Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 129
  1. #76
    Geregistreerd
    18 januari 2008
    Last Online
    22 februari 2014 @ 12:34
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bief2 Bekijk bericht

    Toch even reageren hier, voordat je met zulke berichten weer een negatieve hype veroorzaakt. Ik schrijf niet dikwijls, maar moet je hier toch beleefd maar gemeend tegenspreken.
    Ik was toevallig ook daar donderdag, ook samen met een vriend. We komen daar nu ongeveer 3 jaar, bijna wekelijks.
    1) depressieve meisjes? Ik weet niet waar je rondkijkt, maar duidelijk niet naar de juiste plekken. Geen depri toestanden meegemaakt.
    2) André achter de bar kon niet meer dan zijn best doen en is misschien geen lachebekje, maar is absoluut een vaste waarde. Niet te missen.
    3) Als je het verschil niet ziet tussen een chilli con carne (weliswaar zonder bonen ) en een gewone bolognese saus, moet je niet reclameren over het eten. Trouwens, er is nog genoeg spul, dat je zelf kan bakken, wat in andere clubs ook al niet kan.
    4) Kinga ! Mijn vriend is met haar meegeweest gedurende anderhalf (!) uur. Hij heeft alle hoeken van de kamer gezien. Op voorhand duidelijk afgesproken dat ze 100 eur/uur vraagt, dus hij was 150 euro kwijt. De zaligste 1,5 uur die hij ooit meegemaakt heeft, compleet met pzc, tongzoenen en twee orgasmes om 'u' tegen te zeggen. Kinga zelf is ook (zelfs meer dan een keer) klaargekomen. Zou het dan toch aan de gast gelegen hebben?
    5) GSM enkel te gebruiken in de daarvoor voorziene ruimte. Maak daar toch geen drama van. Hou de eer aan jezelf en doe dat dan ook alleen daar. Wat de 'anderen' (dames of heren ) doen, maakt niks uit.

    Kortom, andere club? Why not. Ga gerust. Maar veralgemeen je, dikwijls zelf veroorzaakte, problemen niet. Laat iedereen zelf beoordelen wat ie van een club vindt. Je ziet, dat het, zelfs op dezelfde dag, voor iemand anders heel anders verlopen is...

    Nu ja, ieder het zijne..... en ik het mijne
    Beste Bief2,

    Ik gaf gewoon even mijn persoonlijke mening , ik denk dat dit wel mag ..
    Posten doe ik ook niet vaak , maar over YY kan ik na 4 jaar wel meespreken.
    Ik ga er vaak heen en praat ook gewoon graag met bv Sexenfun over YY vroeger en nu.. ( ook al zal hij nu goed moeten nadenken wie ik precies ben aangezien ik zelden post )

    1) Heb enkele meisjes gezien die down zaten met hun voetjes in het voetbad of in de bar in een zetel , depri omdat ze geen klanten hebben en op die manier ook geen klanten gaan krijgen , dat is de realiteit..

    2) Niks tegen André maar liever een barmeisje gelijk vroeger..

    3) Eten was gewoon minder , mag gezegd worden.. de saus was wel degelijk bolognese saus aangevuld met wat extra ingrediënten al dan niet met bonen. ( In de salade zat zout..)

    4) Ben vroeger al met Kinga naar de kamer geweest , toen nog 50€/30min , tz in de prijs en was toen super.. Wederom gewoon mijn ervaring

    5) Regels zijn regels , gsm mag niet , geen probleem maar dan voor iedereen , ik maak er geen probleem van hoor.


    YY is mede door het beleid aan het dalen in kwaliteit dat valt toch moeilijk te ontkennen.. Gaan de toppers wel in YY blijven werken zo? .. Binnen een paar maand ga ik opnieuw en hopelijk beter..

