-
21 augustus 2006, 14:50
jessie ex-private girls
Nu we hier toch zijn. Een jaartje geleden (of zoiets ongeveer) is Jessy gestopt met werken bij Private-girls. Ik had haar graag, maar ze ging met het beroep stoppen. Weet iemand of ze ondertussen nog niet terug ergens bezig is. Ik denk dat ze het te graag deed om zomaar plotseling te stoppen, vandaar de vraag.
-
-
21 augustus 2006, 21:40
Allez Turtle Jones, gij moet da toch weten.:green_smi
-
-
22 augustus 2006, 16:59
Hebt ge't over Jessie of Jessy? (heb effe diep in mijn ooit opgeslagen beelekens moeten zoeken om te weten over wie je het hebt )
De 1ste was die met mega-buzen ,de 2de met glitterpakske en een zwart calot. Heb echt geen idee waar gelijk welk van de 2 vertoeft.
En het moet minstens anderhalf jaar of langer geleden zijn ,want het is nog van voor mijn neerpennende verslaving.
-
-
22 augustus 2006, 17:01
Shit ,waarom vraagt ge't niet gewoon aan Magda?
Wie weet kan die u nog antwoorden ook
-
-
22 augustus 2006, 19:22
Euh, wie is Magda ?
Hoe je haar naam schrijft weet ik niet precies, maar haar borsten waren idd groot !
-
-
22 augustus 2006, 20:20
Magda is de Limburgse deurdame/telefoniste van PG (je hebt er 2 he ,dus de struiste ,liefste en spontaanste ,de andere deurdame is die met haar onvoorstelbaar beleefd nederlands).
-
-
23 augustus 2006, 12:53
Jessie , e cup, lang bruin haar, sympathieke dame, zeer goede service, ahhhh ! Nu volg ik!
Ik heb van een andere dame bij private-grils gehoord (ondertussen ook al lang geleden)dat ze definitief gestopt is!
Als ze toch ergens in het Antwerpse was blijven werken zouden we haar vlug terug in het vizier gekregen hebben, ik denk dat ze dus echt wel gestopt is.
Spijtig!
-
-
17 november 2006, 18:43
jessy private girls
inderdaad jessy is volledig gestopt
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten