Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 259

Discussie: Live from Samya

  1. #126
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:30
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Für die Fans von Sara(h),
    SIE ist nach 1,5 Jahren wieder zurück!

    vanKees

  2. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (11 augustus 2021)

  3. #127
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:30
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Samya wie gewohnt.
    Line-Up mit mindestens 60 Optikhappen und guten Servicefrauen bestückt.
    So macht es Spaß im "Dance and Fuck Club"!
    Mehr später.

    VanKees

  4. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (22 september 2018)

  5. #128
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:30
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Isabell und Cory/Corrie sind wieder da!

    vanKees

  6. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    French Lover ( 2 november 2018)

  7. #129
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:30
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Mit die beste "Samya-Tanzmaus" Zahra ist wieder da!

    vanKees

  8. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (11 augustus 2021)

  9. #130
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:30
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Lora ex-Babylon ist jetzt hier. Selbst gesprochen, brauche kein RF.
    (Gruss an SS und aa61!)

    VanKees

  10. #131
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:30
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Momentan interessiert mich hier nur eine Frau: Mary!
    Ist aber den ganzen Abend von einem Gast gebucht. Für mich schlecht aber ich sehe dass es ihr gut geht. Vielleicht beim nächsten Mal.
    Einige neue, hübsche, junge Frauen da.
    Ich komme wieder.

    vanKees

  11. #132
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:20
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.381
    Thanked
    15.990 in 6.510 posts

    Standaard

    Even een headsup. In de kleedkamer staat een mededeling dat de zwarte plastieken vrijkaatjes geldig zijn tot 1 juli 2019. Dus niet vergeten ze voor die tijd te verzilveren.

  12. #133
    Geregistreerd
    19 maart 2019
    Last Online
    20 juni 2023 @ 08:46
    Berichten
    18
    Discussies
    5
    Thanks
    3
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    01/05/2019, till the end.

    Here :
    Madalina, Ana.ro, Bibi, Serafina, Lavinia, Giovana, Johanna, Catalina, Rosa...
    Not here :
    Francesca, Katea, Mina.bg, Iren, Ines, Patricia, Ciara, Arya, Saroya, Roxana, Mandy/Wendy, Emy, Kim, Mary, Lily, Isabella, Lori, Loni, Dana, Andra, Sandra, Monique, Annet, Samira, Alexandra, Samantha, Raïssa, Ilona, Teo, Roberta, Vanessa, Varsha, Daïana...

  13. Onderstaande 3 leden hebben bloblo bedankt voor deze bijdrage:

    billclinton (31 mei 2019),pret ( 5 mei 2019),Sjeufke ( 4 mei 2019)

  14. #134
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.959
    Discussies
    713
    Thanks
    5.014
    Thanked
    8.822 in 4.066 posts

    Standaard

    met 4 leden van de BVE, Koos Albertss,firehawk en Patjax en ik zei de gek,vanmiddag koers richting Samya gezet
    Alle 4 een vrijkaart en die werden zonder problemen ingenomen
    Rond 17.00uur waren we hier, het was toen nog lekker rustig maar nu begint het vol te lopen
    Zeer goed eten en drinken
    Net gekamerd met Mirjam, 1 geluk ze heeft de grootste tieten van de club en nee geen siliconen
    Het was een super kamer
    Gaat helemaal goed komen hier
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    PNM (13 juli 2019),Sjeufke (13 juli 2019)

  16. #135
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Deze Pandabeer heeft een vrijkaartje over, waar ik zelf jammer genoeg door fysieke omstandigheden geen gebruik van kan maken, dat geldig is t/m 7 december, stuur me een PM indien je geïnteresseerd hierin bent.

  17. #136
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Vrijkaart vergeven aan ritmol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    Deze Pandabeer heeft een vrijkaartje over, waar ik zelf jammer genoeg door fysieke omstandigheden geen gebruik van kan maken, dat geldig is t/m 7 december, stuur me een PM indien je geïnteresseerd hierin bent.

