Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 109
  1. #76
    Geregistreerd
    19 april 2014
    Last Online
    2 oktober 2015 @ 13:59
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Freikartenbericht vom 11.07.2015 - Dolce Vita Düsseldorf (DVD)
    Dank der Freikarte aus dem Eisbärenforum (NL) ging es am o.g. Termin zu der Poolparty in das DVD.

    Zunächst erfolgte eine Absprache mit einem befreundeten Forumskollegen. Wir trafen erst gegen 18 Uhr am DVD ein. Der Parkplatz war bis auf einen Platz rappelvoll. Das Wetter zeigte sich von seiner besten Seite. Die ausgedruckte Freikarte wurde sofort am Empfang akzeptiert.

    Direkt beim Betreten der Partylokation entdeckte ich bereits die splitternackte Blondine Lina aus Deutschland. Was für ein Geschoß, dachte ich mir. Die ist sehr wahrscheinlich fällig! Insgesamt war das DVD gut besucht und man hörte schon die Club-Beats aus dem Garten. Meiner Meinung nach auch etwas zu laut.

    Ca. 50-70 Frauen dürften über den Tag verteilt dort gewesen seien. Das Tages-Programm: Gangbang, Lesbo-Show und Poledance machte uns neugierig auf mehr. Zunächst wurde natürlich die Restsonne im Garten genossen und der ein oder andere Gast sprang auch mal in den Pool.


    In Sachen Essen gab es mal etwas Neues: Kartoffel-Puffer mit Apfelmus, Garnelen, Salat, Geflügel - alles draußen frisch am Grill zubereitet und durchaus schmackhaft. Nun gut über den Sinn oder Unsinn von Gangbang-Veranstaltungen kann man diskutieren. Auf jeden Fall war es wieder lustig. Zwei Girls aus dem Club, ich meine zwei Rumäninnen, zogen sich zunächst aus und schmissen sich dann auf eine dahingelegte Fickmatratze am Pool. 2-3 Gäste gesellten sich dazu. Den Rest könnt ihr euch denken.

    Irgendwann kam ich mit Lina ins Gespräch und wir plauderten eine Weile, während wir uns das Showprogramm anschauten. Jau das passt, dachte ich mir und nachdem wir No-Gos ihrerseits abgklärt hatten, verschwanden wir für 30 Minuten auf dem Zimmer. Der Service und die Abrechnung war tadellos. Insofern würde ich Lina sofort wieder "buchen". Gegen 02 Uhr machten wir uns dann wieder auf den Rückweg.

    Kurz-Fazit: Eine gelungene Party im DVD samt der Neuentdeckung Lina.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Triple sSs bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 juli 2015),fg22 (16 januari 2016)

  3. #77
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard Bericht bezoek dd 05-01-2015

