Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 142
  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:57
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Beitrag Populaire Horny Gebeurtenissen, December 2011

    Even 's middags naar HAPPY gereden en meteen maar een poos in de file gestaan.
    Rond zessen werd het hek door de blonde HELENA voor mij geopend.
    Het was gezellig in HAPPY zoals altijd,allemaal jongens en meisjes in het clubhuis.
    Een meisje maar gelijk mee de kamer opgegaan wat natuurlijk begon met blasen waar pielemans zo hard als een stuk ijzer van werd.
    Snel een condoom om gedaan en maar neuken wat een hele snelle zaadlozing voor mij opleverde.
    Schoongemaakt het onderstel en klaar was deze jongeling.
    Douchen en daarna eten,ook nog wat gepraat met nr.43 die weer eens opnieuw verliefd is geworden op een ROEMEENSE.
    Rond 1/2 negen het clubhuis voldaan verlaten

    LANG LEVE ACAPULCO

  2. Onderstaande 4 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 1 december 2011),Big30 ( 1 december 2011),Bosco ( 1 december 2011),egon, Dr. Rammler ( 1 december 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Net terug van een avondje PHG. Eten redelijk, redelijk wat beren, veel sudlander, matige line up, een slechte sessie en twee formidabele sessies. Uitgebreider verslag volgt nog.
    PLECAT

  4. Onderstaande 2 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    ijsbeer11 ( 1 december 2011),terminator ( 1 december 2011)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    eren 30-11 naar PHG geweest. Jacky Pakutra was er al vanaf 3 uur 's middags. Ik was van plan rond zessen te arriveren, maar moest eerst nog even wat dingen doen. Dat gaat natuurlijk niet. Ik zit liever met mijn neus in een lekker wijf in PHG dan in een ingewikkeld dossier. Rond kwart over vier vertrokken, Anca een sms gestuurd dat ik een aantocht was en rond half 6 gearriveerd in Oedt.

    Er stonden toch al redelijk wat auto's op de parkeerplaats, zeker voor een woensdagmiddag. Er waren heel wat viespeuken aanwezig vandaag. Mijn auto er ergens tussen gefrommeld en aangebeld bij dit hol van verderf.

    Eenmaal binnen hing Anca al direct om mijn nek. Ik was al aan het rekenen. Als ik nu snel met haar naar de kamer ga, dan kan ik daarna nog een hapje eten. Ik rammelde van de honger. Had de hele dag, behalve een gebakje, nog niets gegeten.

    Omgekleed, een minuut of drie met Anca gezeten en daarna met haar naar de kamer gegaan. Op de kamer een uur lang geile spelletjes met haar gespeeld. Het was weer heerlijk en het herhalingsgevaar was op dat moment alweer boven de 200% gestegen.

    Daarna aangeschoven voor het eten. Het zal aan mijn honger gelegen hebben, maar het eten was er erg laat en een hoop getreuzel voor het eindelijk eens op de borden lag. Moet zeggen dat er ook een hoop figuren interessant lopen te doen bij de kok. Schep gewoon het eten op je bord, vreet het op en ga daarna pseudo-lollig lopen te doen aan de vreetbak.

    Het gaf me wel de gelegenheid de line up eens wat beter te bekijken. Hoop bekende dames, weinig nieuwe gezichten. O.a. Roxanna, Mary, Larissa, Vivi, Bella, Chaina, Delia, Livia, vriendin van Livia, Katia, Lucy, Nati en nog een aantal dames waarvan ik de naam niet weet, maar het gezicht wel ken. Anita scheen er ook te zijn, maar heb haar niet gezien. Conclusie was eigenlijk wel dat de line up tegenviel. Qua aantal dik in orde, hoewel er nu relatief veel ijsberen waren in vergelijking met de vorige keren, maar qua mooie dames die me in de smaak vallen was het behappen geblazen. Net wat teveel oudere dames, molligere dames, etc… JP was er, verder geen ijsberen van het forum gezien. Wel wat beren die ik vaker in clubs zie, maar verder niet heel goed ken.

