Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 122
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Magdalena (Poolse) ex-PHG/Magnum

    Naam : Magdalena

    Haarkleur/-lengte : donkerblond kort haar

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : normaal / C-cup siliconen

    Nationaliteit/Taal : Poolse / engels

    Leeftijd : 36-40jr

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Zoenen , beffen, NMC, PZC, massage

    Bijzonderheden :
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 augustus 2010 om 09:57 Reden: Leeftijd aangepast
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Blinzeln Poolse zoenprinses

    Ben intussen 2 keer met deze poolse zoenprinses naar de kamer geweest. Zo komt nogal koel over als ze zo op de bank zit te wachten op mannen die haar aanspreken. Heeft meestal een lendedoek om haar middel.

    Op de kamer ontdooit ze behoorlijk en gaat al snel over tot diepe tongzoenen tot achterin je keel.

    Heb de eerste keer haar langdurig gebeft en ben volgens mij beide keren na eerst geneukt te hebben met frans klaar gekomen. Weet echter niet meer of ze F-totaal doet.

  3. #3
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Weet echter niet meer of ze F-totaal doet.
    Nee, maar ze pijpt wel tot het einde, Ze merkt wel als je komt en dat gaat dus niet in haar mond. Verder uitstekende service , een fan.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Onze aristocrate in GT

    Een prachtig koppie, klassiek, een heerlijk lijf, en ook nog intelligent en lief. Wat wil je nog meer?

    28 mei:
    Mijn eerste dame van vandaag, en een prima keuze! Een vorig bezoek hadden we elkaar al eens bekeken, maar was het er nog niet van gekomen.

    Type fotomodel, eentje die vooraan stond bij onze lieve heer toen hij aan 't scheppen was. Ziet er jonger uit dan ze is, 25 zou ik ook geloofd hebben. Magdalena kijkt vaak vrij serieus, en zoenen doet ze niet in 't openbaar. Kino hoeft ook niet. Alle kans dus op een Optik Fick. Heb haar verteld dat ik wel graag wil zoenen, en als een vrouw dat niet wil, prima, maar dan hoeft 't voor mij niet. Zij zei dat ze niet alle mannen wil zoenen, zeker niet als ze een slecht gebit hebben. Maar het feit dat ik niet rook (zij ook niet), en mijn tanden haar inspectie kon doorstaan :D , deed mij besluiten de gok maar te wagen.

    Naar de spiegelbungalow getogen, en ik wil haar zoenen, draait ze haar hoofd weg! Kut... denk ik, toch fout, begint ze te lachen, en me volop te zoenen. En dat kan ze, hele actieve tong, a la Kate. Just teasing, zegt ze grijnzend. OK, toen hebben we mekaar flink bezig gehouden.

    Wat is het toch heerlijk stoeien met zo'n schoonheid! We hebben het deze keer bij orale bezigheden gelaten, om nog wat te bewaren voor de volgende keer.


    25 aug:
    Hoera, Magdalena is terug! Na 2 maanden 'vakantie' zag ik haar deze week weer. En gisteren hebben we dat gevierd met een spetterend uurtje, met alles er op en er an.

    Magdalena houdt niet zo van intimiteiten in de openbare ruimte, maar op de kamer weet ze van wanten. Zeer :D .

    Magdalena is te herkennen aan een visnet achtige draperie om haar slanke middel geknoopt. En aan haar prachtige, aristocratisch aandoend gezichtje.

    Ze vertelde me vooral door de weeks in GT te zijn, niet in het weekend.

    Ik ben blij dat ze er weer is!

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Magdalena, 16 dec

    Magdalena en ik zijn voor het laatst een maand of 4 geleden samen naar de kamer geweest. Veel te lang, dus. Magdalena biedt als altijd prima service, is erg mooi om te zien, en heeft ook nog een pittige persoonlijkheid die echt wat te vertellen heeft en ook humor heeft ze. Een volmaakte vrouw, dus :D . Eerst hebben we elkaar eens lekker oraal verwend, en
    vervolgens weer wat kamasutra standjes beoefend. Magdalena is erg lenig, en houdt wel van de ingewikkelder combinatiemogelijkheden van 2 lichamen. Genieten dus!

