Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 206
  1. #126
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Berichten
    11.128
    Discussies
    226
    Thanks
    13.098
    Thanked
    17.580 in 6.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yahoe Bekijk bericht
    Ik heb begrepen dat in LR op kmr 1 t/m 7 gerookt wordt. Dus, mocht je het nodig vinden, vraag je scharrel om een desbetreffende sleutel van 1 van deze kamers...
    Op kamer 4 heb ik donderdag nog gerookt. Daar stond een asbak. Misschien iets voor de FAQ van MJ. Welke club heeft rookfaciliteiten en dan bedoel ik niet die vierkante meter op een tochtig hoekje.

  2. #127
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Berichten
    3.131
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.782 in 1.479 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Om de eenvoudige reden dat roken wel schadelijk is voor mijn gezondheid.....
    Het is volstrekt onduidelijk hoe schadelijk passief roken werkelijk is. Onderzoeken naar passief roken laten zeer uiteenlopende en vaak zelfs tegenstrijdige resultaten zien. Vaak gaat het bij die resultaten om het relatieve risico, ofwel de verhoogde kans op een aan roken gerelateerde aandoening.

    Buiten kijf staat dat passief roken een gezondheidsrisico met zich mee brengt. Af en toe, bijvoorbeeld tijdens het stappen of het naar de hoeren gaan, vertoeven in een ruimte waar gerookt word is niet erg gevaarlijk, maar een werkplek waar stevig gerookt wordt levert wel een verhoogde kans op aan roken gerelateerde aandoeningen op.

    Wanneer een niet-roker zijn gezondheid als argument gebruikt dan gaat Jan er vanuit dat die niet-roker ten aller tijden zijn gezondheid laat prevaleren boven al het andere. Dus: voldoende beweging, gezond eten, sporadisch een glas alcohol, niet in de zon zitten, en zeker niet zonder condoom afgekloven worden door een hoer. Het vermijden van gezondheidsrisico's is immers het grootste goed. Zelfs de vrijheid van anderen is daaraan ondergeschikt.

    Het is uitermate hypocriet wanneer een niet-roker ZELF uit eigen beweging allerlei gezondheidsrisico's neemt, en gaat lopen brullen alsof er een aanslag op z'n leven gepleegd word wanneer een ANDER een eventueel risico voor z'n gezondheid oplevert. Pleiten vanuit gezondheidsperspectief voor een rookverbod op plaatsen waar je zo nu en dan een paar uurtjes bent? Dan ook geen junkfood, snoep, chips, koffie, frisdrank, alcohol, in de zon zitten, PZC of FT meer voor de klager. Want die zaken vormen immers een even grote verhoging van de gezondheidsrisico's als het zo nu en dan vertoeven in een ruimte waar gerookt word.


    Tot slot een vraag aan de niet-rokers:
    Ben je na het invoeren van rookverboden meer of vaker gebruik gaan maken van de horeca?
    Dat zou wel moeten, anders heeft een horeca-exploitant er namelijk geen baat bij.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  3. Onderstaande 4 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 mei 2013),bosbeer ( 4 mei 2013),molaar ( 4 mei 2013),Picasso 1 ( 5 mei 2013)

  4. #128
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 02:07
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.504
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Sinds het rookverbod ben ik gaan selecteren op gelegenheden die zich er aan houden.
    Ik zal dus vanaf nu ook meer naar saunaclubs gaan waar het rookverbod gehandhaaft wordt en clubs waar ze toch door blijven roken voorlopig mijden.
    Overigens hou ik me aan alle punten die een 'anti roker' volgens jou zou moeten hebben in de hoop gezond te blijven en nog lang van de saunaclubs te kunnen blijven genieten...

  5. #129
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Op kamer 4 heb ik donderdag nog gerookt. Daar stond een asbak. Misschien iets voor de FAQ van MJ. Welke club heeft rookfaciliteiten en dan bedoel ik niet die vierkante meter op een tochtig hoekje.
    Lees mijn link een paar post terug,ik zou maar snel Golden Slippers beginnen in een rokervriendelijker klimaat.
    In elke club in Duitsland is het verboden, ook is het verboden om een rokersruimte te creeren. Dus je mag ook niet op de kamers roken volgens de letter van de wet.