    Het eten bestond uit: gekookte aardappelen, gebakken aardappelen (koud), een soort bloemkoolsalade, kip, wat gebraden vlees en wat gebakken boterhambeleg. Een Michellin-ster gaan ze er niet mee behalen, maar het was eetbaar, gaar en tot nu toe geen last van mijn maag. Voldoende dus. Later op de avond een broodje knakworst.

    Intussen wat in de bar gezeten en wat voetbal gekeken in het nachtcafé.Ook wat rondgelopen en kon Anca zo gauw niet vinden. Maar gezocht naar een alternatief. Dat viel nog niet zo mee. Aantal dames waren volgens mij aan het pannenkoeken en wat dan overblijft zijn jaagstertjes met gekende matige kwaliteit en wat onbekende dames die erg ongeïnteresseerd in de banken lagen. Uiteindelijk met Chaina op de kamer beland. Sessie was drie keer niks. Handje ervoor en zo…

    Een douche genomen en daarna kwam ik al direct Anca tegen. Eindelijk. Even met haar gezeten en toen gaan kameren met haar. Na 1 uur en 45 minuten kwam ik uitgeput de kamer uit. Wederom een uitstekende sessie. Heb flink genoten weer. Als mevrouw Sara de nummer 2 positie wil vasthouden in de top 5, dan is het toch wel handig dat ze deze week weer eens naar de PHG gaat komen.

    Intussen was ik ook nog een weddenschap met Anca aangegaan. Helaas voor mij verloor ik en verdubbelde zij zo haar omzet nog eens.

    Met JP in de bar nog wat gepraat, een glas water gedronken en daarna richting huis vertrokken.

    De conclusies van een avondje PHG:

    · redelijk drukke woensdagavond
    · line up kwantitatief op orde, kwalitatief absoluut niet
    · het eten was eetbaar, broodje knakworst lekker
    · 2 prima sessies, 1 mindere.
    · Heb weleens betere avonden gehad, ook weleens slechtere avonden.
    PLECAT

  6. Onderstaande 9 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 december 2011),bergm550 ( 1 december 2011),Bosco ( 1 december 2011),Costana ( 1 december 2011),ijsbeer11 ( 1 december 2011),jacky pakutra ( 1 december 2011),MichelJ ( 1 december 2011),satanic surfer ( 1 december 2011),Willi69 ( 1 december 2011)

  7. #4
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Net terug van een avondje PHG. Eten redelijk, redelijk wat beren, veel sudlander, matige line up, een slechte sessie en twee formidabele sessies. Uitgebreider verslag volgt nog.
    Eigenlijk wordt het er niet beter op, slecht eten, veel Sudlanders en een slechte line-up.... Tijd voor een andere club? Terug naar GT misschien. Kijken wat het wordt voor de komende dagen, ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.

    We wachten op je verslagen Alabama.

  8. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    terminator ( 1 december 2011)

  9. #5
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Eigenlijk wordt het er niet beter op, slecht eten, veel Sudlanders en een slechte line-up.... Tijd voor een andere club? Terug naar GT misschien. Kijken wat het wordt voor de komende dagen, ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.

    We wachten op je verslagen Alabama.
    Vorige week vrijdag was het prima qua line up, eten en publiek. Gisteren een stuk minder en.ook zaterdag s een te mijden dag. Vandaag maar weer eens zien wat er te doen is in PHG.
    PLECAT

  10. #6
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    We wachten overigens ook op jouw reports, GJ.
    PLECAT

  11. #7
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.
    TSSsssss.....Dat vind Anita ook van mij.

  12. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 1 december 2011)

  13. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:00
    Berichten
    41.730
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.459 in 8.527 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Kijken wat het wordt voor de komende dagen, ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.

    We wachten op je verslagen Alabama.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Met JP in de bar nog wat gepraat, een glas water gedronken en daarna richting huis vertrokken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    We wachten overigens ook op jouw reports, GJ.
    En van die andere panne(n)koek JP dan
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #9
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.
    Hoe langer je gaat pannenkoeken, hoe crazier ze je vindt

  15. #10
    Geregistreerd
    29 maart 2010
    Last Online
    10 maart 2018 @ 15:37
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked 7 Times in 1 Post

    Standaard

    Morgen maar weer eens naar de Essen motorshow en op de terug weg maar weer eens in PHG gaan kijken heb er zin aan!!