    Ps Heb al goede comments gehoord over GT , daar is proberen..
    PSR ken ik nog niet , even opzoeken.
    Laatst gewijzigd door zon; 13 november 2010 om 16:46

  2. #77
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Life's like a box of chocolates, You never know what you're going to get

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Zolang ik YY ken is het steeds het zelfde geweest, het loopt een tijdje goed, en dan gaat het weer bergaf. Het is een echte Jo-Jo club.
    Ik kan u anders PSR sterk aanbevelen.
    Er is daar een minimum service voor 50/30min is de service TZ PZV Beffen en NMC, en het eten is buitengewoon, je kiest van de kaart.
    Och kapitein, ik heb het er met S&F het laatst nog eens over gehad, in PSR is TZ minimum, maar je hebt TZ en TZ. Afgelopen donderdag mij met de ladies weer fantastisch geamuseerd in YY (alles der op en der aan). Er was wel een opvallend verschil tussen de namiddagploeg en de avondploeg. Persoonlijk vind ik PSR net een graadje minder dan YY, juist vanwege die minimum service, of zoals Forest Gump het ooit mooi verwoorde: Life's like a box of chocolates, You never know what you're going to get
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  3. #78
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    of zoals Forest Gump het ooit mooi verwoorde: Life's like a box of chocolates, You never know what you're going to get
    My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."

    Is ook een favoriete kwoot van mij derhalve de kleine correctie !
    http://www.youtube.com/watch?v=R_M9WrTC_qM
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #79
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Och kapitein, ik heb het er met S&F het laatst nog eens over gehad, in PSR is TZ minimum, maar je hebt TZ en TZ. Afgelopen donderdag mij met de ladies weer fantastisch geamuseerd in YY (alles der op en der aan). Er was wel een opvallend verschil tussen de namiddagploeg en de avondploeg. Persoonlijk vind ik PSR net een graadje minder dan YY, juist vanwege die minimum service, of zoals Forest Gump het ooit mooi verwoorde: Life's like a box of chocolates, You never know what you're going to get
    Niet tegenstaande vind ik de kans op een slechte date in YY het grootste en in Bernds Schieferhof het kleinste (of onbestaande) PSR zit op dit vlak ver boven YY uit, en dat komt net door die minimum service. Ook liggen de prijzen vast 50/30 minuten. In YY doen de dames hier hun zin mee, ze vragen in principe wat ze willen. Ook Bada Bing werkt op dat principe, maar BB is ondertussen wel helemaal de verkeerde weg op, niet meer vergelijkbaar met een echte FKK of saunaclub.
    Ik vrees als YY op deze manier verder, ze echt een tweede BB gaan worden. Maar YY kennende, grijpen ze na een tijdje weer in, veranderen ze weer wat, en is het er weer aangenaam vertoeven, dat is nu zo typisch aan YY
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  5. #80
    Geregistreerd
    17 december 2009
    Last Online
    10 april 2023 @ 16:27
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    De gsm regel , denk ik toch, komt eerder voort uit de camera's in de toestellen dan uit storend belgedrag. De dames, maar wij ook niet, zouden er niet zo gek op zijn om onze ijsbeerfoto's op internet terug te vinden.

    Enfin, morgen voor het eerst sinds september nog eens naar YY. Ik tel al af

  6. #81
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard bief en zon in de clinche (afl. 3/12)

    Mijn mening mag ik natuurlijk ook geven, temeer ik blijkbaar tot de hoofdpersonages behoor in dit feuilleton :wink:.