  6. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Magdalena, 8 jan

    Magdalena was onverwacht op deze zondag in GT. Ze zag er weer prachtig, en onweerstaanbaar uit. Dus na wat gebabbel een blokhut opgezocht, die met spiegels aan zowat elke wand, plus het plafond. De volgende fase is een spiegelvloer?? Magadalena vindt dat wel leuk, ze kijkt graag in de spiegel en heeft daar ook alle reden voor. Werkelijk een prachtige vrouw! We hebben een uur flink pret gemaakt, met de bekende Magdalena kwaliteit. Genieten, dus.

  7. #7
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    29 december 2019 @ 19:17
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard magdalena 11-01

    Als eerst dame op de kamer geweest en zeer goed bevallen, ik heb haar al een paar keer eerder gezien en vond het altijd al een prachtige verschijning,
    Ik heb ook bemerkt dat iemand zoals haar 180 graden kan draaien, eerder viel ze op doordat ze als een ijskoniging op de bank zat en vrij pasief was, nu heb ik haar aan het werk gezien en dat ze zelf het iniatief nam om klanten voor zich te winnen en vond dit opmerkelijk, zo wist ze ook mij te strikken, en hetgeen wat over haar al is beschreven kan ik alleen maar bevestigen, heftig tongzoenen,lekker pijpen en neuken, lenig en tot vele standjes bereikt kortom een en al sex, de spiegelkamer is voor beiden plezierig omdat ze je daar nog geiler van kan maken,
    Het is een zelfbewuste dame die weet wat ze waard is,zeker een aanrader voor mannen die van klasse houden

  8. #8
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Eindelijk is het er dan van gekomen, een intieme kennismaking met Magdalena. Margabel, je hebt niets te veel gezegd. Ze heeft er een fan bij.

    Uit de gesprekken die wij voorheen op de bank hebben gevoerd had ik al een goed beeld van deze zelfstandige en zelfverzekerde vrouw. Het kamerbezoek van vandaag was in één woord geweldig. Wat een passie en wat een lekker lichaam. Magadalena weet precies wat je nodig hebt. Lekker zoenen, goed en langdurig pijpwerk en daar zelf van weten te genieten.

    Lekker afgemaakt in missionaris met haar benen in de lucht. Een uur topsex. Verder niks aan toe te voegen.

    @ Willem: leeftijd is 35.

  9. #9
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Oud bericht.

    Bericht van april 2005; alles klopt (ongeveer) behalve de verwachting dat Magdalena niet lang zou blijven.

    Na ongeveer een half uur wachten op een sleutel vonden wij na enig zoeken huisje 15 (misschien zijn duidelijker nummers een idee?). In dit huisje hangt boven de twee(!) tweepersoonsbedden een grote spiegel aan het plafond. Leuk om Magdalena in actie te zien; van mijn eigen spiegelbeeld was ik niet echt onder de indruk.
    Magdalena is een dertigjarige blonde Poolse die ik absoluut jonger ingeschat had. Zij was zaterdag te herkennen aan twee kruisjes op de cups van haar bovenstukje. Aangenaam gezelschap waarmee het goed vertoeven is, alleen had ik misschien haar mond iets vaker moeten vullen :D ; wat kan die meid kletsen zeg! Ook haar afsluitende massage was zeer prettig!
    Ik verwacht overigens niet dat Magdalena lang zal blijven; seks in de openbare ruimtes en, met name, in de "kino", lijken mij niet "haar ding".

  10. #10
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Deze recensie schreef ik reeds op 8 maart op een ander forum, maar mag zeker hier niet ontbreken :

    Poolse Magdalena: klassedame, slank, vleugje trotse Spaanse adel in haar bloed, denk ik. Ik hou van trotse meisjes. Deed me trouwens sterk denken aan mijn eerste liefje van 15 (was toen zelf 17). Voor haar présence krijgt ze van mij een 10.

