Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 66

Discussie: Live uit World

  1. #26
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    De DJ draaide overigens goed maar alleen de lekkere Roxanna beklom de paal en danste sensueel. Te weinig voor een topstemming. Helaas was de 18 jarige Roxanna later in geen velden of wegen te vinden. Zij zou naast Larissa de enige zijn in World die mij zou kunnen verleiden. Mogelijk is ze vertrokken want vele meiden van de dagploeg vertrokken tussen 22 en 23 ivm slapte aan klandizie. De whirlpool was prima op temperatuur en zorgde voor de broodnodige afwisseling en relaxmomenten. Morgen waarschijnlijk Oase.
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 3 november 2012 om 00:55

  2. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 3 november 2012)

  3. #27
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik zit nu in de trein van Frankfurt naar Gießen. Vandaag ga ik World bezoeken. Ik was er al enige tijd niet meer geweest, dus ben weer eens nieuwsgierig. De ICE van Amsterdam naar Frankfurt had geen enkele moeite met de sneeuw. Maar ja, deze is ook gebouwd door Siemens en dus Duitse kwaliteit. In tegenstelling tot de Flyra, de hogesnelheidstrein die rijdt tussen Amsterdam en Brussel. Deze trein heeft de NS laten bouwen door een Italiaans bedrijf.

    De Flyra had erg veel last van de sneeuw, als gevolg dat de bodemplaten beschadigden. De Belgische overheid verbiedt de Flyra nu door België te rijden, totdat de problemen zijn opgelost. Vanaf het begin wist ik al dat de Flyra een mislukking zou worden. Maar goed, terug naar World. Ik ben benieuwd wat me vanavond te wachten staat. Ik hoop dat de meiden van vakantie terug zijn. Ik zou Emma weer eens willen zien, een mooie slanke Roemeense met een natuurcup E.

  4. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (20 januari 2013),Rudi_NL (19 januari 2013),SeX++ (21 januari 2013)

  5. #28
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik ben nu in World. Het is rustig qua mannen. Wellicht wordt het vanaf 20:00 uur drukker. Dan komt meestal ook de DJ. Er zijn ook niet zoveel vrouwen, maar de avondploeg huppelt langzaam binnen. Er lopen een aantal hele mooie vrouwen rond. Dus de kwaliteit is uitstekend. Het ziet er naar uit dat het een goede avond zal worden.

    Ik denk dat ik vandaag wel drie keer op de kamer zal gaan. Ik heb net gegeten. Er is heerlijke kippensoep, pasta en zoetzure saus met kip. Het smaakte prima. Marijke van Helwegen is er ook en weet het toch iedere keer voor mekaar te krijgen om met hele jonge mannen op de kamer te gaan. Wellicht hebben deze mannen een moeder-complex. Goed, ik ga weer naar binnen.

  6. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (20 januari 2013),Rudi_NL (19 januari 2013),SeX++ (21 januari 2013)

  7. #29
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard World op 13 april 2013

    Ik ben nu in World. Mijn laatste bezoek dateert van 19 januari. Dus dat is al weer een tijdje geleden. Het is mooi, zonnig weer in Bundesland Hessen. In Frankfurt was het 16 graden en morgen wordt het 22 graden. Ik heb net even op een ligstoel in de zon gelegen bij het zwembad. Het was qua temperatuur goed te doen, totdat een wolk het verpestte. Die wolk bleef lang voor de zon hangen, omdat het nagenoeg windstil is.

    Zonder de zon werd het buiten toch iets te fris. Ik zit nu op de parkeerplaats bij de rode, Engelse telefooncel dit bericht te schrijven. Het restaurant heeft een facelift ondergaan en is nu ondergedompeld in beige kleuren met mooie neonspots. Het heeft een beetje de look van GT, dus het zou me niet verbazen als ze dit hebben afgekeken. Het is nu nog wat rustig, maar langzaam zie ik de avonddames de parkeerplaats oplopen.

    Er is een groot vrouwenhotel in Pohlheim, dus dat is een korte taxirit voor ze. De schoonheid van de dames kun je vergelijken met GT. Dus het wordt een goede avond. Zaterdag is toch wel de beste dag in World. Maar toch knaagt er iets aan me. Ik ben nieuwsgierig naar Oase. Wellicht ga ik om 23:00 uur ook nog even langs Oase. Enige nadeel is dat er een Messe is in Frankfurt.

