haar dat ik een oplossing heb voor al hun problemen in de club. De oplossing om continue door te gaan met werken. Badslippers begint langzaam te ontwaken uit zijn relaxedheid en kijkt nog vragend in de leegte. Ondertussen laat ik de dames mijn pepermuntballetjes zien en vertel hen, afwisselend in het Duits en het Engels, de lustopwekkende werking ervan. Glimlachend kijkt Badslippers naar mijn geren van de ene dame naar de andere. Eerlijk gezegd raak ik ook een beetje de draad kwijt. Tegen degene waar ik Engels tegen moet praten praat ik Duits en andersom. Een Babylonische spraakverwarring alom. De dames laten zich de pepermuntballetjes goed smaken en Badslippers ruikt aan het balletje wat ik hem net heb gegeven. Ik maak Beate duidelijk dat ze binnen een half uur geil en opgewonden door YY zal stuiteren dat ze iedere man zal verkrachten. Om dat duidelijk te maken vertel ik haar dat als ik over een half uur langs haar zal lopen dat ze mij dan vast zal grijpen en zal krijsen: “Fuck meeeeeeeee” Op dat moment grijp ik Beate vast en sleur haar als onderbouwing van mijn verhaal door het welnessgedeelte. Dita begint te gillen en Badslippers kijkt verschrikt rond. “Heb je een nachtmerrie?” vraag ik hem nog even snel, maar verder dan “ja”-knikken komt hij niet. Ik ga verder met mijn verhaal en laat Beate los en wil naar Dita lopen die snel achter de brede rug van Badslippers kruipt (en neem van mij aan dat daar weinig ruimte voor was). Om mijn verhaal, met toelichting, af te maken loop ik dan maar naar Beate die lachend begint te slaan. Ik herhaal haar dat ze mij, of welke willekeurige man dan ook, zal vastgrijpen en bespringen. Ongelovig kijken de vrouwen en Badslippers mij aan. Ik knik wild van “ja” en zeg dat als ik als reactie op de verkrachting zal stamelen: “but but but I have no money any more” de vrouwen door zullen gaan, mijn badjas van mijn lijf zullen scheuren en zullen roepen: “I do not care….fuck meeeeee…….fuck me here………” Na dit laatste te hebben gezegd draai ik mij om en verlaat het welnessgedeelte en 3 verbaasde personen achterlatend. Ik loop nog even de bar in en zie Kinky-Bull staan die vraagt waarom ik niet weg ben. “Is het niet gezellig met mij?” vraag ik, waarop mijn Belgische vriend wederom begint te lachen. Dat kan trouwens ook zijn omdat hij SFL ziet binnen komen, die tevreden is over zijn zoveelste sessie. Dit keer met Mercedes. Nu neem ik afscheid van mijn vrienden, waarbij zij nog even iets besluiten te drinken. Ik hoor SFL nog zeggen: “We moeten Badslippers even helpen. Hij heeft een nachtmerrie gehad of zoiets. Iets met een Hollands zotteke”

    In de kleedkamer kleed ik mij aan en ga naar de uitgang waar ik wordt tegen gehouden. Eerst mag ik er niet in en nu mag ik er niet uit? De bewaker houdt mij tegen en fluistert: “Ik zou nog even wachten. Wij horen rare geluiden uit het bos. Het klinkt allemaal melodramatisch…” Ik steek mijn hoofd door de deur en vang de melodramatische klanken van mijn mondharmonica op. Glimlachend geef ik de bewaker een hand en stap de koude nacht in. Snel loop ik naar mijn auto die ik start en slippend rijd ik weg, terwijl in verte de melodramatische klanken van mijn mondharmonica klinken en ik neurie als eerbetoon aan alle bulls: “I am a poor lonesome bull, fucking far, far away from home…………………………….”

  4. #129
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Mercedes en SFL raakten in een geanimeerd gesprek, waarbij SFL de winkelstraten in Boedapest besprak. “Het moet niet gekker worden” dacht ik en liep weer weg.
    Inderdaad, dit was een minpuntje van de Master-Bull. Ik lag er bij en keek er na. Als goede "Wingman" had ik het pad reeds geëffend door Mercedes aan te spreken en voor te bereiden op de komst van de briesende stier. Zij lag er goddelijk en vochtig bij en opende haar mossel zodat de Master-Bull alleen zijn "Hom" hoefde af te schieten maar de Hansworst begint zijn openingszin met het doornemen van de plaatselijke textielhandel in de straten van Boedapest! Tenenkrommend en dodelijk. Het is aan Mercedes te danken dat zij er nog een zeer hitsige sessie van wist te maken.

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60