Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 206
  1. #26
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Mja, omdat zich net daar 't vertier en plezier afspeelt (In PHG dan toch).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Maar zeker in de winter in de bar van GT, PHG en LR is het eigenlijk niet uit te houden. Het bekende punt wat al veel meer is opgemerkt.
    Ik snap het probleem goed (als roker heb ik soms ook last van rook in LR/PHG/GT ), maar je kunt je jezelf afvragen of de meerderheid zich moet aanpassen aan de minderheid?

  2. #27
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik snap het probleem goed (als roker heb ik soms ook last van rook in LR/PHG/GT ), maar je kunt je jezelf afvragen of de meerderheid zich moet aanpassen aan de minderheid?
    Dàt ga je me nooit horen zeggen MJ! Ik ben ook geen vragende partij, maar ga niet rouwig zijn als 't wet wordt en deze ook toegepast wordt.

    M
    Bruine beer

  3. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ (27 juni 2012)

  4. #28
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.959
    Discussies
    713
    Thanks
    5.014
    Thanked
    8.822 in 4.066 posts

    Standaard

    Ik zit er niet mee ik ga wel met die meiden in het rookhol staan. Ik zie dat wel op feestjes hier in nederland dat de niet rokers ook bij de rokers staan. Een roker is nu eenmaal gezelliger.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  5. #29
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:45
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.857
    Discussies
    32
    Thanks
    3.912
    Thanked
    2.364 in 1.023 posts

    Standaard

    Een tevrede roker is geen onruststoker,even vertalen in het Duits aub
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  6. #30
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Heeft masseurke nog een gerookte huid na veelvuldig douchen??? Laat je je met sigarettenas masseren dan?

    En..., hoe leg je dat thuis uit: je kleren stinken namelijk niet naar rook 😚
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  7. #31
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    @Elgar

    Het dringt namelijk door in de haren zelf.
    Beenharen, armharen bij sommige hun Perzisch tapijt op buik, borst en rug en die zijn dan vaak weer gevrijwaard van hoofdhaar, het moet ergens groeien :wink:

    Ik kan mijn haar wel drie keer wassen en nog ruik ik het.
    Ik ga ook wel eens sporten de dag erna en dan ruikt zelfs mijn zweet naar rook.
    Maar goed, die lucht associeer ik dan maar met een prettige dag die ik gehad heb.

    Barbecue lucht of kampvuur lucht hou je ook bij je voor lange tijd.

  8. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    masseurke (27 juni 2012)

  9. #32
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elgar Bekijk bericht
    Heeft masseurke nog een gerookte huid na veelvuldig douchen???

    En..., hoe leg je dat thuis uit: je kleren stinken namelijk niet naar rook ��
    Exactly my point!!!

    M
    Bruine beer

  10. #33
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik snap het probleem goed (als roker heb ik soms ook last van rook in LR/PHG/GT ), maar je kunt je jezelf afvragen of de meerderheid zich moet aanpassen aan de minderheid?
    Als de meerderheid iets doet dat slecht is voor de gezondheid van de minderheid die daar niet om vraagt kun je je dat inderdaad afvragen.

  11. Onderstaande 4 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (27 juni 2012),Red Devil (28 juni 2012),The Joker (27 juni 2012),Wijze grijze (27 juni 2012)

  12. #34
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Als de meerderheid iets doet dat slecht is voor de gezondheid van de minderheid die daar niet om vraagt kun je je dat inderdaad afvragen.
    Je hebt zelf de keuze om deel uit te maken van de meerderheid in een rokersclub/gedeelte óf deel uit te maken van de minderheid in een rookvrij-club/gedeelte. In de praktijk blijkt dat niet-rokers de overlast voor lief nemen en dus blijkbaar helemaal niet zo met hun gezondheid bezig zijn .

    Hetzelfde geld om een onvolwassen meisje van 18 te neuken. Dat is ook niet goed voor háár (geestelijke) gezondheid, maar daar maken wij ons niet over druk over. Als we ons zaad maar kwijt kunnen is dat goed voor onze gezondheid.

    Bottomline zullen we het wel eens zijn: Een rookverbod met een speciale rookruimte (zoals b.v. in Mainhattan) vind ik een prima idee.

  13. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:51
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Je hebt zelf de keuze om deel uit te maken van de meerderheid in een rokersclub/gedeelte óf deel uit te maken van de minderheid in een rookvrij-club/gedeelte. In de praktijk blijkt dat niet-rokers de overlast voor lief nemen en dus blijkbaar helemaal niet zo met hun gezondheid bezig zijn .