  6. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 mei 2013)

  7. #130
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Tot slot een vraag aan de niet-rokers:
    Ben je na het invoeren van rookverboden meer of vaker gebruik gaan maken van de horeca?
    Dat zou wel moeten, anders heeft een horeca-exploitant er namelijk geen baat bij.
    Ging het er niet om dat de niet-rokers er baat bij hebben?

  8. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 mei 2013)

  9. #131
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    2 mei 2024 @ 04:31
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.859
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht

    Buiten kijf staat dat passief roken een gezondheidsrisico met zich mee brengt. Af en toe, bijvoorbeeld tijdens het stappen of het naar de hoeren gaan, vertoeven in een ruimte waar gerookt word is niet erg gevaarlijk, maar een werkplek waar stevig gerookt wordt levert wel een verhoogde kans op aan roken gerelateerde aandoeningen op.
    J.W.
    Dit is precies waar het om gaat!!!
    Een DVP die niet rookt zit nu niet meer "op haar werkplek" in de rook van van haar collegae.
    Ze wordt nu door deze wet beschermt.

    Smouse

  10. Onderstaande 3 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 5 mei 2013),bad pritt ( 4 mei 2013),sofaking ( 4 mei 2013)

  11. #132
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Echt goed voor de business is het niet, zie oa meest recente bericht over Luder Lounge (aka Picasso Lounge ) waar aantal Duitse en Poolse dames vele uren buiten waren, een lege tent met alleen maar ontevreden kerels als resultaat.........ben benieuwd hoe dat in andere clubs is.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  12. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 5 mei 2013)

  13. #133
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.105
    Thanked
    3.200 in 959 posts

    Standaard

    in algemene zin kun je natuurlijk de vergelijking met de normale Horeca trekking; als klanten buiten staan te paffen, dan staan ze niet binnen bier te drinken en dan scheelt dat omzet.

    Bij de Hoereca zal het zo zijn dat zodra de Global Cooling voorbij is, de terrassen vol zitten en als ontmoetingsplek (tijdens het roken) fungeren. Interessant gaat het pas worden als het weer koud is. Gaan de beren dan thuis blijven omdat ze niet kunnen roken? Gaan de dames naar andere Bundeslaender? Gaan die dames die niet hun eigen reisschema bepalen buiten staan?

    Niets zal in NRW meer zo zijn als het was. Beste oplossing zou zijn (indien het kan, BP suggereerde van wel) om in de clubs een rokers en niet rokers gedeelte in te richten. PHG en o.a. VV hadden zoiets al.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  14. #134
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    in algemene zin kun je natuurlijk de vergelijking met de normale Horeca trekking; als klanten buiten staan te paffen, dan staan ze niet binnen bier te drinken en dan scheelt dat omzet.

    Bij de Hoereca zal het zo zijn dat zodra de Global Cooling voorbij is, de terrassen vol zitten en als ontmoetingsplek (tijdens het roken) fungeren. Interessant gaat het pas worden als het weer koud is. Gaan de beren dan thuis blijven omdat ze niet kunnen roken? Gaan de dames naar andere Bundeslaender? Gaan die dames die niet hun eigen reisschema bepalen buiten staan?

