Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 102
  1. #1
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard Wat een flut recensie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketserr Bekijk bericht
    Vrijdag 15 juni 2012.

    Toen ik me vrijkaart voor Fungarden kreeg kwam dat volgens me agenda slecht uit maar uiteindelijk kon ik nog een gaatje vinden om er toch heen te kennen. Het Fanta incident daar leverde me nadat ik erover geschreven had een vrijkaart voor Van Goch op en net als de vorige vrijkaart kwam het slecht uit maar ook nu weer kon ik een gaatje in me agenda vinden. Ik heb altijd geleerd het te waarderen als je iets krijgt dus vond ik dat ik er hoe dan ook heen moest, het bijkomend voordeel is dat ik eens een andere tent ziet. Het werd dus; "Ketserr alias The Fanta Man on tour met Hema onderbroek."

    Ten opzichte van Fungarden heb ik me hier veel beter vermaakt en is de tent ook veel leuker, de tent dan. De dames daar word ik niet warm van. Ja, wel van Anja maar die moet maar eens gaan solliciteren in mijn stam kets oord. Na 2 uur op diezelfde plek aan de bar gehangen te hebben vond ik het welletjes en ben ik me gaan omkleden. Met Anja rekende ik de drank af die ik besteld had en dat bleek voor 10€ aan Fanta geweest te zijn de voorraad is er dit keer dus niet aangegaan. Anja vroeg; Kom je nog eens terug? Ik zeg; Ja, als ik Duits lul.

    Hierna ben ik nog bij een kennis op visite geweest waar ik veel te lang ben blijven plakke want de vermoeidheid sloeg er flink in wat kwam omdat ik vandaag gewoon gewerkt had dus de wekker was om 5uur afgegaan. Over de terugreis ken ik het dan beter maar niet hebben waarin ik tot twee keer toe heb moeten stoppen om even te slapen. Het was 4.50 toen ik me bed instapte.
    Dit gaat dus helemaal nergens over.en over Anja kun je mooi blijven dromen ;-) en dat weet ik zeker.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  2. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 juni 2012),Ma doare in pula ( 6 juni 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Dit gaat dus helemaal nergens over.en over Anja kun je mooi blijven dromen ;-) en dat weet ik zeker.
    Nou, leg dat maar eens uit dan.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  4. #3
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ketser goh dromen jongen en verspil oe energie nie aan clubs die ge toch niks vind

  5. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 juni 2012),Opa57 (16 juni 2012)

  6. #4
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Alle ketserr recensies buiten een gt bezoek zijn samen te vatten onder ....was ik maar in GT...zeggen niks over de line up en lijken wel onderdeel van een grote fanta reclame campagne.

    Waarom bezoek je andere clubs en zeker dit soort kleinere clubs waar het leven van een optick fucker niet over rozen gaat ?

  7. #5
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Alle ketserr recensies buiten een gt bezoek zijn samen te vatten onder ....was ik maar in GT...zeggen niks over de line up en lijken wel onderdeel van een grote fanta reclame campagne.

    Waarom bezoek je andere clubs en zeker dit soort kleinere clubs waar het leven van een optick fucker niet over rozen gaat ?
    Heel simpel. Eigenlijk ken ik alleen op zaterdag naar het kets oord en dat leg ik mezelf ook op uit discipline. Dat is nodig omdat ik mezelf ken want zoals bekend heb ik nogal de eigenschap tot het eind te blijven plakken. Als ik dan de volgende dag dagdienst heb... Vandaag ben ik in Madrid voor een concert van The Boss dus gister kon ik niet naar het kets oord. Vrijdagavond had wel gekend maar ik had stom toevallig een vrijkaart gekregen bij de buren voor van Goch en om me toch niet helemaal te vervelen ben ik dus vrijdag avond even naar Goch geweest.

    Op deze manier kom ik eens in een andere club en krijgt die club ook een verhaal van een ander en niet van een stamgast. Wel jammer als iemand ze mening geeft en dat die dan commetaar krijgt omdat het anders is dan wat degene vind die commetaar geeft.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  8. Onderstaande leden hebben ketserr bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (17 juni 2012)

  9. #6
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketserr Bekijk bericht
    Heel simpel. Eigenlijk ken ik alleen op zaterdag naar het kets oord en dat leg ik mezelf ook op uit discipline. Dat is nodig omdat ik mezelf ken want zoals bekend heb ik nogal de eigenschap tot het eind te blijven plakken. Als ik dan de volgende dag dagdienst heb... Vandaag ben ik in Madrid voor een concert van The Boss dus gister kon ik niet naar het kets oord. Vrijdagavond had wel gekend maar ik had stom toevallig een vrijkaart gekregen bij de buren voor van Goch en om me toch niet helemaal te vervelen ben ik dus vrijdag avond even naar Goch geweest.