  16. #11
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    We wachten overigens ook op jouw reports, GJ.
    Net terug van PHG, straks ff wat rapportjes schrijven. Truste.

  17. #12
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Donderdag 1 december rond 9 aangekomen bij PHG. Er stonden wederom aardig wat auto's op de parking. Ik had er weer zin in. Ik rammelde van de honger, maar zou voor de 10 uur hamburger nog wel even een uurtje gaan vogelen met Anca. Zou die niet beschikbaar zijn, dan zou ik voor Anita gaan.

    Al snel kwam ik NikXXX, SFL en nog een niet schrijvende metgezel van SFL tegen. Gezellig gepraat, daarna even gekeken of ik Anca richting de kamer kon krijgen om een uurtje te vogelen.

    Hoe anders kunnen dingen lopen. Zowel Anca als Anita gepannenkoekt. Voor de rest was de line up weer niet veel. NikXXX zei het me nog, "we zijn verwend". En zo is het maar net. Ze zijn allemaal te groot, te klein, te dik, te dun, te grote borsten, te kleine borsten, spleetje tussen de tanden, rare neus, rare pukkel, raar kapsel, niet de juiste nationaliteit, te dikke reet, geen reet, etc… Waar enige tijd geleden de line up snel een stuk beter was, was het nu niet veel. Tel de ex-VV dames niet mee en er blijft optisch weinig over. Heel wat oudere dames, heel wat dames van het type mollig of waarbij er wat rolletjes hangen, etc. Aantal dames heb je ook al een (slechte, matige, gemiddelde) ervaring mee en die laat je dan ook links liggen.

    IJsbeer 11 smste me dat het in LR goed te doen was. In een split of second nam ik de beslissing om daar maar eens te gaan kijken. Volgens hem waren bepaalde dames niet aanwezig, dus het risico was beperkt. Je kUunt wel uren hangen in de PHG en een keer of drie kameren met dames die het allemaal net niet zijn, maar deze keer maar eens verder gaan kijken. Ik was ook wel wat moe. Woensdag laat gaan slapen na saunaclubbezoeken, daarna even wat verplichtingen in Nederland, vol gas richting Duitsland, daar liggen krikken en dan naar de PHG. Richting huis was even een optie, maar die optie werd snel geschrapt.

    Voor de eerste keer in mijn leven verliet ik ongepopt een saunaclub. De thekefrau vond dat ik wel erg snel weg was. Tja, de twee dames die ik zou willen kameren waren gepannenkoekt en voor de rest vond ik de line up niet veel. Kan een keer gebeuren.

    Daarna vol gas richting Living Room. Exact 37 minuten later stond ik bij de poort van de Living Room. IJsbeer 11 was hier aanwezig en ook Boy69 in de verte zien lopen. Ik was juist op tijd voor de pizza. Even flink lopen schranzen. Dat was wel nodig, want het was al van 6 uur geleden dat ik wat had gegeten en dat was een kleine portie tapas.

    Na de pizza, was het tijd voor pizda. De eerste de beste dame die in het vizier kwam was Vanessa. Daar had ik al de nodige enthousiaste verhalen over gehoord, dus ik ging voor een uur met haar naar de kamer. Dat heb ik me niet beklaagd. Ze is geweldig op de kamer en het is ook best een aardige meid. Na een goed uur de kamer verlaten.

    Daarna wat aan de bar gehangen, met IJsbeer 11 staan buurten en wat rondgekeken naar de dames om een volgend slachtoffer te zoeken. Een deel van het personeel was redelijk chagrijnig, de andere bardame was erg uitbundig. Mocht zelfs even aan haar tieten voelen en ze hing nog een heel verhaal op over trouwringen. Daar komen we allemaal niet voor, dus ik ging zoeken naar een slachtoffer.

