Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Johanna (Roemeens)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:25
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.689
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.332 in 1.624 posts

    Standaard Johanna (Roemeens)

    Naam : Johanna

    Nationaliteit / Taal : Roemeens / Roemeens (en dus niets anders)

    Leeftijd : 19 jaar

    Haarkleur / Lengte : Zwart met wat blonde lokken / schouderlang en krullend

    Lengte : tussen 1.50m en 1.60m

    Postuur / Cupmaat : normaal / A-cup (past goed bij haar kleine lijfje)

    Tatoeage / Piercing : Nee / Nee

    Service : PZC, NMC, 'TZ',

    Voordeel: nieuw en enthousiast, ook een lekker neukertje

    Nadeel: communicatie onmogelijk en ze doet waar ze zin in heeft: saunaclub onwaardig.

    Prijs: € 50,00 per half uur

    Onder het mom van nieuwe meisjes uitproberen, kwam ik bij deze kleine en schuchtere snoes uit. Toen ik naast haar ging zitten, besprong ze me haast met een stralende glimlach en al snel bleek dat ze alles behalve schuchter is... ze heeft alleen de tools niet om achter mannen aan te gaan: geen Engels, Duits, Frans, of wat dan ook; alleen Rumanisch. Dus we waren snel uitgepraat en ik liet me de hoek om de kino inslepen. Nu besprong ze me echt en al die zoentjes zijn best fijn, terwijl je dat lekkere compacte lichaampje in je armen hebt, maar voor tongzoentjes moest ik behoorlijk aandringen. Zelfs het woord 'Zimmer' behoort nog niet tot haar vocabulaire, dus ik kreeg de 'Camera-vraag' snel gevolgd door wat handgebaren die moesten uitbeelden wat ze daar wilde doen.

    Na nog wat info uit haar te hebben gesleept ben ik er maar op in gegaan. Ze is leuk spontaan en het was in de kino als startpunt best ok. Op de kamer was het eigenlijk helemaal niets. Ze begon meteen met pijpen en mijn poging om haar eerst even naast me op het bed te krijgen, werd met een breed glimlachend hoofdschudden verworpen, waarna ze verder ging pijpen. Hierbij moet ze nog veel leren: het ziet er wel koddig uit met haar hoofdje en zwiepende haren die op 'Duitse Autobahn snelheid' op en neer gingen, maar lekker zou ik het niet noemen. Daarna een paar droge zoentjes gestolen terwijl ze met het condoom zat te klooien en ik wat met haar strakke poesje speelde - upsell was er niet, maar ze wees nog wel even vragend naar haar kont...of ik die ook wilde. Het voorstel voor cowgirl, werd snel afgewezen en lepeltje lepeltje had ze ook al snel genoeg van...dan maar doggy, hierin neukt ze wel lekker mee en voor iets dat eigenlijk mijn minst favoriete standje is hebben we hier best lang en lekker in staan (en later liggen) seksen. Uiteindelijk in missionaris afgemaakt en voor het geval dat dit nog niet duidelijk is: tijdens dit alles was er van oogcontact of zoenen weinig sprake.

    Tijdens het opruimen was ze behoorlijk spraakzaam over dingen die met pulas en pizdas te maken hadden...maar ja, daar verstond ik dus geen flikker van. Mijn met grote gebaren opgezette poging om haar nog even naast me op bed te krijgen, werd opgevangen met een schaterlachje, waarna ze verder ging met het vastgespen van haar schoentjes. Geen idee waarom ze zo een haast had, want andere kamers heb ik haar niet zien maken... en inmiddels had ze haar net zo ongeboekte vriendin toch ook weinig meer te melden zou je denken.

  2. Onderstaande 4 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 juli 2012),Bluebear ( 8 juli 2012),MichelJ ( 8 juli 2012),satanic surfer ( 8 juli 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Freude 468*60   Diamond 468*60