    Bottomline zullen we het wel eens zijn: Een rookverbod met een speciale rookruimte (zoals b.v. in Mainhattan) vind ik een prima idee.
    Het punt van het voorstel in NRW is nu juist dat het niet meer in uitzonderingen voorziet. Dus ook geen aparte rokersruimte, de hele club rook vrij en als je wilt roken moet dat buiten gebeuren. Dat gaat wel erg ver en zal niet alleen in de clubs op de nodige weerstand stuiten.

    Dit is dus een besluit van de rood-groene coalitie (de meerderheid) in NRW. Als meeroken schadelijk is, wat wordt beweerd en een effect zal er zeker wel zijn (echt betrouwbare data lastig te vinden, zie ook: http://www.extra-media.nl/nummer27/i...?meeroken.html ) dan is er wel wat voor te zeggen dat de overheid hier iets aan doet.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #36
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:56
    Berichten
    11.139
    Discussies
    226
    Thanks
    13.111
    Thanked
    17.602 in 6.190 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Als meeroken schadelijk is, wat wordt beweerd en een effect zal er zeker wel zijn (echt betrouwbare data lastig te vinden, zie ook: http://www.extra-media.nl/nummer27/i...?meeroken.html ) dan is er wel wat voor te zeggen dat de overheid hier iets aan doet.
    .

    Vaak een één-dimensionele discussie. Altijd interessant om het roken eens vanuit een ander gezichtspunt te bekijken. Dat roken fysiek ongezond is weten we. Staat als een paal boven water. Meeroken is een grijs gebied dat al naar gelang de mening gebruikt dan wel misbruikt wordt. Er bestaat echter ook nog zoiets als psychische gezondheid. Veel mensen voelen zich in hun sas met hun dagelijkse sigaret, joint, wijn of wat voor genotsmiddel dan ook. Iedereen kent wel een stopper die veranderde in een te mijden chagrijnige drol. Kwaliteit van leven hangt niet alleen af van je fysieke gesteldheid.

    Het rookverbod in Nederland vind ik een van de meest sprekende en heldere voorbeelden van hoe je iets snel en concreet kunt veranderen. Deze vorm van beleid zou meer mogen van mij. Alleen het consequent hanteren mag strakker aangepakt worden. Trouwens, ik ben zo'n rare gast die alleen rookt in de club en daarbuiten niet!

  15. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (29 juni 2012)

  16. #37
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:51
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    . Er bestaat echter ook nog zoiets als psychische gezondheid. Veel mensen voelen zich in hun sas met hun dagelijkse sigaret, joint, wijn of wat voor genotsmiddel dan ook. Iedereen kent wel een stopper die veranderde in een te mijden chagrijnige drol. Kwaliteit van leven hangt niet alleen af van je fysieke gesteldheid.

    Het rookverbod in Nederland vind ik een van de meest sprekende en heldere voorbeelden van hoe je iets snel en concreet kunt veranderen. Deze vorm van beleid zou meer mogen van mij.
    Het argument van psychische gezondheid kan ik wel wat in meegaan. Zo herinner ik me dat er ook sprake was van een rookverbod in een Psychiatrische Inrichting, neem aan dat het rookverbod daar niet geldt, die mensen zitten daar opgesloten, laat die lekker hun sigaretje roken.

    Roken in situaties waar je anderen duidelijk overlast bezorgt dus binnen in min of meer openbare ruimtes mag wat mij betreft verboden worden. Het is en blijft overlast los van of meeroken schadelijk is. Het grijpt ook niet in zeg je persoonlijke vrijheidssfeer, nog lichamelijk (if so then positief) noch geestelijk want als je wilt roken voor psychisch welzijn kan dat ook zonder anderen lastig te vallen.

    Wat mij betreft mag iedereen zoveel drinken, blowen, hard drugs zelf gebruiken als ie zelf wil, maar op het moment dat je anderen lastig valt of een gevaar vormt moeten er regels komen. Dus geen alcohol in het verkeer, geen dronkenlappen in clubs, geen overlast door verkoop van wiet en junks die stelen. Dan moet je ingrijpen en houdt de persoonlijke vrijheid op als de mijne wordt aangetast.

    Logisch geredeneerd dus ook geen rokers die voor overlast zorgen. Voor de gasten in de clubs zal het probleem ook niet zo groot zijn, voor de dames die 8-12u/dag werken zeker in de winter zal het wat minder aangenaam zijn.

    Het rookverbod in NL heeft denk ik goed uitgepakt met recent een kleine correctie erop. We hebben gelukkig nog geen Amerikaanse toestanden en daar zit ook niemand op te wachten. In de VS voel je je als roker soms als een crimineel behandeld.