    1) De deprie-looks van de dames.
    Zo sterk geldt dit enkel voor een klein percentage van de dames. Menige dames kijken wel ongeïnteresseerd maar beiden vind je in alle clubs. Enkel PSR (de sponsor van het feuilleton) is hierop een uitzondering.
    Wat wel een evolutie in YY is, is dat de dames duidelijk minder animeren dan vroeger. Ik vind dit een nadeel. Op een leuke manier animeren is leuk en brengt ook meer op voor de dames. Of het management dit oplegt weet ik niet. Het kan ook toeval zijn.
    2) Een knap blondje achter de toog in een mannenconsumentenzaak lijkt logisch, maar soit, om daar nu over te vallen, nee, ik niet.
    3) Het eten vind ik in YY doorsnee beter dan het "afval" in GT of LR bijvoorbeeld. Het wisselt wel maar ik weet dat de nieuwe kok het management probeert te overtuigen om hier nog meer werk van te maken.
    4) Kinga was enige jaren geleden bijna top en deed aan tz, ze deed dat tot voorkort niet meer, nu weer wel voor meer geld. Zon, dit zet je beter bij haar draadje in het vervolg want dan bereik je een hoger percentage mannen die zich aan haar interesseren. Ik wil tz erbij, zonder meerprijs en laat haar dus daarom gewoon links liggen. Mooie meiden te over. De jonge Thaise in YY laat ik om dezelfde reden voor wat ze is.
    5) Over die gsm's kan ik een hartig woordje meespreken. Een goed half jaar geleden werd ik op militaristische wijze ten onrechte beschuldigd van het maken van foto's van de dames. patje boem boem kan voor me getuigen. YY moet hiervoor dringend een consequente regel opstellen als ze daar zo angstig voor zijn (én vóóral niet zelf mannen fotograferen op feestjes zoals in het verleden eens gebeurde). Een totaal verbod op gsm-gebruik zoals in World én er dan voor iedereen (dus ook de dames) stipt op toezien. In World moet je niet proberen om 2' met je gsm in de hand te lopen.

    tongzoenen

    local hero moet zélf maar eens uitgebreid uitleggen wat hij een nadeel vindt aan een minimumservice want dat snap ik niet. In PSR, (maar bijvoorbeeld ook in Samya en Finca Erotica) geldt volgende minimumservice: knuffelen, standje 69, nmc, pzc en zoenen. Let dus op: zoenen is niet tz! In deze clubs weet je tenminste wat je minimaal kan verwachten. Ik vind dit een enorm voordeel, een koehandel over services is onnodig. Als je in YY niets vraagt is het mogelijk dat je een dame niet mag aanraken (kittelig), niet mag tz, niet mag zoenen, dat ze pijpt (of wat het moet voorstellen) met condoom en 2 vingers voor haar poesje houdt tijdend de penetratie in missionaris. Dat ze dus maar snel een minimumservice invoeren, wat mij betreft.

    Verder nog: als een meid jou niet mag, moet ze dat (duidelijk) laten blijken en niet meer geld vragen; rare kronkel.

    Ook nog: YY is niet de enige club waar 's avonds de muziek zo hard staat dat je in mekaars oor moet roepen om mekaar te verstaan (LR bijvoorbeeld en in GT staat de muziek van het openingsuur van de club al luid).

    Als ik een totaalscore moet geven voor het totaalpakket dat saunaclubs bieden blijft YY bij de beste .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #82
    Geregistreerd
    18 januari 2008
    Last Online
    22 februari 2014 @ 12:34
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben best akkoord met Sexenfun zijn mening , de mijne gaf ik ook alleen maar hoe ik het momenteel zag , niet om YY volledig af te kraken want al 4 jaar mooie momenten gehad buiten de laatste keer. Veel plezier nog allemaal.

  8. #83
    Geregistreerd
    17 augustus 2006
    Last Online
    30 januari 2024 @ 09:24
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    58 in 12 posts

    Standaard

    Wat een mooie club is dit, zeg! Kom normaal eerder in Golden Time, maar dit is voor mij ongeveer even ver rijden en ik vind de club, en met name het sanitaire gedeelte, gewoon uitmuntend. Ben er nu twee keer geweest in korte tijd en ook qua dames vind ik het aanbod bijna op niveau van GT.

