Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:34
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard Adele / Adelina (Roemeense) ex GT

    Naam : Adelina

    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits-Engels

    Leeftijd : ik schat vooraan in de 20

    Haarkleur/-lengte : donkerbruin-zwart / lang

    Lengte dame : 1.60

    Postuur/Cupmaat : Ultra-slank / A-cup

    Tatoeages/Piercings : neen

    Service: TZ, NMC, PZC, Vingeren

    Voordelen: GFE

    Nadelen: GFE

    Tijdsduur : half uur

    Prijs : 50 ,-

    Extra’s bij het bezoek: niets speciaals, heeft gewoon een verrukkelijke kont

    Mijn oog laten vallen op Adelina die na (eerst ontwijkend) oogcontact en een uitnodigend gebaar van deze beer gevleid naast mij kwam zitten. Deze Roemeense schone is sinds 1 maand aan de slag in GT, en lijkt een beetje verlegen op het eerste zicht, maar die mening zou ik later snel herzien. Na een leuke pre-sale zijn we in een koude blokhut beland waar ze op een GFE-manier de warmte bij me opzocht, wat altijd wel leuk is... Na een rustige GFE-start met innig zoenen, zacht PZC, kwam de ware aard naar boven toen ze me cowgirl-gewijs bereed... ze liet zich helemaal gaan en dat was best een aardig zicht. Heb na een korte, maar krachtige missio het verhaal afgewerkt in doggy (kan ook moeilijk anders met zo'n lekkere kont). Conclusie: stille waters...

  2. Onderstaande 3 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020),satanic surfer (12 juli 2012),Zultbroek81 (12 juli 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...733#post280733

    Reuze gezellig, veel gelachen en uiteindelijk overgebleven met Adelina.

    Naam : Adelina
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
    Leeftijd : 26. Ziet uit als 20
    Haarkleur/-lengte : zwart/ lang sluik
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg maat 34/ redelijk vaste B-cups
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: TZ, PZC, NMC, 69
    Voordelen: Ze gaf zelf aan fervent liefhebber van PZC te zijn. Treft goed, ik ook.
    Nadelen: . Heeft met TZ even nodig om los te gaan. Hangt denk ik van de chemistry af.
    Tijdsduur : 60 min.
    Prijs : EUR 75,=
    Extra’s bij het bezoek: geen
    Wijze Grijze sexapproval: 9/10

    Met Adelina heel uitgebreid en prettig gekeuveld en toen een blunder begaan. Ik had namelijk met Rob45 afgesproken en wilde gaan kijken of ik hem op de afgesproken plek aan zou treffen. Dit was blijkbaar niet zo handig want Adelina reageerde toch wel ietwat teleurgesteld, want zij was dus - na een dik uur kletsen, van een kamergang uitgegaan. Ik beloofde haar dat ik er in de loop van de dag wel op zou terugkomen en ging naar binnen naar het bargedeelte. Maar ja, het is nog niet zo eenvoudig om iemand te vinden die je alleen van een PM kent, dus ik vond geen Rob45.

    Gelukkig was Adelina ook mee naar binnengelopen en stelde voor om dan maar een gezellig plekje in de zon op te zoeken. Nu had ik helemaal achteraan rechts in de tuin al gespot dat daar op de banken en op een grote matras op een verhoging al wat publieke actie plaatsvond dus dat leek me wel een aardige plek om ons gesprek naar een volgend level te tillen. Adelina wilde echter niet in de open lucht en stelde voor om een sleutel te halen en een blokhut op te zoeken. Helemaal achter in de tuin stonden echter twee luchtige open cabanas met een mooi groot bed erin. Dat leek me wel een kinky compromis en Adelina stemde toe.

    Adelina zoent enigszins terughoudend maar dat veranderde na korte tijd en ze werd daar toch nog heel passievol in. Daarna van een formidabele uitgebreide 69-sessie genoten met een super blowjob, gevolgd door diverse standjes. Na een uur gefinisht onder inzet van haar heerlijke pijpmondje. Gelukkig was het zeildoek van dit hutje afwasbaar!. En we waren één uur verder.
    Wijze Grijze sexapproval: 9/10

    Dit alles in een geweldige setting van af en toe een zacht briesje, fluitende vogeltjes, ruisende bomen en ritselende bladeren. Wat wil je nog meer? Top!
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020),Stief ( 4 september 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk had ze vandaag haar dag niet, of er was eenvoudigweg geen klik, dat kan ook. Ik heb vandaag met haar gekamerd en ze leek de hele tijd niet op haar gemak, ondanks mijn complimentjes. Ik kreeg ook te horen waar ik allemaal niet aan mocht komen. Na enkele zuinige kusjes besloot ik haar lichaam te verkennen en haar mooie poesje te beffen. haar gekronkel en gekreun deden vermoeden dat mijn activiteiten in goede aarde vielen maar ze bewoog telkens weg van mij. Mijn handen werden continu verplaatst ook al raakte ik haar verboden plekken niet aan. Mijn leuter was ondertussen alle interesse verloren en ondanks lekker pijpwerk kwam er niet genoeg leven in om er een condoom om te doen. Wel, het condoom ging er nog om maar ik kon er niet in bij haar, te slap.