    Op deze manier kom ik eens in een andere club en krijgt die club ook een verhaal van een ander en niet van een stamgast. Wel jammer als iemand ze mening geeft en dat die dan commetaar krijgt omdat het anders is dan wat degene vind die commetaar geeft.
    Jouw verhaal gaat over alleen over persoonlijke details waar niemand wat aan heeft.
    Dat hoef ik inderdaad niet te lezen en verder mag je de club afbranden tot de grond als je wilt maar veel woorden en niks zeggen dat is een beetje jammer.

  10. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Goed gesproken badd, helemaal met je eens.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  11. #8
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Dit gaat dus helemaal nergens over.en over Anja kun je mooi blijven dromen ;-) en dat weet ik zeker.
    Ben het niet vaak met je eens maar deze keer wel.
    Het minste kon hij toch de details vermelden van het gesprek dat over niks ging, konden we misschien nog lache.
    Pain is weakness leaving the brain !

  12. #9
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Dit gaat dus helemaal nergens over.en over Anja kun je mooi blijven dromen ;-) en dat weet ik zeker.
    Zo'n oneliner is wel een beetje een goedkope reaktie. Ketserr heeft een eigen komische manier van schrijven wat door velen wel wordt gewaardeerd. Hij is een van de weinige forumschrijvers die de lezers ook laat delen in zijn persoonlijke belevenissen, waaronder ook zaken buiten de clubs. Hij heeft het hart op de tong en beschrijft de zaken zoals hij ze beleeft. En praktisch na ieder clubbezoek schrijft Ketserr een uitgebreid verslag. En voor potentiele bezoekers is ook zijn beschrijving van de entourage en de indruk van de bezochte club toch waardevol. Om dan te schrijven dat het nergens over gaat is mij veel te kort door de bocht.

  13. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    ketserr (18 juni 2012)

  14. #10
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Bosbeer dat is mijn mening,en er zijn er ook die het wel met me eens zijn.Maar daar is een forum ook voor.have fun.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. #11
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:10
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Bosbeer dat is mijn mening,en er zijn er ook die het wel met me eens zijn.Maar daar is een forum ook voor.have fun.
    En Bosbeer heeft ook maar een mening over jouw reactie (en er zijn er ook die het wel met hem eens zijn :wink. Kwestie van anderen ook hun mening gunnen wanneer je zelf ook die vrijheid vraagt.

  16. #12
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ik lees ketserr z'n verslagen ook graag,ze zijn zeer uitgebreid en de man heeft smaak(de ketsnorm is een begrip)en dat hadden die vrouwen daar in goch waarschijnlijk niet. Gr. Spank!

  17. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    ketserr (18 juni 2012)

  18. #13
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Oh heerlijk hier. Net als waar ik nu zit om het ff persoonlijk te houden op het veld Bernabeu in Madrid.
    Reageren doe ik wel na het concert gaan jullie nog maar ff door.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  19. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Topic wordt opgeschoond en een aantal berichten verplaatst. Dit is een algemeen club recensie topic, commentaar kan en opmerkingen geen probleem maar 12 reacties op een recensie is wat te veel en maakt het topic niet meer leesbaar.

    Clubvoorkeuren verschillen ook en dat ketserr een voorkeur heeft om zijn Fanta in een andere club te drinken moge duidelijk zijn .

    Van een club afbranden is trouwens totaal geen sprake. Ik denk dat als ketserr in Sharks, Oase, PHG, World, VV, YY was geweest hij ook Fanta drinkend in die clubs vooral heimwee naar GT zou hebben gehad. Een zelfde gevoel dus als in Van Goch.
    Laatst gewijzigd door Big30; 17 juni 2012 om 23:55
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    ketserr (18 juni 2012)

  21. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard Wat een flut recensie.

    Voordat er geveegd wordt toch maar wat veilig stellen voor het nageslacht.