  9. #84
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    n.b.
    berichten over de kwaliteit van het eten in YY sec. en in vergelijking met het eten in andere saunaclubs verplaatst naar:
    In welke Sauna-FKK wordt het beste en waar het slechtste eten geserveerd??
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #85
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Roll of the dice

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht

    local hero moet zélf maar eens uitgebreid uitleggen wat hij een nadeel vindt aan een minimumservice want dat snap ik niet. In PSR, (maar bijvoorbeeld ook in Samya en Finca Erotica) geldt volgende minimumservice: knuffelen, standje 69, nmc, pzc en zoenen. Let dus op: zoenen is niet tz! In deze clubs weet je tenminste wat je minimaal kan verwachten. Ik vind dit een enorm voordeel, een koehandel over services is onnodig. Als je in YY niets vraagt is het mogelijk dat je een dame niet mag aanraken (kittelig), niet mag tz, niet mag zoenen, dat ze pijpt (of wat het moet voorstellen) met condoom en 2 vingers voor haar poesje houdt tijdend de penetratie in missionaris. Dat ze dus maar snel een minimumservice invoeren, wat mij betreft.

    Als ik een totaalscore moet geven voor het totaalpakket dat saunaclubs bieden blijft YY bij de beste .
    Hey Meneer de Zonnekoning
    Ben je nu terug volledig mobiel, Alive&Fucking dus?
    De (minimum)service dus. Het is net zoals ik Forest Gump citeerde: Life's like a box of chocolates, You never know what you're going to get. Normaal gezien hou ik mij bij de inleidende pourparlers met de dames eigenlijk zo goed als nooit bezig met de vraag welke service ze gaat bieden. Dat is voor mij juist de grote verrassing. Trouwens, de service is maar 1 aspect, de persoonlijkheid van de dame nog een veel belangrijker aspect. En niet te vergeten: de locatie speelt ook een enorme rol in de beleving, de totaalpakket, niewaar

    Well I've been a losin' gambler
    Just throwin' snake eyes
    Love ain't got me downhearted
    I know up around the corner lies
    My fool's paradise
    In just another roll of the dice
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  11. #86
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard Inburgeren

    [Minimumservice]

    knip-per-de-knip.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Verder nog: als een meid jou niet mag, moet ze dat (duidelijk) laten blijken en niet meer geld vragen; rare kronkel.
    Inburgeren voor "Dummies". Wat mag wél en wat niet in de saunaclub en hoe reageer je?

    1. Een dame mag me niet. Ze verzwijgt dat. Ze vraagt meer geld.
    2. Een dame mag me niet. Ze verzwijgt dat. Ze rekent het standaard tarief.
    3. Een dame mag me niet. Ze zegt dat onomwonden. Ze vraagt meer geld.
    4. Een dame mag me niet. Ze zegt dat onomwonden. Ze rekent het standaard tarief.
    5. Een dame vindt mij leuk. Ze verzwijgt dat. Ze vraagt meer geld.
    6. Een dame vindt mij leuk. Ze verzwijgt dat. Ze rekent het standaard tarief.
    7. Een dame vindt mij leuk. Ze zegt dat onomwonden. Ze vraagt meer geld.
    8. Een dame vindt mij leuk. Ze zegt dat onomwonden. Ze rekent het standaard tarief.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .


    1. Een dame mag me niet. Ze verzwijgt dat. Ze vraagt meer geld. "Ik neuk haar ter plekke in haar rozet!"

    2. Een dame mag me niet. Ze verzwijgt dat. Ze rekent het standaard tarief. "Ben jij soms een blonde Roemeense?"

    3. Een dame mag me niet. Ze zegt dat onomwonden. Ze vraagt meer geld. "Een FT met opname is haar deel om haar het zwijgen op te leggen."