    Ik wist het niet eens, want het hotel had gewoon de normale prijs, maar ik boek natuurlijk altijd erg vroeg. Dus het zal dan wel erg druk zijn in Oase, maar ik ben gewoon benieuwd naar de dames in Oase, want ik was er al heel lang niet meer geweest.

  8. Onderstaande 5 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 april 2013),Boy69 (13 april 2013),Henk74 (14 april 2013),noglangnietuitgewandeld (14 april 2013),Pistol Pete (14 april 2013)

  9. #30
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    In World was ik gister op de kamer met Carina en Carla. Waren prima sessies.

  10. #31
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    ja de party 1/6/2013 10 jare world ik met mijn maat graagneuker daar heen eerst naar het hotel in lich een taxi genomen en hop naar de geile dames wat een drukte zeg veel auto s daar langs de weg ik dacht alle hoeren jaggers uit alle windstrekken zijn ook hier maar toen kwam het we lopen de poort binnen en ja 100 man voor de deur ik zeg tegen mijn maat dit gaat effe duren maar we hebben zeker 1 uur en 30 min beuten gewacht maar we werden beloond eenmaal binnen eens flink aan de zuip gezet flink gegeten en gelachen met rooiakkers die meid met de dikke tieten ze werdt later op de avond gewoon gek van ons die ferukte hollanders zo ging dat door de microfoon het was binnen gewoon super druk en de gang bang ja je moest gewoon mazel hebben dat je bij de eeste vijf zat anders kwam het niet goed . dus effe kort veel meiden veel mensen goeie sfeer

  11. Onderstaande 2 leden hebben Bokito8 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 2 juni 2013),Boy69 ( 3 juni 2013)

  12. #32
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Je had vroeger moeten zijn... om 12.30 was er maar 45 minuten wachttijd. Lekker slim van ze om er maar 1 theke neer te zetten. Seks alleen haalbaar in de middag, daarna meer dan een uur wachten en de goede meiden hadden er geen zin meer in/gingen naar huis. Wel toffe party, ze hebben behoorlijk uitgepakt!

  13. #33
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Live uit World op 22 juni

    Ik ben nu in World. Even een kort berichtje. Het weer is heerlijk zonnig en 23 graden. IJsbeer Boy69 is ook aanwezig en we hebben heerlijk buiten gedineerd. Buiten werd er gebarbecued. Daarna hebben we nog even in de zon gelegen bij het zwembad. Wat is het toch een heerlijke club! Het publiek begint steeds internationaler te worden. Je ziet er meer en meer Aziaten en mensen uit de Benelux-Landen. De club wordt dus ook steeds bekender. Alhoewel het grootste gedeelte natuurlijk nog steeds Duitse gasten zijn uit omgeving Hessen, maar de bekendheid groeit.

    Het vrouwenaanbod is vandaag uitstekend. Ik stond er echt van versteld. Ik was nog niet binnen of ik zag al 6 meiden met wie ik het zou kunnen doen. Boy69 en ik hadden het er over dat als het slecht zou zijn, dat we dan naar Oase zouden gaan. Maar we blijven toch in World, want de vrouwenbezetting overtreft onze verwachtingen. Aanwezige vrouwen zijn onder andere: Kiara, Victoria, Carla, Marie, Alexandra, Diana, Miko en nog zeker 80 andere vrouwen. Het is qua gasten ook gezellig, niet overdreven druk, maar dat komt omdat de club erg groot is. Daardoor verspreidt de menigte zich.

    Goed, ik ga nu maar eens op de kamer.

  14. Onderstaande 7 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 juni 2013),Big30 (22 juni 2013),Dolfie (22 juni 2013),jacky pakutra (22 juni 2013),noglangnietuitgewandeld (22 juni 2013),rob45 (22 juni 2013),vrije jongen (23 juni 2013)

  15. #34
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2e update uit World:

    De stemming zit er goed in naarmate de avond vordert. Boy69 en ik zaten op de bank van de stemming te genieten in de barruimte. We waren het er over eens dat de stemming die je in World aantreft, je eigenlijk in maar heel weinig clubs ziet. Het is een bordeel, maar de combinatie van het interieur, gasten en muziek geeft je het gevoel in een normale disco te zijn. Je ziet de vrouwen en gasten plezier hebben. Ook het FKK-aspect geeft een aparte dimensie. Alle vrouwen lopen poedelnaakt in een interieur van rode meubels en discolampen.