    IJsberenvel over een limonaderecensie van ketserr die "Van Goch" bezocht:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Dit gaat dus helemaal nergens over.en over Anja kun je mooi blijven dromen ;-) en dat weet ik zeker.
    Tja, dan lees je na de wedstrijd "Portugal - Nederland, (2 - 1)" deze kritische noot van IJsberenvel en dan ga je, om de ellende te verdrijven, gekke dingen doen. Bijvoorbeeld kijken wat IJsberenvel zoal aan dit forum heeft bijgedragen en dat afzetten tegen de bijdrages van ketserr. Ik tel zowaar één dame-paspoort waarvoor hulde. Een handvol impressieflarden. Een paar informatieve regeltjes met daar tussendoor onschuldig infantiel geleuter en wat gebedel om tombola deelname! Kortom, in 3 jaar tijd 36 berichten. 36 berichten die nou niet direct bol staan van informatie. Ik weet ook wel dat ketserr een autistische klootzak is die zijn paardenlul alleen laat steigeren in "Golden Time" en in de rest van de clubs aan pleinvrees lijdt en een"Fanta" vergiftiging oploopt. De constatering dat zijn recensies "nergens over gaan" is echter complete kolder. Recensies gaan ALTIJD ergens over. Zelfs die van IJsberenvel ook al is dat moeilijk te bevatten. En om dat te illustreren heb ik de artikelen van IJsberenvel op een rij gezet zodat je deze ook nog eens op hun "Merites" kunt beoordelen. Veel succes, leesplezier en doe er je voordeel mee (voor zover dat mogelijk is).