    Bezocht middels een vrijkaartje gewonnen in ijsberenforum. Ik weet niet hoe ik het voor mekaar heb gekregen, maar op de een of andere manier is het me gelukt binnen te komen via een nooduitgang ipv. de hoofdingang. Dus ik kom daar volledig gekleed de club binnen, een beetje verbaasd dat ik al binnen was. Ik kwam daar aan en heb de 1e deur genomen die op een ingang leek, dus blijkbaar is de hoofdingang niet altijd even duidelijk. Hoe dan ook, het personeel begeleidde me vriendelijk naar de balie net bij de echte hoofdingang, en daar werd ik vriendelijk geholpen. Ik toonde mijn vrijkaartje, en alles was snel geregeld. Beneden omgetrokken en gedouched, de douches zijn erg fijn en luxe, ik heb me heerlijk gedouched en ging vol frisse moed naar boven. Daar aangekomen eerst maar eens een paar biertjes aan de bar genomen. Bier, koffie en fris zit bij de entree in, evenals het eten. Het bier was lekker, het eten was slecht, en ik heb het dan ook maar bij een paar broodjes gelaten. De club zelf vind ik erg mooi en luxe ingericht, al mis ik een beetje het overzicht om alle dames goed te kunnen zien. Waar je ook gaat zitten, het is erg moeilijk om een plek te kiezen waar je goed kunt zien welke dames er allemaal rondlopen. De dames die ik zag zagen er allemaal redelijk tot lekker uit, maar leken haast allemaal oostblok dames. Dat is op zich geen probleem, mits je er maar fatsoenlijk een gesprek mee kunt voeren wat nog wel eens wil tegenvallen. Er was een leuke griet die duits was en ik dacht dat ze zei dat ze Sofie/Sophie heette, ze is beschreven in deze thread.Ik heb gezellig een praatje met haar gehouden en heb toen gekozen voor een sessie. Haar een kamer met douche laten uitkiezen en zo gezegd zo gedaan. Ze heeft me een beetje de kamers laten zien, die zijn echt fenomenaal mooi, ik ken geen andere club met zulke mooie kamers. Dan de sessie, eerst lekker met elkaar douchen, strelen, beetje zoenen, en haar lekkere kont tegen mijn stijve aandraaien. Erg horny allemaal, toen klaargekomen in haar gezicht/open mond, ook een erg geil gezicht. Toen hadden we afgeproken dat ze me eens een stevige massage zou geven, wat ze er goed en lekker deed. Daarna volgde een pijpsessie wat ze inderdaad erg goed doet. Deze sessie afgesloten met een lekkere neukbeurt. Tijdens het neuken kreunde ze lekker mee, wat ook erg opwindend was. Sophie zou ik een dikke 8 willen geven voor haar performance. Op de kamers en in de club zelf was voortduren lekkere dance music te horen, deze stond vrij hard maar niet storend hard omdat de geluidsinstallatie van goede kwaliteit lijkt te zijn. Buiten bij het zwembad staat deze muziek ook hard aan, en toen ik wegging viel het me op dat deze muziek goed hoorbaar is in de hele buurt. Dit verbaasde me toch wel een beetje, ik denk dat dit in NL voor de nodige toestanden zou zorgen, mensen zouden dit vast niet accepteren. Zo wel in DLD, waar me ook opvalt dat je vaak reclame voor FKK-clubs ziet waar ook niemand zich druk over lijkt te maken. Ik kan me niet herinneren dat ik in NL ooit openbare reclame voor sexclubs heb gezien. Ik zeg niet dat ik dit zou willen, het valt me op dat men hierin DLD anders mee omgaat.

    Ik vond Dolce Vita een erg mooie club maar denk niet dat ik er binnenkort nog een keer naar toega, maar dat is alleen omdat er nog zoveel andere clubs zijn die ik nog niet gezien heb!

    Groet verdere ijsberen en dan aan het ijsberenforum voor het gratis kaartje !

  4. Onderstaande 4 leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 januari 2016),fg22 (16 januari 2016),Nedlovefkk ( 6 januari 2016),Wentelt Eefje ( 7 januari 2016)

  5. #78
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Eerste keer in 2016 beland te DV.

    Geen FKK meer op dinsdagen...
    Weinig vrouwen aanwezig momenteel. En al helemaal niks interessants.
    Muziek in de bar staat veel te luid.

    Hopelijk wordt het straks allemaal wat beter!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 1 maart 2016)

  7. #79
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:31
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.158
    Discussies
    233
    Thanks
    21.562
    Thanked
    6.290 in 3.001 posts

    Standaard

    In elk geval al vanaf begin 2016 zijn zon- en maandag de FKK-dagen

  8. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 1 maart 2016),pipette ( 1 maart 2016)

  9. #80
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Eerste keer in 2016 beland te DV.

    Geen FKK meer op dinsdagen...
    Weinig vrouwen aanwezig momenteel. En al helemaal niks interessants.
    Muziek in de bar staat veel te luid.

    Hopelijk wordt het straks allemaal wat beter!
    Masochist!!!
    En Garde

  10. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 1 maart 2016),Nedlovefkk ( 1 maart 2016)

  11. #81
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    In elk geval al vanaf begin 2016 zijn zon- en maandag de FKK-dagen
    Dat weet ik nu ook ja. Ach, maakt mij niet uit. Zo een grote fan van FKK ben ik toch niet. Er mag een beetje mysterie blijven.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 1 maart 2016)

  13. #82
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Line-up is nu iets beter, maar de club blijft doods aan doen.

    Kamertje gemaakt met Valeria, Russische van naar eigen zeggen 28. Ik schat haar echter zo'n 10 jaar ouder. Was goed zonder meer.