  18. #137
    Geregistreerd
    5 april 2010
    Last Online
    13 mei 2024 @ 23:56
    Berichten
    69
    Discussies
    6
    Thanks
    8
    Thanked
    190 in 43 posts

    Standaard

    /Bezoek 09/01/2020

    De club was leeg van mannen. Zo leeg is dat zelden. Slechter dan tijdens de ramadan.

    Vele Vrouven, de beste Dames (goed dienst+mooi), zijn nog niet teruggekomen. Nochtans waren toch een goed 50 vrouwen aanwezig. Niet vele mannen => vele vrouwen hebben vlug verdwenen. De anderen wachten zonder klant. Sommige nieuwe vrouwen die... extra voor alles vroegen. De ratio tussen de vrouwen en de mannen is geweldig voor de beren. Ik heb alleen maar een vrouw geneukt ondanks er vele mooie vrouwen waren. Ik heb geweigerd te kameren met alle de Dames die extra vroegen. Meestal vroegen extra voor normale diensten.

    Dit clubis een van de beste met vele mooie vrouwen maar ... de vrouwen vragen extra voor alles en dan klagen ze omdat ze geen klant of niet genoeg klanten hebben. Er zijn drie vrouwen van Samya die nu in GT werken : Flori, Katea, Anne. Flori maakte al alles zonder extra in Samya, Katea voeg extra in Samya maar ze werkte good ook in Samya nu maakte ze alles zonder extra, Anne is een goed voorbeeld of een vrouw die niks heeft begrepen. Ik heb haar een keer, aleen maar een keer, in Samya genomen. Ze wilde extra voor alles. Ik weigerde en ik had dus een slechte kamer. Nu in GT werkte ze goed maar ze ook een zeer goed dienst zonder extra geeft. Ik heb haar geneukt. Ze zei me "I stay here, I make much more money than in Samya". Ik heb geantwood "If you work in Samya like you work here I would fuck you also often in Samya. And probably you will have a lot of customers there too". Dan antwoorde ze "If I can have more money for an easier job. Why should I please more than I had to". Stupid girl !!!!

    De zelfde voor Isabella : in Yin Yang vroeg ze extra's om zonder kondom te blazen en kussen bijvoorbeeld => ze zat op kaar stoel ! Kijk hoe ze bezig in GT is.
    Ik laat jullie raden waarom))).

    Dus als Samya leeg van beren is, is dat de faut van beide de meisjes en de club. De club omdat ze de dames extra voor alles laten vragen. De Dames omdat ze begrijpen niet dat 10 klanten met een normaal prijs en zonder extra is beter een geven meer geld dan een klant dat ze met schandelijke extras perst af.

    Ik wil geen extra voor normale diensten betalen ! Ik zal dit club een beetje vermijden tot de eerlijke vrouwen terug zijn !!!

  19. Onderstaande leden hebben HenryIII bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 januari 2020)

  20. #138
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Anne kent anders wel de klappen van de zweep in GT. Goede service zonder zeuren.

  21. #139
    Geregistreerd
    5 april 2010
    Last Online
    13 mei 2024 @ 23:56
    Berichten
    69
    Discussies
    6
    Thanks
    8
    Thanked
    190 in 43 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Anne kent anders wel de klappen van de zweep in GT. Goede service zonder zeuren.
    Helemaal akoord ! Maar warom geeft ze een "goeie dient zonder zeuren" in GT en was ze een "jager met extra's" in Samya => Politiek van de Management van de club is belangrijk en bij Samya kunnen nu te veel vrouwen proberen met extra's af te pressen. De klanten zijn niet te vreden van dit chantage en komen niet meer. Treurig voor dit geweldige FKK (((.

