Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 259

Discussie: Live from Samya

  1. #51
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Op naar huis. Mijn Bulgaarse furie heeft me volledig uitgeput. Het vat is af. Tijd om in Belgenland op cafe nog een beetje verder te gaan vieren.

    De sfeer in Samya zat daarnet btw heel goed. Ik denk dat het daar weer een stevig feestje gaat worden. Weliswaar zonder mij deze keer...

    Samya en Hannah: see you next week!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    ossenaar ( 1 januari 2015),terminator (12 december 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Nu tegen 3 uur al meer opties dan ik donderdag in oceans heb gezien. Al gekamerd met oude bekende raissa: op bepaalde aspecten beter dan vroeger, maar ook wat met een sisser afgelopen. Naast me zit mooie isabella en tegenover me lieve poloma...beide opties. Geil uitziende maxi niet meer. Beloofd een mooie dag te worden.

  4. #53
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Sfeer was vandaag wat minder dan een paar weken terug, toch wel tot het einde gebleven. Sessie met poloma viel tegen, maar issabella heeft twee keer haar plek als must fuck bevestigd... Of ikmorgen ook kom; dat doen we dus maar even niet!

  5. #54
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Straks naar SS voor Licky Luke zijn verjaardagsfeest, maar eerst een Bulgaars voorgerecht nemen in Samya.

    Stipt om 11u30 aangekomen. 50€ afgetikt (rijtje van 6 is weer vol, dus volgende keer gratis binnen), me omgekleed en binnengestapt in een quasi lege club.

    Daarnet ff ontbeten en alvast een vodka red bull gedronken op Licky Luke zijn verjaardag. En nu ff genieten van mijn Bulgaarse furie.

    Op naar een lange, leuke dag!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 februari 2015)

  7. #55
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik ga Samya verlaten. Ik heb genoten van mijn Bulgaars voorgerecht, iets minder van de club... Het is uiteraard altijd rustig in de namiddag, maar vandaag was het toch wel extreem. Bijna geen volk en al helemaal geen actief volk.

    Enfin: ik heb voldoende uurtjes kunnen genieten van mijn furie en ga nu naar SS karren voor een feestje.

    Samya: tot de volgende!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  8. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 februari 2015)

  9. #56
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Vandaag voor de tigste keer in een paar maanden tijd op de middag in Samya beland, met maar 1 doel: een topdagje te beleven met mijn Bulgaarse furie.

    Stap 1 heb ik ondertussen al achter de rug: hartelijke ontvangst door mijn schatje.

    Stap 2: een stevig ontbijt nemen om krachten op te doen (2 broodjes met charcuterie en een grote kwak van dat rode, pikante goedje).

    Stap 3: een tweede ontbijtje nemen: een vodka Red Bull aan 5€.

    Stap 4: een eerste kamer maken met mijn Bulgaarse furie.

    De sfeer in de clubs momenteel btw (uiteraard) nog heel mat. Ik tel momenteel 6 vrouwen en 2 mannen.

    Enfin: tijd om terug aandacht te schenken aan die ongeduldige meid die tegenover me zit!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  10. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (11 februari 2015),CCR5d32 (11 februari 2015),licky luke (11 februari 2015)

  11. #57
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Stappen 1 tem 4 in sneltreintempo doorlopen. Eerste orgasme van de dag is dan ook al een feit. De kamergang was echter niet van het niveau van zovele voorgaande. Ik voelde de klik met mijn furie niet die ik zovele maanden gevoeld heb. Mijn mindblowing kamergang van afgelopen vrijdag met Meggi (SS) heeft blijkbaar iets veranderd... En het feit dat mijn Bulgaarse furie nu liever een uurtje slaapt ipv zich om mij te bekommeren, helpt uiteraard ook niet. Voelt momenteel ff aan als een getrouwd koppel. Enfin: ff wachten tot ze wakker wordt en dan beslissen: een andere club opzoeken of toch maar bij mijn Bulgaarse blijven
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 februari 2015),licky luke (11 februari 2015)

