Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 66 van 66

Discussie: Live uit World

  1. #51
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Van de zusjes zou alleen Beatrice er zijn. Neya was er gisteren ook nog; die wilde je toch nog eens doen?

  2. #52
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2de update: Neya is er ook. En het blonde zusje van Simona. Ik dacht even dat het Simona was, omdat ze qua gezicht op elkaar lijken. Maar ze had cup B, dus het kon Simona niet zijn. Ook de andere zus van Simona is aanwezig, genaamd Diana. Dus the tree sisters are in dah house.

    Ik heb net met noglangnietuitgewandeld gedineerd. Langzaam groeit de sfeer. De line up is prima. Ik sprak met Duitse beren over Oase en op dit moment vinden ze dat World de betere line up heeft, maar Sharks is ook erg goed volgens hen. Op zondag loopt het storm in Sharks vanwege de entree van 40 Euro.

    Ik ga douchen en dan ga ik proberen Neya of Carla te schaken.

  3. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (12 april 2014)

  4. #53
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    3de update: Neya is dus aanwezig. Een Roemeense met de allure van een topmodel. Ze lijkt wel uit een Chanel reclame te zijn gestapt. Normaal gesproken zijn die modeltypes slecht op de kamer. Maar Neya vormt daarop de uitzondering. Het was een sessie met steamy windows. En ik heb haar verteld over GT en ze komt daar waarschijnlijk ook een weekje werken. Als je in de barruimte staat, dan springt ze er zo uit.

    Er valt een stilte en ogen worden groter als zij binnenkomt. We kwamen terug van de kamer en we liepen door de barruimte. Ik sloeg mijn arm even kort om haar middel en ze kroop dicht tegen me aan en zoende me. Monden vielen open, zo mooi is die meid. Het lied "Lady in red" schoot me te binnen. "This lady is dancing with me, cheak to cheak." Ja heren, dacht ik, ik ben met haar op de kamer geweest. Apetrots was ik. Ik heb het er nog warm van.

    Ik begin in de stemming te komen. Het World-gevoel kwam naar boven. Als je 10 minuten gewoon stil in de bar zit, dan weet je wat ik daarmee bedoel. Je komt in een soort trance, net alsof je TV kijkt en helemaal in de film opgaat. De knipperende rode discolampen, de dance muziek en de vrouwen die er op dansen en er zichtbaar van genieten, dat alles is het World-gevoel.

    Ik ben moe van de reis. Dus ik ben niet helemaal fit. Het is jammer dat World zo ver is.

  5. Onderstaande 7 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 april 2014),ButtinSky (13 april 2014),envert (13 april 2014),hp001 (12 april 2014),jacky pakutra (12 april 2014),Megaboob (13 april 2014),Van Dattum (13 april 2014)

  6. #54
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    4de update: ik heb net even geld opgenomen bij de geldautomaat in World. Dit is een geldautomaat van de Volksbank. Toch leuk dat een gerenommeerde bank een geldautomaat heeft in een bordeel. Ik ben nog hitsig en dan is zo'n geldautomaat toch wel handig. Maar het kan ook gevaarlijk zijn, want je verlegt je grenzen dan wel. Ik had nog 50 Euro nodig, want ik was in het gezicht van Carla klaargekomen. Toch wel sexy zo'n cumshot.

  7. #55
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik had nog 50 Euro nodig, want ik was in het gezicht van Carla klaargekomen.
    Kerel, wat ben je toch een geilaard. Vergeet je locker niet 3x te checken hè ! ! !

  8. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (12 april 2014)

  9. #56
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    5de update: ik ben nu weer terug in het hotel. Na 2:00 uur 's nachts verandert World in een moskee waar prostitutie is toegestaan. Ik was nog met Beatrice op de kamer. Dit is het zusje van Simona, die er vandaag wegens ziekte niet was. De DJ speelde ook nog een tijdje de muziek van Giorgio Moroder:



    Het was een goede dag in World. Ik heb er van genoten.

  10. #57
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    21 juni - live uit de World:

    Weer: Het is prachtig weer, zonnig en blauwe hemel. 17 graden, maar het voelt warm aan.