  22. Onderstaande leden hebben HenryIII bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 januari 2020)

  23. #140
    Geregistreerd
    29 december 2019
    Last Online
    9 juli 2020 @ 16:22
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HenryIII Bekijk bericht
    Helemaal akoord ! Maar warom geeft ze een "goeie dient zonder zeuren" in GT en was ze een "jager met extra's" in Samya => Politiek van de Management van de club is belangrijk en bij Samya kunnen nu te veel vrouwen proberen met extra's af te pressen. De klanten zijn niet te vreden van dit chantage en komen niet meer. Treurig voor dit geweldige FKK (((.
    De oude garde Fransesca Patricia blowy geeft normale service maar nieuwe meisjes vragen altijd extra idd

    Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

  24. #141
    Geregistreerd
    5 april 2010
    Last Online
    13 mei 2024 @ 23:56
    Berichten
    69
    Discussies
    6
    Thanks
    8
    Thanked
    190 in 43 posts

    Standaard

    Ik kan niet van mijn vrijekaart genieten. Ik ging donderdag / en er was een party. Des te better, ik zal twee keer gaan en twee keer een geschiedenis vertellen. Dus, Was er een party voor de Karnaval. De mensen die met een kostuum komen hadden een korting. Ze moesten alleen maar 30 € betalen. Sommigen hadden zeer mooie kostumen (Eeen Frans Marquis, een piraat, enzovoorts) Andere hadden echt iets alleen maar om pas 30 € te betallen : dome brillen, een cow-boy hoed, ... Ik had niks en betaalde 50 €.

    Er waren velen vrouwen en velen mooie vrouwen. Ik was verbaasd maar er waren niet vele mannen. De ratio Beren/dames was niet slecht. De gewone turkish and roemeense musieken wordt door KolnishKarnaval lidden" vervangt. De spheer was goed maar de vrouwen dansen niet. Omdat de musiek ?

    Eten was zeer goed. Better dan gewoon. Waarschijnlijk omdat het een party was. Rind, vis, fruiten, groenten, pasta, mosselen, ... Er was vele goie dingen.

    Ik heb twee vrouwen geneukt.

    Ten eerst heb ik Helen genomen.

    Ik had haar gezien dankzij haar mooie gezicht en haar borst die zeer in harmonie met haar mooie lichaam is. Ze heeft niet een grote borst maar ze heeft een grote borst in vergelijking met haar lichaam. Gezien het helse geluid van muziek, geen mogelijkheid om te praten wat is nooit goed en ik bood hem de kamer onmiddelijk aan. Het is een kleine stapel voor zowel fellatio als seks, ZE is hyper energiek. Echt goed.

    Wat me irriteerde was dat ze me in het begin voor een duif nam :-(. Ten eerste vroeg ze me hoe lang ik verbleef (= je komt een keer of ik kan morgen nog wat geld met jij verdienen ?). Ik maakte een grote leug en ik heb gezegd dat ik zal morgen terugkomen ))))). Dan probeerde ze toch me af te zetten voor € 50 om iets normaal te doen. Ik weigerde natuurlijk en werd een beetje boos. Ze gaf toe omdat ze zag dat ik echt kwaad was en dan maakte een goei dienst.

    Waarom probeerde ze af te pressen ? Met een zulke geweldige dienst zou ik geschreven hebben : herhaling 100 % zeker. Maar als ik eerst hard moet zijn om een zulke dienst te hebben en omdat ze probeerde een beetje extra geld te nemen, schrijf ik dat ik ben niet zeker als ik kom terug of niet. Voor de schoonheid en dienst : Ja zeker, voor de houding in het begin : 0/10.

    Ten tweede heb ik Aria genomen. Aria is zeer mooi, ze heeft veel charme en ze is goed in de kamer. De sessie verliep geweldig zonder verwarring van haar.
    Meisje aan te bevelen! Ze heeft me gezegd dat ze twee zusters heeft die ook in Samya werken, een jonger dan haar en een ouder. Wat een familie ))). Ik heb hun namen vergeten maar ze heeft me een van haar zuster getoond : zeer mooi ook.

