Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 129
  1. #1
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

    Idee YY vragenbakje, 4e Kwartaal 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willemdewandelaar
    Ik denk dat ik vanmiddag zelfde Nora tegen ben gekomen, alleen zwart haar volgens mij en piercings in de navel en in haar intieme delen.
    Heel mooi figuur borsten zijn wel nep maar top gemaakt. draagt alleen lende doekje.
    Kan inderdaag goed masseren ook na massage. werkt vooral s avonds maar als er niet voldoende verdiend is ook de middag ( wat ze mij vertelde )
    If I remember well, Nora I met didn't have piercings !
    So, were there 2 Nora ? Did Nora change nearly everything (hair, piercings) ? Did I misunderstand the lady's working name ?
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 oktober 2010 om 15:53 Reden: link not allowed

  2. #2
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    2 maart 2022 @ 18:49
    Berichten
    28
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Seksenfun, die schrijft altijd zo'n mooie reactie-quote met veel ervaring (nee niet het schrijven alleen :-) op verschillende forums. Die ervaringen moet ik nog helemaal kweken. Dju toch :-(
    Oefening baart kunst he. Morgen mss al weer wat ervaring, liefst natuurlijk een positieve -> dus weer de Duitse en Hongaarse dames mijden (kan toch geen Duits)

  3. #3
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stalingrad69 Bekijk bericht
    Seksenfun, die schrijft altijd zo'n mooie reactie-quote met veel ervaring (nee niet het schrijven alleen :-) op verschillende forums. Die ervaringen moet ik nog helemaal kweken. Dju toch :-(
    Oefening baart kunst he. Morgen mss al weer wat ervaring, liefst natuurlijk een positieve -> dus weer de Duitse en Hongaarse dames mijden (kan toch geen Duits)
    Heb met Duitse dames in YY zeer goede ervaringen een Annabel bv is een topper en meestal op kamer en in het Engels is er een conversatie mogelijk.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar
    Heb met Duitse dames in YY zeer goede ervaringen een Annabel bv is een topper en meestal op kamer en in het Engels is er een conversatie mogelijk.
    Ik heb in YY nog nooit een slechte ervaring gehad met Duitse vrouwen, ik heb in gans mijn saunaclub FKK leven zelden een slechte date gehad met Duitse vrouwen, Hongaarse dat is echter een ander paar mouwen, geef me dan maar de Poolse.
    Maar slechte ervaringen kan je met vrouwen van alle nationaliteiten hebben.
    Belangrijk is ook te weten wat je zoekt.
    Niet alle vrouwen bieden hetzelfde aan, niet alle mannen zoeken hetzelfde.
    Meestal zoeken mannen wat ze elders niet krijgen kunnen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  5. #5
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    18 januari 2018 @ 13:43
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    er zijn in yy een paar hongaarse dames actief die op een andere manier dan werken binnen deze club aan hun geld proberen te komen.
    dit zijn edina emilia janet enz.
    ze vragen je om met hun uit te gaan buiten de club en proberen zo een relatie met je op te bouwen en dan op allerlei manieren je geld afhandig te maken.
    BEREN LET HIER GOED VOOR OP EN GA ER NIET OP IN.

  6. #6
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Last Online
    1 september 2012 @ 17:44
    Berichten
    165
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Karel, elke beer weet toch dat dit gedoemd is? Als je als beer toch buiten de deur wilt afpsreken, dan weet je gewoon dat je genaaid gaat worden en dat je het niet lekker gaat vinden
    Ik zie een lekkers

