Bekijk resultaten enquête: Wanneer bezocht je voor het eerst een Saunaclub?

Aantal stemmers
174. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Al voor 2000

    14 8,05%
  • 2000-2001

    8 4,60%
  • 2002-2003

    22 12,64%
  • 2004-2005

    30 17,24%
  • 2006-2007

    24 13,79%
  • 2008-2009

    18 10,34%
  • 2010-2011

    32 18,39%
  • 2012

    26 14,94%
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 133
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard Wanneer bezocht je voor het eerst een Saunaclub?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    haha alter Mann du bist genausowenig gestoppt wie ich ...........

    wir gehen ja auch schon länger wie Jansen seine Periode von 2004-2009 haha. Bevor es das ijsberenforum gab da gab es Rheinforum und davor das alte Kölnforum, aber das wissen die Anfänger ja alles nicht, da gabs keine Rumäninnen, es war alles mit Polinnen und Russinnen überschwemmt, Mann was war das geil
    Geen idee of deze vraag al eens eerder gesteld is maar bij deze dus dan maar nog een keer

    Puur voor de lol. Vraag me ook af in welke club de IJsberendoop heeft plaats gevonden. Andere vraag beetje hieraan gekoppeld is hoe lang de bekende clubs al bestaan.

    Volgens mij was Bernds de eerste Saunaclub in NRW, eind jaren 80 volgens mij was Bernds er al. In de jaren 90 kwam PHG erbij.
    Aantal RTC clubs (Freude, Grimberg, Arabelle, Penelope) had je toen dacht ik ook al.

    Meeste clubs die nu populair zijn, die zijn van meer recentere datum.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (24 juni 2012),Bluebear (24 juni 2012),sofaking (24 juni 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ontdekte in 2002 dat er in Duitsland dingen bestonden als pzc,ft etc.Ben eerst lange tijd in Essen gekomen bij Schloss145 tot ik op een website las van een walhalla net over de grens bij Venlo.
    De stoute schoenen maar aangetrokken en met een routebeschrijving de Butzenstrasse kunnen vinden.Wist niet waar ik kijken moest,overal aantrekkelijke dames waar de hollandse privehuizen bij verbleken.
    Vanaf dat moment begon een wekelijkse pelgrimage richting de Niederrhein.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  4. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (24 juni 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Mijn eerste bezoek aan een saunaclub was Golden Time op 30 december 2006. Alhoewel ik daarvoor ook al actief was, maar toen had ik Duitsland en de internetfora nog niet ontdekt.

    Ik ben ontmaagd door een prostituee in 1994, toen ik net 18 jaar was geworden. Nu ben ik 36 en wandel ik nog steeds rond, hetzij wel met een wat kaler hoofd en een grotere buik.

    Begonnen met raamprostitutie in Haarlem, Amsterdam, Alkmaar, Den Haag, afgewisseld met bezoeken aan bordelen, zoals Club Penthouse in Haarlem en Le Baron in Heerewaarden. Tot 2001 zag je nauwelijks Roemeense vrouwen, maar wel heel veel Poolse, Oekraiense en Russische vrouwen achter de ramen en in bordelen.

    Maar na 2001 ging het snel bergafwaarts en was er een grote leegloop. Op den duur was de prostitutie niet meer wat het was in Nederland en toen ben ik over de grenzen gaan kijken. Eerst een aantal keren Praag bezocht, maar was eigenlijk niet veel bijzonders. En toen via een vriend van mij, die een advertentie van Golden Time in De Telegraaf had gezien, ben ik in Golden Time terecht gekomen.

    En een gast in Golden Time had me attent gemaakt op het bestaan van het IJsberenforum, en via het IJsberenforum heb ik nog veel meer clubs in Duitsland ontdekt.

  6. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (24 juni 2012)

  7. #4
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Mijn sauna club doop was in Queenie's in 2007, al zullen sommigen misschien vinden dat dat geen echte sauna club was. In 2008 heb ik voor het eerst de lange weg naar Yin Yang afgelegd.

    In die 5 jaar 5 keer naar Queenie's, 13 keer naar Yin Yang en 2 keer naar Sans Soucis (Venlo) tijdens de korte periode dat die het sauna club concept hanteerden. Ik ben dus maar een heel occasionele "gebruiker", maar ik zou het toch niet graag missen. Moest er een club als YY dichterbij zijn dan zou ik waarschijnlijk wel vaker gaan. Naast sauna clubs ga ik ook nog wel naar privé's. Niet naar bars of ramen. Dat zegt me niet zoveel.