  25. Onderstaande 10 leden hebben HenryIII bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick ( 8 maart 2020),Husky (23 februari 2020),ju52 (25 februari 2020),mechelen (25 februari 2020),Patjax (23 februari 2020),pret (23 februari 2020),schoolmeester (23 februari 2020),Shakir (23 februari 2020),WANDELAAR5 (23 februari 2020),Wentelt Eefje (23 februari 2020)

  26. #142
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:30
    Berichten
    2.069
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.510 in 1.054 posts

    Standaard

    Mindestens 70+ Frauen anwesend. Aber da etliche männliche Gäste ausbleiben sind die Frauen wegen schlechtem Geschäft frustriert. Das sehe und höre ich. Kein guter Start für einen Zimmergang. Da meine Favoritin dauerbesetzt war bin ich ohne zu
    'zimmern' jetzt gefahren.

    VanKees

  27. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 8 maart 2020),ju52 ( 8 maart 2020),Wentelt Eefje ( 9 maart 2020)

  28. #143
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Last Online
    11 april 2024 @ 00:54
    Berichten
    277
    Discussies
    6
    Thanks
    434
    Thanked
    354 in 131 posts

    Standaard

    Moet toch even iets schrijven over Samya....
    Deze club is op dit moment de beste club die ik ken.
    Gewoon zeer veel mooie vrouwen, weinig mannen, en altijd goede sfeer.
    Normaal zou ik niet extreem positieve berichten schrijven over een club, want dan komen er veel te veel mannen, en dan blijven er weinig vrije vrouwen over in de club.
    Maar in Samya is er nu juist het risico dat er veel vrouwen weg zullen gaan, omdat er naar verhouding veel te weinig mannen zijn.
    Op een doordeweekse dag, zijn er minimaal 40 vrouwen, 30 in de club. En een stuk of 10-15 mannen. En 10 van die mannen zijn stam gasten die niet op kamer gaan.
    Werkelijk, deze club is op het moment ongelofelijk, tientallen bloedmooie vrouwen, allemaal vrij, goede service, ja, wel willen ze allemaal upsellen.
    En het eten is ook voortreffelijk. Altijd naast de goede kwaliteit gewone gerechten ook altijd verse vruchten, baklava, salade, shoarma, top.
    Verschillende sauna's, turks bad, en voor mij heel belangrijk, goede mogelijkheid om te mogen roken, (maar niet in de club)
    S'avonds wordt er altijd gedanst.
    Neem het aan van de kenner..... Samya is nu echt top.

  29. Onderstaande 3 leden hebben mager bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (11 maart 2020),John mc Snek (12 maart 2020),Wentelt Eefje (10 maart 2020)

  30. #144
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    8 mei 2024 @ 01:35
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    heute im samya gewesen...

    da ich sehr selten im samya bin kenne ich nur wenige Namen...
    habe irene, emy, bianca, alexandra, Ayleen... gesehen...

    es waren ca. 35 mädels vor Ort...

    Leider war Mina nicht anwesend... bisher habe ich das sagenumwobene Girl weder mal gesehen noch buche könen...

    würde mich freuen, wenn mir hier einen tip geben könnte, wo, wann man sie treffen kann...

  31. Onderstaande 3 leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 juli 2021),mechelen ( 5 juli 2021),mentholbear ( 7 juli 2021)

  32. #145
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:01
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul-kuhn Bekijk bericht
    Leider war Mina nicht anwesend... bisher habe ich das sagenumwobene Girl weder mal gesehen noch buche könen...

    würde mich freuen, wenn mir hier einen tip geben könnte, wo, wann man sie treffen kann...
    Aca Gold

  33. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (25 juli 2021),paul-kuhn ( 5 juli 2021)

  34. #146
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:37
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    362
    Discussies
    10
    Thanks
    2.973
    Thanked
    605 in 227 posts