    We hebben op de kop 30 minuutjes gekamerd voor het standaardtarief van 50€. Lekker maar geen TZ en geen onderzoekende vingertjes toegelaten. Toch was ik globaal tevreden, ondanks (ook dàt nog!) haar (acceptabele) siliconenborstjes, niet te hard gelukkig. Tja, Magdalena leek me een vleesgeworden jeugdherinnering (vandaar mijn globale tevredenheid waarschijnlijk).

    Ondanks haar acrobatische kwaliteiten (jawel) ga ik volgende maal niet bij haar terug, maar zal zeker nog speciaal met haar een praatje gaan maken, al was het maar uit jeugdsentiment. Vond haar globaal toch wel wat té professioneel overkomen...

    NB Opvallend dat ook Randy (recensie 4 van 22/11/2005) over een aristocrate schrijft; mijn "vleugje trotse Spaanse adel" is onafhankelijk van Randy's beschrijving tot stand gekomen, want ik kende begin maart dit forum nog niet eens...

  11. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard !

    Vandaag viel Magdalena mij meer dan ooit op. Ik vond haar altijd niet goed passen in GT, sowieso niet in dit beroep en de term ijskoningin vond ik erg toepasselijk. Vandaag liep ze bijna huppelend en met een brede glimlach rond. Ik heb echter nog niet durven testen of dit ook tot uiting komt op de kamer.

  12. #12
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Vandaag viel Magdalena mij meer dan ooit op. Ik vond haar altijd niet goed passen in GT, sowieso niet in dit beroep en de term ijskoningin vond ik erg toepasselijk. Vandaag liep ze bijna huppelend en met een brede glimlach rond. Ik heb echter nog niet durven testen of dit ook tot uiting komt op de kamer.
    Doen doen doen

    Krijg je op zeker geen spijt van

  13. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Na een afwezigheid van ongeveer 9 maanden gisteren nog eens GT bezocht en dat in mij zéér goed bevallen.
    Eerste ronde was met oude bekende Magdalena, voor het gemak heb ik hier even een oude recensie van mijzelf gekopieerd van op een ander forum.
    De beschrijving klopt nog steeds:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Na een verkennende ronde mezelf geparkeerd bij MAgdalena op de bank. Alles wat hier geschreven staat over haar uiterlijk klopt als een bus. ALs je echt moeilijk wil doen zou je misschien kunnen vermelden dat haar achtersteven nogal stevig is, maar deze weet ze stijlvol aan te kleden met één of andere sjaal.

    Op de bank een tijdje met haar gekletst waarbij ze zich na een tijdje knus tegen me aan nestelde. Na een tijdje verkast naar een ruime kamer waar we ons samen eens verfristen onder de douche. Alleen al de aanblik van haar gracieuze lichaam en haar bijna aristocratische gelaatstrekken deden mij al steigeren.

    Eénmaal op bed maakt MAgdalena haar opgestoken blonde haren los en verrast ze mij met vele, krachtige passionele tongzoenen. We namen onze tijd om de spanning op te bouwen en ik denk dat het zeker 20' duurde eer we aan het intiemere werk begonnen. Aangezien MAgdalena een echte dame is wil ik mij ook hier als een echte heer gedragen en niet al te veel over onze bedactiviteiten vertellen.
    Ik heb onze sesie in een roes beleefd en kan mij ondermeer herinneren: heerlijk passioneel zoenen, de zoete smaak van haar poesje, haar warme mond over mijn op springen staande eikel, haar acrobatische lichaam (somebody give her a medal) en een lekkere spuiter.

    Magdalena is een klassedame bij wie je terecht kan voor heerlijke spontane (toch ook wel professionele) vrijpartij. Bovendien is ze echt intelligent en kan je dus ook een diepgaand gesprek met haar voeren.

    Ik ben een fan!!!!
    De magie van mijn eerste sessie met haar was er nu niet echt maar toch een méér dan behoorlijke sessie. Magdalena durf ik aan iedereen aante raden.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 januari 2007 om 14:18
    Cancel my subscription to the ressurection...