    Ff een pintje drinken, iets eten en dan dat ene op en top KP meisje proberen te pakken krijgen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  14. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 1 maart 2016)

  15. #83
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Net mijn avondmaaltijd verorberd: 2 hamburgers in een bruine saus met gestoomde wortelen en aardappelpuree. Dat was geen vlees!! En dat smaakte allemaal naar niks... In de Aldi kan je een vergelijkbare opwarm maaltijd kopen voor nog geen 2€ en die smaakt beter. Ontgoochelend. Ik heb het hier vroeger veel beter geweten!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  16. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 1 maart 2016)

  17. #84
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Het eten dus niet a la Dolce vita.. Misschien iets bestellen bij de kebab koning om de hoek KP?

    Hopelijk raak je er niet van aan de ....

  18. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 1 maart 2016)

  19. #85
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Het eten dus niet a la Dolce vita.. Misschien iets bestellen bij de kebab koning om de hoek KP?

    Hopelijk raak je er niet van aan de ....
    Straks een goei pak frieten in Vlaanderen ja. En ik hoop idd dat ik er niet van aan de... raak. Zou zomaar eens kunnen
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  20. #86
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    2de kamertje gemaakt: Roemeense Suzanna. Taalvirtuoos. Nog nooit een Roemtje tegen gekomen dat zo goed Frans spreekt!
    De kamergang was goed zonder meer. Het moest jammer genoeg allemaal net iets te snel gaan.
    Ik ga nog ff chillen en de activiteiten overzien en dan op naar Vlaanderen, naar dat lekker pak frieten.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  21. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 maart 2016)

  22. #87
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik zit nog steeds in DV. Net toen ik op het punt stond te vertrekken, werd ik overvallen dan een Indische heerlijkheid, doordrenkt met een sausje van deutsche gründlichkeit, genaamd Indana. Topmeid die me zelfs heeft kunnen verleiden tot anale seks (ikkie). En zo werd een gemiddeld bezoek aan DV plots toch weer een geslaagd bezoek.

    Nog ff uitputten en dan echt op weg naar Vlaanderen. Morgen is het weer vroeg werkendag!
    Laatst gewijzigd door KanariePiet; 1 maart 2016 om 20:31
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  23. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 maart 2016),licky luke ( 1 maart 2016),Nedlovefkk ( 1 maart 2016),rob45 ( 1 maart 2016)

  24. #88
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Indana(al)

    Vat je hem KP?

    Dolce Vita is in the end meer een avond en nachtclub.
    Maar dat wist je vermoedelijk al. Hoef jou niets wijs te maken. Goede terugreis.

  25. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 1 maart 2016)

  26. #89
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Indana(al)

    Vat je hem KP?

    Dolce Vita is in the end meer een avond en nachtclub.
    Maar dat wist je vermoedelijk al. Hoef jou niets wijs te maken. Goede terugreis.
    Ik vatte hem ja

    DV is in se inderdaad meer een avondclub, maar ook dat viel daarnet tegen hoor. Bij mijn vertrek om 21u15 waren er max 20 vrouwen en 5 mannen aanwezig. En er was zo goed als geen leven in de keet...

    Enfin. Mijn dagje was al bij al geslaagd. En toch zal het nu vele maanden duren eer ik nog eens in DV sta. Op naar andere clubs en andere meiden!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  27. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 2 maart 2016)

  28. #90
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Een laatste prutske info: als je nu op weekdagen naar DV gaat, krijg je bij je vertrek een kaartje waarmee je op de eerstvolgende zondag op elk moment van de dag aan 20€ de club kan betreden!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  29. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (12 maart 2016),Nedlovefkk ( 2 maart 2016),pret ( 2 maart 2016)

  30. #91
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Zojuis gearriveerd. Leuke en gezellige sfeer. Weinig beren. Danes zo een 25 schat ik waaronder 1 Aziatisch, 1 zwarte parel gespot. Rest voornamelijk Roemeens. Eens kijken of ik nog wat Russisch/Poolse dames kan treffen. Of die Indische van KP.

  31. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 maart 2016),Nedlovefkk (12 maart 2016),rob45 (12 maart 2016)

  32. #92
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Wat gegeten en sauna gedaan. Eten was niet super maar de sauna wel. Eerste Poolse gespot genaamd Rafaela, geblondeerd, klein, slanke dame tegen de 30. Iemand ervaring met deze dame?

  33. #93
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Ik zou een goed intakegesprek voeren en dan de gok er wel of niet op nemen pret. Komt mij niet bekend voor die dame.

  34. #94
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Ik zou een goed intakegesprek voeren en dan de gok er wel of niet op nemen pret. Komt mij niet bekend voor die dame.
    Ik heb sterk het vermoede dat ze Roemeens is.
    Ze is de kamer op. Straks even uithoren.

