Kwa uiterlijk doet ze onder voor de toppers hier in de club.
Ze was ook de meid die het minste te doen had hier. Na een uur zonder seks te hebben gezeten (of beter gezegd gestaan) stapte ik op haar af. Ze zat in een hoekje op een krukje te wachten. Alice stond naast haar en vertelde me dat ze geen woord over de grens praatte. Alleen Roemeens. Dat is nou niet mijn beste taal (geen woord dus) dus moest ik maar hopen dat de seks tenminste goed zat.

De deur ging open, kom zei ze en trok me mee. Ze was duidelijk opgelucht eindelijk van de stoel af te komen.

Ik denk dat de meeste beren hierheen komen om een echt mooie meid te scoren, dat is ze zeker niet. Maar ze is ook niet lelijk. Ietwat volslank maar niet dik. Ze is opgewekt en lacht veel.

Op de kamer gekomen wist ik niet wat me overkwam. Wow wat gaat deze meid tekeer. Ik had er al twee dagen met sex opzitten maar wat zij nu deed kende ik nog niet.
We hebben enkele standjes uitgeprobeerd die ik nog nooit had gedaan. Ik in spagaat, zij in spagaat en dan heel diep neuken. Zo diep, zo lang. Dat zorgde voor een heerlijk orgasme.

De looks heeft ze niet, de inzet is meer dan voortreffelijk.
Een heerlijk tussendoortje.