    Verder vind ik ook dat snelheid overtreders harder moeten worden aangepakt, want die zorgen ook voor overlast en tasten mijn integriteits sfeer aan. Hard aanpakken. Met uitzondering als ik zelf heel soms wat te hard rij, want daar is altijd een reden voor en ik val daar nooit iemand anders mee lastig. Dat ligt dus gewoon wat anders maar maak dat een rechter maar eens duidelijk (die roken vaak trouwens en hebben een OV kaart omdat ze te vaak dronken achter het stuur hebben gezeten).
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 juni 2012)

  18. #38
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Met uitzondering als ik zelf heel soms wat te hard rij, want daar is altijd een reden voor en ik val daar nooit iemand anders mee lastig
    Als jij te hard rijdt worden sommige topics moeilijk leesbaar

  19. #39
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Kick omdat nieuws.
    __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________

    Duitse deelstaat scherpt rookverbod aan

    De Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen gaat het rookverbod dat sinds vijf jaar van kracht is aanscherpen.
    Daarmee moeten enkele mazen in de wet worden gedicht.

    Sinds 2008 is het in de deelstaat, waar ongeveer achttien miljoen mensen wonen, niet meer toegestaan om een sigaret op te steken in cafés en restaurants.
    Er kon echter nog steeds worden gerookt in speciale rookruimtes of in biertenten.
    Dergelijke mazen in de wet worden gedicht als de nieuwe wetgeving in mei van kracht wordt.
    Volgens de regering waren er zoveel mogelijkheden om onder het rookverbod uit te komen, dat niet-rokers onvoldoende werden beschermd.

    In de toekomst mag alleen nog een uitzondering worden gemaakt voor privéfeesten.
    http://frontpage.fok.nl/nieuws/57419...erbod-aan.html


    Rauchverbot in allen Gaststätten in Nordrhein-Westfalen

    Düsseldorf. Generelles Rauchverbot in allen Gaststätten: Ab Mai nächsten Jahres wird in Nordrhein-Westfalen auch für Raucherclubs oder Festzelte keine Ausnahme mehr gemacht.
    Der Landtag in Düsseldorf verabschiedete am Donnerstag mit den Stimmen der rot-grünen Regierungskoalition eine Novelle des Nichtraucherschutzgesetzes, das auch Raucherräume in Hochschulen, Sport-, Kultur- oder Freizeiteinrichtungen verbietet.
    Auf Kinderspielplätzen wird das Rauchen ebenfalls untersagt.
    Damit erhält Nordrhein-Westfalen die bundesweit schärfsten Regeln neben Bayern.

    In Gaststätten darf künftig nur noch bei privaten Feiern in geschlossener Gesellschaft und abgetrenntem Raum geraucht werden.
    Der Bußgeldrahmen wird von 1.000 auf 2500 Euro erweitert.
    Dem Gesetzesbeschluss ging eine monatelange Debatte voraus.
    CDU, FDP und Piraten halten die Verschärfung für überzogen.
    Unter „rot-grüner Bevormundungspolitik“ müssten die Bürger künftig wohl auch mit dem Verbot von Bier, Fleisch und Plastiktüten rechnen, argumentierten CDU und FDP.

    Gesundheitsministerin Barbara Steffens (Grüne) betonte dagegen, es gehe der Regierung nicht um Erziehung.
    „Es geht um den Schutz derjenigen, die sich nicht von einer Minderheit, die rauchen wollen, die süchtig sind, ihre Gesundheit ruinieren lassen wollen.“ (dpa)

    http://www.sz-online.de/nachrichten/...asp?id=3216230

    https://www.google.nl/search?hl=nl&g...w=1680&bih=935

  20. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:51
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Standaard

    Benieuwd hoe de clubs hier na 1 Mei mee zullen omgaan. De hele club moet dan rookvrij zijn, speciale rookruimtes zijn niet meer toegestaan. Positief is natuurlijk dat het probleem met de lucht in bepaalde clubs dan opgelost is. Voor de gasten zal het nog wel te doen zijn even naar buiten te lopen om een sigaret op te steken.
    Maar de dames waarvan toch velen roken zullen not-amused zijn, in de zomer nog wel te doen maar in de winter met vrieskou geen pretje. Een tent waarin je wel mag roken voldoet niet aan de regels, dus zullen de dames wel een jas aan doen als ze naar buiten gaan.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #41
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Berichten
    2.882
    Discussies
    83
    Thanks
    2.113
    Thanked
    3.211 in 959 posts

    Standaard

    Fijn...eindelijk weer eens een oude discussie die weer op gang kan komen.....of een club nou wel of niet een openbare horeca gelegenheid is. De volgende zin biedt mogelijkheden...