    Ik stond daarnet in het midden van de bar. Om me heen naakte vrouwen en op de achtergrond de muziek van Andrea Berg (lied "Du hast mich 1000 Mal belogen, du hast mich 1000 Mal verletzt"). Het is de combinatie van foute muziek in een bar vol naakte vrouwen dat het enorm geil maakt. Later lag ik in de kamer achter de kino en speelde de muziek van A-Ha (Take on me). Het is weer een heerlijke avond in World.

  16. Onderstaande 5 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (22 juni 2013),hp001 (22 juni 2013),jacky pakutra (22 juni 2013),MiniME (22 juni 2013),noglangnietuitgewandeld (22 juni 2013)

  17. #35
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    3de update uit World:

    Er loopt een Roemeense rond in World, genaamd Nea. Echt een oogverblindende vrouw. Boy69 was met haar geweest en daarna wilde ik met haar, maar helaas ging ze naar huis. Ze was hoogblond, cup C en een prachtig vrouwelijk lichaam met een hoog knuffelgehalte. Ik zei tegen Boy69 dat ik gewoon al aan haar zag dat ze goed op de kamer moest zijn. En hij kon dat bevestigen. Er loopt hier ook nog een Lolly-look-a-like rond. Ik dacht echt even dat het Lolly uit GT was, maar het was haar niet. De Lolly in World daarentegen heeft nog grotere borsten (geloof cup F). Het is een beetje Lolly in het kwadraat. Megaboob zou gevloerd zijn met haar. Monica is terug uit Oase en werkt weer in World. Carla wil in GT gaan werken. Dat is zo'n beetje de gossip uit World.

  18. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (22 juni 2013),Megaboob (23 juni 2013),noglangnietuitgewandeld (23 juni 2013)

  19. #36
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    3de update uit World:

    Er loopt een Roemeense rond in World, genaamd Nea. Echt een oogverblindende vrouw. Boy69 was met haar geweest en daarna wilde ik met haar, maar helaas ging ze naar huis. Ze was hoogblond, cup C en een prachtig vrouwelijk lichaam met een hoog knuffelgehalte. Ik zei tegen Boy69 dat ik gewoon al aan haar zag dat ze goed op de kamer moest zijn. En hij kon dat bevestigen. Er loopt hier ook nog een Lolly-look-a-like rond. Ik dacht echt even dat het Lolly uit GT was, maar het was haar niet. De Lolly in World daarentegen heeft nog grotere borsten (geloof cup F). Het is een beetje Lolly in het kwadraat. Megaboob zou gevloerd zijn met haar. Monica is terug uit Oase en werkt weer in World. Carla wil in GT gaan werken. Dat is zo'n beetje de gossip uit World.
    Dat is Neya, ook wel Nella gespeld en door sommige ijsberenvrienden met Blondie aangeduid. Werkt over het algemeen overdag tot een uurtje of 10/11 en is over het algemeen niet om werk verlegen... als ze je eenmaal kent hoef je niet meer achter haar aan te gaan, en komt ze vanzelf haar kamergang wel opeisen.

  20. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (23 juni 2013),satanic surfer (23 juni 2013)

  21. #37
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:54
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Dat is Neya, ook wel Nella gespeld en door sommige ijsberenvrienden met Blondie aangeduid. Werkt over het algemeen overdag tot een uurtje of 10/11 en is over het algemeen niet om werk verlegen....
    Ze was inderdaad erg lastig te "pakken", maar uiteindelijk ben ik er dan toch in geslaagd om gaar uit te nodigen voor een kamerbezoek.

    In een woord: fenomenaal, het hoogtepunt van mijn 4-daagse Frankfurt-trip.