    Aanwezige beren: boy69 en blondinenschatz

    Line up: uitstekend. Neya, Alexandra, Carla en nog zo'n 70 meiden. Alleen jammer dat Simona er niet is.

    Eten: goed. Buiten werd gebarcecued. Vlees smaakte prima, salades niet. Ik had samen met boy69 en blondinenschatz gegeten. Ook had ik nog even aan het buitenzwembad in de zon gelegen.

    De entree is nu 70 Euro. Maar World blijft een bezoek waard. Er heerst gewoon een aparte sfeer, die niet te omschrijven valt. Het voelt goed aan. Je moet het gewoon eens ervaren. Toen ik de bar binnenkwam, werd dit lied gedraaid.



    Boy69 was al met Neya geweest en blondinenschatz was razend benieuwd wie dit was. Zoals zijn naam aangeeft, valt hij op blond. Ik zag Neya zitten en groette haar. Daarop stelde ik haar aan hem voor.

    Voordat ik hem had voorgesteld, zat hij al naast haar en schaakte haar meteen. Vrijwel meteen verdwenen ze op de kamer. Die meid is zo mooi. Alsof ze uit een Chanel reclame is gewandeld. Ik ga haar straks ook schaken.

    Ik was zojuist op de kamer met Carla. Heerlijke meid. Ik ben in haar gezicht klaargekomen. Ik lag op mijn rug en zij lag op haar zij. Ze ging met haar tong langs mijn piemel van boven naar beneden. En toen kwam ik klaar. Ze likte mijn eikel, terwijl het sperma op haar wang zat en het langs haar hand naar haar pols gleed.

    Boy69 komt net naast me zitten en zegt dat de volgende meiden er ook zijn:

    Jonella
    Alina
    Monica
    Julia
    Victoria

  11. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 juni 2014),db2 (21 juni 2014),jacky pakutra (21 juni 2014),Megaboob (21 juni 2014),palimo (22 juni 2014),Pistol Pete (21 juni 2014)

  12. #58
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    30 augustus, live uit World:

    Weer: 20 graden en bewolkt, maar voelt warm aan

    IJsberen line up: vooral de bekende Duitse stamgasten, maar verder geen ijsberen gezien

    Vrouwen line up: goede line up, het is nog rustig, de meeste meiden druppelen nu binnen, het is een club die pas laat op gang komt. Aanwezig zijn o.a. Neya, Carla, Alexandra, Monica (overgevlogen uit de Oase), Miko (Japanse) en nog zo'n 50 meiden.

    Sfeer: het is nog erg rustig. Bijna uitgestorven qua mannen. De vrouwen zijn dusdanig in de overhand. Gelukkig komen ze niet naar me toe voor te animeren. Ik zou nu niet graag een Japanner willen zijn, want dan ben je aangeschoten wild, als je ook maar een voet in de barruimte zet.

    Ik was erg geschrokken bij binnenkomst. Ik stond me rustig uit te kleden en bij te komen van de lange reis, komt er ineens een koe op me aflopen. Een oude stamvrouw van mij uit mijn Palace-dagen. Ze was vroeger beeldschoon, maar ze is behoorlijk veranderd.

    Er is zo'n 60 kilo bijgekomen en haar kont heeft inmiddels mythische proporties aangenomen. Ze leek wel uit een Joop Klepzeiker stripboek gewandeld te zijn. Ze vroeg wanneer we op de kamer gingen, ik zei dat ik al een afspraak had, groette haar en liep verder.



    Ik zit nu op de parkeerplaats dit bericht te schrijven.
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 augustus 2014 om 21:00

  13. Onderstaande 10 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Blondinenschatz (30 augustus 2014),Bluebear (30 augustus 2014),Boy69 (30 augustus 2014),db2 (30 augustus 2014),Don Rudo (30 augustus 2014),m4you ( 3 september 2014),mechelen (30 augustus 2014),Megaboob (30 augustus 2014),wervelwind (31 augustus 2014),Zultbroek81 (31 augustus 2014)

  14. #59
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    2 februari 2024 @ 06:11
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    57
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    ik vind al jullie berichten enorm interessant, bedankt daarvoor !!