  13. #58
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ga Samya al verlaten. Voel me vandaag niet goed bij mijn furie. Het kan verkeren en zo... Op naar SS dan maar. Samya is momenteel btw nog steeds doods. Daarnet 1 man en 3 vrouwen in de bar. Ze sparen zich misschien allemaal voor de party van morgen
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  14. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 februari 2015),Sjeufke (11 februari 2015)

  15. #59
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Na Mondial vanmiddag (kamertje met Roemeense Jacqueline) ben ik tegen 15u in Samya beland.

    1 kamer gemaakt met mijn furie. Das nu echt wel voorbij...
    Op herhaling geweest met Natali. Trage start. Spetterend einde!
    En net met Raluka, ex-PHG gekamerd. Absolute topper!

    Het vat is af. De centjes zijn op.

    Ik ga nog ff genieten van de feestsfeer in de bar en dan is het weer tijd om naar huis te karren. Moe maar voldaan!

    Samya: het was weer aangenaam
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  16. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 februari 2015)

  17. #60
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    1 kamer gemaakt met mijn furie. Das nu echt wel voorbij...
    Ik geloof je op je woord
    Op 27 maart ga ik Samya onveilig maken. Als je in de gelegenheid bent, kan ik je beschermen tegen onverwachte mortieraanvallen

  18. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 februari 2015)

  19. #61
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Ik geloof je op je woord
    Op 27 maart ga ik Samya onveilig maken. Als je in de gelegenheid bent, kan ik je beschermen tegen onverwachte mortieraanvallen
    Ik zal er de 27ste zijn! Ik heb nog veel Samya meiden van mijn to do list te schrappen. En ik maak me geen zorgen over mijn ex-furie haar reactie: we zijn immers als 'vrienden' uiteen gegaan
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  20. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 februari 2015),Sjeufke (21 februari 2015)

  21. #62
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Al een paar uurtjes inactief aanwezig. Buiten wat papieren tafelkleedjes nog niet gemerkt dat er een party is vandaag... Wel gehoord dat het erg druk gaat worden vanavond door de messe en dat er tientallen koffers gereed staan om vanavond naar roemenie af te reizen. Het nieuwe diamantje is er nog niet gezien de nerveus rondlopende stammies... En isabel gaat inmiddels topless door de club...kom je er plotseling achter dat je al die tijd met een topmodel hebt liggen neuken. Al uren bezet door een bejaarde, maar ze kwam net vertellen dat ze me later nog gaat neuken (zo romantisch he) dus dat is niet voor de hele dag. Voor de rest smaakt een door zorana ingeschonken biertje altijd extra lekker.

  22. #63
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Wegens algehele verveeldheid een paar uur terug babylon verlaten voor samya...kennelijk is er iemand jarig. Veel leuke meiden al!

  23. #64
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Vandaag ben ik voor het eerst sinds eind februari nog eens in Samya beland. Ik heb mijn favo clubje meer dan 3 maand links laten liggen. Schandalig eigenlijk.

    Veel is er in de tussentijd uiteraard niet veranderd. Aan het podium hebben ze ondertussen wel armleuningen geplaatst, ongetwijfeld kwestie van het de meiden op hun stelten makkelijker te maken dat podium op en af te gaan zonder de beentjes te breken.

    Zoals altijd is het momenteel nog heel rustig in Samya. Ik heb net 6 vrouwen geteld (slechts 1 bekend gezicht) en 1 andere man.

    Rustig opbouwen vandaag. Komt straks allemaal goed!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  24. #65
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    De meiden sijpelen heel langzaamaan binnen in de bar. Nog steeds heel weinig bekende gezichtjes.

    Andere mannen? Ik heb ze nog niet gezien.