  7. #7
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longdivision Bekijk bericht
    Karel, elke beer weet toch dat dit gedoemd is? Als je als beer toch buiten de deur wilt afpsreken, dan weet je gewoon dat je genaaid gaat worden en dat je het niet lekker gaat vinden
    Genaaid worden is best lekker... Het is de rest en de ellende achteraf, waar ijsberen een hekel aan zullen hebben!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. #8
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karel71 Bekijk bericht
    er zijn in yy een paar hongaarse dames actief die op een andere manier dan werken binnen deze club aan hun geld proberen te komen.
    dit zijn edina emilia janet enz.
    ze vragen je om met hun uit te gaan buiten de club en proberen zo een relatie met je op te bouwen en dan op allerlei manieren je geld afhandig te maken.
    BEREN LET HIER GOED VOOR OP EN GA ER NIET OP IN.
    Zulke dames kom je in bijna elke club tegen, en niet alleen Hongaarse dames hoor.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  9. #9
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Hallo , hier ben ik dan weer .
    Na een 3 tal maanden dan maar weer eens naar YY geweest gisteren amaai zeg.wat er allemaal kan veranderen op zo een korte tijd.

    Dat heb ik nog nooit meegemaakt sinds ik naar YY ga van mijn 5 jaren.
    Ik hebt me kapot verveeld en het is bergaf aan gaan het beleid is niet wat het moet zijn en het eten ook niet meer.

    1.We kwamen aan een vriend en ik geen probleem om naar binnen te komen rond 19h en mijn vrienden die wat later kwamen wel problemen.

    2.De MUZIEK staat nog veel te hard , je versta van elkaar geen bal.

    3.Kwaliteiten en service van de dames en dan nog te spreken van al dat mollige dames die ook nog ingebeeld zijn en denken dat ze schoon zijn. Sorry niet mijn type en smaak.

    4.Dan de verhouding van dames en heren , daarom werden mijn vrienden geweigerd en tijdens de wedstrijd van Duitsland -Turkij was het ook niet te doen.

    5.Alcohol bij de dames AAI dat kan zeker niet goed zijn ze waren al zat(dronken) rond 22h en als dan nog met zoiets naar de kamer moet tja dat kan niet goed zijn.
    Ik persoonlijk vindt geen alcohol voor de dames want er komen problemen van zie punt 6 hieronder.

    6.Tja ook tal van problemen gezien en zelf meegemaakt dames die zat (dronken) zijn die beweren dat ze 2uren in plaats van 30 minuten met jou op de kamer zijn geweest.

    Al die punten dat kan niet goed zijn, toch niet voor mij dus voor mij zeker een NIET geslaagde avond geweest.
    Ik noemt het schande voor zo een club.

    Ik hoop op een verbetering van het beleid van YY in de toekomst.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 oktober 2010 om 22:38

  10. #10
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    Hallo , hier ben ik dan weer .
    Na een 3 tal maanden dan maar weer eens naar YY geweest gisteren amaai zeg.wat er allemaal kan veranderen op zo een korte tijd.

    Dat heb ik nog nooit meegemaakt sinds ik naar YY ga van mijn 5 jaren.
    Ik hebt me kapot verveeld en het is bergaf aan gaan het beleid is niet wat het moet zijn en het eten ook niet meer.

    1.We kwamen aan een vriend en ik geen probleem om naar binnen te komen rond 19h en mijn vrienden die wat later kwamen wel problemen.

    2.De MUZIEK staat nog veel te hard , je versta van elkaar geen bal.

    3.Kwaliteiten en service van de dames en dan nog te spreken van al dat mollige dames die ook nog ingebeeld zijn en denken dat ze schoon zijn. Sorry niet mijn type en smaak.

    4.Dan de verhouding van dames en heren , daarom werden mijn vrienden geweigerd en tijdens de wedstrijd van Duitsland -Turkij was het ook niet te doen.

    5.Alcohol bij de dames AAI dat kan zeker niet goed zijn ze waren al zat(dronken) rond 22h en als dan nog met zoiets naar de kamer moet tja dat kan niet goed zijn.
    Ik persoonlijk vindt geen alcohol voor de dames want er komen problemen van zie punt 6 hieronder.