    Echt een van de mooiste DVP's die ik ken

  22. #38
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Neya, euhm, dat zou zomaar ns kunnen... werd in de beginmaanden in stilzwijgende consensus nogal angstvallig stilgehouden in Hessense fora en erbuiten (inside tips niet tenagesproken) etc en een kwibus die per ongeluk in FC lekte, excusi... tssjjj... eerste 2/3 maanden topservice, toen ook nog redelijk dolle presales naar Worldnormen...jammerlijk genoeg communicatief geen hoogvliegster, maar alla, ze leert communicatief bij... jammerlijk genoeg is het professionalisme erin gekropen na enkele maandjes en boet de service erbij in, presales fameus minder (geen tongzoenen in de barzone meer), een hels sessieritme en voorts ietwat inkakkende service, maar nog steeds mijlenver boven het gemiddelde Hessense level, dat staat.

  23. #39
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    1ste update:

    Ik ben onderweg in de trein naar World. Ik heb net ingecheckt in het hotel. Het is druk in Frankfurt. Het is 22 graden en bewolkt. Vandaag is de Ibiza Party. Ik wist niet dat er een party was, toen ik de trein en het hotel boekte. Ik hoop niet dat het al te druk is. Ik had de Ibiza Party al eens eerder bezocht en toen viel het wel mee, maar ik had het bericht van vrije jongen gelezen dat tijdens de 10-jaars party de gasten 1,5 uur in de rij stonden om naar binnen te kunnen. Ik hoop dat me dit bespaard blijft, maar ik kan altijd nog naar Palace gaan, als het extreem druk is.

  24. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 1 september 2013),Pistol Pete (31 augustus 2013)

  25. #40
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2de update:

    Ik ben nu in World. Het is niet al te druk. Ook niet alle parkeerplaatsen waren bezet. Ik had dus een kluisje gekregen. IJsbeer Jacky Pakutra is er ook. Ik moet de line up nog even verkennen, maar mijn eerste indruk is goed. Ik hoop dat Neya er ook is. Er is een Ibiza Party en de sfeer binnen doet denken aan de plaats Playa de Palma in Mallorca aan de boulevard Ballerman.

    Normaal lopen alle vrouwen naakt, maar vandaag zijn er ook vrouwen die in dessous rondlopen. Omdat 70% van de gasten Duitsers zijn, wordt er veel Duitse muziek gedraaid. Zo draaide bij binnenkomst het lied "Du hast mich 1000 Mal belogen" van Andrea Berg. Enige domper is dat het feestje in duigen lijkt te vallen, want het begint zojuist enorm hard te regenen. Ik moet nog even de tuin verkennen of er een partytent staat.

  26. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 1 september 2013),Pistol Pete (31 augustus 2013)

  27. #41
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    3de update:

    Ik zit hier met jacky pakutra op de bank van de parkeerplaats. De line up valt tegen. Veel olietankers aanwezig, waar we de vrouwen mee bedoelen. Gelukkig heb ik nog een goede sessie met Alexandra gehad. Er hangt niet echt een party sfeer. Jacky Pakutra heeft net Claudia afgevuld. Het eten is goed zoals gewoonlijk. Maar we missen Neya en andere stunners. De go-go dancers waren redelijk, maar zagen er niet echt neukbaar uit. Er werd een vrouw afgewerkt op het podium door drie kerels. Een zat haar te neuken en twee stonden te kijken en trokken zich en plein public af.

  28. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 1 september 2013),Pistol Pete (31 augustus 2013)

  29. #42
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Niet helemaal live uit world, want ik lig inmiddels in het hotelletje... maar de club is nog open, dus daar. Line up niet bijster indrukwekkend, al zullen er toch 100+ meiden zijn geweest...optisch best veel mooie meiden, maar de meesten lopen er al een tijdje rond (en zijn op de een of andere manier al afgevallen). Zoals ik al een beetje verwachtte, geen Andrea en Neya. Samantha wel en dat was meteen de eerste vrolijke kamergang...