    Ik denk dat ik nu een beetje in de kino of welness ga rondhangen en dat ik straks pas terugkeer richting bar.

    Een vroege fuck zit er niet in. Dat is ondertussen al wel duidelijk.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  25. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (26 mei 2015),Eddy_V (26 mei 2015)

  26. #66
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Samya is urenlang doodsaai geweest, maar nu begint er eindelijk een beetje sfeer in te komen.

    Ik heb ondertussen 2 kamers gemaakt: op herhaling met Bulgaarse Bria en een eerste keer met Roemeense Ferya. 2 keer een uurtje.

    Nu ff het buikje vullen en dan op zoek naar nog een mooi Roemeentje!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  27. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (26 mei 2015)

  28. #67
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Geen 2 zonder 3, dus net nog een kamertje gemaakt met bloedmooie Roemeense Vali (4 jaar in ACA gewerkt). Het vat is af, de centjes zijn op...

    De sfeer zit er ondertussen dik in in de bar, maar ik ga langzaamaan huiswaarts trekken. Morgenvroeg is het weer werkendag.

    Samya: het is traag begonnen, maar zoals verwacht is alles uiteindelijk goed gekomen. Tot snel!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  29. #68
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik zot ondertussen alweer zo'n 3,5u in Samya. 2 van die 3,5u heb ik doorgebracht tussen de benen van... tja De bar zit momenteel afgelaten vol en de sfeer is top, top, top. Morgen naar Sixsens, maar volgende week vrijdag sta ik ongetwijfeld terug in Samya.

    Mijn bobijn is momenteel volledig af. Tijd voor een dutje in de kino in de hoop om terug voldoende energie te verzamelen voor straks nog een Roemeens kamertje!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  30. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (29 mei 2015),Sjeufke (30 mei 2015)

  31. #69
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Tijd om Samya te verlaten, zodat ik toch nog 4 uurtjes slaap heb, vooraleer aan 16 uren Sixsens te beginnen...

    ALLES was weer top in Samya. Het personeel was supervriendelijk, het eten lekker, de line-up uitstekend, de sfeer super. Samya blijft met lengtes voorsprong mijn favoriete club!

    Heb ik nog iets anders gedaan dan genieten van de sfeer en eten? Uiteraard. Ik heb 3,5u gekamerd. Half uurtje met Roemeense Mina en 3u met mijn enige echte Bulgaarse furie: Hannah.

    Samya. Het was weer top. Tot volgende week vrijdag. Hannah zal er dan niet zijn, dus ik zal nog eens uitgebreid van die schitterende line-up kunnen snoepen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  32. #70
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    I dit een bericht van een half jaar geleden of zo?

    Raadseltje:

    Wat is het verschil tussen een Belg en een ezel?

  33. #71
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    I dit een bericht van een half jaar geleden of zo?

    Raadseltje:

    Wat is het verschil tussen een Belg en een ezel?
    Leven en laten leven maat. Ik heb gisteren een topavond beleefd in Samya en ik heb 3 uur lang onwaarschijnlijke sex gehad met mijn favoriete hoertje. Moet kunnen, ongeacht wat er de voorbije maanden allemaal is gebeurd. Het had echt wel iets: eerst elkaar vanalles en nog wat verwijten, vervolgens lekkere frustro sex, terug verwijten, terug frustro sex... En zo ging dat wel even door Na afloop de centjes betaald en afscheid genomen met een kuise zoen. Zo kan het dus ook.

    Maar nu op naar Sixsens en terug over tot de orde van de dag: feesten en Roemeentjs neuken.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  34. #72
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    I dit een bericht van een half jaar geleden of zo?

    Raadseltje:

    Wat is het verschil tussen een Belg en een ezel?
    Mmmmhhh...

    Over de ezel maakt vrije jongen geen neerbuigende opmerkingen en over de Belg wel?