  15. Onderstaande leden hebben KautoStar bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 1 januari 2016)

  16. #60
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    1 januari 2016, live uit World:

    Weer: droog, fris, 5 graden

    Line up: rond 30 meiden. Er zijn weliswaar weinig meiden, maar de kwaliteit is hoog. Er lopen een aantal mooie meiden rond, waaronder Alexandra en Simona.

    Verbouwing: de barruimte is geheel vernieuwd en de bar is nu rechthoekig in het midden van de clubruimte. Er staan rode, lederen banken met stoelen en aan de wand hangen foto's van de skylines van verscheidene steden in de wereld, want je bent natuurlijk in de club World. De vernieuwde barruimte doet denken aan de bar van Planet Eden. De kamers zijn verder hetzelfde, maar de bar op de onderste verdieping gaat ook verbouwd worden.

    Stemming: ik was om 14:30 vanmiddag aangekomen in World. De sfeer was goed en de muziek was uitstekend. Het was erg rustig. Ongeveer 10 meiden en 20 mannen. Rond 18:00 waren er 30 meiden en 70 mannen. De sfeer werd rond 21:00 ernstig verziekt, doordat er een groep van dronken Russen binnenkwam.

    Als je in World met een groep komt, dan is het geloof voor drie gasten, twee betalen en als de groep groter is, dan krijg je een fles Wodka van het huis. Ik ben ouderwets en ik begrijp niet waarom je dronken in een bordeel verschijnt. Maar voor World schijnt het niet uit te maken. Ik zie veel nette mensen, die voor de dames komen en niet voor de alcohol, nu afdruipen en ik ga hetzelfde doen.

    Ik ga niet tussen dat dronken, Russische schorem zitten. World bekijkt het maar. Jammer hoor. Ik hoorde een Amerikaan zeggen: "We were doing fine, until that scum came along." En ik ben het volledig met hem eens. Er kwam ook een DJ rond 22:00, die veels te harde muziek draait en vergeet dat we in een bordeel zijn en niet in een disco. Dus is het tijd om terug naar het hotel te gaan. Morgen ga ik weer naar huis. Ik heb twee mooie dagen gehad. Oudjaar in Sharks en Nieuwjaarsdag in World.

    Sessies: ik heb geweldige sessies gehad met Alexandra en Simona.

    Muziek: dit soort muziek werd er 's middags gedraaid. Gewoon een lekker ritme.


  17. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Blondinenschatz ( 2 januari 2016),LIKE_BLOND_THAI ( 7 januari 2016),mechelen ( 1 januari 2016),Nedlovefkk ( 1 januari 2016),noglangnietuitgewandeld ( 2 januari 2016),Pistol Pete ( 1 januari 2016)

  18. #61
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Zondag 27 maart, live uit World:

    Weer: 10 graden, regenachtig, bewolkt, maar nu klaart het wat op.

    Line up: 10 vrouwen, maar niets noemenswaardig. Hier en daar wat olietankers, die nog niet eens door de deur passen.

    Stemming: het is zeer rustig. Zo'n 15 mannen en 10 vrouwen. World is een avond/nacht club, dus de vrouwen komen pas na 17:00. Ik ga even twee uurtjes slapen bij het zwembad. Ik hoop dat Alexandra vandaag ook komt, maar die komt altijd rond 17:00.

    Eten: dit heeft zich echt verbeterd. Uitstekend. Voor het ontbijt zijn er kippenboutjes, roerei, soep, uitgebreid buffet met beleg, croissants, gehaktballen, noem maar op.

    Tot dusver dit live bericht uit een saaie, lege World. Mooier kan ik het niet maken.

