Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    24 november 2024 @ 09:02
    Discussies
    142
    Thanks
    7.156

Daumen hoch Rotterdam, Kinky.nl, Sa (Thaise)

Naam: Sa

Nationaliteit/taal: Thais/engels

Leeftijd: 20 - 25

Haarkleur: zwart

lengte: 1.60m. - 1.65m.

Postuur/cupmaat: slank/ B-cup

Service: TZ, pzc (bijbetalen), FT (bijbetalen), massage, gfe; kortom: goed tot zeer goed

De laatste tijd eens wat meer aandacht besteed aan internet. Normaal doe ik met de aangeboden dames niets, want vaak valt het toch tegen. Recensies (bijv. dit forum) zijn een betere indicatie en bij sommige clubs weet je dat het over het algemeen wel goed komt. Vroeger wist ik ook wel vaste dames te vinden, waarmee goede service (voor een tijdtje) was gewaarborgd. Daar had ik het laatste jaar wat minder in geinvesteerd en dus moest ik maar weer eens op zoek.

Zo ook Sa aangetroffen op Kinky.nl. Gebeld met haar nummer en dan krijg je een vriendelijk heerschap aan de lijn. De tweede keer herkende hij mij meteen. Deze man regelt de afspraak en laat je naar een straat rijden, waarna je nog een keer moet bellen voor het precieze adres.

Ondertussen 2 sessies van een (ruim) uur met Sa gehad. De eerste was ietswat aftastend, maar tijdens de (redelijke) massage een leuk gesprek gehad.
    Sa is wel iets wat nonchalant in haar houding, haar service is echter goed. Zeker de tweede keer. Een uur kost € 100;= en als je pzc wil komt er nog eens € 20;= bij. Wil je in haar mond klaarkomen dan worden de totale kosten € 150;=. Niet echt goedkoop, maar het is het geld wel waard.

Ze stond al te wachten en deed de deur open. Sa is redelijk lang voor een Thaise, maar ook slank, gebruind, mooie borsten (niet te groot en niet te klein) en strak in het vel. Kortom een mooi meisje. Ze liep voor mij de trap op, waardoor ik al kon voorgenieten van haar mooie billen. Op de kamer aangekomen begon ze gelijk te tongzoenen. "Ik ben blij dat je weer bent gekomen". Wij kleden ons samen al vrijend uit, waarna we gingen douchen.

Tongzoenen is een belangrijk aspect bij Sa. Ik vind dat wel zo fijn. We likten en zoenden wat af en ons beider lichaam werd grondig verkend. Uiteindelijk daalde ik af haar haar mooie poesje dat ik voorzichtig begon te likken. Het was al nat, dus dat was al een goed teken. Langzaam bouwde ik het tempo van het beffen op, terwijl zij mij lekker nat en diep lag te pijpen (zc). In tegenstelling tot de eerste keer liet ze zich nu wat meer gaan. Haar bekken bewoog lekker op het ritme van mijn tond en haar poesje werd alsmaar natter en natter. Op een gegeven moment stopte ze met pijpen en hield mijn lul in haar hand (zonder af te trekken), waarbij ze lag te hijgen. Het beviel mij prima. Daarna ging ze door met pijpen, maar minder rintensief en ze stopte geregeld. Na een klein half uur liet ze mij los en begon steeds sneller met haar bekken te bewegen om uiteindelijk al stotend, hijgend en kreunend een orgasme te krijgen. Nu weet ik wel dat alles een spel is en een orgasme faken is zeker een van de belangrijkste lessen die een dame als Sa dient te leren. Maar ik weet ook dat dvp's ook echt orgasmes krijgen. Haar al dan niet gespeelde orgasme kwam toch oprecht over, maar zeker weten doe je het nooit. Na haar orgasme likte ik nog voorzichtig na, maar dat wilde ze niet. Haar poesje was te gevoelig.

We lagen nog een te kroelen waarbij wij steeds wilder lagen te vrijen. Ze ging op mij zitten en begon met haar poesje tegen mij aan te rijden. Even leek het alsof nzc haar doel was. Maar zoals wel vaker met (thaise) dvps's is dit ook een spel. De indruk wekken dat nzc vanwege geilheid mogelijk zou zijn. Maar op het laatste moment pakte ze toch een condoom en zo hoort het ook.

Eerst lag ik op haar waarna wij rustig van start gingen. Het tempo ging al ras omhoog en weer was haar poesje kletsnat. Ze hield mij stevig in haar greep en ging steeds wilder stoten. Klaarkomen wilde ik nog niet dus het was even op mijn tanden bijten. Uiteindelijk even van standtje gewisseld en Sa kwam op mij zitten. Ze begon mij als een wilde te berijden. Heerlijk was dat. Ondertussen kneep ze haar ogen dicht en zat te hijgen. Perfect zou ik haast zeggen.