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag met Wendy Somer gangbang avond ongeveer 20 vrouwen en een 30 beren,het was er druk.Nam je deel aan de gangbang was het € 80,00 nam je niet deel aan de gangbang € 50,00.En het was allemaal te doen op het podium,de shows maar ook de gangbang,en niet meer boven of in de kino zoals voorgaande keren.Ik ben er zelf niet geweest maar schrijf dit namens een beer die er elke vrijdag komt,bad pritt kent die beer ook.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Bosbeer dat is mijn mening,en er zijn er ook die het wel met me eens zijn.Maar daar is een forum ook voor.have fun.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Goed gesproken badd, helemaal met je eens.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Naam : Dea
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, spreekt een beetje engels en duits
    Leeftijd : 20 maar oogt iets ouder
    Haarkleur/-lengte : bruinhaar halfflang
    Lengte dame : ca 165cm zonder hakken.
    Postuur/Cupmaat : slank a cups maar ik vind ze wel lekker.
    Tatoeages/Piercings : nee
    Service: tz, pzc, beffen, doet alles goed. Laat je dichtbij komen en geeft warme gfs, veel kussen, strelen, geniet vanbeffen. Vind haar service goed en liet zich echt helemaal gaan.
    Voordelen: sympathiek, rustig en meegaand, coulant en altijd vriendelijk, geen domme vrouw.
    Maakt heel makkelijk kontakt .
    Nadelen: voor mij geen.
    Tijdsduur : zolang als je wilt
    Prijs : 30 euro per half uur
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Dit gaat dus helemaal nergens over.en over Anja kun je mooi blijven dromen ;-) en dat weet ik zeker.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Mooi.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Aankomende week even me vrijkaartje verzilveren bij GD samen met bad pritt.Ik ben er 2 keer eerder geweest het was toen goed,alleen het is voor ons anderhalf uur rijden en daar baal ik van.Maar we zullen er aankomende week toch is een dag voor uitrekken.GD wanneer zijn Ioana en Rebecca zeker aanwezig???
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Nee die lijkt er echt niet op.Dat is ze niet bad,maar jij hebt zo gevonden waar ze wel zit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Zo net terug van een middag/avondje H7.Het was er super rustig vandaag ik denk in de 12 uur dat wij daar waren een 20 beren gezien.Zal wel door het voetbal komen.Een 15 dames waarvan 4 nieuwe en allemaal uit roemenie.2 skinny meiden die waren niet slank,maar mager,gewoon lelijk om naar te kijken niet mijn keus.En dan nog 2 mooie alle daagse meiden.Met 1 van die nieuwe een uurtje gekamerd,sorry ik ben de naam kwijt maar dat weet me neukmaat bp wel.Het eten was niet veel bijzonders zo te zien,maar daar ga ik ook niet voor dan ga ik wel naar een restaurant.Het waren een enkele mooie uurtjes met bp en al die dansende roemenen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Wij komen niet alleen om te kletsen nee.ff met die tilburgers praten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Nee dat wil ik ook niet hebben dat je ze dwingt voor een foto,we komen volgende week wel ff kijken.Even met Ioana en rebecca kletsen kennen we nog van FG.Komt goed.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    ovboy,dat ben ik helemaal met je eens beloven en niets doen,er zullen wel geen nieuwe meiden zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Vandaag 15-6 met bp naar Duisburg vulkan,en dan door naar H7.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Ik ben er nog iedere keer geweest met die gangbang avonden maar Wendy was nooit alleen,en vrijdag komt ze ook niet alleen.Ze komen minimaal met 2en,en misschien met 3en zei ze straks.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Gisteren ff H7 aangedaan van 6 uur tot 3 uur met bp.Eerst even wat voetbal gekeken eten en toen op vrouwenjacht,een paar nieuwe gezichten 2 roemeense en 2 bulgaarse.De 2 roemeentjes waren wat koel,maar daar kwam toch verandering in na een tijdje ik weet alleen dat de ene vanessa was en van die andere geen naam.Ik stelde een trio voor nee dat deden ze niet zeiden ze.ik zeg dan niet dan ga ik ff verder kijken,maar dat was ook niet de bedoeling dus toch maar met 3en naar boven.Het was wel leuk maar niet super,wel met 2en aan me pik zuigen dat is dan ook weer wel lekker.Daarna ff douchen en nog ff met Sophie uit bulgarije naar boven geweest,en dat was een super date,goed tongen, pijpen met veel speeksel heerlijk.En het klikte ook super ze was voorheen werkzaam op de vulkan,en kende me maat bp daarvan.Het was een leuke avond opa57 nog ff gesproken.Dinsdag maar is in Acapulco kijken op de freierparty met bp.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Is wel te hopen dat er iemand in GT is,en anders heb je mooi alle vrouwem voor je eigen alleen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    ook maar is mee doen voor GT.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Wij zullen vanavond is gaan kijken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Zaterdagavond toen badd en ik er waren, zeiden ze dat florence niet meer terug keert.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Ik ga om te zuipen en om te neuken.Als ik hier naar een plaatslijke kroeg ga ben ik ook 50 a 60 euro kwijt,en in FG 100 euro en in H7 50 euro.En dan is me zak leeg en me blaas vol.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Ik was er ook gisteravond samen met bad pritt en kan me eigen daar helemaal bij aansluiten,het was gewoon niets.Over die 2 duitse sina en cindy,ik heb ff bij die cindy gestaan maar dat wilde niet echt vlotten en die sina die zit net te kijken of ze niet tot 3 kan tellen.Ik zeg tegen bad pritt we gaan ff naar van goch.Gelukkig dat er een nieuwe gokkast stond leverde me 250 euro op,dus met een volle zak en een volle knip weer weg.voorlopig ff niet meer naar FG denk ik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Chantal zit niet in Magnum. Me maat bad pritt heeft haar gisteren nog gesproken voor dat we naar heaven7 gingen en zei dat ze er gisteren niet was. Maar woensdag waren we er ook en toen was ze er gewoon hebben ze samen in de kino gelegen. Dus ik denk dat je iemand anders bedoeld.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    vanavond heaven7 ja.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Die zijn volgens mijn laatste informatie naar Villa Marisol,maar pin me er niet op vast ik heb het van horen zeggen. 1belletje en je weet het.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Dan denk ik dat we morgenavond maar gaan bad,heb je tijd???
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Afgelopen dindagavond ff de club aangedaan,er waren volgens mij tussen de 10 en 15 vrouwen ik ga ze niet allemaal tellen want daar kom ik niet voor.2 donkere meiden die ik nog niet eerder daar heb gezien en een nieuwe ik dacht uit slovenie maar ze praate geen engels en een klein beetje duits.Nora had volgens mij een nieuwe telefoon want die had alleen maar oog voor haar telefoon.Een lekkere mollige uit bulgarije ook nieuw,maar niet mijn type.En de bekende roemenen,die daar altijd de sfeer bepalen.En weer geen 6 gedobbeld,mijn voorganger wel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    ik zal ook is meedoen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    ik zal ook is meedoen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Bad dat is Rebeca.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Dat mogen die meiden toch ook lezen,wat maakt dat nu uit.Daisey zei tegen mij als het waar is wat ze schrijven maakt het me niets uit,maar ze moeten geen leugens schrijven.
    Snap je Bad Pritt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    seksenfun ik ben het helemaal met je eens,ik kom er minimaal 2 keer per week,en er is weinig te klagen.volgens mij roept die bosbeer maar wat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Komt niet meer terug.heb net een smsje gehad.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    wij waren er gisteren ook 2-5-2012,maar er waren veel te veel roemenen.die geen woord duits of engels praten,en tegen de tijd dat ze een beetje duits praten zijn ze weg.Met Daisey (h)annabel kun je teminse een gesprek voeren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    ik zal ook is meedoen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    ik zal ook is meedoen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    ik zal ook is mee doen.
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 18 juni 2012 om 00:03