    Ik heb de sessie afgeblazen met de smoes dat ik veel stress had op het moment. Omdat ik vermoedde dat ze echt wel goed wou doen en ze ontzettend zachtaardig en lief is.
    Als ik bovenstaande berichten lees dan verdient ze zeker een tweede sessie, maar misschien moet ik gewoon accepteren dat er geen klik was. Het kan best aan mij hebben gelegen.

  6. Onderstaande 5 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 september 2012),dennisw (10 september 2012),felrops (10 september 2012),fg22 ( 8 januari 2020),satanic surfer (10 september 2012)

  7. #4
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Heb deze dame de laatste weken in het vizier, eens een praatje mee gemaakt maar ze kwam me nogal verward over, vandaar maar niet mee gekamerd. Ik vind weinig recensies over de dame........een TMM of niet?
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  8. Onderstaande leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020)

  9. #5
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Na de vele reacties hier deze week dan toch maar een halfuurtje voor Adelina gekozen. Pffffffffff.....je mag haar voeten, knieën,heupen etc niet aanraken want dat kriebelt teveel. Ik vermoed dat haar lievelingsstandje doggy is (jij dan wel met je handen op je rug gebonden) ofwel cowgirl (waar je dan schijndood moet blijven liggen). 50€ in de goot dus, maar goed dat hoort bij de hobby af en toe.

    Herhalingsgevaar : Niemals wieder

    Heb nu Lori in het vizier, vind haar lichaam goddelijk, hopelijk weer geen misser.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  10. Onderstaande 2 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020),wervelwind (29 maart 2013)

  11. #6
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Zeer matige service laut Zweudse kollege: untendurchschnittliche service over de ganse lijn... hij refereerde iets in de trant van Ikea-service ofzo...

  12. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020),wervelwind (10 april 2013)

  13. #7
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Nou, de tweede keer die ik haar een tijd geleden misschien nog eens gunde kan ze op haar lekkere buikje schrijven.

    Zo jammer want ondanks haar ietwat grote neus vind ik haar een mooie verschijning. Met goede service zou GT aan haar voeten liggen. Maar ik heb haar afgelopen vrijdag wat geobserveerd en ik vraag me echt af wat zij in een saunaclub doet. Komt nerveus over, en voelt zich allesbehalve op haar gemak. Dit tezamen met mijn eigen ervaring (zie boven) doet haar definitief van mijn radar verdwijnen.

  14. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020)

  15. #8
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Zo jammer want ondanks haar ietwat grote neus vind ik haar een mooie verschijning. Met goede service zou GT aan haar voeten liggen. Maar ik heb haar afgelopen vrijdag wat geobserveerd en ik vraag me echt af wat zij in een saunaclub doet. Komt nerveus over, en voelt zich allesbehalve op haar gemak. Dit tezamen met mijn eigen ervaring (zie boven) doet haar definitief van mijn radar verdwijnen.
    Die neus wordt kleiner binnenkort vertelde ze me, de dokter gaat er een stuk afsnijden, als dat maar goed gaat. Hoort idd. niet thuis in een saunaclub, hoewel ze van zichzelf vond één van de beste dvp's van GT te zijn.....ahuummmm. Dromen mag.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  16. Onderstaande 2 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020),wervelwind (10 april 2013)

  17. #9
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    hoewel ze van zichzelf vond één van de beste dvp's van GT te zijn.....ahuummmm. Dromen mag.
    Dan moet ze eerst maar eens in de leer bij pakweg Amy, Patricia, poolse Maggy, Tanya, ofzo. Bij deze dames mag Adelina nog niet eens in de schaduw staan met haar huidige "kwaliteiten".

  18. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020)

  19. #10
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    vreemd dat deze dame zo negatief wordt weggezet, mijn ervaring met haar in haar half jaar in happy garden tot mei 2012 was van heel andere orde. heb haar veelvuldig voor een hele dag betaald en topservice genoten. prachtig lijf, mooi gezicht en zeer enthousiast. heb ik met plezier vele duizenden euro's aan afgestaan. jammer dat haar neus (uit medische overweging) rechtgezet gaat worden, meidje is eigenlijk mooi zoals ze is.