    6.Tja ook tal van problemen gezien en zelf meegemaakt dames die zat (dronken) zijn die beweren dat ze 2uren in plaats van 30 minuten met jou op de kamer zijn geweest.

    Al die punten dat kan niet goed zijn, toch niet voor mij dus voor mij zeker een NIET geslaagde avond geweest.
    Ik noemt het schande voor zo een club.

    Ik hoop op een verbetering van het beleid van YY in de toekomst.
    Ik hoop op een verbetering van je taal in de toekomst !!
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  11. #11
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ik hoop op een verbetering van je taal in de toekomst !!

    Wellicht heeft hij net zoals die dames ook wat pintjes teveel gedronken.

  12. #12
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ik hoop op een verbetering van je taal in de toekomst !!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    3.Kwaliteiten en service van de dames en dan nog te spreken van al dat mollige dames die ook nog ingebeeld zijn en denken dat ze schoon zijn. Sorry niet mijn type en smaak.
    Hadden ze geen hygiëne?
    I drown by the flood of your beauty.

  13. #13
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    @ zeppos58
    Ja was ik een echte Belg dan oke, maar ik zal mijn best doen
    nobody is perfect
    Ik ben dan ook geen echte Vlaming ik ben Italiaans/Belg dus ik kan nooit perfect de taal beheersen maar ik probeert het wel.

  14. #14
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Hadden ze geen hygiëne?
    Als een dame stinkt naar drank zal niet veel hygiëne zijn, stel je voor ze kots (overgeven) je vol terwijl ze je pijp

  15. #15
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    @ zeppos58
    Ja was ik een echte Belg dan oke, maar ik zal mijn best doen
    nobody is perfect
    Ik ben dan ook geen echte Vlaming ik ben Italiaans/Belg dus ik kan nooit perfect de taal beheersen maar ik probeert het wel.
    Maak je niet druk, je schrijft in elk geval beter dan Jansen hoewel die ook geen echte Belg is

  16. #16
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Maak je niet druk, je schrijft in elk geval beter dan Jansen hoewel die ook geen echte Belg is
    @Picasso Thnx

  17. #17
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Ik wilde eigenlijk aangeven dat Vlamingen met een schoon meisje een mooi meisje bedoelen, terwijl Nederlanders schoon als zuiver interpreteren...
    I drown by the flood of your beauty.

  18. #18
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ik hoop op een verbetering van je taal in de toekomst !!
    Wel, ik hoop op een beetje fatsoen van je in de toekomst en we mogen blij zijn dat er mensen in ieder geval een poging doen om het in het Nederlands neer te zetten. Ik wil jou wel eens in het Italiaans zien schrijven, Capito, weet niet of je dat zo schrijft, maar hebt het wel geprobeerd .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  19. #19
    Geregistreerd
    18 maart 2009
    Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    130
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    80 in 15 posts

    Standaard

    yy op 8/10 verjaardag Killer-Bull

    mijn bevelhebber de master-bull liet me in de steek
    hij had daar wel grondige redenen voor die hij kon aantonen maar toch zijn trouwste bull (ikke dus) in de kou laten staan
    wat kan er nu belangrijker zijn dan het verjaardagsfeesje van een beste vriend
    sfl heeft me bedrogen
    ook nog een andere vriend van mij moest zo nodig kunne afzeggen voor iets wat we al weken afgesproken hadden

    het plan was dat we naar de baylon zouden rijden
    dat deed ik vorig jaar met mijn verjaardag ook
    juist zoals toen waren het er de bierfeesten en voor mijn verjaardag kreeg ik een blowjob kado van mahee
    de plannen om naar babylon te gaan dan toch maar opgeborgen want de enige gast die ik nog bij had was nog nooit in een saunaclub geweest
    het was een beter idee om dan maar naar de yy te gaan

    mijn maat is juist als mij een tetten fanaat en tijdens het kleine uur bollen naar roeromnd zongen we onophoudelijk in koor :
    wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien -
    wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien
    en zo ging dat nog wel een tijdje door