    Ik heb het bestaan van sauna clubs ontdekt van de internet fora. Eerst vpf en dan via referenties van dat forum hier beland.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 24 juni 2012 om 16:04
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  8. #5
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Maart 2011 in Aca... daarna zo veel mogelijk verschillende clubjes geprobeerd en er achter gekomen dat het verder weg bij de buren in een ander Bundesland allemaal beter is. Gelukkig hebben we de Freude nog.

  9. #6
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    September 2008 in GT... daarna zo veel mogelijk verschillende clubjes geprobeerd en er achter gekomen dat het verder weg bij de buren in een ander Bundesland niet beter is. In ieder stadje een schatje (of soms meer dan 1).

  10. #7
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:19
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Ik zou het GVD niet meer weten welk jaar. 6 jaar geleden denk ik in ieder geval in Golden Time. Ik had met een advocaat een zakelijke afspraak in Noord Limburg. Hij vroeg daarna of ik nog iets te doen had. Hij wist namelijk nog wel wat leuks en vroeg of ik geld bij had. Ik had toen ca. 250 euro bij. Hij zei alleen niet waar we heen gingen. Dat werd dus GT. Was ook nog vlakbij.

    Nou ik keek mijn ogen uit. Zes keer dezelfde donkerkrulharige moldavische genaaid en ik kon daarna in Bruggen gaan pinnen. Vergeet ik nooit meer.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  11. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Ik heb voor het eerst in 2012 een saunaclub bezocht.

    (Die keuze was er niet in de enquête, dus ik heb 2010-2011 ingevuld.)

    Ik ken nu YinYang, Golden Time, Fun Garden, Van Goch en Golden Badslippers.

    Ik ben afhankelijk van het OV en van mijn salaris en daarom zijn mijn actieradius en mijn bezoekfrequentie niet zo heel erg groot. Hotelovernachtingen of wekelijkse bezoekjes en zo zit er niet in.

    Qua kwaliteit en bereikbaarheid en prijs richt ik me nu op YY en GT.

    Ik heb een NS-jaarkaart en reis gratis met de trein.
    YY kost me 40 Euro entree en 3 Euro OV-fiets.
    GT kost me 60 Euro entree en 3 Euro OV-fiets en ongeveer 2 uur extra reistijd

    Maar in GT zitten méér vrouwen van mijn type: Jong, strak, slank, A-cupje, mooi gezichtje, aardig, etc.
    Maar, in YY zijn die óók best wel aanwezig.

    Ik moet op de kleintjes letten (maar daar is een ander topic voor https://www.ijsberenforum.com/forum/...prijsverhoging), maar er zijn kleintjes waar ik gráág op wil letten. Zowel in YY als in GT.

    Snor ^
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  12. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    De eerste saunaclub die ik bezocht was PHG in 2004 een vriend van me had me mee genomen om daar te lunchen tussen het werk door.
    Daarvoor was ik in heel Europa actief tijdens zakenreizen en vakanties maar dan met meiden van de straat en kleine clubs.
    In Nederland liep ik ook al jaren naar Baekenlandplein en de omgeving van de Edison ervan,ook clubs in Eindhoven Yvonne prive,Wilma,Yvonne hofstraat,enz.
    Den Bosch bij het muntbolwerk en de wallen van Amsterdam,rode brug Utrecht ,Spijkerkwartier Arnhem en het SKW in Antwerpen.

    Maar toch ging ik dan maar een maal per maand ongeveer tot 2003

    Nu ben ik al weer sinds 2004 aktief in PHG,GT,Magnum,YY,VV,Oase,LR ,enz enz en nog een paar kleine clubs rond M.Gladbach
    soms even Duisburg en Krefeld om daar te wandelen.

    Voorkeur blijft PHG.

  13. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 juni 2012)

  14. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Geen idee of deze vraag al eens eerder gesteld is...
    Ich glaube, ja - finde die Diskussion aber nicht.

    Puur voor de lol. Vraag me ook af in welke club de IJsberendoop heeft plaats gevonden.
    Club No. 2: Grimberg Sauna, Gelsenkirchen (1993), siehe unten.