    4. Een dame mag me niet. Ze zegt dat onomwonden. Ze rekent het standaard tarief. "Du bist auch ein Arschlog, geef ik haar als antwoord"

    5. Een dame vindt mij leuk. Ze verzwijgt dat. Ze vraagt meer geld. "Ik sleur haar naar de Theke om me te beklagen. Ze bedenkt zich en geeft me gratis de perfecte BlowJob"

    6. Een dame vindt mij leuk. Ze verzwijgt dat. Ze rekent het standaard tarief. "Jij mist hier een grote kans, meid!"

    7. Een dame vindt mij leuk. Ze zegt dat onomwonden. Ze vraagt meer geld. "Eerlijkheid moet beloond worden. We gaan uit eten en zij betaalt"

    8. Een dame vindt mij leuk. Ze zegt dat onomwonden. Ze rekent het standaard tarief. "We trouwen dezelfde dag nog"

  12. #87
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    [Minimumservice]

    knip-per-de-knip.
    wat is dat toch met YY-vragenbakje de laatste tijd: het trekt nogal wat onguur YBF volk dat allerlei stellingen poneert die totaal NIETS te maken hebben met YY :wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:

    Of misschien moet ik het anders bekijken: het YY-vragenbakje inspireert, injecteert, ambeteert, manipuleert, actualiseert, activeert dus redeneert
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  13. #88
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

  14. #89
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Last Online
    18 december 2011 @ 09:13
    Berichten
    13
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Sauna club Yinyang in Roermond

    Hallo Prikkers,

    Binnenkort het voornemen om deze club te verkennen.

    Maar zijn er de laatste tijd nog bezoekers geweest aan Sauna club Yinyang in Roermond? Kan deze club zich meten aan de Duitse?

    Groetjes Naj

  15. #90
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

  16. #91
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    pfffffff.......

    grrrr........
    Een uurtje is ook maar een uur...

  17. #92
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard Maandagavond 22 November, Yin Yang

    Abrupt kwam er een einde aan mijn zondagse bezoek aan "Golden Time". Net bekomen van een geile sessie met Vanja ratelde de telefoon en kreeg ik een sms om mijn therapeutische werkzaamheden in de "Fuck Factory" te staken en deze voort te zetten op mijn reguliere werkplek. Voor mij betekent dat concreet van de ene zelfkant naar de andere met zo'n beetje dezelfde clientele met dit verschil dat ik op de ene plek het geld verdien om het op de andere weer uit te geven.

    Aangezien ik als geen ander weet hoe belangrijk het is om mentaal en fysiek in orde te zijn, besluit ik om op maandagavond nog wat spirituele "Yin Yang" te gaan opsnuiven. Begrijp me goed, ik ga ook weleens naar een club zonder te neuken en dan luier ik maar wat en "Yin Yang" is beter dan bijvoorbeeld de hectiek van "Golden Time".

    Deze avond veel Turken en Marokkanen in deze club. Hoewel er vaak negatief geschreven wordt heb ik eigenlijk nooit problemen met deze gasten. Sterker, ik klets er vaak mee en hou ze voor de gek met hun dubbele moraal (die wij er trouwens ook op na houden). In de sauna vraag ik aan Moustafa en Ibrahim (gefingeerde namen natuurlijk!!!) waarom ze hun kippevlees op de bakplaat gooien waar ik van ter voren een varkenslap heb liggen dichtschroeien. Dat mag toch niet van het opperwezen. "Ja, wij met plamuurmes plaat goed poetsen" zeggen ze in koor. Ach, besodemieterij komt overal voor!

    Maar goed, ik kom voor de rust echter ook in dit vredige paleisje zitten de dames soms zo erg op hete kolen dat hun kont er van verbrand. En dat betekent jagen op loslopende ijsberen, met als gevolg dat ik binnen de kortste tijd al 4 dames een koude douche moet geven om ze "Kalt Zu Stellen". Domme zet, want daarna hebben ze het weer zo koud dat ze zich een voor een bij mij in de sauna komen opwarmen. En als ze dan ook nog uitdagend met de benen wijd hun zacht roze beklede spouwmuur tonen dan weet ik dat hier dringend isolatiewerkzaamheden verricht dienen te worden. Dat jagen vind ik trouwens nooit erg. Wat erger is dat er niemand naar je omkijkt en je zit weg te kwijnen op je barkruk of weg te smelten in de sauna.