    Boft die ezel weer eens...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  35. #73
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    He, ik ben niet degene die al een handvol keren "dramatisch" gepost heeft sterk te gaan matigen met clubbezoeken... om dan daarna bijna dagelijks uit de een of ander club live te berichten. Ook ben ik niet degene om een handvol keren te posten over de drama's binnen de verschillende "relaties" met dvp's, waaronder een in een speciaal topic geopende memoires van een lange knipperlichtrelatie met een dvp die "echt afgelopen is"... om dan een week later met dezelfde dame uren op de kamer te zitten.

    Natuurlijk mag iedereen doen wat ie wil, vrijheid blijheid... maar deze posthistorie is toch ook wel een "bevestiging" van de vooroordelen/grappen die er in Holland over Belgen rond gaan. Zoals met wel meer nationaliteiten het geval is: het clubben bevestigd de stereotypen vooral.

  36. #74
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    He, ik ben niet degene die al een handvol keren "dramatisch" gepost heeft sterk te gaan matigen met clubbezoeken... om dan daarna bijna dagelijks uit de een of ander club live te berichten. Ook ben ik niet degene om een handvol keren te posten over de drama's binnen de verschillende "relaties" met dvp's, waaronder een in een speciaal topic geopende memoires van een lange knipperlichtrelatie met een dvp die "echt afgelopen is"... om dan een week later met dezelfde dame uren op de kamer te zitten.

    Natuurlijk mag iedereen doen wat ie wil, vrijheid blijheid... maar deze posthistorie is toch ook wel een "bevestiging" van de vooroordelen/grappen die er in Holland over Belgen rond gaan. Zoals met wel meer nationaliteiten het geval is: het clubben bevestigd de stereotypen vooral.
    1. Wanneer ik postte dat ik sterk wou minderen met clubben, was dat niet om drama te creëeren of om aandacht te zoeken, maar omdat ik op dat moment, blijkbaar tegen beter weten in, dacht dat ik dat voornemen echt zou kunnen waarmaken. Niets bleek minder waar te zijn geweest. Tja, so be it.

    2. De relatie tussen mijn furie en mij is wel degelijk definitief afgelopen. Laat me het er op houden dat er recent nog iets gebeurd is, waardoor ik dit hoofdstuk van mijn leven emotioneel volledig heb kunnen afsluiten. Maar, aangezien ik met haar nog steeds zalige sex kan hebben en zij een hoertje is dat ik daarvoor kan betalen, waarom zou ik dat dan niet doen!? Denk ervan wat je wil, maar daardoor ga ik echt niet opnieuw gevoelens voor haar krijgen...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  37. #75
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Vooroordelen.
    Zijn dat dezelfde vooroordelen die in Vlaanderen gangbaar zijn over zuinige Nederlanders. Vooroordelen die snel worden ontkracht als er wat ingezameld wordt.
    Zoals laatst na de aardbeving in Nepal. In Nederland tikt de kassa af met een bedrag dat een veelvoud bedroeg met de kassa van België.
    Vooroordelen over domme Belgen. Tot er olympiades gehouden worden in de universiteiten wereldwijd dan zijn de Belgen steeds vooraan te vinden in de testen.
    Vooroordelen/grappen die misschien interessant zijn om een stilgevallen tafelgesprek weer opgang te krijgen maar hier in dit forum eerder geen meerwaarde bezitten.
    Kanariepiet is een open boek dit heeft zo zijn voor- en nadelen. Maar blijkbaar stoort enkel jou dat wanneer hij zijn eerdere beloftes niet kan of wil inlossen.
    Vrije Jongen doe vooral datgene waar je zo goed in bent en dat is je schrijverscapaciteiten benutten maar giet er voortaan geen saus met insinuaties overheen.

  38. Onderstaande 5 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (31 mei 2015),KanariePiet (31 mei 2015),licky luke (31 mei 2015),mechelen (31 mei 2015),Tjeppah ( 1 juni 2015)

 

 
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Diamond 468*60