  19. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (28 maart 2016),Blondinenschatz (27 maart 2016),db2 (27 maart 2016),Megaboob (27 maart 2016),Nedlovefkk (27 maart 2016),Sjeufke (27 maart 2016)

  20. #62
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2de update:

    Het is ongelooflijk. World heeft de prijzen verlaagd wegens de concurrentie met Sharks. Van 65 Euro entree naar 59. Van maandag tot en met zaterdag tussen 11:00 en 13:00 is de entree 47 Euro en op zondag de hele dag. De vrouwen betaalden vroeger zoiets van 90 Euro entree en nu 30. En nog krijgt World de tent niet vol. Het wordt nu wel langzaam wat drukker qua mannen en vrouwen, maar het is een schim in vergelijking met de jaren voor 2012. Eigenlijk kun je zeggen dat ik de World alleen nog maar voor Alexandra bezoek.

    De tuin buiten wordt opgeknapt. Het buitenzwembad heeft daardoor geen water. Ik liep in de tuin en keek naar het gebouw. Het ziet er zo aftands uit, dat je het beter kunt afbreken en opnieuw kunt beginnen. Ik heb net even uit verveling wat bij het binnenzwembad geslapen. Blijkbaar was ik niet de enige die dit lumineuze idee had, want er ontstond een run op de ligstoelen. Ik ga straks even uit verveling wat eten. Als Alexandra niet komt, dan verlaat ik de tent zonder gekamerd te hebben.

  21. Onderstaande 9 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (28 maart 2016),Blondinenschatz (27 maart 2016),Bluebear (27 maart 2016),db2 (27 maart 2016),mechelen (27 maart 2016),Megaboob (27 maart 2016),Nedlovefkk (27 maart 2016),Sjeufke (27 maart 2016),Teiresas (27 maart 2016)

  22. #63
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Kippenboutjes! Gelukkig zijn die er nog wel.

  23. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (27 maart 2016)

  24. #64
    Geregistreerd
    22 maart 2016
    Last Online
    26 juni 2019 @ 12:01
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    Niet helemaal live maar wel bijna. Zaterdag in World geweest voor de eerste keer. Vele vele malen in GT en omringende clubs geweest. Dit is wel een mooie versie van de wereld. Begon rustig doen we rond 15.30 binnenkwamen. Lekker chillen en rondkijken. Megatent. Mooie ruimtes en relaxte sfeer. Na 17.00 wordt het drukker en na 20.00 gaat het los. Fantastisch. Boven party onder relaxen. De bar alleen al is 4x GT. Goeie sessies. Geen vervelend gejaag. Enige minpuntje is dat er eigenlijk alleen Roemeense dames zijn. Verder, Top Tent!

  25. Onderstaande leden hebben Dr. Vandamn bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (25 april 2016)

  26. #65
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Zaterdag 13 augustus, live uit Hotel California:

    Weer: 26 graden, zonnig, onbewolkt, bloedheet

    IJsberen line up: boy69. Verder zie je in World veel leden van het Roemerforum en Lustscout Forum.

    Vrouwen line up: christina (in GT heette ze Alina), natalia, alina, alexandra, diana, simona en nog zo'n 60 meiden. Helaas kan ik niet meer namen geven, want daarvoor kom ik te weinig in de World. Nea is er helaas niet.

    Sfeer: soms zijn er momenten dat ik gelukkig ben. Maar ze komen maar weinig voor. Die keren dat ze voorkomen, is wanneer ik in een bordeel ben. Want zeg nou eerlijk. Iedere kerel wil toch in een bordeel zitten met naakte vrouwen. En dat vind je in World. Het is FKK pur. De vrouwen dragen alleen schoentjes. De sfeer is goed. Maar het publiek is hier en daar wat diskutabel. Het zijn niet allemaal nette mensen. Er lopen hier een paar echte bokito's. U weet wel, van die heerschappen met een grote, gouden, dikke ketting om hun nek.

    Buiten wordt er gebarbequed en het is heerlijk vertoeven in de tuin bij het zwembad. Ik heb net met boy69 gedineerd in de tuin en daarna hebben we gezellig gekuierd door de tuin als Waldorf en Statler. De tuin is zo groot dat een rondje toch wel een paar minuten duurt. We hebben ook nog gekeken naar de verschroeide plek waar een van de blokhutten was afgebrand door een sigaret.