    Eerst komt Mercedes binnen wippen. Geen "Optick Fick" maar een dame met een uitermate aangenaam service pakket. Spreekt een behoorlijk mondje nederlands. Volgende kandidate is Sheila. Haar service is beperkt maar ik heb wel een klik met haar vanwege de lol en stoeierij op de kamer. Knap gezicht ook en een sierlijk lijfje. Ze heeft trouwens haar haren geverfd en het is nu donker tot bijna zwart. Er komen nog twee meiden die ik niet ken en waarvan ik de namen vergeten ben. Als de stoom zo ongeveer uit mijn oren komt ga ik douchen en staat Jessie me van een afstand te bekijken.

    Op Jessie zit inmiddels behoorlijk wat sleet maar ze droogt me zo lief af dat ik haar vraag of ze nog steeds de massage in haar pakket heeft zitten. "Selbstverständlich" antwoordt deze Tjechische die al lang in Duitsland woont en perfect Duits praat. Dan toch maar een kamer geboekt en me laten verwennen en masseren waarbij ze de fles met etherische olie weelderig laat vloeien. De seks hoeft voor mij deze dag niet zo, maar als die olie via mijn bilnaad zijn weg vindt naar mijn kloppende leuter en zij het vuurtje nog wat aanwakkert is het duidelijk dat zij daar anders over denkt. Na een uurtje masseren, roken, drinken, weer masseren sta ik toch redelijk op springen. Jessie" gaat er eens goed voor zitten een blaast de drie-traps-raket zo de ruimte in. Met als gevolg dat mijn etherische olie in het immer weer spirituele Yin Yang" in het rond spuit. Batterijen leeg, mentaal weer opgeladen. Ik kan er weer tegen de komende weken.

  18. #93
    Geregistreerd
    10 juli 2010
    Last Online
    31 mei 2011 @ 01:06
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    is knappe olga terug aanwezig?

  19. #94
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Last Online
    15 oktober 2013 @ 08:23
    Berichten
    149
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld hoe je in godsnaam de ingang vindt van YY. Iemand plaatste hier toen enkele mooie foto's waardoor het zeer duidelijk werd. Nu ik volgende keer YY ga bezoeken, begin ik alweer te twijfelen of ik deze poepsoep wel kan terugvinden. De foto's zijn echter verdwenen? Kan iemand me het nog eens haarfijntjes uitleggen? Ik kom dus vanuit België E314 - A2 - A73 enzovoort. Hoe rijd ik er dan het best naartoe? Ik was vorige keer in de Heinsbergerweg en zat te ploeteren door het Kitskensdal, kan iemand me het misschien even schetsen van aan het rond punt bij het verlaten van de snelweg? Thanks!
    GFE

  20. #95
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld hoe je in godsnaam de ingang vindt van YY. Iemand plaatste hier toen enkele mooie foto's waardoor het zeer duidelijk werd. Nu ik volgende keer YY ga bezoeken, begin ik alweer te twijfelen of ik deze poepsoep wel kan terugvinden. De foto's zijn echter verdwenen? Kan iemand me het nog eens haarfijntjes uitleggen? Ik kom dus vanuit België E314 - A2 - A73 enzovoort. Hoe rijd ik er dan het best naartoe? Ik was vorige keer in de Heinsbergerweg en zat te ploeteren door het Kitskensdal, kan iemand me het misschien even schetsen van aan het rond punt bij het verlaten van de snelweg? Thanks!