    Niets zal in NRW meer zo zijn als het was. Beste oplossing zou zijn (indien het kan, BP suggereerde van wel) om in de clubs een rokers en niet rokers gedeelte in te richten. PHG en o.a. VV hadden zoiets al.
    1.3 In welchen Einrichtungen dürfen keine Raucherräume eingerichtet werden?
    In folgenden Gebäuden sind Raucherräume nicht erlaubt:
    • Verfassungsorgane des Landes, z. B. Landtag und Landesverfassungsgericht
    • Schulen, Universitäten, Fachhochschulen, Kunst- und Musikhochschulen
    • Einrichtungen der Kinder- und Jugendhilfe
    • Kultur- und Freizeiteinrichtungen, dazu gehören grundsätzlich auch Vereinsheime
    • Gaststätten, Diskotheken
    • Sporteinrichtungen
    • Einkaufszentren
    http://www.mgepa.nrw.de/gesundheit/praevention/nichtraucherschutz/fragen_und_antworten_zum_nichtraucherschutzgesetz_ nordrhein-westfalen/index.php


  15. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje ( 4 mei 2013)

  16. #135
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.105
    Thanked
    3.200 in 959 posts

    Standaard

    OK, ik verklaar mijzelf schuldig. Ik dacht het anders voor de geest te hebben.

    Blijft wellicht de centrale vraag staan of de FKK clubs (en alle andere varianten zoals Partytreff's etc etc) een "Gaststaette" zijn. Ook hier zal de tijd een en ander gaan uitwijzen.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  17. #136
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.642
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.273 in 5.185 posts

    Standaard

    Phg rookvrij. Althans bar en nachtcafe. Ik zal zo alle kamers met een rookdetector grondig inspecteren.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #137
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:29
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.981
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Gisteren in L.R. stond er een statafel tussen uitgang en eettent .
    Omringd door beren en dames in witte badmantels.
    Zal me benieuwen hoelang het gaat duren dat de eerste zeurpiet komt die klaagt dat er buiten teveel gerookt wordt en dat ze hier last van hebben als ze van binnen naar de eettent willen lopen.

  19. #138
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.105
    Thanked
    3.200 in 959 posts

    Standaard

    stel dat er personeel doorheen/langs moet lopen dan zou dit personeel theoretisch direct een poot om op te staan hebben als ze zouden klagen. Wat veel belangrijker is; hoe gaat SFL dadelijk invulling geven aan zijn fetisch als er geen rokende dames meer zijn???? ALthans niet in NRW. Of geef ik het antwoord al?
    Een uurtje is ook maar een uur...

  20. #139
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Berichten
    3.131
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.782 in 1.479 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Ging het er niet om dat de niet-rokers er baat bij hebben?
    Horeca- en hoereca-exploitanten runnen een tent niet voor de hobby. Daar willen ze geld mee verdienen, en wel zo veel als mogelijk. Horeca- en hoereca-gelegenheden bestaan bij de gratie dat er wat mee te verdienen valt. Het is niet voor niets dat exploitanten niet uit eigen beweging hun zaak rookvrij gemaakt hebben. Het is niet voor niets dat fanatieke anti-rokers niet uit zichzelf rookvrije horeca-gelegenheden zijn begonnen.

    Dus nee, het gaat er niet om of de niet-rokers er baat bij hebben. Het gaat om de baten van de exploitant. Wanneer je daar anders over denkt had je zelf tien jaar geleden een rookvrij bordeel of kroeg moeten beginnen.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smouse Bekijk bericht
    Dit is precies waar het om gaat!!!
    Een DVP die niet rookt zit nu niet meer "op haar werkplek" in de rook van van haar collegae.
    Ze wordt nu door deze wet beschermt.

    Smouse
    Klopt, en volkomen terecht. Maar wat is dan het gezondheidsbezwaar tegen het aparte rookruimtes met afzuiging e.d.? Wat is dan het gezondheidsbezwaar tegen twee mensen die samen op een kamer een sigaret roken?

    Omdat de maatregelen hun doel (het inperken van mogelijke gezondheidsrisico's) voorbij streven word het gezien als rokertje-pesten. Dat pesten is onterecht, want er is geen roker te vinden die een sigaret of sigaar opsteekt met als reden om niet-rokers te pesten.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  21. #140
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 02:07
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.504
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Het 'rookgedeelte' by LR is idd vry ongunstig gekozen. Elke keer als je wilt eten of de tuin in gaan, voelde je jezelf net een gerookte paling.
    Gelukkig is er een oplossing: via de sauna beneden omlopen. Alweer zyn de niet rokers dus de dupe van de verslaafde junks :(