    iets voor 14u waren we daar op de roermondse jachtvelden
    aan de ppoort vertelde de portier mij dat basebalknupels niet toegelaten waren
    ik legde hem uit dat het geen basebalknots in mijn broekzak was maar mijne gigantiche monstercock
    hij vond mij maar een stoefer maar ik zei dat veel vrouwen dat ook vonden en dat vooral mijn master dat altijd opnieuw herhaalt
    wat de master zegt is altijd waarheid zei de portier en hij liet ons binnen

    toen waren er iets van een 15 vrouwen en later zouden er wel een stuk of 30 geweest zijn
    de helft van hen was wel ok maar de rest was minder
    voor mijne maat was het allemaal goed en na hij zich had bekomen van de eerste indruk
    duidde hij diegene met de dikste tieten aan
    dat die snotneus van 22 jaar de dikste tieten eerder zag dan de doorwinterde rosse vos als ik dat kon niet

    na een paar pinten en een kamagra liep ik rond half 4 marina tegen het lijf
    dat was een indische of zoeits, een bruine, lang bruinblond haar, 28jaar, schoon ogen, ccup-tetten en tatoe op buik en rug ook 2
    op de kamer mijn eerste heetheid er ruw afgebonkt
    kussen deed ze niet volledig maar ik heb haar wel eens goed tussen haar bruine tetten gepakt
    het was allemaal wel in orde maar ik heb toch ook al beter gehad
    mijn maat was met een paar dikkere tieten de kamer op en ik geloof dat me die ook beter was afgegaan
    in ieder geval was hij content
    nie echt verwonderlijk want voor hem keuze genoeg deze eerste keer in een saunaclub
    is wat anders dan die vuile hoerenkotjes die hij eerder al wel eens bezocht de snotaap

    na die indiche wat gaan uitrusten in de bar en een paar pinten drinken
    om een goede bull te zijn moet je alcohol verzetten op je verjaardag
    nog prettiger was geweest als die andere bulls er allemaal eens bij hadden geweest
    ik was op gegeve moment zo ver dat ik al snakte naar iets eetbaars
    het schol niet veel of ik had in een vrouw haar tetten gebeten

    met een stuk in mijn kloten strompelde ik de trap af naar de cinema
    daar was weer een natuurreportage aan de gang met vrouwen en de gewenste groote van sicliconentetten
    dat vond ik schoon om te zien en ik bleef efkes staan kijken
    tot ik in het donker aangevallen werd door een stam zulus zo dacht ik eerst
    maar het was slechts 1 negerinneke met zachte zwarte huid en haren
    het was de afrikaanse jamacaanse noami en voor een negerin had ze kleine tetten
    acup ofzo maar ik besloot toch maar eens een gokje te wagen

    tegen de verwachting in was het perfect want ze was volledig in haar service
    hevig kussen laat zich vingeren en minetten
    ook pijpen deed ze en ze kon mijn dikke grote lul zelfs helemaal in haar mond nemen
    een echte dieptroot gewoon
    we hebben goed gevolgelt zeker een uur lang in de open kamer vlak bij de cinema
    achteraf ben ik in hare mond klaar gekomen maar ze heeft het niet doorgeslikt jammer

    om half 7 was ik terug en dan ben ik maar met mijne pupil iets gaan eten
    het eten was goed en ik heb voor enkele vrouwen nog hamburgers staan bakken hahahahahahaha
    omdat het mijne verjaardag was heb ik van beide vrouwen nog ketchup van hun tetten mogen lekken
    mjam mjam mjam

    daarna in de bar nog wat rondgekeken en pinten gepakt
    en toen sprong er een dcup in mijn ogen
    het was de turkse heleen van 26 jaar en wat een tetten had die lekker
    deze keer mijn kans niet laten schieten of het vlees van mijne boterham laten pikken door die snotaap
    we gingen meteen naar de room voor een half uur
    het was een topper want die kon een stuk pijpen amaai
    en even goed kussen als noami de negerin