    Niks verdwenen : https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=21835

    En anders aan Badslippers vragen, hoe je moet zoeken

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #96
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld hoe je in godsnaam de ingang vindt van YY. Iemand plaatste hier toen enkele mooie foto's waardoor het zeer duidelijk werd. Nu ik volgende keer YY ga bezoeken, begin ik alweer te twijfelen of ik deze poepsoep wel kan terugvinden. De foto's zijn echter verdwenen? Kan iemand me het nog eens haarfijntjes uitleggen? Ik kom dus vanuit België E314 - A2 - A73 enzovoort. Hoe rijd ik er dan het best naartoe? Ik was vorige keer in de Heinsbergerweg en zat te ploeteren door het Kitskensdal, kan iemand me het misschien even schetsen van aan het rond punt bij het verlaten van de snelweg? Thanks!

    Volg Roermond en hou dan Melick aan. Inrit YY ligt bij verkeerslichten, vlakbij is ook een fietsbrug.
    Er hangen ook nog steeds vlaggen op, die kun je bijna niet missen.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  22. #97
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Last Online
    15 oktober 2013 @ 08:23
    Berichten
    149
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Niks verdwenen : https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=21835

    En anders aan Badslippers vragen, hoe je moet zoeken


    Ik begin een aan milde vorm van Alzheimer te lijden me dunkt. Mes excuses en bedankt he

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Volg Roermond en hou dan Melick aan. Inrit YY ligt bij verkeerslichten, vlakbij is ook een fietsbrug.
    Er hangen ook nog steeds vlaggen op, die kun je bijna niet missen.
    Bedankt
    GFE

  23. #98
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Last Online
    1 september 2012 @ 17:44
    Berichten
    165
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag wederom naar YY getrokken, een beetje met tegenzin, aangezien het de vorige twee keren toch wel ondermaats was. Als het nu weer niks was, waren we doorgereden naar Oedt ofzo, gok ik. WAT EEN VERSCHIL DEZE KEER!

    Er waren wel 2 blikken mooie vrouwen opengetrokken, er werd continu gedweild bij het wellness-gedeelte, het eten was top, de muziek was zoals het hoort en er hing een goede sfeer. Ik zou bijna zweren dat de klachten hier van de afgelopen weken zijn gelezen en gewoon opgelost. Toppie!

    Een langer verslag volgt nog, maar de stomende sessie met Naomi (Afrikaanse) moet ik toch even alvast vermelden. Wat een lekker wijffie :D
    Ik zie een lekkers

  24. #99
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld hoe je in godsnaam de ingang vindt van YY. Iemand plaatste hier toen enkele mooie foto's waardoor het zeer duidelijk werd. Nu ik volgende keer YY ga bezoeken, begin ik alweer te twijfelen of ik deze poepsoep wel kan terugvinden. De foto's zijn echter verdwenen? Kan iemand me het nog eens haarfijntjes uitleggen? Ik kom dus vanuit België E314 - A2 - A73 enzovoort. Hoe rijd ik er dan het best naartoe? Ik was vorige keer in de Heinsbergerweg en zat te ploeteren door het Kitskensdal, kan iemand me het misschien even schetsen van aan het rond punt bij het verlaten van de snelweg? Thanks!
    A73 afrit nummer 20, slaat rechts naar de Koninginnelaan en volg de richting van Laurentius ziekenhuis
    alles richtig na de rondpunt,
    slaat links af aan de kruispunt met Bredeweg,
    alles richtig na de rondpunt, you are at Heinsbergerweg
    Attached Images Attached Images
    No money, no honey !

  25. #100
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longdivision Bekijk bericht
    Een langer verslag volgt nog, maar de stomende sessie met Naomi (Afrikaanse) moet ik toch even alvast vermelden. Wat een lekker wijffie :D
    Naomi is een schatje! Deze meid compenseert met haar perfecte service alles wat ze misschien in fysiek opzicht mist t.o.v. de "Optick Fuck" dames. Alles is lekker met haar of het nou gezamenlijk douchen is of rollebollen in de bioscoop, samen bubbelen, in de bank hangen het maakt niet uit. Deze dame heeft hygiëne zeer hoog in het vaandel staan waardoor je verzekerd bent van een altijd frisse tropische verrassing.

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.