    Daarna een schattig snoetje van 1.75 die ook de naam Andrea draagt... dat is de 4e die ik er de afgelopen maanden ben tegengekomen. Heel behoorlijk, om niet te zeggen heel goed. En uiteindelijk nog een laatste 'kamertje' met 24 jarige Christina, die er pas net 4 dagen is: nou ja uurtje kletsen, 5 minuten op een kamer wachten, en een uurtje of twee later een stapeltje 50-jes overhandigen. Zal ergens in de top 5 'leukste' kamers ooit staan... en dat zonder pijpen en eigenlijk nauwelijks neuken.

  30. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (29 september 2013),ButtinSky ( 5 oktober 2013),Pistol Pete (29 september 2013)

  31. #43
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    1ste update: ik zit nu in de ICE naar Frankfurt en ben bijna bij Keulen.

    Ik had vanmorgen de ICE gemist in Amsterdam, want er waren werkzaamheden bij de NS, waardoor de ICE een uur eerder vertrokken was. Ik was vergeten de avond van te voren nog even op www.ns.nl te kijken. Dit is altijd aan te raden.

    Dus ik heb een ICE later genomen. Ik hoefde geen nieuw kaartje te kopen, want de conducteur begreep het probleem. Ik had als excuus opgegeven dat ik mijn overstap had gemist wegens de spoorwerkzaamheden. De ICE maakte ook nog eens een enorme omweg. We gingen via Amersfoort over Deventer naar Arnhem.

    Het is prachtig herfstweer. Zonnig en 11 graden. Het landschap is prachtig door de vele herfstkleuren. Door het missen van de trein ben ik dus wat later in World. Ik hoop dat de line up in World een beetje goed is vandaag, want anders ga ik later op de avond nog naar Palace. Ik hoop dat Neya of Alexandra vandaag in World zijn.

  32. #44
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2de update: ik ben nu in World. Het is niet overdreven druk. Er hangt een goede sfeer en de muziek is zoals gebruikelijk bij World erg goed. De DJ komt om 20:00 uur. Zijn naam is Andy. Hij is een hele goede DJ, omdat hij empatisch is. Hij voelt het publiek aan en als het publiek iets mooi vindt, dan haakt hij daar meteen op aan. Dit in tegenstelling tot de DJ in GT, die speelt wat zij leuk vindt, maar niet wat het publiek leuk vindt.

    Net als in GT is er in World ook een sterke stamcultuur. Je ziet altijd dezelfde gasten. En er is altijd wel een gast uit Frankfurt, die me een lift aanbiedt terug naar Frankfurt. De stamgasten zijn erg vriendelijk. Ook al kom ik maar weinig in World, maar toch herkent men je als die Hollander en komt men altijd even een praatje maken. Ik voel me soms een beetje ongemakkelijk, omdat ze mij altijd bij voornaam kennen en ik slecht met namen ben.

    Het is gezellig binnen. Ik ben net met Alexandra op de kamer geweest. Dit was een spetterende sessie. Geweldige meid. Verder is de line up goed voor mij, want Anna is ook aanwezig. Verder is de line up wat beter als de vorige keer, toen ijsbeer jacky pakutra ook in World was. Toen liepen er veel olietankers rond. Het weer is mooi, heldere hemel met 8 graden. Ik ga nu weer naar binnen, want ik schrijf dit bericht op de parkeerplaats en begin het koud te krijgen.

  33. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 november 2013),envert (10 november 2013),gignnl ( 9 november 2013),ilovethaigirls ( 9 november 2013),jacky pakutra (10 november 2013),rob45 (10 november 2013)

  34. #45
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Verder is de line up wat beter als de vorige keer, toen ijsbeer jacky pakutra ook in World was. Toen liepen er veel olietankers rond.
    Ach, jammer dat ik er toen niet was! Helemaal mijn smaak.

    Amuseer je kerel en zoek een lekker wijf uit.

  35. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (10 november 2013)

  36. #46
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Andrea schijnt weer terug te zijn: zwart haar slank, bcupjes; herkenbaar aan trampstamp en tattoo op de schouder. Een aanrader!

  37. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (10 november 2013)

  38. #47
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    3de update: ik was vanavond ook met Carla op de kamer. Dit was ook een mooie sessie. Ze is wel een beetje kinky. We waren in een kamertje bij de bioscoop. Ik begon haar wild te zoenen en ze duwde me op het bed en sprong op me. Ze ging met haar poes op mijn gezicht zitten. Ik lag tussen haar benen. Ze leunde naar voren met haar handen tegen de muur, terwijl ik haar poes in mijn gezicht had.