    In Gaststätten darf künftig nur noch bei privaten Feiern in geschlossener Gesellschaft und abgetrenntem Raum geraucht werden.

    Nou BIG 30, ik weet niet zo heel precies waar je benieuwd naar bent maar ik acht het niet uitgesloten dat je gaat zitten wachten op iets dat niet komt....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  22. #42
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Zou echt fijn zijn als het rookverbod ook nageleefd wordt. Ik hoor van veel dames dat ze enkel in GT roken omdat iedereen rookt. Veel mensen hebben het dan over genot, rustgevend moment of wat dan ook, m.i. zijn dit smoezen van mensen die de wilskracht niet hebben om te stoppen. Als ex-roker kan ik namelijk zeggen dat stoppen de beste beslissing van mijn leven is.

    P.S. En erecties worden ook veel harder en langduriger, best handig bij een clubbezoek.

  23. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 3 december 2012)

  24. #43
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    20 april 2024 @ 22:38
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Ben zelf ook roker, stoppen doe ik niet, heeft niks met wilskracht te maken.

    Laat die hetze tegen rokers maar lekker, dan rook ik wel buiten... Waait wel weer over als de lobbies Zich weer in iets anders bijten zoals vet eten of alcohol.

  25. #44
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.959
    Discussies
    713
    Thanks
    5.014
    Thanked
    8.822 in 4.066 posts

    Standaard

    Gewoon allemaal door roken,dat gezeik allemaal over dat roken.En bij ons stamclubbie hebben ze een heel mooi dakterras met kachels,kan in winter en zomer buiten zitten.Bij H7 en bij FG en van Goch heb je zoiezo geen last van de rook,die hebben alle 3 een geweldige afzuiging.Ik was met iemand in FG en die zat binnen een jointje te roken,helemaal niemand die er wat van zei en hij zat gewoon aan de tap. Ik weet het niet maar ik denk dat ze een saunaclub niet veel kunnen maken omdat je overal moet aan bellen voor je binnen mag,maar dat zullen de geleerden onder ons is uit moeten zoeken.Want daar heb ik geen tijd voor,moet te veel werken.:wink:
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  26. #45
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.959
    Discussies
    713
    Thanks
    5.014
    Thanked
    8.822 in 4.066 posts

    Standaard

    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  27. #46
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    De kogel is al een tijdje door de kerk, maar roken is vanaf mei 2013 verboden in NRW voor openbare gebouwen, hotels, cafe's, restaurants en clubs. Alleen voor prive feesten zou het nog mogen, zoals bv het verjaardagsfeestje van Dupke vanavond in LR....

    http://www.derwesten.de/politik/rot-...id7312686.html

  28. #47
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.506
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Dus vanaf 1 mei is er in elke saunaclub elke dag een 'privefeest'.
    De wet maakt ook niet uit, als ze zoals in NL nooit controleren blijft men helaas overall stug doorpaffen :(

  29. #48
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    De kogel is al een tijdje door de kerk, maar roken is vanaf mei 2013 verboden in NRW voor openbare gebouwen, hotels, cafe's, restaurants en clubs. Alleen voor prive feesten zou het nog mogen, zoals bv het verjaardagsfeestje van Dupke vanavond in LR....

    http://www.derwesten.de/politik/rot-...id7312686.html
    Strikt juridische gezien is zelfs dat geen privé-feestje.
    Indien je de inkomt betaalt wordt zowat iedereen binnengelaten dus kan men niet spreken van privé-matig.
    Anders zou het zijn dat enkel diegenen die een uitnodiging hebben ontvangen, effectief binnen mogen dan spreekt men van een feestje in privé-sfeer.
    Conform de Belgische wetgeving is elke Duitse saunaclub een openbare plaats, aangezien iedereen (los van deurbeleid) mits betaling van de entreeprijs, binnen mag.
    Pain is weakness leaving the brain !

  30. #49
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:55
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.213
    Discussies
    239
    Thanks
    21.860
    Thanked
    6.387 in 3.034 posts

    Standaard

    Ik ben inderdaad wel heel erg benieuwd hoe dit straks in de praktijk in de clubs uitgewerkt gaat worden. En of dit extra kansen biedt voor clubs in Niedersachsen.

  31. #50
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Veel, heel veel chagrijnige mannen en vrouwen.....

 

 
Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Babylon 468*60