Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 104
  1. #26
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    YY is TOP! tegenwoordig. In alle opzichten voor mij de overtreffende club. Met de zomer wint YY het van PSR.

    Voor 40 euro krijg je daar al wat je maar wil. In PSR mis ik een verwarmd buitenzwembad met deze dagen en ook wel de lekkere BBQ.

    Lekker dichtbij op vakantie in augustus dus. Niet met Club Med ver weg.

    YY: 31/07, 01/08 en 02/08
    YY: 04/08 en 05/08
    YY: 07/08, 08/08 en 09/08
    YY: 11/08 en 12/08
    YY: 28/08, 29/08, 30/08 en 31/08

    Ik veronderstel dan afwisseling te willen. Mijn vriendinnetjes in YY even vaarwel zeggen om weer op te duiken in PSR en daar mijn vriendinnetjes te verrassen (en hopelijk vliegen ze me in m'n armen )

    PSR: 11/09, 12/09 en 13/09
    PSR: 25/09 en 26/09
    Dat ene goede meisje in YY moet wel heel erg goed zijn dat je zelfs PSR even links laat liggen

    De vraag is wel wat je 3/8, 6/8 en 11/8 gaat doen, want het kan natuurlijk niet zo zijn dat je zomaar 3 dagen NIET naar een club gaat!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. #27
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dat ene goede meisje in YY moet wel heel erg goed zijn dat je zelfs PSR even links laat liggen
    YY heeft meerdere goede meisjes maar hoe kun jij dat nou weten want jij bent er al 4 jaar niet meer geweest!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  3. #28
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Dat ene goede meisje in YY moet wel heel erg goed zijn dat je zelfs PSR even links laat liggen

    De vraag is wel wat je 11/8 gaat doen
    YY

    03/08, 06/08 en 10/08 in de eerste 14 dagen van augustus zijn recuperatiedagen .

    (De eerste twee weken van juli hebben 3 schatjes mijn aandacht enorm gevraagd en verdiend, de dagen zijn een beetje afgewogen alnaargelang de werkdagen van deze 3 maar ik hoop er nog drie van hetzelfde kaliber te treffen )

    Men zegt wel eens zon, zee en seks. De zee tref ik niet aan maar wel een zee van mooie meiden, zon komt gratis op, seks komt op je af en daarbovenop kan je je nog laserus zuipen , la grande bouffe achterna, en wellnessen à volonté .

    (Kijk, één van die meiden stelde onverwacht snel en spontaan voor om naar België te komen voor meerdere dagen... , die tijd is voorbij: alleen miserie (op den duur). Ik kom dus wel naar ginder .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #29
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    YY

    03/08, 06/08 en 10/08 in de eerste 14 dagen van augustus zijn recuperatiedagen .

    (De eerste twee weken van juli hebben 3 schatjes mijn aandacht enorm gevraagd en verdiend, de dagen zijn een beetje afgewogen alnaargelang de werkdagen van deze 3 maar ik hoop er nog drie van hetzelfde kaliber te treffen )

    Men zegt wel eens zon, zee en seks. De zee tref ik niet aan maar wel een zee van mooie meiden, zon komt gratis op, seks komt op je af en daarbovenop kan je je nog laserus zuipen , la grande bouffe achterna, en wellnessen à volonté .

    (Kijk, één van die meiden stelde onverwacht snel en spontaan voor om naar België te komen voor meerdere dagen... , die tijd is voorbij: alleen miserie (op den duur). Ik kom dus wel naar ginder .
    Denk dat S&F zijn programma nog wel wat gaat wijzigen: Serena is terug in PSR! Julia is er ook nog, dus dat wordt nog moeilijk

    Je doet je naam in ieder geval eer aan S&F!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. #30
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Denk dat S&F zijn programma nog wel wat gaat wijzigen: Serena is terug in PSR! Julia is er ook nog, dus dat wordt nog moeilijk
    Anderzijds...

    Twee jaar geleden met een dame van YY gaan kameren en ik liep op heel veel wolkjes. Super super goeie sessie.
    Enige weekjes geleden na 2!! jaar terug met haar geweest. Ik wou dat al zo veel eerder maar ik ben ook lange tijd niet in YY geweest en als ik er was... was ze immer bezet. Je moet er als de kippen bij zijn. Ik lag dus vorige keer op vinkeslag (zeer letterlijk te nemen). Ze ontsnapte me niet.

    Ik herinnerde haar als subliem. Na 10' op kamer wist ik weer waarom .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #31
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    8 maart 2024 @ 09:25
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens de hele dag genoten van YY.