    na de turkse mainact met de dcup prammen ben ik nog gaan uitrusten in de wellness
    ah ja was nog vergeten te zeggen dat ik in begin van de dag ook nog een gezichtsmassage had laten doen
    maar nu ging ik in de jacuzzi liggen en heb ik ook nog wat gezwommen

    mijne vriend was ondertussen met zijn tweede van de dag de kamer op
    ook eentje met dikke tetten die ik niet eerder gezien had
    het zou een duitse geweest zijn
    toen hij terugkwam hebben we onze kleren weer aangedaan en was het half 10
    vroeg vertrokken want die avond zijn we nog uitgeweest
    eerst iets kleins eten en daarna ambiance in een Hollandse dancing ook in Limburg
    Daar kon de master-bull gelukkig wel bij zijn en ook kinkybull was daar maar die is ondertussen geen bull meer
    met veel lekere hollandse vrouwen gedanst en gepraat
    de master en kinky hebben weer gescoord en de jarige verdomme niet
    gelukkig had ik de dag erop wel prijs en dan nog wel met eentje met gratis dikke loezen

    mijn vriend wil ook graag bull worden nu hij kennis gemaakt heeft met de saunaclubs
    maar hij is nog groen achter de oren en voorlopig blijf hij nog een babybull totdat een naam verdient heeft

    tot de volgende keer ijsberen
    groetjes van killer hier
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

  20. #20
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Reden Vertalingen van het Vlaams naar het Nederlands voor onze noorderburen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Killer-Bull Bekijk bericht
    yy op 8/10 verjaardag Killer-Bull

    mijn bevelhebber de master-bull liet me in de steek
    hij had daar wel grondige redenen voor die hij kon aantonen maar toch zijn trouwste bull (ikke dus) in de kou laten staan
    wat kan er nu belangrijker zijn dan het verjaardagsfeesje van een beste vriend
    sfl heeft me bedrogen
    ook nog een andere vriend van mij moest zo nodig kunne afzeggen voor iets wat we al weken afgesproken hadden

    het plan was dat we naar de baylon zouden rijden
    dat deed ik vorig jaar met mijn verjaardag ook
    juist zoals toen waren het er de bierfeesten en voor mijn verjaardag kreeg ik een blowjob kado van mahee
    de plannen om naar babylon te gaan dan toch maar opgeborgen want de enige gast die ik nog bij had was nog nooit in een saunaclub geweest
    het was een beter idee om dan maar naar de yy te gaan

    mijn maat is juist als mij een tetten fanaat en tijdens het kleine uur bollen naar roeromnd zongen we onophoudelijk in koor :
    wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien -
    wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien
    en zo ging dat nog wel een tijdje door

    iets voor 14u waren we daar op de roermondse jachtvelden
    aan de ppoort vertelde de portier mij dat basebalknupels niet toegelaten waren
    ik legde hem uit dat het geen basebalknots in mijn broekzak was maar mijne gigantiche monstercock
    hij vond mij maar een stoefer maar ik zei dat veel vrouwen dat ook vonden en dat vooral mijn master dat altijd opnieuw herhaalt
    wat de master zegt is altijd waarheid zei de portier en hij liet ons binnen

    toen waren er iets van een 15 vrouwen en later zouden er wel een stuk of 30 geweest zijn
    de helft van hen was wel ok maar de rest was minder
    voor mijne maat was het allemaal goed en na hij zich had bekomen van de eerste indruk
    duidde hij diegene met de dikste tieten aan
    dat die snotneus van 22 jaar de dikste tieten eerder zag dan de doorwinterde rosse vos als ik dat kon niet