  35. #95
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Voor een zaterdagavond blijft het vrij rustig. Weinig verandering in line up. Zwarte parels zijn inmiddels drie stuk. Ook wat Turkse dames gespot.

  36. #96
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:33
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Zo laat al en nog niet gekamerd. Rafeala wil enkel trio met haar vriendin waar ik geen zin in heb. Neemt niet weg dat ik me niet vermaak. Mijn volgende prooi is een lange blonde dame in een avondjurk. Ik vermoed dat ze Russisch is.

  37. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (13 maart 2016),gwanfich (13 maart 2016)

  38. #97
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.065
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.507 in 1.801 posts

    Standaard

    Sinds 16.00 in dolce vita. Expres niet zo vroeg gegaan want verwachten al niet zoveel meiden 's middags. De vrijkaart werd zonder probleem geaccepteerd. Waren ruim 10 meiden in de bar. Zat wel wat bij wat me wat leek. Rustig afgewachr wat gerelaxt. Werd regelmatig gezelschap gehouden. Nu komen er wat meiden binnen. Had al een dame met flinke c/d silliconen gezien. Net komen er 2 dames binnen met enorme borsten. Niet lelijk ook maar mij een maatje te groot. Megaboob zou hier een goede tijd hebben. Heb zelf een slank dingetje op het oog maar geen haast want dames beginnen nu in grotere getalen binnen te komen.

  39. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (20 mei 2016)

  40. #98
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 09:22
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Ik ben al de hele dag bij Dolce Vita. Aan het genieten van het goede leven. Samen met Graagneuker, Azis, Vendezz, NeverEnough en Wijze Grijze. Ook enkele bevriende Duitse Ijsberen zijn hier. De sfeer is al de hele dag fantastisch hier. Dat komt vooral omdat we hier voornamelijk naar jaren-80- en jaren-90-muziek mogen luisteren. Jawel, er is geen vierdelettertiendeletter hier. Misschien zijn mijn verwensingen uitgekomen, en heeft hij of zij op dit moment zand in zijn of haar bek. Eén wens van mij is sowieso uitgekomen, en dat is de wens om weer eens een mooi Pools meisje te kunnen neuken. Ik mocht de mooie 20-jarige Paulina uit Polen neuken, en ik realiseer me weer eens heel erg bewust wat ons soort 'moet' missen. Er zijn al de hele dag ongeveer 30 dames hier. Aan het begin van de dag waren er ongeveer 50 Ijsberen hier, op dit moment zijn dat er ongeveer 25.

  41. Onderstaande 11 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 1 juni 2019),Eddy_V (31 mei 2019),Firehawk (30 mei 2019),gignnl (31 mei 2019),Husky (31 mei 2019),phoenix (31 mei 2019),Piet Plezier (30 mei 2019),pret (30 mei 2019),quickstep (31 mei 2019),Sjeufke (31 mei 2019),Wijze grijze (31 mei 2019)

  42. #99
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Maar eens nieuw leven in dit topic blazen. Na een omweg omdat de eerste keuze afviel hier met Kinky MF terecht gekomen. Mooie club en ook buiten ziet het er mooi uit. Een badkuip XXL en grote tent die we al tot potentiële gangbang ruimte hebben benoemd. Een tiental dames die met uitzondering van een overjarige mini olietanker allemaal doable zijn. Natuurlijk kon Kinky MF zijn oerdrift niet beteugelen en is momenteel zijn eerste kwakje aan het slijten aan een Bulgaarse.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  43. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (30 september 2021),mechelen (25 september 2021),mentholbear (26 september 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021)

  44. #100
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.065
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.507 in 1.801 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Maar eens nieuw leven in dit topic blazen. Na een omweg omdat de eerste keuze afviel hier met Kinky MF terecht gekomen. Mooie club en ook buiten ziet het er mooi uit. Een badkuip XXL en grote tent die we al tot potentiële gangbang ruimte hebben benoemd. Een tiental dames die met uitzondering van een overjarige mini olietanker allemaal doable zijn. Natuurlijk kon Kinky MF zijn oerdrift niet beteugelen en is momenteel zijn eerste kwakje aan het slijten aan een Bulgaarse.
    En alle dames vragen nog steeds 100 per half uur?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

  Diamond 468*60