    Eten was op een schaal van 1 -10 een 6.
    Ijsberen - DVP 50% - 50%

    Ben 2 uur met Sylvia op kamer geweest, 2 keer hoogtepunt bereikt.
    Sylvia hoef ik verder niet te beschrijven, die kent zowat iedereen hier.
    Kijk maar in haar draadje.

    Rest van de dag genoten van de Wellness.

    Gr. JD.
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  7. #32
    Geregistreerd
    10 juli 2010
    Last Online
    31 mei 2011 @ 01:06
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    nog geen nieuws over poolse olga (yy) gehoord of zit ze in een andere club???????????

  8. #33
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Zaterdag 31/07/10

    Gisteren weer 'n dagje genoten in YY, geen files, openingstijd klokslag 13.00 binnen, E 40,- inkom (tot 14.00).
    Ontbeten met J99 en S&F, Dupke kwam wat later binnen, Tommyv was er ook, ruim 30 dames bij openingstijd.

    Veel nieuwe knappe gezichtjes en strakke lijfjes, 's-namiddags zo'n 40 dames, handgeteld 's-avonds 51 dames.

    Volop gebruik gemaakt van de uitgebreide faciliteiten: ontbijt in het restaurant met HM's fameuze zelfgebakken reuzenomelet,
    zonnen op 'n stretcher bij het zwembad, gebubbeld met S&F in de wellnessruimte, 's-avonds vlees gegeten van de bakplaat.

    Wederom blonde Ramona tegen het heerlijke lijfje gelopen. Ze droeg haar klassieke setje met zwarte kousen en jarretels, hoge pumps en zwart BH'tje. J99 ging als eerste met haar weg, daarna HM, gevolgd door Dupke. Kortom, wij hadden 'n topdag en Ramona helemaal .

    Een separate recensie volgt straks in Ramona's draadje.

    's-Avonds toch besloten -tot haar verrassing- om met Flo mee te gaan, een van de laatste vaste dames in YY met wie HM nog nooit
    was meegegaan. Goede service zoals verwacht van 'n dertiger, maar de klik tussen HM en Flo was er wat minder. Helaas, dat kan .

    Daarna nog van veel topless rondlopende borstjes genoten, er was veel te genieten in de Roermondse snoepwinkel.
    Op tijd vertrokken tegen 23.00, ook omdat Dupke de koffer nog moest pakken voor 'n lange intercontinentale vlucht.

    Wellicht vernemen we hier nog wat van 'm, vanuit verre Oosterse contreien .
    Founding Member

  9. #34
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Wederom blonde Ramona tegen het heerlijke lijfje gelopen. Ze droeg haar klassieke setje met zwarte kousen en jarretels, hoge pumps en zwart BH'tje. J99 ging als eerste met haar weg, daarna HM, gevolgd door Dupke. Kortom, wij hadden 'n topdag en Ramona helemaal .:.
    Moet HM toch even corrigeren, niet met Ramona gaan kameren maar met een vriendinetje van haar: Nicky.

    Het was weer eens "ouderwets" gezellig in YY deze dag, top sfeer, voldoene mooie dames zoals HM al beschreef en bekende beertjes

    Genoten!!!
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  10. #35
    Geregistreerd
    30 mei 2010
    Last Online
    19 juli 2013 @ 12:46
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik zie dat Seksenfun vandaag in YY is, hoe herken ik hem? Zou vandaag ook eens willen gaan voor eerste keer....maar drempelvrees
    Zou leuk zijn om niet compleet aleen te zijn....

  11. #36
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Inco,

    drempelvrees is nergens voor nodig.. de mensen zijn heel aardig.. neem genoeg geld mee..
    de 1e keer heb je altijd te weinig.. Mocht je echt veel vrees hebben ik ga vanmiddag naar
    vv.. villa vertigo in grefrath.. Ik ben er rond 15:00 uur.. de bezetting is er goed.. ik heb een paars shirt aan.. ik neem aan dat je de parkeerplaats zonder hulp zou kunnen vinden..

  12. #37
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    27 augustus 2010 @ 14:28
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hallo ijsberen,

    morgen van plan om voor het eerst een bezoek te brengen aan JJ. Mijn vraag is of je binnen de half uur alleen een keer mag komen of als het ook kan 2 keer...

    graag antwoorden aub

  13. #38
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikes81 Bekijk bericht
    hallo ijsberen,

    morgen van plan om voor het eerst een bezoek te brengen aan JJ. Mijn vraag is of je binnen de half uur alleen een keer mag komen of als het ook kan 2 keer...

    graag antwoorden aub
    Voor eerst is het YY en niet JJ YY staat voor Vin Yang voor alle duidelijkheid.