  22. #141
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.642
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.273 in 5.185 posts

    Standaard

    Rokers zijn feitelijk vrij asociaal! Ze verpesten de lucht, zijn intolerant, eigenwijs. Komen met kul argumenten om niet rokers te kunnen blijven vergiftigen. Roken mag maar doe dat daar waar je anderen niet tot last bent.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #142
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.690
    Discussies
    127
    Thanks
    12.017
    Thanked
    18.430 in 6.041 posts

    Standaard

    De gezondheidsrisico's van het nu en dan meeroken zijn voor mij niet zo belangrijk.
    Sterker nog als er nergens meer gerookt wordt, hoe kan ik dan nog gratis meeroken?? (Hollander)

    voor mij zijn rookvrije ruimtes gewoon prettig omdat je zelf dan ook niet naar rook stinkt als je weer buiten komt.
    dat geldt tevens voor de kleedruimtes die in sommige clubs (Van Goch , PTX of Schneewittchen bijv) zo gelegen zijn dat ook de lockers met inhoud stinken.

    en tenslotte: die clubs waar het geheel van faciliteiten en aanwezige bezoeksters het minste verstoord worden door de rookstank bezoek ik vaker. Net zoals ik tegenwoordig vaker restaurants bezoek sinds m'n eetlust niet meer bedorven wordt door sigarenrook.
    overigens heb ik niets tegen de rokers zelf, maar meer tegen de uitbaters van horeca die niet met ALLE bezoekers / bezoeksters rekening proberen te houden. Ik sta regelmatig met rokende beren of dames te kletsen, maar wel liever in de buitenlucht dan binnen.

    PS, voor de schrijvers met minder gevoel voor humor: dat van dat gratis meeroken was een grapje.
    (om te voorkomen dat daar ook nog een oeverloze discussie over ontstaat ;-) )

  24. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 5 mei 2013)

  25. #143
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.642
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.273 in 5.185 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    De gezondheidsrisico's van het nu en dan meeroken zijn voor mij niet zo belangrijk.

    voor mij zijn rookvrije ruimtes gewoon prettig omdat je zelf dan ook niet naar rook stinkt als je weer buiten komt.
    dat geldt tevens voor de kleedruimtes die in sommige clubs (Van Goch , PTX of Schneewittchen bijv) zo gelegen zijn dat ook de lockers met inhoud stinken.
    Echt betrouwbare cijfers als het gaat om het aantal doden die jaarlijks vallen als gevolg van gedwongen meeroken zijn er niet. Schattingen lopen uiteen mbt Nederland van orde van grootte van honderden tot orde van grootte van duizenden. Als je bedenkt dat in NL op jaarbasis zo'n 700 mensen sterven als gevolg van een verkeers ongeluk mag je bij gedwongen meeroken dus bepaald wel spreken van een serieus probleem.

    Dat dus de overheid in Nederland iets meer zou moeten doen aan dit grote volksgezondheid probleem is evident. Helaas gebeurt dat bij ons te weinig. Dat nu in Duitsland de ernst van de problematiek net als in vele andere landen (de lijst van landen zou te groot zijn om hier te noemen maar Amerika is een goed voorbeeld van hoe het zou moeten!) moet men van harte toejuichen. In het verkeer gelden regels en die dienen dus ook mbt gedwongen meeroken er te zijn.

    Het feit dat als je in een rookhol komt je kleren en je haar na zo'n bezoek gaan stinken vind ik zeker ook een belangrijk argument om roken overal te verbieden met uitzondering van je eigen privaat sfeer. Kortom roken geen probleem maar val een ander daar niet mee lastig en laat een ander vooral daar lichamelijk maar vaak ook geestelijk niet onder lijden.

    Ik spreek de hoop uit dat de clubs in NRW streng toezien op de uitvoering van het rookverbod. Gelukkig blijkt het zo te zijn dat bijna alle clubs dit doen.