    Ik moest denken aan het liedje "Sit on my face and tell me that you love me." Na deze kinky sessie besloot ik World te verlaten. Ik had 2 goede sessies gehad en stond 2-0 voor. Ik ben nu onderweg naar Palace. Ben benieuwd of Martha er ook is.

    @Michelj, ik heb van Alexandra gehoord dat ze in World blijft.

  39. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 november 2013)

  40. #48
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik ben nu in World. Ik sta nu buiten met boy69 te bevriezen. Het is 1 graad en we hebben een extra handdoek omgeslagen om het ijsberenvel op te warmen. De line up is meer dan uitstekend. Voor boy69 lopen er een stuk of 8 pino's rond. Model sprinkhaan. Pistol Pete zou zijn ogen uit kijken en Michelj zou een geweldige erectie krijgen bij de wetenschap dat zowel alexandra als juliana met smacht en dampend op hem liggen te wachten. Aanwezige vrouwen: carla, alexandra, simona, juliana, julia, adina, adella, miko, victoria, irene en een stuk of 60 anderen. Marie staat nu achter de theke. Het eten was ook vrij goed. Deze lijst is samengesteld met boy69.

  41. Onderstaande 5 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Blondinenschatz (18 januari 2014),gignnl (18 januari 2014),hansdordt (18 januari 2014),Megaboob (19 januari 2014),MichelJ (18 januari 2014)

  42. #49
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2de update: ik was vanavond op de kamer met simona, alexandra en carla. Met simona was het geweldig, omdat ze lange tijd afwezig was. Ze ziet er nog steeds moordend mooi uit met geweldige tieten. Ik heb een mega hete sessie met haar gehad. De sessie met carla was ook heet. Zij wil altijd in de kamers bij de kino en ik weet nu waarom. Je kunt dan de muziek van de barruimte horen en zij kickt hier echt op.

    De DJ speelde het lied "The way I am" van Timbaland en ze ging ritmisch met haar lichaam bewegen en gaf me een russische massage. Ze masseerde mijn piemel met haar borsten. Het was echt geweldig en opwindend. Echt de tijd van mijn leven gehad. Ik zat net met Boy69 op een bank in de bar. De sfeer van World is uniek. Het is niet de beste club, maar de club doet iets met ons.

    We zaten rustig naar alle meiden te kijken, als Statler en Waldorf van de Muppet Show, zoals Wijze Grijze het een keer zo mooi verwoordde. Hier is mijn versie:

    Statler: We are surrounded by naked chicks in a club with horny music.
    Waldorf: It is disgusting.
    Statler: Filthy.
    Waldorf: Dirty.
    Statler: Sickening.
    Waldorf: Will you be back in a couple of weeks?
    Statler: For sure.
    Waldorf: See ya then.


  43. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Blondinenschatz (18 januari 2014),ButtinSky (20 januari 2014),gignnl (18 januari 2014),hp001 (18 januari 2014),Megaboob (19 januari 2014),wervelwind (19 januari 2014)

  44. #50
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Status update 12 april: ik ben nu in World.

    Weer: zonnig met wat bewolking, temperatuur op de Käunzberg is 15 graden.

    Line Up: het is nog rustig. Rond 60 vrouwen, dit zal vanaf 20:00 uur wel zo'n 100 vrouwen worden, want World wordt ook altijd laat wakker. Het is een echte nachtclub. 's Middags is er vaak niks te beleven.

    Publiek: qua gasten is het ook nog rustig. Veel internationale gasten, vooral Italianen. De Hessische clubs worden door veel Italianen bezocht.

    Eten: het eten is prima. Eenvoudig, maar lekker. De maag wordt goed gevuld.

    Stemming: er hangt nog een beetje een matte stemming. IJsbeer noglangnietuitgewandeld is er ook. Dus ik ga zo even bij hem buurten. Ik was zojuist op de kamer met Alexandra. Carla is er ook. En ik heb Simona nog niet gezien.

    Tot dusver de update vanuit World gelegen op de Käunzberg.

  45. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 april 2014)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60