    Het werd de Roemeense Janet/Jeanette. In de wat meer donkere hoekjes van LR niet heel lelijk, maar op de kamer met fel licht… De sessie was standaard. TZ had ik weinig zin in, zij wel. Pijpen deed ze goed en het neuken ook. De losse onderdelen waren technisch allemaal goed, maar een vloeiend en geil geheel wist ze er niet van te maken. Ze was wel erg correct met de tijd overigens. Na 28 minuten werd netjes gevraagd of ik het bij een half uur wilde houden of een uur wilde. Dat is erg netjes natuurlijk van deze dame.

    Daarna een douche genomen en richting huis gekacheld. Ik was iets voor half 4 thuis en moest om 6 uur alweer op. Behoorlijk gaar al dus, maar als alles meezit ga ik vanavond weer een poging wagen in de PHG.
    PLECAT

  18. Onderstaande 4 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 december 2011),Costana ( 2 december 2011),jacky pakutra ( 2 december 2011),MichelJ ( 2 december 2011)

  19. #13
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Last Online
    8 januari 2022 @ 13:17
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Mischien komt die slechte line up wel doordat er al wat meiden richting huis gaan om daar de feestdagen door te brengen met familie.

  20. #14
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PinoNr1 Bekijk bericht
    Mischien komt die slechte line up wel doordat er al wat meiden richting huis gaan om daar de feestdagen door te brengen met familie.
    Kans is vrij klein denk ik. Het is pas 2-dec. Een enkeling zal misschien al terug naar huis zijn, maar het gros zal pas tegen (of na) half december vertrekken. Orthodox-kerstmis (Rusland) valt geloof ik pas op 7-jan, in Roemenie is het gewoon 25-dec.

  21. #15
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Vanaf 8 ben ik er.
    PLECAT

  22. #16
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Kans is vrij klein denk ik. Het is pas 2-dec. Een enkeling zal misschien al terug naar huis zijn, maar het gros zal pas tegen (of na) half december vertrekken. Orthodox-kerstmis (Rusland) valt geloof ik pas op 7-jan, in Roemenie is het gewoon 25-dec.
    De clubs zijn nu in deze periode op zijn volst. Er moet bijverdiend worden ivm de nabij zijnde vakantieperiode.

  23. #17
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    PHG/01/12/11

    -Samen met Box-Bull gisteren eens naar Happy Garden gereden.
    -Al geruime tijd is Box-Bull nu een volwaardig ijsbeer, want hij staat hier geregistreerd onder de naam “Dances”.
    -Wat een belachelijke naam? Dances? Waarom niet Box-Bull of Shit-Bull of wat dan ook? Dances is volgens hem de naam die hij tijdens zijn verblijf bij de Apache-indianen verdiend heeft. Is een afleiding van “Dances with Whores”
    -Maar goed, ik en Dances komen de PHG binnen en wat we daar aantroffen was een heus vrouwenoverschot.
    -Voor Dances was het de eerste keer in PHG en zodus behoefde hij een rondleiding.
    -Lang stonden we niet alleen, want Dances viel ten prooi aan de één of andere Roma-zigeunerin en ikzelf kreeg het hoog aangeschreven gezelschap van Anka!
    -Na haar een tijd op mijn schoot te hebben, een paar koffies (één capucino bereidde zij voor mij en in cacao tekende ze een hartje op de schuimkraag) en een douche vertrok ik met Anka naar de kamer.
    -Een stomende 2 uurtjes ben ik met haar weggeweest en de details lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...php?24930-Anca
    -Na de sessie met Anka ging ik op zoek naar Dances.
    -De man was nergens te vinden en ik vreesde er al voor dat hij langer dan mij bezig was, maar de onderkruipende schelm zat verdoken achter een plant voetbal te kijken in de stille bar.
    -Toen zijn we gaan eten; zuurkool met zwijnenvlees en puree.
    -Zuurkool poetst de darmen grijnsde Box-Bull en hij zei dat hij na het eten zijn naam weer ging waarmaken. Ik vroeg of hij iemand tegen zijn snuit ging boksen, maar hij corrigeerde me en zei dat ie een potje ging schijten op de WC.
    -Terwijl Dances zat te kakken, kreeg ik in de luide bar het gezelschap van dat minderjarig snolletje van een Mikaela.
    -Niet meteen hetgene waar ik op zat te wachten, maar toch kreeg ze mij, tegen-me-op-rijdend, zo ver dat ik alsnog met haar de kamer indook.
    -Een ondermaatse sessie en daarover vindt je alles terug in volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...aela-(Romania)
    -Na Mikaela liep ik nog enkele rondjes, want Dances was ontvoerd door een stel Zwart-Afrikanen!
    -Aan de deur in het portaal zag ik ijsbeer Nickx staan. Men liet de arme man niet binnen…
    -Ik beloofde hem dat ik snel de theke zou zoeken, maar dat hij eerst even zijn entreegeld aan me doorgaf… Zodoende kon ik zorgen dat hij na binnenkomst sneller ingecheckt zou zijn.
    -De naïeveling deed het nog ook. Ik ging er met zijn geld vandoor en na een uur stond hij nog voor de tralies te wachten.
    -Geen medelijden mee: het zal hem leren van met Foots op te trekken!
    -Toen ik later op de avond eindelijk Dances wist te bevrijden uit de zwarte klauwen van mama Afrika, bleek hij helemaal van zijn melk te zijn.
    -Ik heb met een zwarte BMW met roze binnenbekleding gereden, mompelde hij verdwaasd.
    -Net op dat moment riep er iemand op mij… Ik keek opzij en zag Alabama!
    -Dat is tenminste nog eens een kerel… Ook zo’n Roemenië-ganger die onderdak verschaft aan menig prostituee. En aangezien hij hetzelfde gedachtegoed betreft Anka en een hoop andere sloeries deelt als ik, is hij niet alleen mijn lotgenoot, maar hebben we ook dezelfde smaak.
    -Met Alabama nog wat staan kletsen over hoerenjongen en diens meer.
    -Daarna is hij ook opnieuw met Anka de koffer ingedoken, maar ze moesten eerst lang wachten voor een kamer.
    -Dances with whores en ik hielden het rond 22u voor bekeken en reden weer naar huis.
    -Tot de volgende keer… Waarschijnlijk op woensdag 14/12
    -Nog een muziekaal en visueel afsluitertje: http://youtu.be/FjsFx5-PIos
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  24. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 december 2011),Alabama ( 3 december 2011),Badslippers ( 2 december 2011),Big30 ( 2 december 2011),Costana ( 2 december 2011),egon, Dr. Rammler ( 3 december 2011),gille52 ( 2 december 2011),masseurke ( 5 december 2011),Megaboob ( 2 december 2011),MichelJ ( 2 december 2011),NikXXX ( 2 december 2011),Willi69 ( 2 december 2011)

  25. #18
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Vrijdag ook maar weer eens aangewaaid bij PHG.
    Op terugreis kwamen we met zijn drieen om een uur of 5 aan.
    Vriendelijk ontvangst zoals gewoonlijk,en gelijk al prijs omdat snoepje Anita al gelijk weer in me klom,ik had ze de afgelopen 3 x niet getroffen dus deze x weer eens geluk:P
    Beetje rondgekeken,beren/dames verhouding was goed.
    Eerste sessie liet ook niet lang op zich wachten,samen met mun maat Gargamel maar even de kamer bezocht,ik,natuurlijk met Anita,hij met Anca.
    Het slobberwerk was weer als van ouds,en het geknetter in de kop liet dan ook niet lang op zich wachten.
    Na etenstijd,gelijk maar weer de 2e sessie er achter aan,ja als we dan toch bezig zijn,het enige wat veranderde was dat ik deze x alleen met Anita naar de kamer ging.
    Bijna 2 uur lekker gerelaxed,lekker gebabbeld,beetje knuffele,massere,pijpe natuurlijk,maar voor het eerst,ja lees goed ook NEUKEN((ja normaal zeggen wij altijd,Ficken,das machen wir zu hause)
    Ja en hoe ook dat is gewoon super,ik dacht dat ik met een of andere chinese vouwkunst bezig was,ze vouwde zich in allerlei standen om het me maar naar de zin te maken,lekker hoor.Echt un toppertje.
    Terug in de bar waren de meeste lekkere vrouwe al weer bezet.
    Na een tijdje trok enn meisje mijn aandacht,niet eerder gezien en dat klopte,ze werkte pas enkele weken in PHG.
    Alina hete ze,lekker snoepje om te zien en echt heel lief,even gebabbeld,en snel maar weer naar de kamer.
    Ondankt dat ze echt goed haar best deed,had mijn KING COBRA toch al te veel geleden van de kamer bezoeken met Anita.
    Hoe ze er ook aan slurpte of trok,ze kreeg er geen druppel meer uit.
    Ze bleef haar eigen maar verontschuldigen voor dat feit,ondanks dat ze er echt niks aan kon doen.
    Wel staat ze op mijn verlanglijstje voor de volgende x lief,mooi en onschuldig metsje om te zien.
    Voldaan verlieten we om een uur of 2 PHG voor nog een rit van 1.5 uur.

