Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.568
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Daumen hoch Aken, Antoniusstrasse 27, Julia (Grieks)

    Gisteren in Aachen de prachtige hardbody Julia bezocht een dame die zegt 25 te zijn en uit Griekenland te komen.
    Ze spreekt zowel Engels als Duits maar wel matig goed genoeg voor wat simpele dingen te bespreken.
    Ze zegt al een tijdje in Aachen te werken maar vraag me af waarom ze me nog nooit eerder is opgevallen.
    Want wat heeft deze dame een mooi atletisch lichaam zo zie je ze zelden zeker in Aachen haar buik is zo ongeveer een sixpack.
    Een prachtig niet te groot mooi bol kontje lekkere kleine tietjes nog niet verpest door een zwangerschap en prachtige benen en geweldige biceps in haar armen.
    Deze dame kan zo door voor een fitness model komt na eigen zeggen van het sporten aerobics etc. WOW wat een figuur.
    De sex deze dame heeft ondanks haar zeer goede voorkomen iets heel warms en vriendelijks over zich alsmede geil.
    Helaas houd ze niet zo van kussen in de nek en op de mond voor de rest vrijwel niks een probleem aan haar tepeltjes likken, vingeren etc.
    Helaas is haar lekkere kutje beffen niet mogelijk tenzij je 20 euro bijlegd ze neemt ook de tijd geen klok kijkster.
    Pijpen doet ze lekker en gretig ze blijft je de hele tijd ook lekker zeer geil aankijken tijdens de sex, pijpen, voorspel.
    Neuken in 2 standjes was ook zeer goed te nemen en ze maakt de indruk het zelf ook alles behalve erg te vinden.
    Ik denk dat voor mannen die van het type Lola houden deze dame ook een zeer goed alternatief is.
    Ik hoop haar de volgende keer dan ook weer te zien want zij is echt een prachtige dame met een zeer goede service.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 juni 2012),Big30 (12 juni 2012),Wijze grijze (12 juni 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 januari 2011
    Last Online
    21 juni 2017 @ 20:03
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik vertaalde deze tekst met google. Dus sorry voor de fout in de Nederlandse taal.

    Ik ben alles over harde lichamen, dat is waarom ik vond uw rapport zeer interessant.
    Kunt u mij vertellen of het is nog steeds in Aken? Hoe laat heb je haar ontmoeten? In de namiddag? In de avond? Dank u voor uw antwoord

    Ecki

  4. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.568
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers deze schat van een meid met een heerlijk lichaam is terug van een flinke tijd weg geweest, ik zelf was een tijdje niet meer in de A-strasse geweest en Julia was een meer als behoorlijke tijd op vakantie geweest. Maar nu weer te bezoek zelfde huis nr. en zelfde kamer maar let op met totaal ander kapsel lange zwarte dreadlocks, niet echt een verbetering voor mij maar is een kwestie van smaak de service is ieder geval als vanouds top dus.
    I just don't give a fuck

  5. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (11 oktober 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.

FKK Artemis 468*60