    Andere vraag beetje hieraan gekoppeld is hoe lang de bekende clubs al bestaan.
    =>
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ohne Gewähr :


    Die Clubs 2 + 3 habe ich 1993 kurz nach ihrer Eröffnung besucht.
    Ähnliche Themen:
    Hoeveel verschillende saunaclubs heb je reeds bezocht?
    Herkomst concept FKK- Saunaclub?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (25 juni 2012),sofaking (24 juni 2012)

  16. #11
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:35
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    979
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    7 februari dit jaar was mijn eerste bezoek aan een saunaclub, hiervoor had ik nog nooit van een saunaclub gehoord!
    Toevallig kwam ik via google op dit forum terrecht en heb eerst dagen de recenties van de clubs gelezen, teleurgesteld dat de meeste goeie clubs 3 uren of meer rijden voor mij is woon namelijk in friesland.
    1 club is minder dan 2 uren rijden namelijk Golden Dreams en deze club is zeer hoog aangeschreven hier wat ik nu alleen maar kan bevestigen
    In juli ga ik Hessen bezoeken dat wordt weer een nieuw hoofdstuk in mijn nog zeer jonge ijsberen bestaan.

  17. Onderstaande leden hebben dbd67 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 juni 2012)

  18. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Februari 2003 was mijn eerste bezoek aan een saunaclub en dat werd uiteindelijk PHG.
    Ik had toen ook veel verhaaltjes gelezen over een club in Recklinghausen ik dacht dat die Villa Romantica heette en een naam die vaak voorkwam in die verhaaltjes was Svenja. Uiteindelijk toch voor PHG gekozen omdat ik van Willi69 en W2 wat antwoorden had gekregen op het forum over PHG en PHG wat dichterbij lag dan Villa Romantica.
    Eerste bezoek aan PHG was overweldigend zodat ik 4 dagen later er een 2e keer was en weer 3 dagen later de 3e keer.
    Vrij snel daarna via IM met W2, Wil48 en Ali afgesproken en daarna heel veel ijsberen voor de eerste keer in een saunaclub zien komen die allemaal met een brede glimlach op hun smoel door de club rondliepen.

    Ook een link gevonden met ongeveer dezelfde vraag uit 2006.
    Leuk om die verhaaltjes weer eens te lezen.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...plaatsgevonden

  19. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (25 juni 2012)

  20. #13
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Mijn eerste bezoek aan FKK-land was december 2004 bij het Kerstfeest in GT. Van de zomer 2005 tot zomer 2006 een pauze ingelast wegens amoureuze verplichtingen, waarna ik de draad tot op heden weer heb opgepakt. Ik heb uiteraard ook andere clubs bezocht, maar om de een of andere reden blijft GT mijn stamkroegetje. Noem het loyaal, noem het eenkennig.

  21. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 juni 2012)

  22. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    voorheen was ik altijd een vaste bezoeker van YP aan de hofstraat in eindhoven , Mijn saunaclubdebuut stamt alweer uit november 2007 als ik het goed heb , ik had toen gekozen voor YY waar ik het wel naar mijn zin had , na een keer of 3 daar te zijn geweest besloot ik eens ergens anders te gaan kijken , dat werd uiteindelijk na wat twijfel tussen PHG GT LR en VV GT .
    YY was leuk maar wat ik in GT zag overtrof al mijn verwachtingen ik keek mijn ogen uit en was gelijk verkocht , tergelijkertijd leerde ik daar de eerste medeforummer kennen , dat was EXTINCE .
    eigenlijk is GT sindsdien altijd mijn hoofdatractie gebleven al maakte ik zo af en toe ook wel eens uitstapjes naar oa OASE BERNDS VV LR en WORLD .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  23. Onderstaande leden hebben CLUBSPORT bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 juni 2012)

  24. #15
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Ik ben in November 2011 pas begonnen met het bezoeken van saunaclubs in Duitsland. Vrienden van mij zeiden me dat ik niet wist wat ik miste. Ik moet bekennen dat ze hier veel gelijk in hadden. Jarenlang moest ik niets hebben van de betaalde liefde en gooide het ver van me af. Totdat een vriend van me mij wist mee te slepen naar de Villa Vertigo. De eerste sessie met een Roemeense dame was een daverend succes. Sindsdien ben ik zwaar verslaafd geraakt aan dit geweldige fenomeen. Ik vindt de sfeer bij de Villa en PHG altijd superontspannen en ondertussen zou ik niet meer weten wat ik zonder mijn en (jullie) lieve Roemeentjes zou moeten. Ik ben dus zwaar over de streep. Blij toe. Binnenkort mijn eerste bezoekje aan de Living Room. Ben benieuwd. Een ijsbeer forever.