  20. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020)

  21. #11
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik was zaterdag in GT en zeer verbaasd haar nog aan te treffen. Kamert zelden tot niet, loopt alleen een beetje mooi te wezen. Jammer want qua uiterlijk zou ze zomaar mijn nieuwe topper kunnen zijn.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  22. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 januari 2020)

  23. #12
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    ==> YinYang

    Zeer aparte en toch interessante dame. Kwam haar enkele jaren maandelijkse tegen in GT. Ze heeft inderdaad een prachtig lichaam met een killer-kont. Contact maken met haar valt echter niet mee. Als je haar aankijkt van een afstandje draait ze haar hoofd weg en ga je op een kruk naast haar zitten dan draait ze eerder weg dan naar je toe. Ik dacht toendertijd in het begin dat het wel aan mij zal liggen, maar aangezien ze me wel aantrok bleef ik haar vaak in de gaten houden en zag dat ze dat eigenlijk bij iedereen doet. Het lijkt wel of ze niet wil kameren. Toen ik vorig jaar na lange tijd weer terug was in GT werkte ze er tot mijn verbazing nog steeds. Met wat meer ijsberenervaring dacht ik wat kan mij gebeuren en ben er in een bankje maar gewoon langs gaan zitten. Tot mijn verbazing was het eigenlijk wel een leuke dame om een gesprek mee te voeren. De kamergang begon vrij standaard (lag ook wel een beetje aan mij), maar haar inzet was goed en op het einde begon ze vanuit zichzelf ook een beetje te tongzoenen. Ik dacht toen dat bij een herhaling en wat minder passiviteit van mij kant, je er een goede kamergang van kunt maken.

    Gister zag ik haar weer in YY met dezelfde houding. Geen enkel contact makend met andere dvp's of ijsberen. Helemaal alleen aan het eten zonder op of om te kijken. Aan de bar drinkt ze haar koffie tussen een groepje ijsberen. Waar andere oogcontact maken of een aanraking doen, negeert ze hun volledig terwijl ik zie dat ze wel interesse hebben. Ik dacht bij mijn laatste kamergang als ze een beetje het initiatief neemt ga ik voor haar. Bij het voorbijgaan tikte ik lachend op haar been en ging achter haar staan aan de bar. Ik weet zeker dat ze wist dat ik achter haar stond, maar ze bleef netjes in haar "hard to get" rol en draaide de kruk uiteraard niet.

    Normaal ben ik niet zo van het observeren, maar deze blijft apart. Meestal zitten de dames al op je slip als je ze aankijkt, maar deze niet. Beetje vreemd, maar wel lekker...

  24. Onderstaande 5 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (18 december 2016),fg22 ( 8 januari 2020),laplagne (18 december 2016),mathiou (19 december 2016),sepp2000 (18 december 2016)

  25. #13
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Noemt zich nu Adele, in YY welteverstaan. Blijft prachtige maar aparte dame, zij bepaalt met wie en of er überhaupt gekamerd wordt.
    Mocht me over de uiteindelijke kamergang, net als vroeger in GT, in ieder geval zeker niet beklagen.

  26. #14
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Vandaag Adele tegen het slanke lijf gelopen eenmaal op de kamer bleek ze al 32 jaar oud.
    Nou dat had ik niet gedacht ziet er jonger uit maar kan ook door haar tengere strakke bouw komen en omdat ze nog geen kinderen heeft.
    Verder zou ze uit Moldavische deel van Roemenië moeten komen nou dat zal best kunnen aangezien ze vloeiend Roemeens me dames sprak.

    Nou ja verder over haar kamer prestaties die zijn vooral op pijp gebied uitstekend, ze waarschuwde me al aub. niet in haar mond klaar te komen.
    En toen ze begon te pijpen begreep ik ook waarom ze dat zei, ik ben zelden zo heerlijk, nat en divers gepijpt als door haar.
    Voor de rest waren de prestaties gemiddeld maar haar pijpkunsten zal ik zeker niet snel vergeten.
    I just don't give a fuck

  27. Onderstaande 9 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 september 2018),bierbeer (25 september 2018),Bluebear (26 september 2018),cheasehead (27 september 2018),fg22 ( 8 januari 2020),lollypopman (26 september 2018),mentholbear (26 september 2018),sofaking (25 september 2018),yylover (25 september 2018)

  28. #15
    Geregistreerd
    6 december 2019
    Last Online
    15 februari 2020 @ 15:54
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Iemand die weet waar deze topper nu werkt?

  29. #16
    Geregistreerd
    7 december 2017
    Last Online
    21 april 2023 @ 22:37
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    Net als Kanon21 ben ik ook benieuwd of iemand weet of ze nog actief is en waar dan wel...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60