  26. Onderstaande 4 leden hebben King Kong bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 4 december 2011),Bosco ( 4 december 2011),gargamel ( 5 december 2011),satanic surfer ( 4 december 2011)

  27. #19
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    3-12 in happy,

    - Aankomst 15:15
    - Overschot damens
    - Leuk om Egon weer eens te zien.
    - Mijn draga had zich ziek gemeld.
    - Dankzij Kaajaa wist Anita het snel.
    - 2 uur haar gepannenkoekt.
    - Leuk om Knabbel en Babbel weer eens gesproken te hebben.
    - Pianist in het nachtcafe.
    - De freet was er om 20:00.
    - 22:00 liep de club vol.
    - Te vol!!
    - 60 damens/200 beren in the house.
    - Personeel loopt zich de benen uit het lijf.
    - Ze kunnen het niet bijhouden.
    - Wachttijd 1,5 uur.
    - Geen DJ.
    - Geen sfeer.
    - Geen zuurstof.
    - Kaajaa uit zijn kamer met zijn meisie getrokken.
    - Had lang genoeg gepannenkoekt.
    - Ik met meisie de kamer in.
    - 00:30 vertrokken.
    - Elena vroeg of ik het naar mijn zin had gehad.
    - Tot 22:00 wel.
    - Geheel onnodig verontschuldigde zij zichzelf.
    - Elena is de liefste theke die ik ken!
    - Is het voor het laatst dat ik op een zaterdag ben geweest?


  28. Onderstaande 13 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 december 2011),Alabama ( 4 december 2011),Big30 ( 4 december 2011),Boy69 ( 4 december 2011),Costana ( 4 december 2011),Dalton ( 5 december 2011),egon, Dr. Rammler ( 4 december 2011),King Kong ( 4 december 2011),MichelJ ( 4 december 2011),NikXXX ( 4 december 2011),satanic surfer ( 4 december 2011),sunny ( 5 december 2011),terminator ( 4 december 2011)

  29. #20
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    - 22:00 liep de club vol.
    - Te vol!!
    - 60 damens/200 beren in the house.
    Naast GT is dus inmiddels PHG ook een te mijden club voor de zaterdagavond...

  30. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 4 december 2011)

  31. #21
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Naast GT is dus inmiddels PHG ook een te mijden club voor de zaterdagavond...
    gut gesprochen. geh demnächst auch wieder freitags
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  32. #22
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard PHG, Zaterdag, 3.12.11

    Bevor ich schlafen geh Jungs kleiner Vorbericht im Telegrammmstil

    Meinereiner mit Chauffeur Gynakologe, Willi69, Deepreamer, Nickme, Chris71, Bosco, Kajaa, Knabbel en Babbel beim Popp - Sauf und Fressgelage im Happy.