  25. #16
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Ausrufezeichen

    Zaterdag 21 februari 2009 bezocht ik voor het eerst een FKK saunaclub. Dit was de dag nadat ik flink had doorgefeest op carnavalsvrijdag (de vrijdag vóór carnaval). Ik was die zaterdag nog zo geil van al dat moois dat ik de nacht ervoor gezien had, dat ik persé naar een club moest gaan. Van GoldenTime had ik wel eens gehoord dus ben ik daar maar heen gegaan. Het navigatiesysteem gaf trouwens meer Brüggens aan in Duitsland, maar gelukkig had ik na enig zoekwerk toch het juiste Brüggen gevonden waar ook Heidweg 1 bekend was.


    Bij aankomst werd ik al meteen vrolijk dat mijn - toen juist nieuwe - auto goed bewaakt op een parking kon staan. Stel je voor dat die gestolen zou worden als je in Duitsland ligt te vogelen! Vervolgens ging ik met licht knikkende knieën naar binnen en dacht daar een paar dikke lelijke meiden aan te treffen, deze eventjes vol te spuiten en dat ik na een uur wel weer buiten zou staan.


    Maar alles behalve dat. Allemaal lekkere jonge, strakke en knappe dames (ik had ogen tekort). Ik ben die dag dan ook lang gebleven en ik noem het nu nog steeds de hemel op aarde.


    Sindsdien ben ik nog vaak in GoldenTime geweest, maar ook in andere clubs. Tot op heden heb ik 15 verschillende saunaclubs mogen bezoeken in NRW en Hessen. De laatse tijd worden de saunaclubs tussen Aachen en Köln voornamelijk bezocht, maar binnenkort ga ik de clubs tussen Venlo en Düsseldorf weer onveilig maken.


    Tot binnenkort dus in FKK-saunaland.
    Groeten Rudi_NL
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  26. #17
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Zomer 2003 PHG, fora boeiden me toen niet maar Willem2 heeft me eind 2005 gedwongen me hier te registreren. Eerste bericht schreef ik echter pas in de zomer van 2007 en die bestond uit vier woorden een een smiley. Daarna een wat langere recensie en die werd me door enkelen niet in dank afgenomen.

  27. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 juni 2012)

  28. #18
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:04
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Voor mij begon het zo`n 8 jaar geleden na mijn scheiding.
    In Golden Time mijn saunaclub ontmaagding door Irena, een Roemeense, toen nog een zeldzaamheid.
    Mijn vast GT vriendinnetje ging naar Living Room en ik verhuisde mee.
    Sindsdien is Living Room mijn vaste stekkie

  29. Onderstaande leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 juni 2012)

  30. #19
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Mijn wandelaarsleventje begon jaren terug in het Antwerpse. Vlug het eerste 't beste raam binnen, ene Vanessa, Roemeens. Errug mooi en lief, no kissing, no pussy touching... Kwartier later stond ik terug op straat, tevreden, maar te vlug.
    Enkele dagen later verdubbelde ik met dezelfde Vanessa de tijd en dus ook het tarief, enkel de prestatie bleef gelijk aan de eerste keer... Nooit nog een raam bezocht...

    Dat bracht me al vlug bij enkele privé huizen, met meestal zeer positieve ervaringen, gewisseld met een escorte op tijd en stond en af en toe waren er ook eens wat vriendinnen die het ook wel 'ns hard nodig hadden... hebben Ook al eens wat bars, maar dat is waanzinnig duur voor 't geleverde (champagne voor de dames niet meegerekend...)

    Maar dan, kreeg ik berichten uit het verre Duitsland te horen en daar werd ik dan in 2010 door een vriend mee naar toe (PHG) genomen. Een nieuwe wereld die alle voorgaande ervaringen doet verbleken. PHG vond ik vorige zomer wat afzwakken en ik week uit naar GT. Nu moet ik nodig een keer naar LR, of misschien nog eens terug naar PHG.