Toen was het tijd om doggystyle uit te proberen. Bij het wisselen van dit standtje kwamen de al dan niet oprecht gemeende complimenten. Ik moest van haar rustig beginnen, maar al snel voerde ze zelf het tempo weer op. "What are you strong today, you are fucking me all the time. It is great. Come on, make come again." Ok, een heer geeft een dame altijd haar zin. Een wilde neukpartij volgde en ja hoor daar ging ze weer: hijgend en steunend kwam ze weer klaar. Ze liet zich voor over op het bed vallen. "Oh my god, i come again." Dit keer had ik toch iets meer mijn twijfels. Maar ja, ik kreeg nu 2 (sex en theater) voor de prijs van 1.

Ik ging liggen en Sa trok het condoom van mijn lul af. Ze begon mij lekker nat en diep te pijpen. Na een ruim uur vond ik het wel eens tijd om te komen en dat deed ik. Het werd weer veel, maar Sa ving alles netjes met haar mond op en morste geen druppel.

Na een uur en een kwartier vertrok ik weer, met de wetenschap dat ik daar weer snel op bezoek ga.

Last Online
    13 mei 2010 @ 23:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Gaaf om hier een topic van mijn thaise favoriet te vinden, een echt lekker ding en ik ben er al zeker 6x geweest en steeds lekker.

Heb een ZOET uurtje met een lekkere thaise dame doorgebracht in rotterdam zuid, zij adverteerd op kinky.nl spreekt vnl engels en beetje NL

We troffen elkaar bij de voordeur en het klikte direct, wat een lekker wijf
    boven aangekomen kon zij haar handen al niet van mij afhouden en rollden we aangekleed al door de kamer Prachtig wat een lieve meid!!!

Snel uitkleden en onder de douche waar zij al mijn pik op sterkte had en deze lekker verzorgde en schoon maakte (hij was al schoon ga altijd gedouched naar de dames toe ) en toen heb ik haar ook lekker ingezeept en alkaar afgespoten met water en toen op het bed en lekker doosje likken

Daarna even snel 69 ingezet en PZC (kost euro 20 extra op de basis van euro 100,-) enfin dus lekker 69-en en moest mij echt al goed inhouden anders was zij reeds in mijn zaad gestikt (Ja, hoe smaakt sperma ) dus maar lekker neuken en zo geschiede en mijn zaad lekker weg gespoten, zij genoot ook van de aktie (nep of echt maakt mij geen Bal uit het klinkt goed) zij is goed.

Hierna even lekker opfrissen etc.

Dan weer op het bed beland en zij vraagt massage.... ik ja, kan ik weer op krachten komen en zij masseert echt NIET slecht. Na de massage pakt zij mijn reeds gegroeide stijve pik en pijpt deze lekker en snel , sprong diverse keren op mijn pik en dan weer pijpen vice verse. Hierna nog enkele standjes wo doggie etc. uitgeprobeerd, helaas alle fut eruit.......

Wat vliegt de tijd..... heb Sa ook van mijn vrouw verteld en dat zij in de auto voor de deur stond te wachten, zegt zij: Vind zij dat niet erg? ik: nee dat vindt zij spannend..... Zij weer: wat heb jij een mazzel (klopt )

Kon net niet binnen het uur twee keer komen, dus douchen en weer aankleden.

Na het douchen en aangekleed te zijn elkaar weer opgegeild en ik trek mijn broek even snel naar beneden en laat mijn stijve pik zien en zeg ik kan nu wel spuiten.... trekt zij haar spijkerbroek eveneens naar beneden en ik pak haar dus nog even snel van achter, onze broeken op de enkels, wat een heerlijke ervaring.... dus toch nog even 2 maal klaargekomen, heerlijk!!!

Ik ga snel weer heen en misschien komt mijn vrouw dan wel even mee naar boven, zij heeft in de auto op mij gewacht en haar eerste reactie was: wat ging de tijd snel.... wat een pracht vrouw heb ik toch.

Sa, see ya, you are my thing .

Groeten,

De Cock.

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    24 november 2024 @ 09:02
    Discussies
    142
    Thanks
    7.156

Unglücklich Einde oefening?

Het gerucht gaat dat Sa is gestopt.

Nu is niets zo veranderlijk als een dvp (of als haar baas/vriendje)

Last Online
    13 mei 2010 @ 23:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Is geen gerucht, ze is tijdelijk gestopt en wie weet .

En zij is zelfstandig.

Groeten,

De Cock.

Last Online
    1 mei 2009 @ 14:53
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Jammer

Tags voor deze discussie