    De bomen en de kruinen zijn daar helemaal zwart gebrand, wat aanduidt hoe hoog het vuur geweest moest zijn. Het is druk in de tuin. Overal liggen mensen en er liggen ook matrassen op het gras, waarop je kunt zonnen of wippen. Boy69 is zojuist even gaan poepen. Het viel me op dat zijn gezicht af en toe samentrok. Het leek wel alsof hij een ongelooflijke scheet moest laten. De buitensauna met het haardvuur is uit. Maar hopelijk wordt deze straks aangestoken.

    World wordt door de stamgasten ook wel Hotel California genoemd, omdat The Eagles over een bordeel zongen. Daarom leek de geuzennaam Hotel California wel op zijn plaats. You can check out any time you like, but you can never leave. Helaas is het mooi weer en je weet wat de regel is. Bezoek een bordeel nooit met mooi weer, want dan is de line up slecht. Maar ook deze regel gaat niet altijd op. Tot dusver is de line up goed te noemen en boy69 is ook tevreden.

  27. Onderstaande 8 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 augustus 2016),Blondinenschatz (13 augustus 2016),ButtinSky (20 augustus 2016),db2 (14 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2016),LIKE_BLOND_THAI (22 augustus 2016),mechelen (13 augustus 2016),Nedlovefkk (14 augustus 2016)

  28. #66
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2de update:

    Ik was vandaag met Simona en Alexandra op de kamer. Het was lachen vandaag. Samen met boy69 had ik de open haard in de buitensauna proberen aan te steken. We hadden het even aan de hausmeister gevraagd. Ik zei: "Durfen wir die Aussensauna anzünden?" Hij keek me verschrikt aan en lachte: "Nein, nicht die Sauna. Nur die Holzblocken." Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Hij gaf me een aansteker. Boy69 en ik liepen naar de sauna.

    De houtblokken lagen naast de sauna, maar je hebt papier nodig om het hout te laten branden. Na wat mislukte pogingen kwam ik op het idee om een tissuerol van een van de kamers te halen. Dat hadden we dan in propjes in de open haard gelegd en aangestoken. Daarna hadden we er een paar blokjes hout opgelegd. We bliezen in het vuur en vrijwel meteen begon het hout enorm te branden. Maar we waren vergeten de afzuiging aan te doen, waardoor het hevig begon te roken in de sauna.

    Het personeel van World schoot te hulp en deed de afzuiging aan. Binnen een paar minuten was het bloedheet in de sauna. We hadden de deur opengelaten en we zaten heerlijk rond het haard vuur. Ik bleef er maar blokken op gooien en de vlammen waren behoorlijk hoog. Maar het was gewoon supergezellig en sfeervol. Je rook de heerlijke houtgeur. Door de gezelligheid van het haardvuur kwamen er regelmatig even wat gasten en vrouwen in de sauna zitten.

    Er is ook een nieuwe beach lounge gebouwd en via deze lounge kun je zowel naar de tuin als naar de bar. De inrichting in de bar vind ik niet zo geslaagd. Het World-gevoel is weg. De bar oogt kil. Verder was het ook bloedheet in de club. Ik lag in een van de kamers op de onderste etage. De kamers hebben geen plafonds. Dus je hoort alles in de andere kamers. Er was zoveel lawaai en slap geouwehoer, dat het op mijn zenuwen begon te werken.

    De een kwam gillend klaar en de ander zat grapjes te maken met een DVP. Ik zei tegen Alexandra dat we op zoek moesten naar een andere kamer. Of buiten of boven. Gelukkig was er een kamer boven vrij, want die hebben gesloten plafonds en dus hoor je niets. Ik ga zo terug naar het hotel. Het was een mooie dag in de World.

  29. Onderstaande 9 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Blondinenschatz (14 augustus 2016),ButtinSky (20 augustus 2016),db2 (14 augustus 2016),Everhard (14 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2016),LIKE_BLOND_THAI (22 augustus 2016),mechelen (14 augustus 2016),Nedlovefkk (14 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld (14 augustus 2016)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.

  FKK Artemis 468*60