    (Voor de rokers onder ons, hier een prijsoverzicht van wat een pakje Marlboro afhankelijk van Land (Tax) kost:
    http://www.landenportal.nl/informati...n-marlboro.htm
    Sigaretten prijzen bij ons zijn dus vergeleken met Duitsland en Belgie 20% duurder!!!)
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 mei 2013 om 03:13
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #144
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 14:57
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.369 in 4.542 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Rokers zijn feitelijk vrij asociaal! Ze verpesten de lucht, zijn intolerant, eigenwijs. Komen met kul argumenten om niet rokers te kunnen blijven vergiftigen. Roken mag maar doe dat daar waar je anderen niet tot last bent.
    Even voor Jan Wandelaar opdat hij geen verkeerde associatie legt door zijn wereldbeeld op zijn allereerste indruk te baseren: Big30 is een kettingroker!

  27. #145
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Even voor Jan Wandelaar opdat hij geen verkeerde associatie legt door zijn wereldbeeld op zijn allereerste indruk te baseren: Big30 is een kettingroker!
    Nu legt hij weer de associatie dat schoonmakers niet erg betrouwbaar zijn.

  28. #146
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Op kamer 4 heb ik donderdag nog gerookt. Daar stond een asbak. Misschien iets voor de FAQ van MJ. Welke club heeft rookfaciliteiten en dan bedoel ik niet die vierkante meter op een tochtig hoekje.
    Ja ik voel ook een overzichtje aankomen .

    Kamer 1 t/m 7 in LR mag (voorlopig!) inderdaad nog gerookt worden. Als je ik niet vergis op kamer 21 en 22 ook (boven). Op alle andere plaatsen binnen en in de tent geldt het rookverbod.

  29. #147
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 02:07
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.504
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Zal er voortaan rekening mee houden in LR dat ik een niet rokers kamer vraag.
    Zeker nu de club zelf stank vrij aan het worden is, merk je het contrast gelijk als je zo'n vieze kamer op gaat.
    Vraag me overigens af hoe de inspectie daar mee om zal gaan.

  30. #148
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    es interessiert mich herzlich wenig, was es für Ausweichmöglichkeiten gibt. Wenn ich in den Clubs nicht mehr rauchen darf in NRW, geh ich in die Clubs in anderen Bundesländern.
    Zum Beispiel GD liegt in Niedersachsen...
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  31. #149
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Zal er voortaan rekening mee houden in LR dat ik een niet rokers kamer vraag.
    Zeker nu de club zelf stank vrij aan het worden is, merk je het contrast gelijk als je zo'n vieze kamer op gaat.
    Vraag me overigens af hoe de inspectie daar mee om zal gaan.
    Hoe moet dat aangetoond worden ?
    Inspecteurs de kamer opsturen met dvpees en dan kijken of er gerookt gaat worden.
    Boetes voor particulieren lopen van 5 naar 1000 euro geloof ik...niet echt de moeite.


    De klubs aanpakken en zorgen dat de clubs zorgen dat er nergens in het gebouw gerookt wordt is de beste aanpak.
    Als LR of een andere club zoiets fasciliteert, bijvoorbeeld door erop te wijzen en het dus willens en wetens toelaat dan voldoen ze waarschijnlijk niet aan het geldende rookverbod.

    Het wordt interessant en veel zal afhangen van of er met duitse gruendlichkeit gekontroleerd gaat worden of niet en bij overtreding of er doortastend opgetreden gaat worden. Raar dat ze geen nummers openbaar maken waar je overtredingen kunt melden.

  32. #150
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    es interessiert mich herzlich wenig, was es für Ausweichmöglichkeiten gibt. Wenn ich in den Clubs nicht mehr rauchen darf in NRW, geh ich in die Clubs in anderen Bundesländern.
    Zum Beispiel GD liegt in Niedersachsen...
    Ist ja auch ein muss und eine hauptbeschaeftiging von manche..rauchen in ein club.
    Du kannst da noch immer rauchen, nur nicht im gebaude.

 

 
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.

Diamond 468*60   Babylon 468*60