Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 104
  1. #51
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Zondag 1 augustus, eindelijk het moment om mijn motor van stal te halen en een ritje te maken, en als we nu eens richting Roermond namen. Ik wist dat ik seksenfun er zou tegenkomen en dacht zo om 14u30 daar te zijn. Het middageten ven het verkeer namen merkelijk minder tijd in dan voorzien dus stond ik om 10 voor 2 al aan de deur met mijn geld te zwaaien. Netjes 40€ in het zakje gedaan en in de kleedkamer botste ik meteen op S&F. Er zijn pannenkoeken was het laatste wat hij zei want zijn woorden waren nog niet koud of ik was al onderweg. 3 pannenkoeken en een toastie (qroucke Monsieur) later zat ik voldaan in het restaurantje van YY. De pannenkoeken waren wel niet zelf gebakken en kwamen uit een voorverpakking maar met wat jam erop smaakten ze geweldig.
    Even gaan kijken wat er in het huis te beleven viel. Zondag is altijd een kalme dag maar ik zag toch voldoende moois om er een leuke dag van te maken.
    Ik wist nu zeker dat Jamila (ex Bernds of is het Schieferhof) nu YY als uitvalsbasis had gekozen maar S&F had er mij al op gewezen dat ze er niet was. Nu ik zou mijn keuze wel op wat anders laten vallen.
    In het hoekje aan de bar had ik al een tijdje iets “bruikbaars” zien hangen. Donker haar en dito ogen en den dezen is verkocht weet je. Even kennis gemaakt en toch even gepolst naar wat ze aan te bieden had. Op de vraag wat er kan op de kamer antwoordde ze “ik kan beter zeggen wat niet kan” wat niet kon was duidelijk “geen anaal, niet NZC en geen SM ook geen plas en poepseks” de rest kon wel. Nog een korte babbel later zouden we naar de kamer vertrekken, toch wel pech, alle kamers waren bezet, een vijftal minuten later hadden we geluk en doken we een kamer binnen. Haar naam ben ik al lang kwijt maar ik weet nog dat het TZ maar pover was maar dat ze zeer lekker kon pijpen. Het neuken was eerder standaard, maar als eerste van de dag liggen mijn eisen meestal niet zo oog. In doggy afgemaakt, maar ik had me beteer laten klaarpijpen. Hoewel dat 25 extra had gekost was dit veel lekkerder geweest. Nu ja alles bij elkaar ik heb al slechtere gehad.
    Ze heeft haar ½ uur netjes vol gemaakt en ze deed wat ik er van verwachtte enkel wat meer passie en wat meer meewerken tijdens het neuken hadden van deze sessie een veel betere kunnen maken. Maar ik onthoud het goeie van de date. En dat was er. Het zeer goed afwisselend pijpen. Nat diep en dus met veel variatie. Als er een volgende keer zou komen, dan is het met FT, zoveel is zeker.
    Samen met S&f wat zitten bubbelen, het waren net “twee broebbelaars in een broebbelbad”. In de bar meende ik toch iemand te erkennen van PHG, zelfde outfit, zelfde ogen, zelfde haar zelfde schmink, zoveel toeval kan niet, dit moet Russische Ellen zijn. Wat hebben die mijden toch, vroeger waren ze niet te spreken over YY en nu blijken er steeds meer naar deze tent af te zakken.
    Een tijdje later sprak ze me zelf aan. Ja dat is lang geleden, ik moet eerlijk zijn, ik was sinds een jaar niet meer in PHG, en YY was toch ook een tijdje geleden.
    Nu ik ken Ellen haar kwaliteiten dus het standaard gesprekje van wat niet en wel kan moest ik hier niet voeren. Wij naar de kamer voor een uur lekkere seks. Een dubbele rit met FT. Ellen is gewoon zalig en de Russische pijptechniek heeft ze helemaal onder de knie. Als volleerde Russin vroeg ze of ik geen Belgische chocolade (pralines) bij had. De deugniet wist nog dat ik er wel vaker mee bracht naar PHG. Volgende keer zei ik, maar ik had je hier niet verwacht. Ze glimlachte even en met een knipoog liet ze weten dat het dik in orde was.
    Na het afrekenen nog even na het restaurant getrokken. S&F zat er wat fruitsla te eten en het rook er verschrikkelijk naar look. Er was pitavlees met koolsla en frietjes. Het vlees had duidelijk in een look marinade gelegen, nu dat vind ik niet ideaal voor een club. Stel dat je met een meid gaat TZ die van het vlees wat opheeft, en jij bent er netjes afgebleven wegens de geur, bha, ik kan het me al voorstellen. Er was verder wel het standaard menu van YY te krijgen. Zelf te grillen hamburgers, kip, spek….. . Dus je hoevde echt niet van die looktroep te smullen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  2. #52
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 17:50
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Standaard onverwacht bezoekje

    Gisteren onverwachts een bezoek kunnen brengen aan mijn favoriete saunaclub YY.
    Vandaar niet aangemeld in "meeting point".

    Verhouding beren-dames 50-50:
    Eten was buiten BBQ en dit keer was dat wel een 8 waard.
    Sfeer was ook zeer aangenaam.

    Wat mij wel opviel was het aantal "ramadan" gasten, die het schijnbaar niet zo nauw namen met de voorgeschreven regels "geen sex en eten voor zonsondergang".
    Maar dat moet iedereen lekker zelf uitmaken.

    Gr. JD.
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  3. #53
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    17 oktober 2010 @ 14:10
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage exotic girl ?

    hi excuse me to do that in english but my dutch are really bad...

    you know if there are some black or métis girl from africa or latina america for the moment at yin Yang?

    i want to go in fkk this evening and i love black...

    thanks

    excuse my English-speaking

  4. #54
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Le Joko Bekijk bericht
    hi excuse me to do that in english but my dutch are really bad...

    you know if there are some black or métis girl from africa or latina america for the moment at yin Yang?

    i want to go in fkk this evening and i love black...

    thanks

    excuse my English-speaking
    Last weeks I saw about 2-3 african girls and 2 latinas.

    Don't know if they are there today, maybe your better call first.

    Have fun.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  5. #55
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Verslag dagje YY voor de eerste keer, afgesproken met Zeppos om samen te gaan, totdat Zeppos zijn paard de geest gaf en hij moest wachten tot ze met kar kwamen om paard op te laden, hij belde zal 30 minuten later zijn nu geen probleem tijd genoeg maar de kar om te laden was langer onderweg dan voorzien en dan na 10uur met spijt in het hart toch alleen vertrokken voor de trip, goed toegekomen en goed gevonden ook was positief toen ik binnen kwam en de handdoekendame zag dacht ik al van wauw als dat hier allemaal zo een beautys zijn...... was wel anders nu het was geen slechte dag zeker niet maar ook niet de dag die ik verwacht had eigenlijk, alleen is alleen en ik was bezorgd om Zeppos, nu die belde me nog om te zeggen als ik naar huis kwam ik voor een gesloten oprit zou staan, gelukkig dat hij dat gedaan heeft anders was ik misschien nog rondjes aan het rijden, nu de eerste sessie met Tia of zoiets uit Hongarije was de slechtste uit mijn ganse wandel loopbaan, aan de bar mocht alles en op de kamer kon niks, dan uiteindelijk op zijn doggy's afgemaakt om het af te maken, wel goed de rotzak uitgehangen en als wraak al haar massageolie op haar kont gespoten tijdens de daad kon ze niet mee lachen ik wel was enige plus punt, tweede sessie met Duitse (grote tattoo op buik en rug) was wel goed en normaal, de laatste sessie met een ander Duits meisje was ook lekker zoals dat bij Duitse meestal is, nu het is mij opgevallen dat er goed moet worden afgesproken en dat ze dan nog niet eerlijk zijn althans sommige meiden, kussen is daar precies ook een uitzondering.

    Al bij al weet ik niet of ik nog terug ga.

  6. #56
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Nu na mijn recensie zelf is te lezen, komt ze nogal negatief over naar Ying Yang zelf, en dat is absoluut niet de bedoeling, daarmee aanvulling hier, probleem is dat ik met Zeppos in mijn hoofd zat en daardoor geen aandacht voor de dames had eigenlijk, .
    De club zelf zeer mooie omgeving zeer mooi, rustig discreet ruime degelijke parking, alleen opletten dat je niet verdrinkt in de kiezelstenen liggen die dik zeg.

    Binnen alles mooi, kraaknet vriendelijk personeel eigenlijk mooi ingedeeld en verdeeld, goed nat gedeelte waar het leuk vertoeven is/was "maar" vind het er levensgevaarlijk als de vloer nat is wat ja wat wil in het natte gedeelte altijd is, ben 3/4 keer geslipt, misschien ben ik gewoon lomp.....kan ook.

    Eten, is geen PSR keuken maar voldoet meer dan in bv LR.

