Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 109 van 109
  1. #101
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    En alle dames vragen nog steeds 100 per half uur?
    Bij binnenkomst was het volgens de theke gewoon €50 per half uur. KinkyMF heeft ook gewoon €50 betaald maar was een uitgeklede of moet ik juist zeggen compleet met regenjas sessie. Het mondeling had zonder gekund tegen een meerprijs van €30. Heb zelf geen enkele dame naar de voorwaarden voor een kamergang gevraagd. Lamlendigheid troef onder de dames en de enigste die tot tweemaal interesse toonde was daarna langdurig weg. Wel kregen we nog ongevraagd gezelschap van twee ex-YY dames. Hoewel ik daar toch redelijk kind aan huis was herkende ik ze niet. De ene was volgens eigen zeggen 38 maar als ze 58 had gezegd had ik het ook geloofd en de ander was van het kaliber zeer lang hangbuikzwijn die zonder problemen de doorgang kon versperren. Hoewel er maar 13 dames waren was het optisch buiten de twee voorgenoemde dames en de mini olietanker optisch gezien nog niet eens zo slecht. Had me haast vergrepen aan een V69 look-a-like qua lichaam, haardracht en -kleur maar haar sippe gezichtje voorspelde niet veel goeds. Het verslagje volgt nog.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  2. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (26 september 2021),Giodude (30 september 2021),Kwakje (26 september 2021),mentholbear (27 september 2021),papi (30 september 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021),Shakir (26 september 2021)

  3. #102
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Zojuist in Dolce aangekomen. 3 heren, waaronder eentje die naar mint ruikt...
    3 dames gespot. Volgens theke zouden er 5 a 6 zijn. Later misschien nog iets meer.
    Entree bleek tot verrassing niet 25 te zijn,zoals vermeld op hun site, maar 35. Protesteren van deze Dagobeer leek toch niet te gaan helpen, dus tikte de centjes af.
    Wacht maar, dan kennenze deze veelvraat nog niet. Ik pak ze straks bij de voederbakken wel terug

    De website bleek op meer punten achterhaald,want de jacuzzi was ook nergens meer te bekennen. Alleen nog maar de xl badkuip a la Heaven 7. Dus vrees dat het vandaag meer geschikt zal zijn als dompel bad na een sauna rond...

  4. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (28 september 2021)

  5. #103
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wacht maar, dan kennenze deze veelvraat nog niet. Ik pak ze straks bij de voederbakken wel terug
    Veel succes, als het eten net zo karig en rampzalig als zaterdag is dan ga je het er nooit uit halen.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 28 september 2021 om 16:26
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  6. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 4 oktober 2021),mentholbear (29 september 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021)

  7. #104
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Veel succes, als het eten net zo karig en rampzalig als zaterdag is dan ga je het er nooit uit halen.
    Je hebt nog gelijk gekregen ook
    Slechts 1x gegeten, omdat ik er laat was en zat te geilen op een brunette waar ik telkens achter het net viste. En met een volle maag kun je niet goed sporten. Dus alsmaar wachten totdat Sesamstraat afgelopen was en ik naar bed moest...

    Het helpt ook niet dat de grillmeister(in/esse?) er niet altijd achter stond. Dus Sonja had bijvoorbeeld ook (nog) niet kunnen eten.

    Maar moet bekennen dat de worst en varkenslapje, met wat rauwkost en aardappelsalade me wel smaakten. Lekker mals en goed warm.
    Én ik kreeg er lekker wel brood en mayo aangeboden

  8. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (29 september 2021)

  9. #105
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:10
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Mentholbaer:
    "... want de jacuzzi was ook nergens meer te bekennen...
    Der Whirlpool war mal früher erhöht links neben der Sauna.
    Vor 4 Jahren ging er kaputt, vor 3 Jahren wurde er dann abgebaut.
    Es ist erst 5 Jahre her, da wurden im Dolce Vita noch Parties gefeiert, die waren legendär. Ich war dabei und heutzutage
    könnte ich *heulen* wie dieser Club runtergewirtschaftet wird. Schade, schade, schade...

    vanKees

  10. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 september 2021),Patjax (29 september 2021)

  11. #106
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Ja, het is een mooie club en hoorde inderdaad over mooie feesten daar. Maar ik vind het vooral jammer dat de club geen dut plekje binnen heeft. Muziek is niet luid binnen, dus prima vertoeven in de bar/lounge ruimte in de middag. Maar na 10x opscheppen is deze luie beer meestal toe om ergens te liggen uitbuiken en te mediteren met knorrende geluiden

    Maar vind het wel misleidend dat ze op hun site wel nog de whirlpool op plaatjes hebben staan. Net zoals de verkeerde entree prijs en tijden... Heb het idee dat ze die zitten uit te proberen post corona. Eerst 16:00 open (dus ik zat ook braaf in de auto tot 16:00 te wachten), bleken ze al om 15:00 open te zijn. En nu ik net op de hoofdpagina van site keek staat er nu alweer 14:00. Hoewel bij hun prices en hours nog steeds 16:00 staat...

  12. #107
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 20:07
    Berichten
    1.656
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.691 in 1.174 posts

    Standaard

    Mentholbear leest de slechte verslagen van deze club, en het eerste dat hij doet is er heen gaan?

  13. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (30 september 2021),mentholbear ( 2 oktober 2021),Patjax (30 september 2021)

  14. #108
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Dat snap ik ook niet.....bij mij is deze club van mijn lijst geschrapt....

  15. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 oktober 2021)

  16. #109
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Mentholbear leest de slechte verslagen van deze club, en het eerste dat hij doet is er heen gaan?
    Zag Patjax's z'n verslag die hij in de ochtend plaatste pas nadat ik er al aan de ontbijttafel zat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Dat snap ik ook niet.....bij mij is deze club van mijn lijst geschrapt....
    Voor mij was dit ook pas mijn 2e bezoek aan de club, omdat ik uit mijn dagboekje nog wist dat de club relatief klein was en geen geen dut plekje binnen heeft. Dus de afgelopen tijd stond ie ook niet op mijn vizier.

    Maar ik zat die dag dus met de tijd. Kon pas wat later naar een club door een afspraak ik de ochtend en wilde daarom een club proberen die pas laat open gaat, en waar ik dus normaal niet kom. Meestal ga ik namelijk het liefst naar clubs die in de ochtend al open gaan, zodat ik zoveel mogelijk uren vreten naar binnen kan proppen

    Ocean's zou nog later pas open gaan 17:00. Magnum stond eerst op nummer 1, maar daar ben ik de afgelopen jaren wel vaker geweest. Bovendien zag ik op de website van Dolce Vita een mooie jacuzzi in de tuin staan, dus uiteindelijk besloten hier weer es naartoe te gaan.
    En op zich, waren er uiteindelijk wel 2 dames die goed in de smaak vielen. Waarvan de brunette Victoria er al vroeg was, maar ik telkens net achter het net viste of de kamer op ging wanneer zij beschikbaar kwam. En de 2e was dus Andra waar ik een lekker kamertje mee had.

  17. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 4 oktober 2021),Patjax ( 3 oktober 2021),wooley ( 4 oktober 2021)

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.

FKK Artemis 468*60