    Nu bezoek ik lokaal nog een massagesalon, waar ik nog maar 1 keer tot n**k*n ben gekomen en zie ik tegenwoordig nog 1 geweldig lekkere escortdame (Duistland is wat ver voor de hoge nood).
    Dit forum houdt mijn herinneringen levendig tot de volgende Duitsland reis!

    Gegroet,
    M
    Bruine beer

  31. #20
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    ich mit Erreichen meines 52. Lebensjahres erstemal ins PHG, vorher nur Wohnungspuffs wie ältere Forumler wissen und bis 45 J. nur Disco haha
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  32. #21
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Dinsdag 2 maart 2010 was mijn eerste bezoek aan een saunaclub in Duitsland. Ik had wat ervaringen met de ramen in Antwerpen. Maar dat was dus helemaal geen vergelijk met de Duitse Sauna Clubs. Mijn eerste kennismaking was met Golden Time, mijn zakenpartner was al een paar keer geweest en we hadden die dag tijd over. Ik twijfelde omdat ik wel eens klanten kon tegenkomen die ook weleens zo'n zaken bezochten.
    Een nieuw fenomeen was het voor mij, zo naakt met alleen een badjas aan. Dan kom je binnen bij de bar en denkt je..... WTF. Dat is toch niet mogelijk dat deze mooie dames zich aanbieden voor geld?
    Ik werd rondgeleid en we kwamen terecht bij de Kino. Mijn vriend had direct een flinke Poolse te pakken en die bood mij haar vriendin Anja aan. We waren dus net 5 min. binnen en ik lag al op een bed in een hut. Anja was rond de 30 jaar met mooie blauwe ogen. Maar ik was zo geil, dus laat maar gaan.
    Mijn tweede keus toen was Evita, 10 keer zo mooi als Anja. Maar toen voelde ik me en oude vieze man. Ze was jonger dan de helft van mijn leeftijd. Maar TZ was super en ze deed ook nog FT. Nog nooit gedaan zonder condoom!

    Mijn beste jaar was 2011. Toen ben ik echt heel vaak geweest, heb nog een vaste DVP die ik wekelijks trof in een hotel. Maar na een blunder van mezelf, ben ik helaas haar en een paar duizend euro's kwijt geraakt. Dit jaar was slecht begonnen en zal niet meer zo'n vaart lopen schat ik in.

    Maar in de tussentijd wel andere clubs leren kennen. Naast Golden Time, PSR, LR, PHG, Planet Eden en Magnum.

  33. #22
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Juni 2007 voor het eerst GT bezocht en daar altijd blijven hangen.

  34. #23
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Eind 2004-begin 2005, advertentie in de Telegraaf. Ik mijn broertje verteld wat ik eens wilde gaan doen, wel die kon me alles in geuren en kleuren vertellen . Eerste bezoek was zoals bij velen Golden Time en daarna diverse andere clubs, leuke en gezellige tijd doorgemaakt, veel ijsberen leren kennen en nog veel belangrijker heel hèèèèèl veel dames, enkele zitten geprent in mijn geheugen, Esme, Ivonne, Julia, Veronica, Thea, Angelina en nog wel wat meer dames. Nu een rustig leventje zonder al teveel inspanning .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  35. #24
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Zomer 2006, The Palace/Frankfurt. Daarvoor hoofdzakelijk privéhuizen/Wohnungspuffs. En daarvoor ramen.
    Tegenwoordig bijna alleen nog maar saunaclubs.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  36. #25
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Standaard

    De dag voor aanmelding op dit forum. Daar gehoord dat dit forum bestaat en sindsdien verslaafd geworden.

    1e club was GT.
    Eerste PT was Xanten om budgettaire redenen.Dat was dan ook mijn tweede club een maandje later.

    Sindsdien veel te veel vervolgclubs in binnen en buitenland.

    Ik zei al eens dat mijn zoon eigenlijk zodra hij 16 wordt eens mee zou moeten komen. Jammer dat dat niet mag. Dat zou voor zijn algemene ontwikkeling wel goed zijn.

    Voor mijn dochter is dat natuurlijk weer een heel ander verhaal. Hypocriet, ja dat wel.

    Ik heb nog een paar jaar om daarover na te denken.
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Babylon 468*60   Diamond 468*60