  7. #57
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    's-Avonds toch besloten -tot haar verrassing- om met Flo mee te gaan, een van de laatste vaste dames in YY met wie HM nog nooit
    was meegegaan. Goede service zoals verwacht van 'n dertiger, maar de klik tussen HM en Flo was er wat minder. Helaas, dat kan .
    Dat kan... misschien speelt er wel meer mee? Die vraag stel ik me toch altijd weer en weerhoudt mij er erg vaak van om met een dame dan uiteindelijk toch te gaan als ik haar al jaren ken en er nog niet mee was. Ze vermoed namelijk sterk dat jij het maar bij één enkele keer zal houden. Of heb ik het niet bij het rechte eind?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #58
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard


    Ik bedoel hiermee dat er vaak meiden zijn waarbij 30 minuten gelijk staat aan 1 keer klaarkomen. Kom je al na 10 minuten klaar dan gaan ze van de kamer. __________________[/QUOTE]

    Kan je zelf toch gewoon blijven zitten (klokkijken heet dat dan) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #59
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beffer69 Bekijk bericht
    nu de eerste sessie met Tia of zoiets uit Hongarije was de slechtste uit mijn ganse wandel loopbaan,
    Als je met zeppos was geweest had hij jou voor haar gewaarschuwd :wink:. Jij kon dat niet weten, vaste YY-gangers meiden haar als de pest .

    Er is er nog een slechtere Hongaarse waar écht niets van mag. Ik doe het niet graag maar als het moet, er komt een draadje van .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #60
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Als je met zeppos was geweest had hij jou voor haar gewaarschuwd :wink:. Jij kon dat niet weten, vaste YY-gangers meiden haar als de pest .

    Er is er nog een slechtere Hongaarse waar écht niets van mag. Ik doe het niet graag maar als het moet, er komt een draadje van .
    Als je het zo mooi opschrijft als dat je het mij vorige week woensdag vertelt hebt, wordt het een smulstory.

  11. #61
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Als je met zeppos was geweest had hij jou voor haar gewaarschuwd :wink:. Jij kon dat niet weten, vaste YY-gangers meiden haar als de pest .

    Er is er nog een slechtere Hongaarse waar écht niets van mag. Ik doe het niet graag maar als het moet, er komt een draadje van .
    Ja, dat zal wel als Zeppos erbij was geweest......maar zijn paard was ziek geworden onderweg, spijtig genoeg is altijd leuk met hem op stap te gaan.

    Maar is eigenlijk ongelooflijk dat die dames daar dan toch blijven hé, ik kan mij niet voorstellen dat er altijd nieuwe (domme) beren zijn die zich laten vangen, nu is ook mijn fout ik zou al zelf uit ervaring moeten weten als ze bij je komen uit zichzelf zonder het minste oogcontact het niet pluis.
    Later op de dag was er nog eentje die een poging deed maar dan was de druk er wat af en heb ik ze wandelen gestuurd, ze droeg een setje met playboy bunny's op.............................

  12. #62
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beffer69
    ik kan mij niet voorstellen dat er altijd nieuwe (domme) beren zijn
    hè beffer

    Een goeie week geleden liepen er 3 bunny's rond. Alle 3 afwerkertjes . Ik dacht even dat het het nieuwe uniform voor de dames in YY zou worden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #63
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    welke LUL had dinsdag de peperbus leeg gemaakt in de soep
    en aan de ramedam houden de meeste moslims zich ook niet aan

  14. #64
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hen Bekijk bericht
    welke LUL had dinsdag de peperbus leeg gemaakt in de soep
    en aan de ramedam houden de meeste moslims zich ook niet aan
    Het is eerder ram me dan
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  15. #65
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Het is eerder ram me dan
    En de dames zijn ram-madam
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  16. #66
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard Eneco tour

    Heren beren die morgen (zaterdag 21/08/2010) van plan zijn om naar YY af te reizen dienen er rekening mee te houden dat de Heinsbergerweg deel uitmaakt van de plaatselijke lus en ergens tussen half vier en vijf uur twee keer genomen zal worden. Vermoedelijk zal YY al iets eerder onbereikbaar zijn wegens afzettingen en dergelijke
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  17. #67
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Heren beren die morgen (zaterdag 21/08/2010) van plan zijn om naar YY af te reizen dienen er rekening mee te houden dat de Heinsbergerweg deel uitmaakt van de plaatselijke lus en ergens tussen half vier en vijf uur twee keer genomen zal worden. Vermoedelijk zal YY al iets eerder onbereikbaar zijn wegens afzettingen en dergelijke
    Mocht je morgen naar YY willen gaan dan zou ik het combineren met de Eneco Tour! YY zal tijdens de passage neem ik aan niet dan wel lastig te bereiken zijn.