    na een paar pinten en een kamagra liep ik rond half 4 marina tegen het lijf
    dat was een indische of zoeits, een bruine, lang bruinblond haar, 28jaar, schoon ogen, ccup-tetten en tatoe op buik en rug ook 2
    op de kamer mijn eerste heetheid er ruw afgebonkt
    kussen deed ze niet volledig maar ik heb haar wel eens goed tussen haar bruine tetten gepakt
    het was allemaal wel in orde maar ik heb toch ook al beter gehad
    mijn maat was met een paar dikkere tieten de kamer op en ik geloof dat me die ook beter was afgegaan
    in ieder geval was hij content
    nie echt verwonderlijk want voor hem keuze genoeg deze eerste keer in een saunaclub
    is wat anders dan die vuile hoerenkotjes die hij eerder al wel eens bezocht de snotaap

    na die indiche wat gaan uitrusten in de bar en een paar pinten drinken
    om een goede bull te zijn moet je alcohol verzetten op je verjaardag
    nog prettiger was geweest als die andere bulls er allemaal eens bij hadden geweest
    ik was op gegeve moment zo ver dat ik al snakte naar iets eetbaars
    het schol niet veel of ik had in een vrouw haar tetten gebeten

    met een stuk in mijn kloten strompelde ik de trap af naar de cinema
    daar was weer een natuurreportage aan de gang met vrouwen en de gewenste groote van sicliconentetten
    dat vond ik schoon om te zien en ik bleef efkes staan kijken
    tot ik in het donker aangevallen werd door een stam zulus zo dacht ik eerst
    maar het was slechts 1 negerinneke met zachte zwarte huid en haren
    het was de afrikaanse jamacaanse noami en voor een negerin had ze kleine tetten
    acup ofzo maar ik besloot toch maar eens een gokje te wagen

    tegen de verwachting in was het perfect want ze was volledig in haar service
    hevig kussen laat zich vingeren en minetten
    ook pijpen deed ze en ze kon mijn dikke grote lul zelfs helemaal in haar mond nemen
    een echte dieptroot gewoon
    we hebben goed gevolgelt zeker een uur lang in de open kamer vlak bij de cinema
    achteraf ben ik in hare mond klaar gekomen maar ze heeft het niet doorgeslikt jammer

    om half 7 was ik terug en dan ben ik maar met mijne pupil iets gaan eten
    het eten was goed en ik heb voor enkele vrouwen nog hamburgers staan bakken hahahahahahaha
    omdat het mijne verjaardag was heb ik van beide vrouwen nog ketchup van hun tetten mogen lekken
    mjam mjam mjam

    daarna in de bar nog wat rondgekeken en pinten gepakt
    en toen sprong er een dcup in mijn ogen
    het was de turkse heleen van 26 jaar en wat een tetten had die lekker
    deze keer mijn kans niet laten schieten of het vlees van mijne boterham laten pikken door die snotaap
    we gingen meteen naar de room voor een half uur
    het was een topper want die kon een stuk pijpen amaai
    en even goed kussen als noami de negerin

    na de turkse mainact met de dcup prammen ben ik nog gaan uitrusten in de wellness
    ah ja was nog vergeten te zeggen dat ik in begin van de dag ook nog een gezichtsmassage had laten doen
    maar nu ging ik in de jacuzzi liggen en heb ik ook nog wat gezwommen

    mijne vriend was ondertussen met zijn tweede van de dag de kamer op
    ook eentje met dikke tetten die ik niet eerder gezien had
    het zou een duitse geweest zijn
    toen hij terugkwam hebben we onze kleren weer aangedaan en was het half 10
    vroeg vertrokken want die avond zijn we nog uitgeweest
    eerst iets kleins eten en daarna ambiance in een Hollandse dancing ook in Limburg
    Daar kon de master-bull gelukkig wel bij zijn en ook kinkybull was daar maar die is ondertussen geen bull meer
    met veel lekere hollandse vrouwen gedanst en gepraat
    de master en kinky hebben weer gescoord en de jarige verdomme niet
    gelukkig had ik de dag erop wel prijs en dan nog wel met eentje met gratis dikke loezen

    mijn vriend wil ook graag bull worden nu hij kennis gemaakt heeft met de saunaclubs
    maar hij is nog groen achter de oren en voorlopig blijf hij nog een babybull totdat een naam verdient heeft

    tot de volgende keer ijsberen
    groetjes van killer hier
    Lijst van woorden en uitdrukkingen:

    -Loezen = borsten
    -Ambiance = goede sfeer
    -Een stuk in mijn kloten hebben = ladderzat wezen
    -Snotaap = jonkie of rookie
    -Cinema = bioscoop
    -Amaai = wauw, geweldig!
    -Prammen = borsten
    -Tetten = borsten
    -Gevogeld = geneukt
    -Dancing = discotheek (in deze context een puberale keet met veel minderjarigen)
    -efkes = eventjes
    -hoerenkot = bordeel, afzuipbar
    -content = tevreden
    -schoon = mooi
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  21. #21
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Wel, ik hoop op een beetje fatsoen van je in de toekomst en we mogen blij zijn dat er mensen in ieder geval een poging doen om het in het Nederlands neer te zetten. Ik wil jou wel eens in het Italiaans zien schrijven, Capito, weet niet of je dat zo schrijft, maar hebt het wel geprobeerd .
    @Stiffmaster
    Is deze tekst voor mij bedoeld.
    Wat bedoeld je met fatsoen, ik ben toch altijd beleefd gebleven in mijn taal.
    Ja mijn taal en niet onze taal

  22. #22
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    nee mijnheer smp dat was voor zeppos bedoeld ...stiffmaster gaf je een compliment dat je je best doet om in het nederlands je bijdrage hier te leveren. Ga lekker door met recensies schrijven niet iedereen let op taalfouten. Belangrijkste is dat er recensies etc geschreven worden. We zitten niet op een literair of taalkundig forum !!

  23. #23
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    @Stiffmaster
    Is deze tekst voor mij bedoeld.
    Wat bedoeld je met fatsoen, ik ben toch altijd beleefd gebleven in mijn taal.
    Ja mijn taal en niet onze taal
    Nee SMP, zoals Seqoya al vermelde, een compliment dat je het in ieder geval in het Nederlands schrijft en dat dan Zeppos hier wat naar op reageert, dus nogmaals niet naar jou toe.