    Alle erschienen wie vereinbart und pünktlich, der Laden brechend voll, supergeile Damenriege, Egon poppt aufopferungsvoll 3,5 Stundenlang die schönste Frau aus Kroatien gerade frisch verpflichtet

    Ich trau es mich fast nicht zu schreiben, wer nicht trotz mehrfacher öffentlicher Zusagen kam.......
    ne, sorry ich kanns nicht niederschreiben ich glaubs nich, bin auch zu müde

    was fast noch schlimmer war: als Ersatzmann hatte der Betreffende unentschuldigt fehlende sehr warscheinlich T O M vom Freierforum geschickt.

    Hat der Typ sich doch in irgend ner dunklen Ecke verkrochen,(Onkel Toms Hütte oder was) wo ich ihn nicht sah

    deepi hat ihn dann entdeckt, er kommt zu mir er erzählt es mir, ich kanns nich glauben, schick sofort paar Leute los um den Sack dingfest zu machen, aber er hatte sich wohl schon heimlich verkrümelt, sodass ich ihn nicht am Gnick packen und beuteln konnte

    so Junx ich geh nu erstmal bubu und dann schaun mehr mal , wat mir im Laufe des Sonntag zu diesem Thema noch alles einfällt, vielleicht hab ich ja auch ne Traumeingebung was durchaus nach etlichen Kannen Vodkaredbull passieren kann
    n8
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  33. Onderstaande 6 leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 4 december 2011),Badslippers ( 4 december 2011),Big30 ( 4 december 2011),Bosco ( 4 december 2011),Costana ( 6 december 2011),MichelJ ( 5 december 2011)

  34. #23
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard SINTERKLAAS BESTAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SINTERKLAAS bestaat!!!!!!! en hij heet............................


    https://www.ijsberenforum.com/forum/...510#post243510

  35. #24
    Geregistreerd
    12 juli 2007
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 07:08
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    114
    Thanked
    53 in 16 posts

    Rotes Gesicht Freitag, der 02.12.2011 - Schöner Tag und ein Highlight

    Hier mal ein schneller und kurzer Bericht zu letztem Freitag.

    Ich fand es mal wieder Super. Jetzt schon das zweite Mal hintereinander :wink:

    Bis etwa 17 Uhr war es etwas ruhig, ich nutzte die Zeit zum relaxen. Zum Abendessen kamen dann die Eisbären zahlreicher.
    Das Essen war übrigens mal wieder prima, echt lecker.
    Die Stimmung war gut, es wurde am Abend ausgiebig abgefeiert. Teilweise kam man kaum noch durch den Gang an der Theke.

    Gegen 23:30 bin ich dann gefahren, da war die Party noch voll im Gange.

    Ich war 2x auf dem Zimmer, aber hervorheben möchte ich mein Highlight Vivi (siehe Bericht)

    Also, es war mal wieder ein toller Start ins Wochenende.
    Nette Grüße

    Franzis

  36. Onderstaande 3 leden hebben Franzis bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 5 december 2011),Costana ( 5 december 2011),egon, Dr. Rammler ( 6 december 2011)

  37. #25
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Wat is THE FINAL COUNTDOWN 2011 (https://www.ijsberenforum.com/forum/...598#post242598 ) zonder Het Wedkantoor van Ace2?
    Het is de bedoeling dat je de top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2011 raadt. Raadt je de juiste nummer 1 dan krijg je 5 punten, raadt je iemand op een juiste positie in de top 5 dan krijg je 3 punten en raadt je iemand die wel in de top 5 staat maar op een andere positie dan krijg je 1 punt.

    Verder moet je raden welke ijsbeer de meeste nominaties in 2011 heeft gegeven. Raadt je dat goed dan krijg je 3 punten.

    De 2 ijsberen met de meeste punten krijgen een vrijkaartje, waarbij ijsberen die in THE FINAL COUNTDOWN 2011 al een vrijkaartje hebben gewonnen worden uitgesloten.

    Er zijn dus 2 vrijkaartjes te winnen.

    Kortom Het Wedkantoor van Ace2 is geopend: https://www.ijsberenforum.com/forum/...604#post243604

  38. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 6 december 2011)

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.

Babylon 468*60   Diamond 468*60