  14. #14
    Geregistreerd
    6 januari 2007
    Last Online
    6 februari 2010 @ 12:15
    Berichten
    8
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Magdalena

    Ben gisteren in GT geweest en ik moet zeggen een trio met Magdalena en Cindy is ook een regelrechte aanrader
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 januari 2007 om 01:35

  15. #15
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ruim een jaar geleden voor 't laatst met deze dame plezier gemaakt op de kamer (in de bar wel) en dus eens tijd voor herhaling. In een half uur heeft ze me vakkundig zo afgewerkt zodat ik een uur lang geen pap meer kon zeggen. Lief schatje blijft ze toch!

  16. #16
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard GT 31-7

    De vorige keer was mij Magdalena al opgevallen, maar viel mijn keuze uiteindelijk op 2 andere dames. Toen ik zag dat ze er nu ook was, was mijn keuze voor de 2e dame eigenlijk al gemaakt. De keuze werd niet anders nadat ik mijn ronde had gemaakt. Maar waar was ze nu? Om half 6 zag ik haar nog met een ijsbeer naar een tuinhuisje gaan, maar nu was ze nergens meer te vinden. Eindelijk om een uur of 19.30 was ze er weer.

    We zochten een apart plekje op een van de banken bij de bar. Wat jammer was, is dat zij geen Duits kan, alleen Engels. Maar goed dit mocht de pret niet drukken. Vervolgens wilde ze eerst nog wat te eten nemen, een bord soep. Ok, geen probleem de maag moet ook gevuld worden, niet alleen het mondje. Toen ze klaar was en ik dacht dat we nu wat meer met mekaar zouden gaan doen, was het meteen in de stijl van zal ik een sleutel halen of kom je later nog een keer bij mij terug? Bijna wilde ik zeggen dat als het zo moest dat het dan van mij niet meer hoefde, maar gelukkig hield ik me in. We namen dus een sleutel. Op de kamer veranderde ze enorm. Ze bleef weliswaar kort van stof, maar voor de rest deed ze haar werk enorm goed. Je merkte dat ze wist wat de man wil, ze heeft ervaring genoeg. Ze deed van alles met mij en ook van mij werd het een en ander verlangt. En dat was precies wat ik wilde. Binnen het half uur was ik dus klaar. Niet in het mondje, want dat was een van de dingen die ze niet deed. Hygiene gaat voorop bij haar en dat kan ik wel waarderen. Tegen de verwachting in nam ze vervolgens opeens ruim de tijd voor mij en begonnen we met elkaar te praten. Ze gaf me nog een goede raad en het bleek een hele lieve vrouw. En ik kon in ieder geval nog even heerlijk genieten van haar prachtige lichaam. Al met al was dit dus toch een prima ervaring.

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard Freitag 17.08.2007

    Am Freitag eine Runde mit Magdalena gedreht, die für mich max. Durchschnitt war, der Zeitdruck war spürbar. Sie sprach übrigens nur Englisch, kann sein, dass das ne Verarsche war. Und sie sprach so schnell Englisch, dass ich kaum folgen konnte.

    Kurzes Blasen, kurze ZK, dann zwar 4 Stellungen und Abschluß per eigener Hand.

    Fazit: Alles dabei, aber auch alles unter Zeitdruck. Magdalena ist für ihr Alter von 33 aber noch eine hübsche Frau.

    Wiederholungsgefahr: Eher nicht !!!

  18. #18
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens Bekijk bericht
    Sie sprach übrigens nur Englisch, kann sein, dass das ne Verarsche war.
    Nein, sie spricht wirklich kein Deutsch. Sie ist sebstbewusst genug um kein Verarschungen zu brauchen.

    Und sie sprach so schnell Englisch, dass ich kaum folgen konnte.
    Stimmt, und denn auch noch mit Polnische Akzent! :D Trotzdem ist sie 'ne süsse.

  19. #19
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Toen ik gisterenmiddag in de GT had ik eigenlijk meteen al oogcontact met haar. Wat mij opviel is dat ze zelf bijna geen actie onderneemt. Ze zit op de kruk langs het raam en komt daar ook bijna niet vanaf. Uiteindelijk kon ik 's avonds de verleiding niet weerstaan en ben ik met magdalena naar de kamer gegaan. de meeste beschrijvingen kloppen. echter is er in het uiterlijk een kleine wijziging. Zij spreeks engels en bijna geen duits. Het haar is zwart en halflang.
    Zij zoent heerlijk diep en lang, maar vooral nat.
    ze doet aan pzc, maar geen FT.