  22. Onderstaande 8 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (18 juni 2012),Boy69 (17 juni 2012),der lickmeister (17 juni 2012),Jack42 (18 juni 2012),ketserr (18 juni 2012),NikXXX (22 juni 2012),Picasso 1 (18 juni 2012),trigootje (18 juni 2012)

  23. #16
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Ik lees ketserr z'n verslagen ook graag,ze zijn zeer uitgebreid en de man heeft smaak(de ketsnorm is een begrip)en dat hadden die vrouwen daar in goch waarschijnlijk niet. Gr. Spank!
    Slijmbal....
    Ketserr haalt met zijn bericht alleen de zwetsnorm...
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 18 juni 2012 om 00:24

  24. #17
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    IJsberenvel schrijft niet veel maar zijn oordeel over de zwetsrecensie over van Goch mag hij hier gerust neerzetten.
    Hij is gelukkig nog geen slijmbal zoals velen hier en zegt wat hij denkt.

    In dit geval heeft hij volledig gelijk, wat een dom gelul van zwetserrr was dat over van Goch en Fungarden, na zo een recensie denk ik maar een ding..geef die man een kinderijsje voor bij zijn glaasje fanta.

  25. #18
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Goed gesproken bad ik ben het helemaal met je eens.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  26. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    n.b. Dit topic geopend door BS (#8) en aantal commentaren uit VG algemeen hier naar toe verplaatst.

    Overbodig commentaar in algemene topics staan we niet toe, maar als men dat toch zo nodig wil kan dat in dit topic, mits dat op een normale manier gebeurt. Zo niet, simpel gaat het topic op slot en off-line.

    I flut
    zelfst.naamw.
    slappe thee
    II flut
    bijv.naamw.
    waardeloos, beneden de maat Voorbeeld: `Die hele vertoning was toch gewoon flut? `
    http://www.woorden.org/woord/flut
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 juni 2012 om 14:54
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. #20
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Slijmbal....
    Ketserr haalt met zijn bericht alleen de zwetsnorm...
    Ik denk dat ik hier een hoop gemist heb maar ik had het hier in het stadion waanzinnig naar me zin!
    Zwetsnorm? Daar word toch duidelijk anders over gedacht, ze zullen jouw commentaar vast met klosetrol afvegen.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  28. #21
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Badslippers ik schrijf niet veel nee, ik kom vanaf 1995 in sauna clubs en weet echt wel waar ik over praat, jij mag partij trekken voor meneer FANTA, heb ik geen moeite mee. Ik wil ook niet bij dat kliekje van jullie horen, en dat zijn er wel meer hier die dat niet willen. Maar die ketser schrijft allemaal van die onzin verhalen. Je kunt aan de thanks al zien wie er allemaal bij horen er zullen er nog wel meer volgen. Vanavond zitten we weer lekker in H7 met 3en. Proost op de FANTA.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  29. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 juni 2012)

  30. #22
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketserr Bekijk bericht
    Ik denk dat ik hier een hoop gemist heb maar ik had het hier in het stadion waanzinnig naar me zin!
    Zwetsnorm? Daar word toch duidelijk anders over gedacht, ze zullen jouw commentaar vast met klosetrol afvegen.
    Anders over gedacht door wie ? , door die bruine arm brigade die hier de dienst uitmaakt..lol
    Neem nog een glaasje fanta on the rocks.

  31. #23
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Haha heerlijk. Wat zo'n flesje fanta allemaal niet teweeg kan brengen. ketserr gewoon zo lekker doorgaan. Laat die anderen maar lullen, jij hebt toch de grootste! Leuke recensie btw. Veel te positief voor zo'n club! Volgende keer maar vermelden hoe lelijk ze echt waren!

    Gr. Cupido
    Gr.

    Cupido

  32. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    ketserr (18 juni 2012)

  33. #24
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Haha heerlijk. Wat zo'n flesje fanta allemaal niet teweeg kan brengen. ketserr gewoon zo lekker doorgaan. Laat die anderen maar lullen, jij hebt toch de grootste! Leuke recensie btw. Veel te positief voor zo'n club! Volgende keer maar vermelden hoe lelijk ze echt waren!

    Gr. Cupido
    de grootste....duim
    weer zo een gt optick fucker aan het woord, de misplaatste arrogantie en het dedain spuit er weer uit.
    welkom bij de zwetsclub, drink jij ook fanta toevallig ?

  34. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido (18 juni 2012)

  35. #25
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Volgens mij ga je van FANTA zwetsen, voor mij geen FANTA meer.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60