    Gr. Stiffie
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  24. #24
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Zondag 10 oktober, mooi weer, de hoogste tijd om mijn 2 wielig monster (of was het een paard B69) van stal te halen.
    De collega’s motars hadden geen zin, tijd of hadden andere verplichtingen maar zelf wou ik toch wel een “Indian Summer” toer maken.
    Aanvankelijk geen idee waar de rit naartoe zou gaan, zee, de Ardennen of gewoon mijn neus achterna, en bleek dat mijn neus toch wel richting Roermond wees zeker. Of was het de motor zelf die de weg nog wist. Dus zo draaide ik omstreeks 14u20 de parking van YY op.
    Wat opviel was de vrij goed gevulde parking voor een zondag, het bezoekers en vrouwenaantal wil wel eens laag, maar goed in verhouding, liggen op een zondag.
    Aan de kassa een verassing, de dame vroeg wat ik wou, welnes, horeca, hotel…. Bla bla bla of het hele pakket aan 50€. Ik koos voor de 50€ en vroeg verbaast of dit nieuw was. Neen dat is altijd zo geweest maar nooit zo aangeboden, voortaan moet het zo. Zal wel met één of andere wet te maken hebben vermoed ik. En ik meen mij zelfs te herinneren het in een aanplakbiljet te hebben gelezen, een hele tijd geleden.
    Binnen leek de parking niet te liegen, de club zat naar zondagnormen vrij vol. Enkele dames lagen van de nazomerzon te genieten en een groepje IJsberen goot het ene pilsje, of wat daar voor doorgaat, na het andere binnen te werken.
    Ik zag geen bekende dames, en dat vind ik in YY een nadeel.
    Er zijn tal van goede, maar minstens evenveel slechte meiden in dit huis.
    Na een sauna, waar iets mis mee was want ondanks de zeer hoge tempratuur kwam je bijna niet tot zweten (te droog??), en een douche ben ik de whirlpool ingedoken. Een blonde del kwam me gezelschap houden en probeerde me op te geilen, zag er wel leuk uit maar toen ik vernam dat ze Hongaars was en ze al meteen 3 andere Hongaarse vriendinnen erbij riep, besloot ik het risico niet te nemen. Hongaarse meiden uit een Hongaars klikje hebben op kamer meestal niets te bieden.
    Na een douche trok ik mijn berenvel weer aan en trok naar de bar. Daar zat in volle schoonheid de Russische Lana aan de bar. Meteen mijn kans gegaan en bij haar gaan zitten. En dat het zo lang gelden was. Ja zei ik nog vorige keer was u er niet. Ze bleek wel al een aantal keer te hebben uitgeblonken in afwezig zijn.
    Uiteindelijk na wat peptalk naar een kamer gezocht en uiteindelijk gevonden. Eentje was net gepoetst en vrij.
    Gewoon staan zoenen en elkanders textiel afgetrokken en een zeer goede sessie mogen beleven. Het TZ was van een hoog GFE gehalte, en als Lana iets heeft bijgeleerd dan is het de pijpkunsten. Terwijl ze vroeger heel “basic” pijpte, zit ze nu vol verassingen. Tjnoge op dat vlak is ze geen 100, geen 200 maar 1000% beter geworden. Het neuken was ook van zeer hoge, meewerkende kwaliteit. Duidelijk deze Russin wordt beter met de tijd. Bij een volgend YY bezoek staat ze zeker weer op de lijst.
    Na het opfrissen op weg naar de bar kwam ik Tsjechische Simona tegen, ze lachte meteen, ze herkende me nog en het is toch menige tijd geleden dat ik met deze “Rolls Roys” nog de lakens delen mocht. Om een lang verhaal kort te maken om 18u kwamen Simona en ik met een smile terug van de kamer na een zeer leuke sessie zoals je die van Simona mag verwachte.
    Ik wou toch een beetje op tijd thuis zijn, dus zijn we samen wat gaan eten. Het eten was van gewone YY kwaliteit. Kip in een pikante zoetzure saus met mie. Verder de klassiekers met vooral varkenvlees en Kip. Weinig keuze voor personen die van hun geloof geen varkenvlees mogen eten. Duidelijk dat er steeds een groep is die hun stukken kip extreem afschermen van het braadvocht van het zwijnenvlees. Eigenlijk vind ik dit ergens zeer hypocriet, ze mogen niet aan prostitutie doen of gaan, daar vagen ze hun voeten aan, maar o wee een stukje varkenvlees…. . ’k Zal er maar over zwijgen voor ze me een racist noemen zeker….
    Uiteindelijk de zaak verlaten omstreeks 18u40 om nog een dikke 160 km op 2 wielen naar huis te snorren. ’t Was toch een mooie en “lange” motorrit geweest die zoindag.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  25. #25
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    [FONT=Times New Roman] Tjnoge op dat vlak is ze geen 100, geen 200 maar 1000% beter geworden. Het neuken was ook van zeer hoge, meewerkende kwaliteit. Duidelijk deze Russin wordt beter met de tijd. Bij een volgend YY bezoek staat ze zeker weer op de lijst.

    Zeker worden ze beter als ze telkens met MIJ naar de kamer gaan dan kunnen ze nog iets leren .
    LoL

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Babylon 468*60   Living Room 468*60