    http://www.sport.be/enecotour/2010/d...ours/rit04.pdf
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #68
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mocht je morgen naar YY willen gaan dan zou ik het combineren met de Eneco Tour! YY zal tijdens de passage neem ik aan niet dan wel lastig te bereiken zijn.

    http://www.sport.be/enecotour/2010/d...ours/rit04.pdf
    De helikopterploeg heeft de verleiding kunnen weerstaan om over de tuin te vliegen en opnamen te maken.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  19. #69
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Vrijdag kort na 11.00 uur aangekomen in YY.

    Het onbijt was buiten op het terras en zoals gebruikelijk dik in orde.

    Het terras zat om deze tijd al goed vol met dames, ik schat dat er al een 25-30 aanwezig waren. Later op de dag richting 40.

    Na het ontbijt een sauna rondje gemaakt.
    Daarna mijn favoriete dame van het momemt opgezocht. Zij was een beetje grieperig. Samen met haar, haar vriendin en een collega ijsbeer er een relax middag van gemaakt.
    Na het avondeten (bbq) afscheid genomen, beide dames zouden ook zo naar huis gaan. Wel afgesproken voor volgende week.

    Niet gekamerd maar wel een hele leuke en relaxte dag beleefd in YY, zo kan het ook.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  20. #70
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Jamila

    Donderdag zijn we samen 3u op kamer geweest in YY het was zoals altijd met haar een topsessie, lekker zoenen, haar 2 maal beffen tot het einde, pijpen doet ze als geen andere en dan het neuken lekker diep in haar kutje met haar lange benen rond mij , bij haar kom ik altijd het lekkerst klaar. Ze kan ook iemand heel goed masseren en uiteindelijk een 2 de maal klaargekomen in haar mondje het was zalig met mijn toppertje zoals altijd. Daarna samen eten mijn dag kon niet meer stuk .
    Volgende week donderdag hebben we terug in YY afgesproken.

  21. #71
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    In YY loopt sinds een kleine 14 dagen een nieuwe dame rond. Van de kanten van Rusland.
    Ze is vrij groot, niet slank maar normaal voor haar lengte, heeft langer en een beetje golvend zwart haar. Ze loop in feite een klein beetje schuchter (=overdreven woord) rond maar is bijna altijd vergezeld van een beer en neemt zeer ruim de tijd voor de pre sales. Ze is om en rond de 30 jaar en luistert naar Marianne (dacht ik).
    Haar service is volgens een betrouwbare beer top!!!
    Go for her!!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #72
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    zaterdagavond zaten 4 oud wielrenners in yy
    Zouden de dames nu epo geslikt hebben??????
    Laatst gewijzigd door Big30; 22 augustus 2010 om 22:42 Reden: prive info

  23. #73
    Geregistreerd
    17 december 2009
    Last Online
    10 april 2023 @ 16:27
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Is Denise terug in YY? Ze was (is?) meestal te vinden in het kliekje van Annabel.
    Enig idee wat haar werkdagen zijn?

  24. #74
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    In YY loopt sinds een kleine 14 dagen een nieuwe dame rond. Van de kanten van Rusland.
    Ze is vrij groot, niet slank maar normaal voor haar lengte, heeft langer en een beetje golvend zwart haar. Ze loop in feite een klein beetje schuchter (=overdreven woord) rond maar is bijna altijd vergezeld van een beer en neemt zeer ruim de tijd voor de pre sales. Ze is om en rond de 30 jaar en luistert naar Marianne (dacht ik).
    Haar service is volgens een betrouwbare beer top!!!
    Go for her!!
    Klopt.

    Een collega ijsbeer stelde mij afgelopen vrijdag voor aan haar.
    Hij was met haar op kamer geweest en zeer te spreken over haar.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  25. #75
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hen Bekijk bericht
    zaterdagavond zaten 4 oud wielrenners in yy
    Zouden de dames nu epo geslikt hebben??????
    Verbaasd me niets, Sauna Diana had vroeger al een eigen wielerploeg en de eigenaren van deze club in Zundert is van een bekende wielerfamilie. Dus wielrenners weten de weg wel naar de sauna:wink:

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60