    Om op je vraag te antwoorden dan:

    Dat hangt van de meid zelf af, in theorie betaal je voor een half uur, dat is 30 minuten maar...... er lopen in YY een aantal meiden rond die niet zo goed klok kunnen lezen, of helemaal geen rekening houden met de klok. Nu eerlijk dat soort meiden kom je in elke club tegen.
    Ik bedoel hiermee dat er vaak meiden zijn waarbij 30 minuten gelijk staat aan 1 keer klaarkomen. Kom je al na 10 minuten klaar dan gaan ze van de kamer. Dus goed informeren vooraf is zeer belangrijk.
    Er zijn meiden die steeds netjes hun half uur rond maken en er zijn er waar 5 minuten extra ook nog kan. Maar hou er rekening mee dat er ook anderen zijn.
    Pas zeker op voor het "Hongaarse clubje" vooral voorde erg knappe hertjes.
    Bij mijn weten is er maar 1 club waar door het management echt wordt nagekeken of de dame lang genoeg op kamer blijft en dat is PSR, PSR is ook de club waar een minimum service bestaat, deze omvat PZC NMC TZ en Beffen, het hangt daar duidelijk in de lockers.

    In YY (en de meeste andere clubs) blijft het dus op je tellen passen en info inwinnen, maar zelf dan kan het nog verkeerd lopen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  14. #39
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikes81 Bekijk bericht
    hallo ijsberen,

    morgen van plan om voor het eerst een bezoek te brengen aan JJ. Mijn vraag is of je binnen de half uur alleen een keer mag komen of als het ook kan 2 keer...

    graag antwoorden aub
    heb je zoveel rijst gegeten 2 maal in een half klaarkomen dat lukt je nooit

  15. #40
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikes81 Bekijk bericht
    hallo ijsberen,

    morgen van plan om voor het eerst een bezoek te brengen aan JJ. Mijn vraag is of je binnen de half uur alleen een keer mag komen of als het ook kan 2 keer...

    graag antwoorden aub
    je bent morgen zo nerveus omdat je voor de eerste keer daar bent dat je helemaal niet klaar komt en dan zeg jij mag ik 2 keer in een half uur klaarkomen laat mij niet lachen trek je nu maar een af op de wc voor al in vorm te komen

  16. #41
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hen Bekijk bericht
    je bent morgen zo nerveus omdat je voor de eerste keer daar bent dat je helemaal niet klaar komt en dan zeg jij mag ik 2 keer in een half uur klaarkomen laat mij niet lachen trek je nu maar een af op de wc voor al in vorm te komen
    Kan ook anders lopen bij een eerste bezoek, spontaan klaarkomen bij het zien van al dat lekkers
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  17. #42
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikes81 Bekijk bericht
    hallo ijsberen,

    morgen van plan om voor het eerst een bezoek te brengen aan JJ. Mijn vraag is of je binnen de half uur alleen een keer mag komen of als het ook kan 2 keer...

    graag antwoorden aub
    Voor eerst is het YY en niet JJ YY staat voor Yin Yang voor alle duidelijkheid.

    Om op je vraag te antwoorden dan:

    Dat hangt van de meid zelf af, in theorie betaal je voor een half uur, dat is 30 minuten maar...... er lopen in YY een aantal meiden rond die niet zo goed klok kunnen lezen, of helemaal geen rekening houden met de klok. Nu eerlijk dat soort meiden kom je in elke club tegen.
    Ik bedoel hiermee dat er vaak meiden zijn waarbij 30 minuten gelijk staat aan 1 keer klaarkomen. Kom je al na 10 minuten klaar dan gaan ze van de kamer. Dus goed informeren vooraf is zeer belangrijk.
    Er zijn meiden die steeds netjes hun half uur rond maken en er zijn er waar 5 minuten extra ook nog kan. Maar hou er rekening mee dat er ook anderen zijn.
    Pas zeker op voor het "Hongaarse clubje" vooral voorde erg knappe hertjes.
    Bij mijn weten is er maar 1 club waar door het management echt wordt nagekeken of de dame lang genoeg op kamer blijft en dat is PSR, PSR is ook de club waar een minimum service bestaat, deze omvat PZC NMC TZ en Beffen, het hangt daar duidelijk in de lockers.

    In YY (en de meeste andere clubs) blijft het dus op je tellen passen en info inwinnen, maar zelf dan kan het nog verkeerd lopen.

    __________________
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  18. #43
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Het servicepakket van een flink deel van de dames,en niet alleen de hongaarse,is raamniveau dus geen pzc en tz.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  19. #44
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikes81 Bekijk bericht
    hallo ijsberen,

    morgen van plan om voor het eerst een bezoek te brengen aan JJ. Mijn vraag is of je binnen de half uur alleen een keer mag komen of als het ook kan 2 keer...

    graag antwoorden aub
    mikes81 niet race met je VW golfje op het terrein van yy want dan laten ze je niet binnen en niet al om 10 uur bij de poort gaan staan

  20. #45
    Geregistreerd
    5 augustus 2010
    Last Online
    18 mei 2011 @ 00:41
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben nieuw. Waarom doet de officiele yin yang site zo vaag over wat het nou precies is. Heb er pas over gehoord, dus kan iemand mij vertellen wat yin yang op de heinsbergerweg nu precies is? :P Sorry voor de domme vraag

  21. #46
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Hallo Tonder, je hebt het Vragenbaakje gevonden. Een regel daaronder staat FAQ, waar HM een mooie uiteenzetting geeft over alles in YY, hoewel, nog de oude situatie beschrijft. De service is nagenoeg niet veranderd, de indeling wel, maar daarover viindt je genoeg op het panel. Groeten, HW

  22. #47
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Het servicepakket van een flink deel van de dames,en niet alleen de hongaarse,is raamniveau dus geen pzc en tz.
    Dit soort generaliserende zinsnede heb je natuurlijk geen fluit aan.

    In YY is er een kleine groep dames die wat beperktere service levert. Deze zijn hoofdzakelijk te vinden binnen het Hongaarse, Bulgaarse en Roemeense klasje. Deze dames zijn eenvoudig te omzeilen door te voren even wat te babbelen.

    Let wel ik zeg "hoofdzakelijk", ook tussen genoemde nationaliteiten zitten goede en ook daar buiten tref je mindere.

    Verder omschrijft Zeppos het heel treffend.

  23. #48
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonder Bekijk bericht
    Ik ben nieuw. Waarom doet de officiele yin yang site zo vaag over wat het nou precies is...................
    Ik vermoed door de wetgeving
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  24. #49
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salvo Bekijk bericht
    weet iemand of poolse olga aanwezig is in yy?
    Vandaag YY bezocht een heerlijke tijd doorgebracht met Jamila tweemaal op kamer met haar terug een super GFE ervaring.
    Juist voor ik wilde doorgaan zag Olga mij, heb haar vlug begroet ze was vandaag juist toegekomen vanuit Polen via Eindhoven ,ze zag er mooi en ontspannen uit, ze zou een 10tal dagen blijven heb alvast afgesproken voor volgende week .
    Heb ook Seksenfun leren kennen , wat ervaringen uitgewisseld en wat ijsberenwijsheid opgedaan, het was mijn eerste kontakt met een ijsbeer van het forum.
    Het was zeer druk in YY zeer veel mooie hostessen en rond 3u30 een lange wachttijd voor op kamer te gaan , 3 koppeltjes wachtende voor ons, heb dan maar kamer 11 met het bubbelbad genomen ( betalende kamer die nog vrij was) .
    Volgende week donderdag terug naar YY, heb geen andere club nodig en dit om mijn favorietje te verwennen , Olga en Chanel staan ook op de verlanglijst en mijn gesprek met Seksenfun verder te zetten.

  25. #50
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Vandaag even op en neer naar YY. Plotselinge geilheid of hoe noem je dat?

    Bij aankomst rond 13.00 was het rustig kwa dames en er waren wat meer beren.

    Begonnen met een sauna ronde. Daarna in weer in de bar plaats genomen. Weer verschillende nieuwe dames gespot, ook enkele die even uit GT kwamen overwaaien.

    Nog geen van mijn persoonlijke favorieten te zien. Totdat ik Magda de bar in zag komen en even later met haar naar kamer vertrokken.

    Een goed uur later terug van kamer was het een heel ander beeld in de bar, het was goed vol gelopen. En ik zag al snel 3 van mijn favoriete dames.

    Djuu, een luxe probleem. Gekozen voor Lana want die had ik ook al een tijdje niet gezien.

    Om niet in de verleiding te raken voor nog meer kamergangen maar op tijd (19.00) naar huis gegaan.
    Wel met de belofte aan de andere dames om snel te keren.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60