    Standaard

    Camelia is her name in AcaGold

  35. #147
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Last Online
    3 januari 2023 @ 10:15
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    23 in 5 posts

    Standaard

    Gisteren voor de eerste keer naar Samya geweest. Aangekomen om 11u als eerste op de parking. Opkomst was nog zeer beperkt met een drietal vrouwen en nog geen andere beren.
    Ontvangst was vriendelijk maar men staat er wel op om een masker te dragen als je aan het rondwandelen bent. Masker wordt echter zonder probleem gegeven aan de receptie.
    Wat me opviel aan de club waren de vele trappen. KLeedkamers, sauna en douches zijn beneden, gelijkvloers is dan de bar, eerste verdieping zijn kamers en tweede verdieping is de kino.
    Na een aantal keren op en neer te lopen om alles te verkennen, begonnen de trappen toch door te wegen.
    Rond 12u werd het tijd om iets te eten. Je mag echter zelf niets nemen maar moet je bestelling doorgeven en dan brengen ze het aan je tafel. Dat heeft echter wel 30 tot 40min geduurd waardoor het zeer lang wachten was.
    Eten was wel lekker.
    Uiteindelijk rond 14u waren er een achttal dames aanwezig. Qua schoonheid zaten er geen hoogvliegers tussen maar zou ik eerder zeggen rond 6 tot 8 op tien.
    Met één van de 8 op tien dames een kamer gedaan. Haar naam was Bianca. Dit was een mooie meid maar vermits het de eerste kamer was, slechts een half uurtje gedaan. Ze heeft wel zeker drie keer gevraagd om klaar te komen in de mond waar ik niet ben op ingegaan. Voor de rest qua service viel het wel mee en ze heeft wel een heel mooi lichaam en gezicht. Herhalingsgevaar was er echter niet.
    Rond 14u dan maar vertrokken want ik wilde nog eens bij Babylon gaan kijken hoe het er daar aan toe ging.
    Conclusie: bezoek is wel meegevallen maar toch iets te weinig animo om echt nog terug te keren.

  36. Onderstaande 5 leden hebben Spillertwo bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (25 juli 2021),mechelen ( 8 juli 2021),mentholbear ( 9 juli 2021),pret ( 8 juli 2021),Shakir ( 8 juli 2021)

  37. #148
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 04:30
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.719
    Discussies
    158
    Thanks
    5.434
    Thanked
    3.000 in 971 posts

    Standaard

    Tip : Als je die 2 clubs nog eens op 1 dag doet begin dan eerst in Bab, en daarna Samya...

  38. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 juli 2021),WANDELAAR5 ( 8 juli 2021)

  39. #149
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Last Online
    3 januari 2023 @ 10:15
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    23 in 5 posts

    Standaard

    Bedankt voor de tip maar persoonlijk zal ik wel wachten tot Goldentime of Venus terug geopend zijn.
    Samya en Babylon heb ik nu gezien en zijn voor mij als voornamelijk dagwandelaar niet echt aanraders.
    Blijkbaar niet makkelijk om een goede club te vinden voor in de dag.

  40. Onderstaande leden hebben Spillertwo bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 juli 2021)

  41. #150
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:40
    Berichten
    9.771
    Discussies
    307
    Thanks
    17.840
    Thanked
    11.805 in 5.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spillertwo Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip maar persoonlijk zal ik wel wachten tot Goldentime of Venus terug geopend zijn.
    Samya en Babylon heb ik nu gezien en zijn voor mij als voornamelijk dagwandelaar niet echt aanraders.
    Blijkbaar niet makkelijk om een goede club te vinden voor in de dag.
    Acapulco Gold is geschikt om overdag te bezoeken vooral als je door de week bezoekt.

  42. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (10 juli 2021),ju52 (25 juli 2021),mentholbear ( 9 juli 2021),Spillertwo ( 9 juli 2021)

 

 
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Living Room 468*60