  20. #20
    Geregistreerd
    18 maart 2008
    Last Online
    20 februari 2024 @ 20:04
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Daumen hoch

    gisteren met deze klasse dame op de kamer geweest, zeer fijne tijd met haar gehad, hele leuke interresante babbel met haar gehad,ook over haar prive leven,waar ze woont enz..de click was er zeker...daar ze een goede vriendin is van 2 heel goede ex GT vriendinnetjes van mij wisten we uiteraard waarover babbelen al moet ik zeggen dat ze hier heel profesioneel mee omging en zeker geen roddels of zo over hen vertelde...
    Ze heeft een heel goed geheugen ook , wist perfect wie ik was en dat ze me al vaak had gezien,wat klopt want had al vaak oogkontact met haar,maar dat ik altijd alleen maar met ... of ...op de kamer ging.:p

    Afin de sex zelf was van heel goed niveau,dame ziet er veel jonger uit dan haar leeftijd,weet perfect hoe ze een man moet verwennen... 2,5 h waren zo om met haar.

    aanbevelenswaardige dame die voor mij het meeste klasse uitstraald van al dat moois wat er in GT rondloopt, misschien niet de bangelijkste sex,daar kan ik andere aanbevelingen voor doen,maar het totaal plaatje benaderd voor mij wel de perfectie

    grtz,

    Orallover

  21. #21
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    En er waren er meer die plezier aan haar beleefd hebben die dag of niet Extince? Nee een heerlijke vrouw waar ik zeker nog eens bij terug ga komen.

    Gr.
    Cupido

  22. #22
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Rond 9 november 2006 was ik voor de laatste keer met Magdalena. Anderhalf jaar geleden. Dat wist ze mij vrijdag 27 juni precies te vertelen ook, evenals enkele persoonlijke zaken zoals mijn beroep en gezinssituatie. Wat een bijzonder geheugen. Kan eigenlijk ook niet anders bij zo'n bijzondere vrouw...

    Op weg naar GT zakelijk gebeld worden en tot de conclusie komen dat er eigenlijk geen tijd is voor een relaxte middag. Wat doe je dan? Toch gewoon gaan. Natuurlijk. Het ritueel was al ingezet en daar kon ik niet meer vanaf wijken.

    Een collega ijsbeer vroeg zich in de kleedruimte nog af waarom ik zo'n haast had. Tja...

    Lang aarzelen kon dus niet en ik wilde wel een goede sessie (of 'ontmoeting' zoals TSB het zo keurig aangeeft). Na een heel snel rondje door het huis kwam ik uit bij Magdalena.

    De euro's waren het uurtje meer dan waard. Goede sex met alles er op en er aan, leuke praat, helemaal niks mis mee. Een Dame (ja met een hoofdletter) die ogenschijnlijk zeer sterk in haar schoenen staat. Bijzonder type die ik persoonlijk helemaal niet vind passen in een omgeving als GT (of welke andere saunaclub dan ook).

    Het was een quicky, maar desondanks zeer voldaan naar m'n afspraak gereden, waar ik net op tijd arriveerde.

  23. #23
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ben ik ook bijna bezweken voor de charmes van Magdalena. Wel een leuke babbel (in het Engels, wat een verademing) en wat (discreet) geknuffel op de bank. Haar haren zijn nu wat donkerder en langer maar ze ziet er nog steeds zeer aristocratisch uit.

    Klassedame!
    Cancel my subscription to the ressurection...

  24. #24
    Geregistreerd
    24 januari 2006
    Last Online
    1 oktober 2016 @ 14:47
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Is deze dame nog in GT? Heb er daar al in geen tijden meer gezien.
    En zo ja, op welke dagen is zij er dan meestal?

    groeten,
    Richard

  25. #25
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:33
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard

    Al maanden niet meer gezien in GT.

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

  FKK Artemis 468*60